Vuoden jatkoaikalainen 2017 – SUPERFINAALI

  • 5 376
  • 37

Vuoden jatkoaikalainen?

  • FASlapsi

    Ääniä: 46 19,7%
  • Roger Moore

    Ääniä: 37 15,8%
  • Cobol

    Ääniä: 17 7,3%
  • Lico

    Ääniä: 3 1,3%
  • Klose16

    Ääniä: 8 3,4%
  • vlad

    Ääniä: 21 9,0%
  • Turha Kaukalo

    Ääniä: 7 3,0%
  • Mängimies

    Ääniä: 5 2,1%
  • Bosco

    Ääniä: 20 8,5%
  • Tuamas

    Ääniä: 6 2,6%
  • Van Taimeri

    Ääniä: 33 14,1%
  • Ralph

    Ääniä: 6 2,6%
  • nuck

    Ääniä: 4 1,7%
  • scholl

    Ääniä: 21 9,0%

  • Äänestäjiä
    234
  • Poll closed .

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
No niin, nyt on saatu ehdokkaat selville ja on aika äänestää palstavuoden herraa tai rouvaa.

Omaa ehdokasta ei tarvitse mainita, mutta ainakin minä niin teen. Äänestin nimimerkkiä @Bosco , koska kaveri ansaitsee palkkion NHL-puolen dominoinnista.

Äänestäkää, olkaa hyvät.
 

Ralph

Jäsen
Äänestin Roger Moorea, koska me Tappara-fanit pidämme yhtä.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK

Lomppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Äänestin Roger Moorea. Jos en olisi jo naimisissa, olisi hän tuleva vaimoni.
 

Käppyrä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Ääni lähti nimimerkille vlad. Miellyttävä asiakirjoittaja, jonka tekstejä on mukava lukea.
 

Loorz15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit | Huuhkajat | Teuvo Teräväinen
Äänestin Turhaa Kaukaloa. Kaverilla hyvä musiikkimaku, siksi ääni lähti hänelle.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Äänestin @Turha Kaukalo sillä mies joka asuu punavihreässä kalliossa ja silti äänestää avoimen sovinististä ja homofobista ehdokasta, sekä haistattaa vitut köyhille on varmasti mies, joka uskaltaa seistä omien mielipiteidensä takana välittämättä ympäristön painostuksesta. Respect.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Musta tässä skabassa pitäisi olla vain yksi ehdokas; @Van Taimeri . Onhan leikkimielisessä kilvoittelussa toki muitakin hyviä nickejä mukana, ja sitten pari niitä "bileiden hauskimpia jäbiä", mutta nostaisin VT:n silti selkeäksi ykköseksi tämän vuoden osalta. Jannu painaa tiskiin ihan himmeää tilastodataa NHL-puolella ja reagoi vielä muiden käyttäjien kysymyksiinkin nopeasti.

NHL-puolelta on ehdolla hyviä asiakirjoittajia, @Tuamas, @Cobol ja @Mängimies ovat tasaisia jyriä, @vlad on tervetullut paluumuuttaja, @scholl :n kohdalla comeback on mennyt vähän yliyrittämiseksi ja sitten ovat tämä huumoriosasto, osa enemmän ja osa vähemmän onnistuen. Silti jos nimenomaan vuoden 2017 nickiä haetaan, niin omalla kohdalla valinta oli kyllä harvinaisen helppo tällä kertaa.

Edit: Sir Vili unohtui, mutta eihän ukko enää vahvuudessa olekaan.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Huomaa muuten sinänsä miten täällä monella äänet jakautuu, eli itse olen tainnut saada ääniä pääasiassa liigapuolta enemmän seuraavien osalta, ja sitten paljon ääniä saaneista esim. nimimerkki @Van Taimeri on itselle melko tuntematon suuruus, koska NHL-osastoa en jokaista ketjua myöten kovin tarkkaan lue. Tuntuu olevan tilastopuolella kovinkin aktiivinen, mikä toki on arvostettava juttu. Olen itsekin monesti melkoinen tilastofriikki.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Huomaa muuten sinänsä miten täällä monella äänet jakautuu, eli itse olen tainnut saada ääniä pääasiassa liigapuolta enemmän seuraavien osalta, ja sitten paljon ääniä saaneista esim. nimimerkki @Van Taimeri on itselle melko tuntematon suuruus, koska NHL-osastoa en jokaista ketjua myöten kovin tarkkaan lue. Tuntuu olevan tilastopuolella kovinkin aktiivinen, mikä toki on arvostettava juttu. Olen itsekin monesti melkoinen tilastofriikki.

Sun pitää tutustua NHL-osion tilastoketjuun, se on upee. Jos olisin äänestänyt selvänä ja läpättä niin olisin äänestänyt kyseisen ketjun huipputietäjiä.
 

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
FASlapselle meni ääni. Sen verran on synkkään elämään tuonut hymyä kyseinen käyttäjänimimerkki. Toivottavasti moderaattoreilla riittäis jatkossa kanssa huumori vähän paremmin.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Jos tässä maailmassa kaikkia kohdeltaisiin ylhäältä käsin samalla tavalla ja yhtä tasavertaisesti, olisi helpompaa antaa tunnustusta niille, jotka tekevät pyyteettömästi arvokasta työtä kanssaihmisten tiedon lisäämiseksi. @Van Taimeri on vähän kuin yliopistot, sieltä pukkaa dataa jota ei osaisi itse tuottaa. Kuitenkin annoin ääneni kirjoittajalle, jota on potkittu päähän ylhäältä käsin. Vain siksi, että tämä joviaali ja usein oikeassa oleva, mutta väärin ymmärretty saa minut usein hirnumaan naurusta viesteillään en hänelle ääntäni anna. Nimenomaan kaltoinkohtelu nostaa hänet marttyyriasemaan silmissäni: protestoin moderaattorien häikäilemätöntä päätöstä vastaan antamalla ääneni @FASlapsi lle.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Äänestin nimimerkkiä @vlad ja syykin selvä: asiakirjoittaja, hyvät perustelut, ja osin myös uutta tietoa. Yksi Jatkoajan keskustelijoiden helmistä.
 

Tuamas

Jäsen
Kuitenkin annoin ääneni kirjoittajalle, jota on potkittu päähän ylhäältä käsin. Vain siksi, että tämä joviaali ja usein oikeassa oleva, mutta väärin ymmärretty saa minut usein hirnumaan naurusta viesteillään en hänelle ääntäni anna. Nimenomaan kaltoinkohtelu nostaa hänet marttyyriasemaan silmissäni: protestoin moderaattorien häikäilemätöntä päätöstä vastaan antamalla ääneni @FASlapsi lle.

Kyllä, samoin tein ja arvostan suuresti ko. kirjoittajan kykyä tuottaa erittäin laadukasta tekstiä.

Viime aikojen suurin yksittäinen virhe moderaattoreilta.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Jahas, näköjään @FASlapsi ja @Van Taimeri meinaa lähteä karkumatkalle. Ehei tätä sotaa pojat näin käydä, mennäänpäs tuon äänestystuloksen kärkeen niin että heilahtaa.

Äänestäkää minua. Kakkonen on ykkönen, minähän olen tuossa listauksessa toisena luettelossa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös