Vitutusketju

  • 1 348 935
  • 7 504

Trimmer

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Hohhoh, kyllä vituttaa katsoa tuollaista SaiPaa. Ja vituttaa valmiiksi se +300K voitollinen tulos tältä kaudelta.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Taisin joskus aikaa sitten jutella jotain tietystä rahasummasta ja siitä miten se erottaa SaiPan mitaleista. Vielä ei ole tarpeen muuttaa sitä käsitystä. Jätkät taistelee, mutta kun ei riitä, niin ei riitä. Tai sanotaan näin, että tarjottiin kahdessa ekassa pelissä tähän sarjaan tuloa ryminällä sisään. Mutta toisaalta olen aika laiska etä-saiba, siis peleissä käymisen suhteen, vaikka kaikki olisi järjestettävissä, niin mitäpä tässä tekee rahavaateita.
 

Don Sputnik

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Liverpool
Ehkä kauden paskin ja lammasmaisin esitys tänään. Miksi?? Joukkue on täysin luovuttanut ja pelaa jollain kuntokiekkotasolla. Järkyttävää, munatonta paskaa. Enpä ihan tällaiseen esitykseen uskonut. Enkä siihen, että sarja hävitään suoraan 4-0, mutta niin siinä käy. Hyi helvetti, hävetkää! Joukkueen ilme vituttaa.
 

lautamies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Itäsuomalainen jääkiekko.
Tuota, tuota, sanon nyt varovasti: Katseleppa Jubomir vain omia vehkeitäsi, ehkä olet tyytyväinen?
Väsyhän joukkueella painaa, se kolmas Pelicans peli oli liikaa, mutta kyllä joukkuekkin kaipaa uusiutumista, jos parempaa menestystä halutaan.
 

kunnonjykit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo
Ohipeli. Eteenpäin. Tammi kasvaa ja taipuu vaan ei katkea. Tää touhu menee Game seveniin ja ratkaisijana Pärre Napander 2. jatkoajalla..! *ja sitten heräsin unesta*

Nyt vaa aletaa keskittyy maanantaihi, ei tässä muu auta
 

Huppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Turhan helposti annetaan vastustajan tehdä noita maaleja. Väsy taitaa painaa.

Vituttaa myös kattoa tota Levonen-Pajula showta. Ihan uskomattoman surkeesti vetävät tänäänkin. Ja vittu tätä liigan päähän kohdistuvien taklausten kyttäystä. Niitä nähdään nyt joka paikassa ja kaikkea muuta sitten meneekin ihan vitusti ohi.
 
Suosikkijoukkue
SaiPa, KiPa-90, KuPS, Valioliiga ja NHL yleisesti
Kahdessa ensimmäisessä matsissa pelattiin voitosta aivan loppuun asti. Tänään peli karkasi täysin käsistä jo ennen ensimmäistä vitosta. Tähän mennessä 15 maalia 3 peliin on aivan liikaa.

Nyt viimeistään alkaa tuo Turkulaisten materiaaliero raadollisella tavalla tulla esille. Varsinkin ylivoimaa, kun nuo nimet pääsee pyörittämään, niin tietää sen miten siinä tulee käymään. Tirronen taisi syrjäyttää Setäsen, ainakin tällä hetkellä siltä näyttää. Pitääköhän meidänkin vielä kaivaa Jussi naftaliinista Maanantaina tolppien väliin.
 

Jubomir

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Väsyhän joukkueella painaa, se kolmas Pelicans peli oli liikaa, mutta kyllä joukkuekkin kaipaa uusiutumista, jos parempaa menestystä halutaan.
Tietyiltä osin kyllä kaipaa uusiutumista ja vahvistamista, mutta menestymistä ei tehdä vaihtamalla vaan rakentamalla ja siihen on nyt paremmat pohjat kuin aikoihin.
 

Jugger77

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
En muista hetkeen milloin olisi ollut hyökkäyspuoli ensi kautta ajatellen näin hyvässä kasassa tässä vaiheessa. Ja molarikin on jo hankittu.
 

Mälkiä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilmoitetaan lähiviikkoina
Ohipeli. Eteenpäin. Tammi kasvaa ja taipuu vaan ei katkea. Tää touhu menee Game seveniin ja ratkaisijana Pärre Napander 2. jatkoajalla..! *ja sitten heräsin unesta*

Nyt vaa aletaa keskittyy maanantaihi, ei tässä muu auta

Tässä on se asenne, joka ei vituta. Vituttaa nimittäin nämä ennakoinnit joka suunnasta, että "nyt jos hävitään ni ei enää nousta joo ei riitä yhyy yhyy ei voi neljää peliä putkeen voittaa voi voi tää kausi oli tässä maanantaina loppuu tää sarja nyyh". Mitali on jo postissa matkalla, niin hienosti tiedetty, että "tää oli tässä". Yksi peli kerrallaan näitä pelejä pelataan, maanantaina jatkuu.
 

lautamies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Itäsuomalainen jääkiekko.
Minua vituttaa, että edes vitutuspalstalla ei saa osoittaa tunteitaan, vaan heti nimitetään mulkuksi ja ääliöksi. Kyllä tämä on palsta, jossa ON VOITAVA osoittaa tunteita ja rauhoittumisen jälkeen sitten kirjoitellaan toisiin ketjuihin asiaa. Vaikka vituttaa, niin ei kai kukaan joukkueelle pahaa halua, mutta tuntuu, että pienikin kriittisyys on joillekkin pahasta, ehkä silloin pieni mietiskely olisi aiheellista ennen kuin kommentoi jotakin kirjoitusta.

e/ Jättämällä kertomatta mikä on oikeaa ajattelua on viisautta!
 

jussi61

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Hohhoh, kyllä vituttaa katsoa tuollaista SaiPaa. Ja vituttaa valmiiksi se +300K voitollinen tulos tältä kaudelta.
Minuakin vituttaa tappio. Kuten joku jo aiemmin sanoi, pakkien bensa 6peliä/12 päivää tempossa on loppunut, ja vastustaja on osannut tähän iskeä. Myös erikoistilanteissa ei pystytä vastaamaan vastustajan laatuun.

Sen sijaan 300K tuloksessa en näe vitutuksen syytä, seuraa pitää johtaa vastuullisesti, ja sitä Tersa ja kumppanit yrittävät tehdä.

Minäkin uskon, että ensi vuonna SaiPalle taas kilpailukykyinen joukkue. Silloin unelmana välieräsarjaan meno, ja voitto siitä.
 

huhheijaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ohipelejä tulee, mutta tapa millä annetaan kaverin kairata kakkoseen on ihan naurettava. Siellä tulee tepsukat tökkimään selkään, niin saipalaiset alistuneena luistelee pois, vaikka ollaan oman maalin edessä. Tuossa 4-0-tilanteessa pitäisi nimenomaan itse alkaa pelaamaa fyysisesti, mutta nyt saatin nähdä, miten milloin Virtanen ajaa numeroihin, Pikkarainen Tuohimaan tai joku möttönen muuten vain päähän. Pitäis Tertsilläkin nyt sen verran olla munaa, että pistäis pelaamaan fyysistä peliä, eikä täysin alistuttaisi. Ei siis mitään törkeitä niittejä, vaan kovia puhtaita niittejä pitäisi hakea. Pikkarainenkin laitettiin jollekin alivoimalle jäälle ja löi päätyyn ja kelasi koko matkan vauhtia vain ajaakseen. Näki jo puolen kentän kohdalta, että ajaa ihan varmasti kävi miten kävi. Pakitkin rohkeasti vastaan, kun se on ihan sama pääseekö kaveri maalipaikalle, mutta edes vähän palautuisivat maan pinnalle. Nyt siellä saa vapaasti luistella kaverit päätykiekkoihin, kun ei ole pelkoa, että joutuu ottamaan niitin vastaan. Jotenkin pitäisi sitä kaverin pelihuumoria saada tapettua.

Aika paljon joutuu valmennus jengiä nyt herättelemään, että esitys maanantaina ei olisi täysin häpeällinen.

E: Meinasi unohtua täysin. Miten voi passiivisella alivoimalla pelatessa olla jatkuvasti maalin edessä kaveri lätkimässä kiekkoa maaliin vapaana, mutta sen lisäksi kaikki poikittaissyötöt menee läpi ja keskustaankin voi pelata vapaasti? Eikös olisi sama pelata aktiivista, kun on tyhmää pitää 4 keilatolppaa jäällä, jos ne eivät tee mitään oikein.
 
Viimeksi muokattu:

Don Sputnik

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Liverpool
Tässä on se asenne, joka ei vituta. Vituttaa nimittäin nämä ennakoinnit joka suunnasta, että "nyt jos hävitään ni ei enää nousta joo ei riitä yhyy yhyy ei voi neljää peliä putkeen voittaa voi voi tää kausi oli tässä maanantaina loppuu tää sarja nyyh". Mitali on jo postissa matkalla, niin hienosti tiedetty, että "tää oli tässä". Yksi peli kerrallaan näitä pelejä pelataan, maanantaina jatkuu.

Juu ihan hyvä asenne. Mutta mitään vikaa ei ole realismissakaan, eli siinä, että tää oli 99% varmuudella tässä. Toivon ihmettä tietenkin miekin, mutta enpä siihen usko.

Viime kauteen verrattuna hieno tasonnosto, mutta olihan tän illan esitys aivan luokatonta ripulipaskaa. Piste.
 

Salt

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Taistelevat Irlantilaiset & Golden Boys
Sen sijaan 300K tuloksessa en näe vitutuksen syytä, seuraa pitää johtaa vastuullisesti, ja sitä Tersa ja kumppanit yrittävät tehdä.

Tuo manra piti kutinsa vielä yli 5 vuotta ja 1,5 miljoonaa euroa sitten. 300K olisi voinut vaikka hankkia leveyttä täksi kaudeksi ja silti jääty nollille tai jopa vielä plussalle mitalipelien turvin. Kuka tietää, kun ei kokeile edes maltillisesti.
 

Don Sputnik

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Liverpool
Minua vituttaa, että edes vitutuspalstalla ei saa osoittaa tunteitaan, vaan heti nimitetään mulkuksi ja ääliöksi. Kyllä tämä on palsta, jossa ON VOITAVA osoittaa tunteita ja rauhoittumisen jälkeen sitten kirjoitellaan toisiin ketjuihin asiaa. Vaikka vituttaa, niin ei kai kukaan joukkueelle pahaa halua, mutta tuntuu, että pienikin kriittisyys on joillekkin pahasta, ehkä silloin pieni mietiskely olisi aiheellista ennen kuin kommentoi jotakin kirjoitusta.

e/ Jättämällä kertomatta mikä on oikeaa ajattelua on viisautta!

Samaa mieltä! Tää on vitutuspalsta ja joukkue on juuri pelannut päin vittua, niin pitäskö tänne tulla jotain posiposi paskaa jauhamaan...huhhuh!
 

Daywalker-75

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, JäKi
E: Meinasi unohtua täysin. Miten voi passiivisella alivoimalla pelatessa olla jatkuvasti maalin edessä kaveri lätkimässä kiekkoa maaliin vapaana, mutta sen lisäksi kaikki poikittaissyötöt menee läpi ja keskustaankin voi pelata vapaasti? Eikös olisi sama pelata aktiivista, kun on tyhmää pitää 4 keilatolppaa jäällä, jos ne eivät tee mitään oikein.

Tämä!
Koko kausi seurattu kylmä hiki otsalla, kun vastustaja pyörittää ylivoimaa ja meidän pojat on kahden metrin säteellä omaa mokkea.
Ei siinä neliön keskellä kyllä tätä playoff-sarjaa ennen tilaa ollut vastustajalla, mutta tepsukka on jotenkin hanskannut keinon luikahtaa sinne väliin.
 

Jubomir

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kyllä tämä on palsta, jossa ON VOITAVA osoittaa tunteita ja rauhoittumisen jälkeen sitten kirjoitellaan toisiin ketjuihin asiaa.
Jep, ehkä minä en vaan sisäistä tuota, että kaikkea paskaa voi syytää vitutusketjun nimissä kannattamansa joukkueen niskaan ja muualla sitten ollaan tukemassa, minusta se on jonkinlaista kaksinaamaisuutta. Ja jos se mua vituttaa, niin oikeassa ketjussahan tässä on oltu. Mutta koitetaan toki luovia tästä lähin toistemme ohi, sen verran kaukana näkemykset on toisistaan.
 

lautamies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Itäsuomalainen jääkiekko.
Niin, kuinka paljon näkemykset sitten poikkeavat toisistaan?
Pelkkä positiivisenä joo-joo miehenä olo ei minua kiinnosta, arvostelun mahdollisuus on oltava, jos sinä katsot sen paskaksi, niin siitä vaan, minä jatkan entiseen malliin. KOITA KESTÄÄ!
 

AaTee

Jäsen
Suosikkijoukkue
lunettes couleurs
Nyt alkaa vituttaa tämä AaTee, kiertää perkele joka ketjussa trollaamassa, mene perkele ja perusta blogi, sinne sitten kaikki valitusvirret.
Iso mies, munat ja kaikki, oletettavasti?

Ainiin, (siinä sivulta 100 täältä) silloin kun sinulla on tuota jäljempänä olevaa "asiaa" mitä tänään oot tänne suoltanut niin sehän on toki tietenkin oltava sallittua. Mutta kun joku muu (minä esim. tuolloin aiemmin ja ihan samoja asioita kritisoinut ja sanonut) niin silloin vitutti niin saatanasti ja blogit piti muualle viedä.

Tuota, tuota, sanon nyt varovasti: Katseleppa Jubomir vain omia vehkeitäsi, ehkä olet tyytyväinen?
Väsyhän joukkueella painaa, se kolmas Pelicans peli oli liikaa, mutta kyllä joukkuekkin kaipaa uusiutumista, jos parempaa menestystä halutaan.

Onks sinulla muuten joku fiksaatio näihin vehkeisiin?

Minua vituttaa, että edes vitutuspalstalla ei saa osoittaa tunteitaan, vaan heti nimitetään mulkuksi ja ääliöksi. Kyllä tämä on palsta, jossa ON VOITAVA osoittaa tunteita ja rauhoittumisen jälkeen sitten kirjoitellaan toisiin ketjuihin asiaa. Vaikka vituttaa, niin ei kai kukaan joukkueelle pahaa halua, mutta tuntuu, että pienikin kriittisyys on joillekkin pahasta, ehkä silloin pieni mietiskely olisi aiheellista ennen kuin kommentoi jotakin kirjoitusta.

e/ Jättämällä kertomatta mikä on oikeaa ajattelua on viisautta!

Kyllä, niin pitää olla. Mut niin pitää olla kaikilla ja kaikille sama mahdollisuus! Silloin se koskee myös sinua, sopii myös sinun ajatella ennen kommentointia!
Joten nyt joko vedä vittu päähän ja hyppää älykääpiö kaivoon ja älä ainakaan minulle tuu vinkumaan yhtään mitään jos jotain kritisoin täällä joskus, tai sit pidä pääs ihan kiinni kun sinulle tarjotaan samoja vastauksia mitä ite oot antanu esim. minulle!

Sanomattakin on selvää, et minua vituttaa yli kaiken tällä palstalla nää muutamat tälläset kusipäät jotka on vittuilemassa ja valittamassa joka välissä muiden teksteistä ja ajatuksista, väärin kannatettu väärin ajateltu väärin kirjoitettu väärin kritisoitu minä olen vain oikeassa minäminä paviaanit, sit parhaassa tapauksessa kuten eo. toisaalla kuitenkin uhriudutaan samasta itse!

Tiedätte kyllä kusipäät muutamat ketä olette!

Eri mieltä voi olla, mut ano palstalla varsinkin mielipiteitä on yhtä monta kun persereikiä ja jokainen haisee ihan samalla tavalla, niin ollen ihan vitun turhaa keulia olevansa enemmän oikeassa kuin muut! Koskee myös minua tietenkin mut muuta en oo väittänytkään!

Oon vaan laukonu mielipiteitäni, juuri näistäkin samoista mitä tänne nyt on ulistu ja itketty vähän jokaisen suulla, mutta vain iät ajat sitten! No miten nyt menee?! Onko ne ollut väärin? Tuleeko menestystä? On se saatana et sillon ne on ollu vaan ainaista negatiivista oksennusta kaikki tyynni, nyt onkin ykskaks täyttä asiaa kun samat saatanan vittupäät jotka niistä on minulle sillon itkeneet onkin takit käännettynä sitä samaa mieltä.

Ihan oikeasti, vitun noloa sakkia.
 

juice71

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Tämä!
Koko kausi seurattu kylmä hiki otsalla, kun vastustaja pyörittää ylivoimaa ja meidän pojat on kahden metrin säteellä omaa mokkea.
Ei siinä neliön keskellä kyllä tätä playoff-sarjaa ennen tilaa ollut vastustajalla, mutta tepsukka on jotenkin hanskannut keinon luikahtaa sinne väliin.
+2 Onnetonta odottelua. OK, ei haluttu antaa papoille tilaa, mutta nythän ne käveli maalille. Ei toiminut.
 

juice71

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Juu ihan hyvä asenne. Mutta mitään vikaa ei ole realismissakaan, eli siinä, että tää oli 99% varmuudella tässä. Toivon ihmettä tietenkin miekin, mutta enpä siihen usko.
Jos oletetaan, että kotona voiton mahdollisuus on 45% ja vieraissa 33% niin jatkoon menon todennäköisyys on tällä hetkellä 2,2 %.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös