Voiko pelaajia olympialaisiin vaihtaa?

  • 1 651
  • 11

Costanza

Jäsen
Suosikkijoukkue
Canadiens, Arsenal
Onko kukaan perehtynyt asiaan, että voiko joukkuetta vielä muuttaa ennen kisoja? Loukkaantumisten kohdalla asia on varmaan niin, että saa vaihtaa, vai kuinka?
 

SÄLLI 85

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport, New York Rangers, HIFK, Suomi
Costanza:
Loukkaantuneen pelaajan/pelaajat voi vaihtaa.

Streight Forward:
"Loukkaantuminen" määritellään tietääkseni sillä tavalla, että joukkueen lääkäri kirjoittaa lääkärintodistuksen vissiin olympiakomitealle ja/tai kansainväliselle jääkiekkoliitolle siitä että pelaaja ei pysty pelaamaan. Sen lääkärintodistuksen totuudenmukaisuus riippuu tiettäkseni ihan lääkärin "kunniasta ja omastatunnosta" tai sitten siihen laitetaan vielä useamman lääkärin lääkärintodistukset ja muut dokumentit (röntgenkuvat jne...)
 

SÄLLI 85

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport, New York Rangers, HIFK, Suomi
Viestin lähetti Streight Forward
Oliko Sälli85 juttusi tietoa vai "tietääksesi" tietoa? Olisi kiva kuulla varmojen lähteiden mukainen määritelmä.
Suhteellisen varmaa "tietääkseni" tietoa. Varmojen lähteiden mukaisen määritelmän saa kun pistät vaikka mailina kysymyksen jääkiekkoliittoon. Toi mun käsitys tosta loukkaantumisesta oon kuullut eräältä jääkiekkoliiton työntekijältä, että ilmeisen varmaa tietoa toi on. (Ainaki pitäis olla)
 

op777

Jäsen
Suosikkijoukkue
Juhani Tamminen
Entäs Foppa?

Eikö tuolla ruotsalaisten joukkuetta käsitelleessä ketjussa lukenut jotain että Forsberg on valittu joukkueeseen, mutta hänet voidaan vaihtaa milloin vain. Fopan tapauksessa kelpaavat varmaankin vanhat lääkärintodistukset keväältä, vai miten tämä menee, tietääkö joku?

op777
 

Lapa

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, HIFK, Pelicans, HPK
Jos näin on, niin toivotaan että Helminen, Aalto, Lumme, Peltonen ja Väänänen loukkaantuvat. Niin ja Berg!
 

Jii

Jäsen
Suosikkijoukkue
musta & valkoinen
Viestin lähetti Lapa
Jos näin on, niin toivotaan että Helminen, Aalto, Lumme, Peltonen ja Väänänen loukkaantuvat. Niin ja Berg!
Muutamalla sadalla voi ostaa varmaan virolaisen goonin, joka laittaa polvilumpiot uuteen uskoon, jos noin kovasti haluat herrojen loukkaantumista.

Niin ja tämähän ei ollut minun mileipiteeni. Joukkue on jo valittu ja siitä kärsitään...
 

Qeuba

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Jos näin on, niin toivotaan että Helminen, Aalto, Lumme, Peltonen ja Väänänen loukkaantuvat. Niin ja Berg!

Hyökkääjät ovat ihan aiheesta ylläolevassa listassasi, ja Peltonen siis jo ihan todellisessakin elämässä, mutta heitäpä pakkien tilalle korvaajat. Vai meinaatko, että painetaan kisat läpi kahdella pakkiparilla?
 

ipaz

Jäsen
Foppa

Onko kellään mitään tietoa kuka korvaa Forsbergin Ruotsin joukkueessa? Onko siihen jo valittu uusi mies?

Ensimmäisenä mulle tulee mieleen Mikael Nylander.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös