Vitutusketju

  • 10 533 751
  • 56 128

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Voin kuvitella kuinka ärsyttää kun minua ärsyttää jo "tavallinen" ja "asiaankuuluva" homovitsailu oikein niin maam perusteellisen heteroiden välillä, eikä sitä tunnu pääsevän missään karkuun missä on vähääkään enemmän miehiä läsnä. Sitten tätä vielä tekevät ns. aikuiset ihmiset.
Lupausteni vastaisesti sen verran kommentoin ettei mua vituta ollenkaan hassuttelu/pieni vittuilu. Itsehän vittuilen ja/tai hassuttelen homoille hyvinkin paljon. Kunhan saa olla oma itsensä ja ei tarvitisisi peitellä mitä sitä viime viikonloppuna tuli tehtyä tai lähinnä kenen kanssa. Ihan samaa elämää tässä eletään kun valtaväestö.

Se mikä tuossa ketjussa vituttaa on se että luulevat tietävänsä mikä meille on hyväksi/paremmin/mitä ei pitäisi tehdä. Tai ihan niinkuin viereisessä suihkussa oleva homo kävisi käsiksi. Huoh. No, tämä tästä.
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Lupausteni vastaisesti sen verran kommentoin ettei mua vituta ollenkaan hassuttelu/pieni vittuilu. Itsehän vittuilen ja/tai hassuttelen homoille hyvinkin paljon. Kunhan saa olla oma itsensä ja ei tarvitisisi peitellä mitä sitä viime viikonloppuna tuli tehtyä tai lähinnä kenen kanssa. Ihan samaa elämää tässä eletään kun valtaväestö.

No sen verran tarkennan omalla kohdallani asiaa, että varmaan kukaan ei ole mieltään näistä letkeämmin ja jopa hyvällä maulla esitetyistä asioista pahoittamassa, mutta joillain on tapana alkaa kyseenalaistamaan toisten seksuaalista suuntausta jopa näillä vitseillään ja korottamaan itseään joksikin alfaurooksi, jonka esimerkkiä pitäisi seurata. Kaikkia ei kiinnosta myöskään typerät, tyrkytetyt ja toistuvat pillujutut, koska ne ovat ihan yhtälailla vitutusta aiheuttavia. Eli sinänsä kyse ei ole pelkästään homoudesta vaan tosiaan seksuaalisuudesta yleensä.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Tossa maaliskuussa tuli koulusta tällainen viesti:

"Hei!

Olemme selvitelleet tänään somessa käytyä todella ikäväsanaisesta keskustelua, missä on syytelty ja haukuttu moneen suuntaan toisia. Ilmeisesti tilanteessa oli puhuttu pahaa toisista ns. selän takana jo pidemmän aikaa, mistä riita oli lähtenyt leviämään. Tilanne purkautui tänään välitunnin aikana todella kovaäänisenä riitelynä, missä haukuttiin äärettömän loukkaavilla naista halventavilla sanoilla toisia. Koska tilanne on ilmeisesti jatkunut jonkin aikaa ja nyt purskahti täällä koulussa todella vahvasti esiin, tulisi tilanteesta keskustella kotona lapsen ja vanhemman kesken. Olen puhuttanut tänään tilanteeseen vahvimmin liittyviä oppilaita kahden kesken. Tilannetta selvitellään yhä koulun puolelta ja katsotaan, miten asiassa edetään. Pidän huoltajat ajan tasalla tapahtumista.


Ystävällisin terveisin"

Myös mut kutsuttiin kuraattorin juttusille. Kyseli miten tyttärellä menee ja tiedänkö tästä (lainatusta) konfliktista mitään. No en tienny ja se oli sitten siinä. Tyttäreltä kyselin kukamitähä, mutta ei tienny oikein. Eilen tarkastaessani tyttären puhelinta selvis, että tytärtähän sitä oli huoraksi kutsuttu! Ja yhtä toista tyttöä. Vituttaa, että en huomannu, enkä osannu lukea tytärtä, mut vielä VITUN SUOMALAINEN HIENOTUNTEISUUS JA YKSITYISYYDENSUOJA VAI MISTÄ VITUN RUNKKAAMISESTA ON KYSE, kun opettajat ei voi sanoa "Linda haukkui Marikaa huoraksi.". Vittu mä häpeän joka solulla tätä auktoriteetitöntä yhteiskuntaa. Siis aivan uskomaton maa ollaan positiivisesti, mutta muuten ollaan elitistisiä hienohelmoja ja henkisesti noin madon selkärangan omaava kansakunta. Tiedättehän, jo se, että joku toinen on eri mieltä, otetaan helposti kiusaamisena tai vittuilina. Masennutaan, ahdistutaan, alkoholisoidutaan ja vaikka mitä, kun joku sanoi tyhmäksi tai hetken on oltu työttömiä ja kaikki huutaa yhteen ääneen "Minua on kohdeltu väärin! Kuuletteko! Väärin!!!". Kuka kasvattaisi meille pallit? Kenestä olisi kenties Suomen ainoaksi auktoriteetiksi? Aletaan maksaa sille palkkaa, kun ei me hiirulaiset itse mihinkään kyetä.

Ai joo, minä, isä, tutkin välillä teini-ikäisen tyttäreni puhelimen! Soittakaa poliisi! Laittakaa vankilaan! Näinhän se täällä auktoriteetittömässä yksityisyydensuoja-yhteiskunnassa menee. Jo lapsesta asti kasvatetaan siihen, että kukaan ei saa puuttua pahoinvointiisi tai ongelmiisi, vaan ne ovat sinun yksinoikeutesi ja länsimainen vapaus on sitä, että saat yksin kenenkään puuttumatta masentua ja voida huonosti, ja kaikkihan me tiedetään lopputulos. Haluatteko oikeasti elää tällaisessa yhteiskunnassa? Tytär onneks on puoliks venäläinen, ni ei oo semmonen uhriutuja ja marttyyri ku keskimäärin me suomalaiset. Tietää, että mä en vittuillakseni sitä puhelinta pyydä tai naura, väheksy, ivaa tai muutakaan, vaan se, että tiedän mitä lapsen elämässä tapahtuu on välittämistä ja lapsen hyvinvoinnin kannalta äärimmäisen tärkeää, eikä mitään vitun yksityisyyden raiskaamista. Perhe pitää yhtä ja on toisiaan varten. Paitsi meillä täällä. Meille perhe on sitä varten, että sitä voidaan vältellä jouluisin ja haukkua avokille miten paskat vanhemmat minulla oli, kohtelivat väärin ja olivat kerran kännissä, minulla on trauma ja voin huonosti!

Mä ite elin kymmenen vuotta aivan täysin suomalaisten sosiaalisten konstruktioiden ulkopuolella ja vasta kolmekymppisenä pääsin taas mukaan meininkeihin, ni kertokaa mulle, miksi vitussa kukaan ei kertonu mulle, että myös mun tytärtä oli kutsuttu huoraksi? Ei kerrottu mitä sanottu, kuka sanoi tai kenelle, vaan kaikki oli salamyhkäistä sanojen alkemiaa ilmeisesti meidän vahvoja ja itsenäisiä lapsia kasvattavan yksityisyydensuojan vuoksi, vai MITÄ HEVONVITUNPERSETTÄ!?!?

Mä oon niin täynnä, ettei täällä kukaan puhu asioista suoraan. Ei kukaan, missään, ikinä. Mitä vittua!?! Mä katon ympärille, niin nään Ranskan hovin vuonna 1500. Kaikilla samanlaiset naamiot kasvoilla ja kakalla käynti on "Olen ruusuilla tanssiva, ja yön uljaana ritarina käyn ahon laitaan, sillä kuu itkee kanssasi ja kuulen suden ulvovan.". Näin me suomalaiset puhutaan asioista sen sijaan, et oikeesti selvitettäisiin asioita. Ei me uskalleta, kun tulee pojalle paha mieli. Näkee noista lapsista tuolla kaupungillakin, että ei meistä suomalaisista auktoriteeteiksi ole. Kukaan ei välitä mistään mitään ja sehän johtuu tietysti siitä, kun yhdeksän vuotias Stube sanoo "Räyh!", kun revit röökin sen suusta, niin suomiäijä alkaa itkeä, kun tuli paha mieli. Näin se on.

E: Ai joo, saa olla aika saatanan tunari, jos kuvittelee Persujen ja Halla-ahon nousujen olleen joku rasismin supernousu Suomessa. Toki ne valtavirraisti rasismia, mutta ne olivat hyvin voimakkaasti hätähuuto suorapuheisuuden puolesta. Jos vaikeista asioista olisi aina puhuttu suoraan, niin ei todellakaan olisi tällaisia nousuja tapahtunut. Demarit ja Vihreät muut saa ihan ite kattoa peiliin. Oliko se hienotunteisuus sittenkään yhteiskunnallisesti oikein ja kaikille hyväksi? Ei vittu ollu, eikä koskaan tule olemaan.

Pojat, eikä alettaisi puhua asioista niiden omilla nimillä? Kukaan ei häviä siinä mitään ja asiat yksinkertaistuvat äärettömän paljon.
Olen pahoillani, mutta meille on olemassa jo toinenkin ketju, se on se olen tullut vanhaksi paikka. Tervetuloa nykyaikaan, maailma mennyt ei koskaan palaa, vaikka hätähuutoja kuuluukin. Tää on tätä nyt ja pahenee vain tulevaisuudessa. Se on sitä liberalismia se. Toivottavasti tyttäresi hommat selviää, mutta en pidättäisi hengitystäni, rikollinen on suurin uhri nykyaikana.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Hienoa vitun IIHF keksittekö ihan omasta päästä että just kesken kisojen kannattaa ottaa uus sivusto käyttöön? Ei helvetti mitä tunareita, koko kesä olisi aikaa, mutta ei.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
@abianos & @BlackWolf olen samaa mieltä kanssanne. Miettikääpä, että meillä on tommonen vitun idiootti sarjakuristaja vapaalla tappamassa ihmisiä, eikä linnassa mihin kuuluisi loppuelämäkseen (sähkötuoli olisi hänelle liian armeliasta ja kuten ainakin veli BlackWolf muistaa, minä en kannata kuolemanrangaistusta [hymiö]) ja muutenkin täällä riehutaan ihan miten sattuu ilman että riehuja joutuu vastuuseen teoistaan. Täällä ei ole vastuuta eikä velvollisuutta kenelläkään, ja se, hyvä ystävät, on täysin yhteiskuntajärjestelmämme ansiota ja sen ovat luoneet alunperin sosialidemokraatit ja loppusilauksen tehneet nämä kaiken maailman punavihreät ynnä muut hipsterit. Tätä on Suomi vuonna 2018.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Vituttaa jalka, tarkemmin sanottuna oikea jalka, vasen ei vituta nyt oikeastaan yhtään. Jalkapäällinen on kipeä, sattuu kävellessä, juostessa enemmän (joo, ei kannata juosta nyt). Jalka on painellessa kipeä ja jotkut asennot on hallaa. Mutta eniten vituttaa ns. leposärky. Kun puuhaa jotain niin ei siihen jalkakipuun niin kiinnitä huomiota, kunhan varoo vääntämästä tiettyyn suuntaan ja kävelee varovasti. Mutta kun pysähtyy istumaan niin jalkaan syöksyy polttava kipu eikä tiedä miten jalkaa pitäisi. Tiedän että kipu ei ole kovin kovaa mutta kuitenkin varsin epämiellyttävää. Mutta eiköhän se tästä muutamassa päivässä rauhoitu.
 

jussi_j

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit

Onneksi omat lapset on tuon vaiheen jo ohittaneet, mutta kerkesi itsellekin kertymään hieman vastaavaa kokemusta. Näin vuosia tapahtumien jälkeen, niin koulu teki kaikkensa, että asia olisi loppuun käsitelty mahdollisimman nopeast ja uhri pitäisi turpansa kiinni. Mitään virallista ei haluttu tehdä ja kun kysyin , että pitäisikö tehdä rikosilmoitus, niin koulu ei kuulemma voi tehdä (tottakai voi) ja minulle ei annettu pahoinpitelijän nimeä. Toki olisin itse voinut tehdä rikosilmoituksen, mutta eipä siitä hyötyöä olisi ollut. Kiusaaja ja kiusattu lähetettiin rehtorin pakeille, samaan aikaan, samaan eteiseen odottelemaan niin, että 4-5 vuotta vanhempi kiusaaja vielä rehtorin kanslian aulassa pääsi uhkailemaan. Rehtorin mielestä ei ongelma. Vittu mikä idiootti.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Vituttaa kaverin lapsen kasvatus metodit. Vaikka asia ei minulle kuulu yhtään nii silti vituttaa sen lapsen puolesta.

Noin kymmenvuotias lapsi jonka antaa olla aamusta iltaan älylaitteiden viemänä. Välillä syö ja menee takasin laitteen ääreen. Ylipainoakin on kertynyt tuohon ikään mennessä kohtuullisesti eikä harrasta mitään liikuntaa. Saattaa nuorella iällä jo terveysongelmia pukata

Oma pentu jos ei liiku vapaa-ajalla vähintään tuntia päivässä niin ei oo mitään asiaa pelien ääreen. Aikuisiällä sitten kerkee olla vaikka 24/7 noiden laitteiden kanssa jos haluaa
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Vituttaa kaverin lapsen kasvatus metodit. Vaikka asia ei minulle kuulu yhtään nii silti vituttaa sen lapsen puolesta.

Noin kymmenvuotias lapsi jonka antaa olla aamusta iltaan älylaitteiden viemänä. Välillä syö ja menee takasin laitteen ääreen. Ylipainoakin on kertynyt tuohon ikään mennessä kohtuullisesti eikä harrasta mitään liikuntaa. Saattaa nuorella iällä jo terveysongelmia pukata

Oma pentu jos ei liiku vapaa-ajalla vähintään tuntia päivässä niin ei oo mitään asiaa pelien ääreen. Aikuisiällä sitten kerkee olla vaikka 24/7 noiden laitteiden kanssa jos haluaa
Näistä tulee aina mieleen oma lapsuus. Mukulana äiti ajoi pihalle tuon tuosta ja varsinkin jos oli vähänkin hyvä ilma. Ei mitään asiaa sisälle. Ja mäkin taisin olla silloin neljä. Ja asuttiin Linnankadulla. Seitkytkaks vuonna. Ei päässy kiloja kertymään kakaroilla.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
. Ei päässy kiloja kertymään kakaroilla.
Ei päässy ei! Aina kun nähtiin kavereita nii jotenki liikuttiin siinä samalla. Pelattiin kiekkoo,fudista jne.. jos ei muuta nii oltii vaikka hippaa. Aina jotenki liikunta siihen liittyi.

Nykynuoriso järkkää jotain tietokone laneja kavereiden kesken. Kyllä vituttaa tää mihin suuntaan ollaan menossa
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Luulen vähän että tuo on jotain uhkakuvien perusteetonta luontia, ettei nykyskidit lähtisi pihalle pelleilemään. Ajatus tyyliin "ennen kaikki oli paremmin". Illuusio vailla parempaa tietoa.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Ei päässy ei! Aina kun nähtiin kavereita nii jotenki liikuttiin siinä samalla. Pelattiin kiekkoo,fudista jne.. jos ei muuta nii oltii vaikka hippaa. Aina jotenki liikunta siihen liittyi.

Heh, nyt kun muistelee lisää niin olikohan aikoinaan kaikilla kakaroilla adhd. Kukaan ei pysynyt paikoillaan ja kaikki sääti kokoajan jotain. Ja tosiaankin tähän kaikkeen liittyi aina vähintään hölkkääminen seuraavaan kohteeseen. Kaikki aina juoksi. Voi perhana kun alko naurattaan.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Luulen vähän että tuo on jotain uhkakuvien perusteetonta luontia, ettei nykyskidit lähtisi pihalle pelleilemään. Ajatus tyyliin "ennen kaikki oli paremmin". Illuusio vailla parempaa tietoa.
Se voi olla jokseenkin perusteetonta, varmasti löytyy vieläkin paljon lapsia jotka lähtee pihalle pelleilemään. Mut samalla taas on todella paljon niitä jotka mieluummin annetaan/haluaa olla älylaitteiden kanssa 24/7.

Ei ne tuulesta temmattuja juttuja oo että nykysin lapset liikkuu vähemmän kun esimerkiksi 15-20 vuotta sitten
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Vituttaa tämä kuumuus. Ulkona saatanan kuuma, sisällä vielä kuumempi. Autossa on ainoastaan hyvä olla ilmastoinnista johtuen.

Vituttaa näillä ilmoilla yltiöseksikkäät vähä pukeiset naiset. Niin lähellä mutta niin kaukana.
 

disco-stu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JK Mylly
Kyllä mua taas vituttaa jääkiekko. En mä sille mitään voi, vaikka onkin ihan triviaalia paskaa. Vitun paskahousut menee tonne jäälle oleen kun jotain kunkuja ja ottaa pataan täysin järkyttävältä, just ja just luistimilla pystyssä pysyvältä vastustajalta. Samalla heitetään hukkaan oikeasti merkittävä eilinen voitto. Vittu mitä paskaa! Uskomattoman ylimielistä löysää perseilyä ja katsomossakin tuli enemmän hiki. Säälittävät pellet, paetkaa vittu vuorille.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kyllä mua taas vituttaa jääkiekko. En mä sille mitään voi, vaikka onkin ihan triviaalia paskaa. Vitun paskahousut menee tonne jäälle oleen kun jotain kunkuja ja ottaa pataan täysin järkyttävältä, just ja just luistimilla pystyssä pysyvältä vastustajalta. Samalla heitetään hukkaan oikeasti merkittävä eilinen voitto. Vittu mitä paskaa! Uskomattoman ylimielistä löysää perseilyä ja katsomossakin tuli enemmän hiki. Säälittävät pellet, paetkaa vittu vuorille.
Lohkovoitto edelleen omissa käsissä ja lohkovoitto olisi vaatinut Usan voittamista vaikka Saksa olisikin voitettu, eikös vaan. Minimisuorituksella ok tulos. Väärin vittuunnuttu siis.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
TV-mainokset vieläkin vituttavat. Onneksi niitä ei joudu katsomaan kuin keskimäärin kerran vuodessa MM-kisojen aikaan. Mutta miksi jääkiekossa on nykyään kesken erän mainostaukoja jatkuvasti? Se vituttaa enemmän, ja luulisi pelaajiakin vituttavan ylimääräinen seisoskelu.
 

disco-stu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JK Mylly
Lohkovoitto edelleen omissa käsissä ja lohkovoitto olisi vaatinut Usan voittamista vaikka Saksa olisikin voitettu, eikös vaan. Minimisuorituksella ok tulos. Väärin vittuunnuttu siis.
No kiitti, nyt säkin vitutat mua! No ei vais.

Paskan katseleminen ja siitä maksaminen on mun mielestä ihan täysin oikein vitutettu. Aivan järkyttävä asenne pelaajilla ja mä otan sen henkilökohtaisena vittuiluna. Lohkovoitto joo omissa käsissä ja top-2 myös, mutta entistä vaikeammaksi se nyt taas tehtiin. Ihan sama, ei enää vituta. Onneks on kaljaa.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
TV-mainokset vieläkin vituttavat. Onneksi niitä ei joudu katsomaan kuin keskimäärin kerran vuodessa MM-kisojen aikaan. Mutta miksi jääkiekossa on nykyään kesken erän mainostaukoja jatkuvasti? Se vituttaa enemmän, ja luulisi pelaajiakin vituttavan ylimääräinen seisoskelu.

Mitä pelaajille maksetaan siitä että he pelaavat MM-kisoissa? Ihan uutena tietona tuli tällainen nyt.

Mielestäni tuossa puhutaan jääkiekossa yleisellä tasolla.
 

muaddib

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mimosanherkät Itkupillit ja Setämiehet
Joo, oletin että puhuttiin pelkistä MM-kisoista kun @Musta Nuoli mainitsee että mainoksia joutuu katsomaan vain MM-kisojen aikaan.
Se ei taida juttujen perusteella katsoa kauden aikana muuta kuin Suomen pelit ilmaiskanavilta.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mitä pelaajille maksetaan siitä että he pelaavat MM-kisoissa?
Ei kai noita summia ikinä ole julkistettu. Joukkueen sijoitus lisäksi kasvattaa summaa. Veikkaan kuitenkin että jokatapauksessa kukin pelaaja saa enemmän palkkiota kisoista kuin keskivertojatkoaikalainen kuukaudessa tienaa . Ja mestaruudesta jonkin verran enemmänkin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös