Vitutusketju

  • 10 529 693
  • 56 126

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Eri merkki, mutta sama vaiva neulan suhteen. Mistäköhän hiukan laadukkaampia neuloja kannattaisi hommata?
Valitettavasti en osaa kertoa, kun firma on maksanut neulat mukisematta.
 

Jesus Shaves

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dorados de Sinaloa
Noi Selectit on muutoin oikeinkin hyviä mutta ne neulat ei kestä paskaakaan. Jatkuvasti saa olla vaihtamassa neulaa. Ei tokikaan varmasti ole ongelmana jos nyt kerran tai kaksi kesässä pumppailee, mutta sitten kun pumpattavien pallojen määrä ja kerrat kasvaa niin kasvaa myös vitutus tuota pumppua kohtaan.

Vedätkö raakana vai öljyllä?
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ei tokikaan varmasti ole ongelmana jos nyt kerran tai kaksi kesässä pumppailee...
Ei se tosiaan mitenkään superkestävältä vaikuta eikä varmaan päivittäiskäytössä kovin kauaa kestäisikään. Mutta meikäläiselle varsin passeli peli, kun viime kesänäkin taisin tuolla pumppailla menemään maksimissaan kymmenen kertaa ja siihen sisältyivät jo joidenkin random pikkusällien pari täytettyä koripalloa, jotka pumppasin ilmaa pullolleen koriskentän laidalla, kun kohteliaasti tulivat tuon mahdollisuutta tiedustelemaan.

Kunhan toi pumppu nyt vielä tämän ja mielellään pari seuraavaakin kesää kestäisi, niin eiköhän sitä sitten taas raaski uudenkin ostaa.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Vedätkö raakana vai öljyllä?
Räkäsy väliin kuten kakkosenkin kanssa.

Tässä nyt pitää huomioida että kun palloja pyörii siinä jossain sadan korvilla, niin siellä on osa myös vähän halvemmalla hommattuja aka. ilmaisia. Niin se laatu sitten näkyy siinä kuinka nopeasti tyhjenevät. Toiset sitten laadukkaampia pelipalloja jne.
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Vituttaa suunnattomasti ihmiset jotka laittaa someen päivityksiä kun he ovat kipeitä/saikulla. Ei minua ainakaan kiinnosta jos joku istuu pöntöllä tai jotain muuta nenän niistelyä. Sitte laitetaan sillei että varmasti pomo tai työkaveri näkee ja toivottaa toipumista.

Toinen asia joka kyrpii tuolla somessa on ne jotka laittaa kuvia jostain valmistamastaan hienosta ruoasta. On vittu ketsupit ja majoneesit ja kaikki helvetit siinä ja sitte maha roikkuu kun ei mahu biksut päälle. Tekis joskus niin mieli sanoa pari valittua sanaa...
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Vituttaa suunnattomasti ihmiset jotka laittaa someen päivityksiä kun he ovat kipeitä/saikulla. Ei minua ainakaan kiinnosta jos joku istuu pöntöllä tai jotain muuta nenän niistelyä. Sitte laitetaan sillei että varmasti pomo tai työkaveri näkee ja toivottaa toipumista.

Toinen asia joka kyrpii tuolla somessa on ne jotka laittaa kuvia jostain valmistamastaan hienosta ruoasta. On vittu ketsupit ja majoneesit ja kaikki helvetit siinä ja sitte maha roikkuu kun ei mahu biksut päälle. Tekis joskus niin mieli sanoa pari valittua sanaa...
Sano ihmeessä, sillähän siitä pääsee. Ei tarvitse jatkossa katsella joko kuvia, tai roikkuvia mahoja.
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Vituttaa ihmiset, jotka valittavat jutuista, jotka voisivat jättää tekemättä. Kuten esimerkiksi jättää seuraamatta henkilöiden päivityksiä, jotka ärsyttävät. Niin minä ainakin teen.
 

Jesus Shaves

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dorados de Sinaloa
Toinen asia joka kyrpii tuolla somessa on ne jotka laittaa kuvia jostain valmistamastaan hienosta ruoasta. On vittu ketsupit ja majoneesit ja kaikki helvetit siinä ja sitte maha roikkuu kun ei mahu biksut päälle. Tekis joskus niin mieli sanoa pari valittua sanaa...

Laita ihmeessa omasta tiukasta vartalostasi bikineissä kuvia vastaiskuna. Oppivat sitten arvostamaan tiukkaa (oletettua) miesvartaloa bikineissä. Vähintäänkin tuosta saisi propseja jos ei muuta.
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Tässähän on kyse siitä että minkä helvetin takia joku laittaa tuommoisia päivityksiä tuonne? Toki sinne kaikkea paskaa työnnetään ei siinä mutta ketä oikeasti kiinostaa joku sirpan makaroonilaatikko tai pertin paskatauti.
 

Jesus Shaves

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dorados de Sinaloa
Tässähän on kyse siitä että minkä helvetin takia joku laittaa tuommoisia päivityksiä tuonne? Toki sinne kaikkea paskaa työnnetään ei siinä mutta ketä oikeasti kiinostaa joku sirpan makaroonilaatikko tai pertin paskatauti.

Ko. palvelujen blokkaustoimintoihin kannattanee tutustua ahdistuksen määrästä päätellen. Helpottanee elämääsi huomattavasti.
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Ko. palvelujen blokkaustoimintoihin kannattanee tutustua ahdistuksen määrästä päätellen. Helpottanee elämääsi huomattavasti.

Mutta entä jos mä haluun kamreedata niiden kans silti. Mitäs me sitte tehdään? Sanonko että lopeta se filmailu?
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Mutta entä jos mä haluun kamreedata niiden kans silti. Mitäs me sitte tehdään? Sanonko että lopeta se filmailu?

Piilotat julkaisut. Pysytte kuitenkin kavereina. Tämä siis Facebookissa. Itsellä ainakin kovassa käytössä.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Jos ihmiset osaisivat joskus ajatella omilla aivoillaan niin hekin tekisivät näin. Turhasta valittaminen on vittumaisinta koskaan.

Jotakuinkin näin. Montahan kertaa samat neuvot täälläkin antanut? Ja piilottamisen lisäksi tieysti FB Purity käyttöön koneella. Yllättävän mukavaa se FB:n käyttö kun muokkaa siitä itselleen sopivan. Ja ennen kuin joku viisastelija puuttuu, joo on vikoja vieläkin jne.
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Jos ihmiset osaisivat joskus ajatella omilla aivoillaan niin hekin tekisivät näin. Turhasta valittaminen on vittumaisinta koskaan.

Mutta kun sieltä tulee ihan hyvää/mukavaa settiä välillä mutta sitten taas makkarapannu/laituri jne niin ei kehtais ignorettaa.
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Mutta kun sieltä tulee ihan hyvää/mukavaa settiä välillä mutta sitten taas makkarapannu/laituri jne niin ei kehtais ignorettaa.

En ole minäkään mikään ruoka yms. kuvien ystävä mutta varsin vähissä ne lopulta tuntuvat olevan, omallakin janalle on eksynyt muutama. Sitä suuremmalla syyllä ihmettelen jos ne ovat jollain muullakin kohtuullisen vähissä ja homma on muuten "kunnossa". Yhden kaverin olen aikanaan pistänyt täyskieltoon mutta sen päivitykset taas olivat pelkkää vasuripropagandaa, jatkuvaa ja meuhkaamisen asteelle menevää sellaista. Minusta sellainen ylittää jonkinlaisen perustellun sietokyvyn rajan, mutta ehkä se on kiinni nahan paksuudesta sitten sitä vähäisemmissä tapauksissa.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
No ei kai se jonkun makkarapannun katsominen voi olla elämää isompi juttu? Kyllä mun kaverit jakaa kuvia grilliherkuista jne. ja aina tykkäillään kun joku jaksanut vähän panostaa. Ei lopu elämä siihen.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mutta entä jos mä haluun kamreedata niiden kans silti.
Kuten jo todettua, saat kaveriesi päivitykset piiloon, helpoiten klikkaamalla "älä seuraa" -nappia kaverin profiilisivulla. Mulla on paljon kavereita joiden juttuja en seuraa, koska ei vaan kiinnosta mikään salaliittohörhöily tai oikeastaan mikään hörhöily, politiikan tuputtaminen, "parempi ihminen" -päivitykset, pikku Touko-Leenan tämänpäiväisen paskan koostumus jne jne.

Kuitenkin nuo perheenäidit ja salaliittohörhötkin ovat IRL ihan mukavia tyyppejä, se on se heidän virtuaalinen elämänsä joka mua ei kiinnosta. Varmasti moni kavereistani on käynyt minun sivulla klikkaamassa "älä seuraa", kun alkaa vituttamaan mun ainaiset "tänään kahvilla täällä" ja muut "tänään tapan aikaa näin"-päivitykset, eikä siinä mitään.
Mutta kun sieltä tulee ihan hyvää/mukavaa settiä välillä mutta sitten taas makkarapannu/laituri jne niin ei kehtais ignorettaa.

Tämä on sitten jo kinkkisempi tilanne. Ehkä joku "näytä vähemmän päivityksiä tyypiltä X" voisi jos ei poistaa ongelmaa niin ainakin helpottaa sitä, jos suurin osa päivityksistä on mielestäsi paskaa.
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Sitten on tietysti aina mahdollisuus vain jättää lukematta/katsomatta se mikä ei kiinnosta. Hyvin toimii foorumillakin. Tämä on osittain vähän sellainen kosken kuumaa hellaa kerta toisensa perään vaikka se polttaa aina -tyyppinen keissi taas kerran.
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Itsekkin lähdössä kalastelemaan ja grillailemaan tuossa kunhan lomat kunnolla alkaa. Mutta en minä sieltä someen laita kuvia jos ei tärppää (hymiö).

Pienen kesäkiiman piikkiin tuo avautuminen menee omalta osalta. Jokainen taaplatkoon tavallaan.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Minä olin tuossa reilu viikko sitten viikonloppuna istuttamassa taimia. Pienet mustat hyönteiset hyökkäsivät kimppuuni ja tekivät naamastani paukamoidun. Ehkä ne oli mäkäräisiä vaikka niitä on harvoin etelässä ja niiden puremat kutiaa. Nimittäin nämä puremat eivät kutisseet vaan niitä kuumotti ja kihelmöi. Parin päivän päästä paukamat korkkasivat auki (en niitä raapinut, kun ei niitä kutittanut) ja vuotivat. Nyt on naamassa reilut kymmenen pientä pyöreää haavaa. Ja vituttaa että ne paukamat edes alunperin tuli. Ja vielä enemmän vituttaa se ettei vaan kykyne olla vähän rapsuttamatta milloin mitäkin niistä. Naama vuotaa verta, arpia syntyy ja minä en vain kykyne olemaan vähän rapsuttamatta siitä reunasta. Lopulta kuljen laastarilaput naamalla niissä kohdin mitkä ei parane helposti. Ja taas vituttaa kun laastaria naamassa. Ja tietenkin hävettää.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Minä olin tuossa reilu viikko sitten viikonloppuna istuttamassa taimia. Pienet mustat hyönteiset hyökkäsivät kimppuuni ja tekivät naamastani paukamoidun. Ehkä ne oli mäkäräisiä vaikka niitä on harvoin etelässä ja niiden puremat kutiaa. Nimittäin nämä puremat eivät kutisseet vaan niitä kuumotti ja kihelmöi. Parin päivän päästä paukamat korkkasivat auki (en niitä raapinut, kun ei niitä kutittanut) ja vuotivat. Nyt on naamassa reilut kymmenen pientä pyöreää haavaa. Ja vituttaa että ne paukamat edes alunperin tuli. Ja vielä enemmän vituttaa se ettei vaan kykyne olla vähän rapsuttamatta milloin mitäkin niistä. Naama vuotaa verta, arpia syntyy ja minä en vain kykyne olemaan vähän rapsuttamatta siitä reunasta. Lopulta kuljen laastarilaput naamalla niissä kohdin mitkä ei parane helposti. Ja taas vituttaa kun laastaria naamassa. Ja tietenkin hävettää.
Kai olet lääkäriin ollut yhteydessä? Aina jos jonkun eläimen pistos alkaa märkiä, niin pitäisi ottaa yhteyttä lääkäriin.

Noi mäkäräiset tai mäkärät on kyllä outoja otuksia. Monesti on minun ympärillä pörrännyt satamäärin ja ikinä ei ole purrut. Minulla on pakko olla joku helvetin sairaus tms. miksi en kelpaa. Muille vastaaville kyllä kelpaan oikeinkin hyvin. Vittumaisia otuksia silti, saati jos ne purra alkais.
 
Viimeksi muokattu:

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Kai olet lääkäriin ollut yhteydessä? Aina jos jonkun eläimen pistos alkaa märkiä, niin pitäisi ottaa yhteyttä lääkäriin.

Kyllä, kävin näyttämässä naamaani työterveydessä. Sain jotain hydrokortisonirasvaa levitettäväksi naamani. Se mikä vituttaa on minä joka en kykene olemaan koskettelematta naamaani jatkuvasti ja vähän raapimatta.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Kyllä, kävin näyttämässä naamaani työterveydessä. Sain jotain hydrokortisonirasvaa levitettäväksi naamani. Se mikä vituttaa on minä joka en kykene olemaan koskettelematta naamaani jatkuvasti ja vähän raapimatta.
No hyvä että kävit. Olisi ollut perus suomalaista ja aika miehistä kun sinne olisi menty vasta sitten kun puuttuu toiselta puolen puoli poskea ja toisesta kasvavat madot alkaa munia munia.
 

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Olipa vittumainen kiekkovuosi. Totaalinen romahdus Hawkseilta, Tepsin paskuus välierissä, Suomen romahdus, Saksan ja Sveitsin hyytymiset viimeisillä mahdollisilla hetkillä ja nyt vielä Vegasilta hyytyminen ennen todellista kliimaksin.

Onneksi tämä kidutus loppuu ihan justiinsa ja pääsee seuraamaan jalkapalloa. Tosin sielläkin varmaan julistetaan Ryssät voittajaksi Putinin toimesta - vittu!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös