Vitutusketju

  • 10 532 727
  • 56 126

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät

Erkka Lapanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK - FC Liverpool
Koti pihalla kasvaa, vähän liioitellen, puoli ämpärillistä korvasieniä. Korvasienikastike on ehkä parasta ikinä. Mutta en osaa enkä uskalla laittaa niitä. Sinne jää saatana mätänemään.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Koti pihalla kasvaa, vähän liioitellen, puoli ämpärillistä korvasieniä. Korvasienikastike on ehkä parasta ikinä. Mutta en osaa enkä uskalla laittaa niitä. Sinne jää saatana mätänemään.
Itse olen laittanut ja syönyt useampana vuotena korvasieniä ja vielä olen hengissä (ja maksakin on kunnossa). Eli huolellisesti käsiteltynä sienet ei ole vaarallisia. Viittimistähän tuo vaatii putsaamisineen ja keittelyineen. Korvasienieniä keitetään (eli ryöpätään) väljässä vedessä kaksi kertaa ja välissä pitää huuhdella kunnolla. Keittoaika on vähintään 5 min per kerta ja keitetään kansi auki koska myrkky on vesiliukoista eli osa haihtuu vesihöyryn mukana (ja loput liukenee keitinveteen).
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Mielestäni tuossa puhutaan jääkiekossa yleisellä tasolla.

Mielestäni kirjoitin erityisesti MM-kisoista ja jatkuvista mainoskatkoista otteluissa. Pelaajille ei MM-kisoissa makseta mainoksista palkkaa, mahdolliset voittopalkkiot maksetaan kiekkoliitoilta jos maksetaan.

On niitä tv-mainoksia tiettävästi seurajoukkueidenkin televisioiduissa peleissä, mutta minä en sellaisia katsele. Jääkiekko on parhaimmillaan paikan päällä, ja pari hassua Ylen televisioimaa Mestis-matsia vuodessa eivät sisällä mainoksia.

Valitettavasti Mestis-livepeleissäkin on TV-mainostauko ainakin kerran erässä, mikä on sikäli surkuhupaisaa, että Mestiksen pelejä ei edes televisioida mihinkään paitsi muutama matsi kaudessa Yleltä joka ei ole mainoskanava. Mestiksen nettitelevisiointia on, mutta niiden tilausmäärät lienevät niin marginaalisia, että olisi järkevämpää keskittää huomiota paikalla olevien katsojien viihtyvyyteen varsinkin kun Mestis-katsojakeskiarvot ovat jatkuvassa laskussa. Tosin miksipä katsojia noihin tulisikaan, koska Mestis on täysin kuohittu sarja josta ei voi nousta pelaamalla ja SM-liiga on yliturvonnut suojatyöpaikkaliiga, jossa pelaa seuroja sekä pelaajia joiden paikka ei olisi Suomen pääsarjataso.

Mainoksia on yhtä kaikki jääkiekkopeleissä liikaa, onneksi jalkapallon MM-kisoissa ei matsia keskeytetä jatkuvasti mainostaukojen takia. Eivät nekään tosin ole vitutusta vaille, koska ne pelataan Venäjällä.
 

Mikke73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukat, Ässät
Autosta turbo paskana. Voi kilinvittu taas.. Autolla ei ole enää niin paljon arvoa että kannattaisi oikeasti tällaisia alkaa korjauttamaan, mutta pakko se kuitenkin on.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Niin ni siellä Norjassa sitten vaan krapulassa kyselemään, että "Mis Vitus apteekki?" ja sitä rataa.

Enpä ole typerämpää neuvoa koskaan kuullut. Olen menossa Norjaan kesällä ensimmäistä kertaa todella pitkään aikaan.

Ja ihan siihen krapulaan aion kyllä kysyä "excuse me, where's the nearest Vinmonopolet?"

EDIT:

Paitsi eihän tuo mikään Ruotsi tai Islanti ole. Saakohan tuolta kaupasta olutta, nyt ei pysty muistamaan. Kai se on mahdollista sekin, että ei saa, kun ei saa.

Jos niin sattuu olemaan, niin se on vitutusketjun tavaraa se.
 
Viimeksi muokattu:

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Lahden kirjastojen uudet sivut vituttaa. Jokin kirjastojärjestelmän uudistus oli kyseessä. Nyt ei löydy mitään tulevia tapahtumia sivuilta. Tai oikeastaan mitään muuta kuin kirjastojen aukioloajat. Tai sitten olen ihan toope enkä tajua uuden ohjelmiston hienouksia. Omien lainojen hallinnassa uusi finna toimii ihan hyvin.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Vituttaa aivan saatanasti tässä kolmen talon rivariyhtiössä muutama asukas. Taloyhtiön puheenjohtaja on noin 65 vuotias nainen, joka ensinäkin on tyypillinen naapuripoliisi. Sitten tällä on parit frendit näissä taloissa, samaa ikäluokkaa. Heidän yhyeinen nimitys on äärirasismi. Piti konahtaa edellis kesänä asiasta ja sitten olikin vähän aikaa hiljaista mutta nyt taas tää vitun superöyhötys on alkanut.

Nimittäin, tuolla pihoilla lujaan ääneen tämä rinki haukkuu kaikki maahanmuuttajat ja komentelee näiden lapsia vaikka leikkivät aivan kun muutkin. Mulla on niin saatanan kova myötähäpeä päällä jatkuvasti. Ja nyt tämä kaikki tulee olohuoneeseen kun on pakko pitää ovia auki ristivedon vuoksi. Viime viikolla oli pakko sanoa tuolle puheenjohtajalle vähän tiukasti. Tilanne oli seuraava:

Eräässä huoneistossa asuu perhe, jossa mies on tullut Irakista jo vuosia sitten. Hän osaa kieltämme ihmeen hyvin. No, johtunee siitä, että hänen vaimonsa on suomalainen. Heillä on kaksi lasta, noin 10-13 vuotiaita. Lasten pari kaveria tuli tämän perheen oven eteen odottelemaan todennäköisesti kavereitaan. No pitihän pihapoliisin mennä saatana sentään siihenkin heti puuttumaan tyyliin, "Asutteko näillä pihoilla...ette asu koska tunnen kaikki. Mitä te täällä maleksitte, painukaa pois medän pihalta". Lapset lähtivät ihmetellen pois paikalta ja sitten napsahti meikäläisellä. Satuin olemaan sähkötupakalla juuri takaterassilla ja näin koko jutun. Kyttä jäi kyyläämään lasten perään ja mä heitn kengät jalkaan. Menin kyylän luokse ja kerroin, että näin koko episodin. Kerroin myös puuttuvani rankalla kädellä asiaan jos kuulen vielä vastaavaa. Ei mulla ole mitään hajua, miten puutun asiaan rankalla kädellä. Kunhan siinä tilanteessa vittuuntuneena vaan annoin tulla. Tiedän, että joudun kyttäykseen vielä enemmän, mitä olen jo nyt mutta antaa kusipäiden kyttäillä.

Tänää on pihalla taas porukalla meuhkattu kovaan ääneen, jotta kaikki kuulevat, seuraavaa: "Menkää sinne, mistä olette tulleet, noi neekerit haiseekin niin saatanan pahalta, kaikki ne vitun neekerit hajottaa täällä jne. Mä soitan huomenna isännöitsijälle ja laitan asian eteenpäin. Saas nähdä, tapahtuuko mitään, mutta jotainhan tuolle pitää tehdä kun ei voi mennä vetään turpaankaan noin vanhoja idiootteja.

Tuollainen äärettömän pöljä meuhkaaminen pihalla 24/7 vaikuttaa jo niin paljon omaan asumisviihtyvyyteen, että tuo saa loppua.
 

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
Nostan sinulle virtuaalista hattua Vanha Len. Hienoa, että jollain on munaa (sic!) puuttua tuommoiseen öyhötykseen. Liian harvalla meistä on.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Vituttaa aivan saatanasti tässä kolmen talon rivariyhtiössä muutama asukas. Taloyhtiön puheenjohtaja on noin 65 vuotias nainen, joka ensinäkin on tyypillinen naapuripoliisi. Sitten tällä on parit frendit näissä taloissa, samaa ikäluokkaa. Heidän yhyeinen nimitys on äärirasismi. Piti konahtaa edellis kesänä asiasta ja sitten olikin vähän aikaa hiljaista mutta nyt taas tää vitun superöyhötys on alkanut.

Nimittäin, tuolla pihoilla lujaan ääneen tämä rinki haukkuu kaikki maahanmuuttajat ja komentelee näiden lapsia vaikka leikkivät aivan kun muutkin. Mulla on niin saatanan kova myötähäpeä päällä jatkuvasti. Ja nyt tämä kaikki tulee olohuoneeseen kun on pakko pitää ovia auki ristivedon vuoksi. Viime viikolla oli pakko sanoa tuolle puheenjohtajalle vähän tiukasti. Tilanne oli seuraava:

Eräässä huoneistossa asuu perhe, jossa mies on tullut Irakista jo vuosia sitten. Hän osaa kieltämme ihmeen hyvin. No, johtunee siitä, että hänen vaimonsa on suomalainen. Heillä on kaksi lasta, noin 10-13 vuotiaita. Lasten pari kaveria tuli tämän perheen oven eteen odottelemaan todennäköisesti kavereitaan. No pitihän pihapoliisin mennä saatana sentään siihenkin heti puuttumaan tyyliin, "Asutteko näillä pihoilla...ette asu koska tunnen kaikki. Mitä te täällä maleksitte, painukaa pois medän pihalta". Lapset lähtivät ihmetellen pois paikalta ja sitten napsahti meikäläisellä. Satuin olemaan sähkötupakalla juuri takaterassilla ja näin koko jutun. Kyttä jäi kyyläämään lasten perään ja mä heitn kengät jalkaan. Menin kyylän luokse ja kerroin, että näin koko episodin. Kerroin myös puuttuvani rankalla kädellä asiaan jos kuulen vielä vastaavaa. Ei mulla ole mitään hajua, miten puutun asiaan rankalla kädellä. Kunhan siinä tilanteessa vittuuntuneena vaan annoin tulla. Tiedän, että joudun kyttäykseen vielä enemmän, mitä olen jo nyt mutta antaa kusipäiden kyttäillä.

Tänää on pihalla taas porukalla meuhkattu kovaan ääneen, jotta kaikki kuulevat, seuraavaa: "Menkää sinne, mistä olette tulleet, noi neekerit haiseekin niin saatanan pahalta, kaikki ne vitun neekerit hajottaa täällä jne. Mä soitan huomenna isännöitsijälle ja laitan asian eteenpäin. Saas nähdä, tapahtuuko mitään, mutta jotainhan tuolle pitää tehdä kun ei voi mennä vetään turpaankaan noin vanhoja idiootteja.

Tuollainen äärettömän pöljä meuhkaaminen pihalla 24/7 vaikuttaa jo niin paljon omaan asumisviihtyvyyteen, että tuo saa loppua.
Upeaa toimintaa sinulta, juuri näin sen pitää mennäkin, eikä vain katsoa vierestä. Aivan saatanan ala-arvoista tuntuisi naapurikyttääjän meininki olevan ja tuollainen pitäisi saada loppumaan mahdollisimman pian.

Täältä myöskin vilpitön hatunnosto sinulle.
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Tänää on pihalla taas porukalla meuhkattu kovaan ääneen, jotta kaikki kuulevat, seuraavaa: "Menkää sinne, mistä olette tulleet, noi neekerit haiseekin niin saatanan pahalta, kaikki ne vitun neekerit hajottaa täällä jne. Mä soitan huomenna isännöitsijälle ja laitan asian eteenpäin. Saas nähdä, tapahtuuko mitään, mutta jotainhan tuolle pitää tehdä kun ei voi mennä vetään turpaankaan noin vanhoja idiootteja.

Nuo huuhkajathan eivät edes tiedä olevansa peräisin mustasta väestöstä, mikä tekee asiasta kovinkin ironisen.
 

cheap_shot

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blackhawks, Jokerit, KäPa, Liverpool
MTV:n Huomenta Suomen "naistoimittaja". Huono artikulaatio, puhuu ihan vitun paljon toisten päälle jatkuvalla syötöllä ja on muutenkin ihan ääliö tapaus.

Puhui muuten The Sir Pentin päälle juuri äsken telkkarissa, onko lynkkauspartio valmiudessa?
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
MTV:n Huomenta Suomen "naistoimittaja". Huono artikulaatio, puhuu ihan vitun paljon toisten päälle jatkuvalla syötöllä ja on muutenkin ihan ääliö tapaus.

Puhui muuten The Sir Pentin päälle juuri äsken telkkarissa, onko lynkkauspartio valmiudessa?
Jaa että oikein Pena Huomenta Suomessa! Piti käydä katsomassa tuo haastattelu ja sehän löytyy täältä

Tuollahan on ollut Petteri Sihvonen myös aamulla, miksi eivät pistäneet sitä Penan kanssa yhtäaikaa haastatteluun? Lopussa olisivat pistäneet kunnon rehelliset kädenväännöt pystyyn niin että pöydät, juontajat ja koirat olisivat lennelleet. Pekka Poutaakaan ei varmasti enää naurattaisi. Sihvonen olisi myöhemmin häviön koittaessa haastanut Yle Puheella Lindgren & Sihvosessa The Sir:in aivan rehelliseen painiotteluun.

Tuo ei tosin liittyisi enää tähän ketjuun, vaan menisi välittömästi onnellisuusketjuun. Linkki vie MTV Katsomoon
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Olen elänyt koko elämäni siinä luulossa, että NHL on tarunhohtoinen sarja, jossa pitää olla elävä legenda pärjätäkseen. Nimet Esposito, Salming, Clarke, Beliveau, Bossy, Howe, Lafleur, Orr, Gretzky, Kurri, Crosby, jne, jne. eivät jätä ketään kylmäksi ja nostaa jokaisen ihon kananlihalle. Ja toi listahan on oikeasti loputon, 100 vuodessa on historiaa tehty ja legendoja synnytetty. Mutta mitä vittua nyt tapahtuu. Joku random jengi täynnä nobodyja vetää historian vessanpöntöstä alas voittamalla tätä vauhtia maailman arvostetuimman kannun itselleen. Ylijäämäpelaajat panee kiekkoa pussiin sitä vauhtia, että tarunhohtoisuus alkaa olemaan vaarassa. Vituttaa tommonen lajia ja historiaa kunnioittamaton käytös.

Miinavaara!
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Voi vittu, ei kai ne voi hävitä Sveitsille puolivälierissä. Eikö siellä ole munaa pelata kunnolla. Hei te voititte oman lohkonne... Merkkaako se muka mitään. Kontatkaa vaan kotiin... Ei teistä kai lopulta muuhun ole. Hei haloo, Marjamäki, valmenna nyt. Se on vaan jokin vitun Sveitsi, ei mikään Saksa tai Tanska... Tai joo, just on.
 

disco-stu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JK Mylly
VITTU MITÄ OKSETTAVAA PASKAA!!! Haista Marjukka isäkissan vittu ja pelaajille lampaanperseet ja iso kasa peilejä. Vituttaa ja hävettää taas tollanen kusipaska - ja aina siinä tärkeimmässä paikassa. Menkää vittu räplään niitä konsoleitanne. Vittusaatanapillu.
 

Kaljuenkeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miehitetty
Mikä vittu siinä on, että Pääkaupunkiseudun lähiliikenteen juniin pitää ängetä niiden paskaisten Hobby Hall -pyörien kanssa. Jos ajetaan pyörällä, niin ajetaan sillä. Jos ei napostele ajaa, niin jätetään se kotiin.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Joka keväinen roskamedian kymmenen ällän ylioppilaiden hehkutus alkoi näköjään tänään. Nyt sitten paistatellaan kesäkuun alkuun asti antaen haastatteluja ja kertaillen luku-urakkaan ja pähkäillen jatko-opiskeluja huomauttaen, että kokeet tehtiin keskimäärin kolmessa vartissa.
 

K.A.H

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Joka keväinen roskamedian kymmenen ällän ylioppilaiden hehkutus alkoi näköjään tänään. Nyt sitten paistatellaan kesäkuun alkuun asti antaen haastatteluja ja kertaillen luku-urakkaan ja pähkäillen jatko-opiskeluja huomauttaen, että kokeet tehtiin keskimäärin kolmessa vartissa.

Joo, ja muutaman vuoden päästä nämä samat ylisuorittajat saavat burnoutin ja kilahtavat, kuten perfektionisteilla on tapana. Sitten ollaan jossain naistenlehdessä kertomassa että suoritin ja romahdin. Maailmanhistoriassa kaikkein kovimmat jätkät ja muijat ovat usein tavalla tai toisella itseoppineita, eivätkä oppikirjoja ulkoa lukeneita.
 

Turder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Postin toiminta. Saksasta tulossa paketti, lähetetty viikko sitten 15.5 ja 16.5 ke-aamuyöstä klo 2 lähtenyt Saksasta paketti pois. Posti eilen skannannut paketin ja sen jälkeen ei mitään tapahtumia. Seurantasivulla tosin banneri, että seurannassa esiintyy viiveitä ja puutteita. Kaukaa viisaana järjestelin menotkin viime viikolla niin, että olisin kotona ottamassa paketin vastaan nyt alkuviikosta. Toivottavasti nyt tämän avautumisen jälkeen postipaku kurvaa pihalle parin tunnin sisällä.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Postin toiminta. Saksasta tulossa paketti, lähetetty viikko sitten 15.5 ja 16.5 ke-aamuyöstä klo 2 lähtenyt Saksasta paketti pois. Posti eilen skannannut paketin ja sen jälkeen ei mitään tapahtumia. Seurantasivulla tosin banneri, että seurannassa esiintyy viiveitä ja puutteita. Kaukaa viisaana järjestelin menotkin viime viikolla niin, että olisin kotona ottamassa paketin vastaan nyt alkuviikosta. Toivottavasti nyt tämän avautumisen jälkeen postipaku kurvaa pihalle parin tunnin sisällä.

Saapa nähdä kuinka minulle käy, Australiasta asti tulossa postia jonka toivoisin tulevan perille ja olevan ehjä. Toivottavasti nämä vaatimukset eivät ole Postille liikaa siinä vaiheessa kun paketti Suomeen saapuu.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Postin toiminta. Saksasta tulossa paketti, lähetetty viikko sitten 15.5 ja 16.5 ke-aamuyöstä klo 2 lähtenyt Saksasta paketti pois. Posti eilen skannannut paketin ja sen jälkeen ei mitään tapahtumia. Seurantasivulla tosin banneri, että seurannassa esiintyy viiveitä ja puutteita. Kaukaa viisaana järjestelin menotkin viime viikolla niin, että olisin kotona ottamassa paketin vastaan nyt alkuviikosta. Toivottavasti nyt tämän avautumisen jälkeen postipaku kurvaa pihalle parin tunnin sisällä.
Minulle kävi niin että paketti tuli kyllä Saksasta Suomeen 2 päivässä, tämän jälkeen se istuikin sitten viikon terminaalissa, ennen kuin Posti päätti viimein toimittaa sen minulle. Että en pidättelisi hengitystäni odotellessa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös