Vitutusketju

  • 883 694
  • 4 432

Calé

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Vituttaa kyllä, että annettin avaimet Ässille kuuden sakkiin. Ei ole enää omissa käsissä.

Hodgmanin ja Kangasniemen parittaminen vituttaa myös, molemmilla omat taiteelliset ajatukset menee aivan ristiin. Paskaa peliä. Björninen ei sovi yhtään tuollaisten taiteilijoiden kanssa samaan kenttään.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Dallas Stars, Leksands IF
Vituttaa tosiaa seki et menin sanoo tuolla otteluseurantaketjussa "Hyvää yötä Kerho" ku tehtiin 0-3:een. Voitte kaikki syyttää minua vuosisadan jinxauksesta.
 

LKKK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Nooo jos kerrankin olis vähemmän kriittinen.

Voden puolesta vituttaa! Muilta osin 0-3 ei ollut millään lailla ansaittu. Pinna varmaan ihan oikeutettu.

Iltapäivällä jo mainitsin et 2.ketju oli hyvin arveluttava. Hodari on aivan keskenkuntoinen tuntumaltaan vielä ja kun joutuu laituriksi, ei siitä mitään tule.
Toki jatkojen viimeisessä aloituksessa näki, ettei käsi ole kunnossa, joten siinä se syy on. Ei ois pystynyt hoitamaan aloituksia sentterinä.

Rukajärvellä ei ole pleijareissa käyttöä, Puistolakin siinä rajoilla.
 

Ikaros

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bayern Münich, NHL, 49's ja Lorna Shore
Nimenomaan. Saatana. 45min kauden parasta vieraspelaamista ja sitten paskotaan housuun kuin kusiset pultsarit. Muutamat luistelutreenit olisi poikaa.
Tais olla rykä? Pistettäkään ei tolla pelillä ansaittu, mutta kyllä silti vituttaa kusta noin lahjakkaasti johto noin 4min aikana.

Hyvä pojat! Kunnolla vaan rinta paljaaks, et napit vaan lentää ja saatetaa saada enemmän kotimatseja ja tästä lisää rahaa!
 

Raúl

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Ei voi pelata näin. Upea 2-1 -maali ja heti perään käsittämättömän jäähy ja pelin tasoihin. Jotenkin tämä puppelointi tiukoissa peleissä on tullut nyt tavaksi...
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Dallas Stars, Leksands IF
Vituttaa tietää ettei tän hetken tekeminen riitä kuuden sakkiin pääsyyn. Vittu.
 

firsov

Jäsen
Pakiston esitys vajoaa veskarin myötä. Paljon hyviä torjuntoja Juvoselta mutta vastapainoksi kaikki läpiajot aina sisään. Ei mennyt Rämölle ei.
 

Jari66

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Ukraina
Eihän meillä ole kuin änäriveska. Avatkoon vittu luukkua. Niin se homma etenee.

Hyppää Nurminen järveen.
 

Puupaavola

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Peliitat
Mua vituttaa enemmän toi Hodarin sentteripelaaminen.Laidalla maaginen,mutta sentterinä pilaa koko kentän pasmat.Kyllä se Jullen on siihen palattava.
 

Raúl

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Kyllä mua ihmetyttää enemmän vastustajien jatkuvat läpiajot pelistä toiseen, kuin Juvosen heikkous. Ei sillä, että nyt kannattaisi antaa tasoitusta maalivahtipelissä.
 

Shejbal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Vituttaa kuinka paljon rahaa on seura tuhlannut tällä kaudella hotelli-öihin, sillä järjestään jokaisen hotellissa vietetyn yön jälkeen on myös itse peli mennyt nukkuessa.
 

heki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Sinänsä ymmärrettävää, ettei loukkaantumisesta toipuvaa veskaria peluuteta heti isoilla minuuteilla. Mutta huolestuttavia elementtejä alkaa olemaan liikaa tässä vaiheessa kautta: Juvosen vire on kadonnut. Se on nyt pakko myöntää., virheitä tulee puolustuksessa paljon, ja nimenomaan isoja virheitä, joka pelissä tulee av maali, monessa 2, YV pelaaminen ei toimi, en tiedä siihen syytä, henkistä?, puolustajien taso ei riitä, vieraspelaaminen monesti liian passiivista, jos joudutaan takaa-ajajaksi, siitä ei nousta, jne jne. Aineksia joukkueessa olisi, mutta liian paljon asioita jotka ei vain toimi. VITUTTAA.
 

Joonasmmm

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp ja sympatiat Pelicansille
Sinänsä ymmärrettävää, ettei loukkaantumisesta toipuvaa veskaria peluuteta heti isoilla minuuteilla. Mutta huolestuttavia elementtejä alkaa olemaan liikaa tässä vaiheessa kautta: Juvosen vire on kadonnut. Se on nyt pakko myöntää., virheitä tulee puolustuksessa paljon, ja nimenomaan isoja virheitä, joka pelissä tulee av maali, monessa 2, YV pelaaminen ei toimi, en tiedä siihen syytä, henkistä?, puolustajien taso ei riitä, vieraspelaaminen monesti liian passiivista, jos joudutaan takaa-ajajaksi, siitä ei nousta, jne jne. Aineksia joukkueessa olisi, mutta liian paljon asioita jotka ei vain toimi. VITUTTAA.

No justiinsa ja niinpä. Nyt ollaan siinä ytimessä. Juvonen ei kanna loppuun saakka. Kun pelejä tulee enemmän, Juvosella tulee ohipelejä.

Kun pelejä tulee enemmän, joukkue pelaa ohipelejä. Jos omiin tulee maali tai kaksi, tippuu mailat, hanskat ja housutkin. Petu heittää vielä rasvaa vaihtoaitiosta, ettei sattuis niin pahasti.

Jostai pitää kaivaa se voittava asenne, joka oli läsnä viime kauden pleijareissa. Silloin Hovinen nollasi ja ykkönen ratkaisi. Tänä keväänä pitää toivoa, että Rämö nollaa ja Hodarikin nostaa kenttänsä ratkaisijaksi. Ässät ja Kärpät ei pysy takana perseilemällä ja kyllä mua itkettää, jos taas ollaa siinä tilanteessa että lähetään tsemppailemaan Lukkoo vastaan sääleissä ja ihan sama, tuli voitto tai ei, niin jos nää pelit pitää pelata, nii pettymys ja vitutus se on.

Mitä tulee puolustukseen, niin siinä se varmaan on se toinen syy miksi säälejä tultaisiin pelaamaan ja miksi jäätäissiin ekalle kierrokselle oikeissa pleijareissa. Syvyyttä ei ole tippaakaan. Mä oon miettiny, et mitä tehdään Kousalla, joka ratkaisee tsemillään matsin tai pari, mut ei se riitä. Joku peruspakki tyyliin edes Jypin vanha Mikko Virtanen, joka hakkaa, haravoi ja luutii pitäis saada mukaan. Mun mielestä meidän peruspakit koostuu tällä hetkellä junnuista, jotka ei tee työtään virheettä.
 

Calé

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Ässät ja Kärpät porhaltamassa kunnon nousukiidossa ja me kyykätään nätisti - säälit here we come!!

Ei riitä otteet, jotenkin munatonta, hidasta ja huolimatonta pelaamista.
 

Ankkakaani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Kousa putosi pois Kookoo-pelistä ja peli on aivan paskaa. Nyt vituttaa aika paljon.
 

Ankkakaani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Peli ei ole sen huonompaa kuin ennenkään, mutta vastustaja teki ainoasta isosta virheestä maalin, meille ei maistu.

Kousan tippuminen on toki todella ikävä juttu.
On huonompaa, kun ottaa huomioon että vastassa on tyhjennysmyynnin tehnyt mestisjoukkue
 

BileTooth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Peli ei ole sen huonompaa kuin ennenkään, mutta vastustaja teki ainoasta isosta virheestä maalin, meille ei maistu.

Kousan tippuminen on toki todella ikävä juttu.
Aika alhaalla on vaatimustaso, jos tämä ei ole huonoa peliä. Vastassa tyhjennysmyynnit tehnyt mestis-joukkue eikä siellä saada mitään aikaiseksi.
 

Raúl

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Aika alhaalla on vaatimustaso, jos tämä ei ole huonoa peliä. Vastassa tyhjennysmyynnit tehnyt mestis-joukkue eikä siellä saada mitään aikaiseksi.

Huonohahan tämä on. Mutta en ole hetkeen nähnyt hyvää Pelicansia, en edes TPS:ää vastaan ehkä pl. kolmas erä.

Siksi tässä olen huolissani ollutkin.
 

BileTooth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Huonohahan tämä on. Mutta en ole hetkeen nähnyt hyvää Pelicansia, en edes TPS:ää vastaan ehkä pl. kolmas erä.

Siksi tässä olen huolissani ollutkin.
Itse näin kyllä TPS-pelin paljon tätä parempana, lähinnä viimeistely ontui. Pelissä oli kuitenkin enemmän ideaa ja ehkä jopa yritystä kuin tänään. Kousan menetys varsinkin näkyy pakiston rauhallisuudessa ja pelinavauksissa hyvin ikävällä tavalla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös