Vitutusketju

  • 10 529 496
  • 56 126

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Mä kävin yhteen aikaan usein lounaalla mestassa, missä yksi viiksekäs pikkumies aina otti IS & IL lehdet itselleen. Jos olivat vapaana. Mä kun olin paikalla, menin aina pyytämään toisen lehdistä. Jos näin, että IL on yli puolen välin, niin menin kysymään Ilta-Sanomia. Kauhee tuska jätkällä oli luopua yhdestäkään lehdestä. Yritin tehdä sen mahdollisimman vaikeaksi. Kerran se yritti, että "saat kohta vaikka molemmat lehdet" -taktiikkaa. Mä sanoin, että mulla on safkis nyt, eikä ole reilua hautoa useampaa lehteä. Ihan asiallisesti sanoin. Toimi silloin ja homma helpottui jatkossakin.
Viiksekkään pikkumiehen toiminta menisi kyllä junttimaisinta mitä tiedät -osion allekin. Ihan käsittämätttömän urpoa toimintaa, ja ihan oikein että menit sanomaan.
 

disco-stu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JK Mylly
Vetoa sen liittymän toimimattomuuteen. Sillä sen pitäisi saada purettua. Varsinkin jos olet valittanut siitä useasti... Heillä on kuitenkin historia tallessa aiheesta...
Joo näin sen periaatteessa pitäisi mennä. Mutta siinä on se, että toi liittymä toimii mainiosti 90% ajasta ja sitten kun ei toimi niin ei vaan toimi. Aspa aina tarkistaa silloin kun sattuu linjoille ja tokihan se just silloin toimii, eli ei ole mitään vikaa.

Noh, kivuttomasti vaihtui ja maksellaan nyt sitten kahta hetken aikaa, ei tuo niin iso rasti ole. Vitutuskäyrää vaan nostaa toimimattomat vehkeet ja tekniikka, tää on tätä first worldia.
 

penaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toverit, Inter, Pohjoiskaarre
Tänään Inter-TPS -pelin alussa vietettiin hiljainen hetki Interin huoltaja Pentti Ståhlmanin kuoleman vuoksi. Vitutti kun Tepsin kannattajat mölisivät koko hiljaisen hetken ajan. Vitutti kyllä sekin, kun noiden älykääpiöiden kannattama joukkue voitti pelin. Positiivista että pelissä oli yli 5500 katsojaa.
 

JJT

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Joo-o. Olin äsken koiran kanssa lenkillä, kun huomasin läheisen koulun pihassa noin viiden hengen suuruisen poikapainin. Homma näytti aluksi suhteellisen harmittomalta, kunnes yksi pojista tirvaisi nyrkillä toista suoraan päin pläsiä. Hetkeä myöhemmin selvisi, että tämä osumaa ottanut ja nenästä verta vuotanut olikin tyttö. Paikalle saatiin itseni lisäksi toinen aikuinen ja asiaa alettiin selvittelemään. Tämä tyttöä lyönyt ehkä noin 12-vuotias poika oli kyllä niin perinteisen koulukiusaajan näköinen kuin vain voi olla. Hetken päästä paikalle saatiin tämän äiti, joka oli sonnustautunut kulahtaneisiin vihreään pusakkaan ja harmaisiin college-housuihin, jotka olivat aivan varmasti aikoinaan ostettu markoilla. Jos poika oli tilannetta selvitettäessä välinpitämättömän oloinen, niin äiti vaikutti juuri siltä, että pahinta tilanteessa oli keskeytetty tupakkahetki. Ei tuntunut piittaavan poikansa teosta juuri mitään, mutta veti välittömästi hernettä syvälle nenään kun ympärille kokoontuneet pojankollit heittelivät jotain viisasteluita. Tämä sama poika on kuulema ollut koulukiusaaja koko siihenastisen kouluaikansa, ja vähän tuntuu, että kasvatuksella lienee jotain tekemistä tämän kanssa. Pistää kyllä vituttamaan.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Joo-o. Olin äsken koiran kanssa lenkillä, kun huomasin läheisen koulun pihassa noin viiden hengen suuruisen poikapainin. Homma näytti aluksi suhteellisen harmittomalta, kunnes yksi pojista tirvaisi nyrkillä toista suoraan päin pläsiä. Hetkeä myöhemmin selvisi, että tämä osumaa ottanut ja nenästä verta vuotanut olikin tyttö. Paikalle saatiin itseni lisäksi toinen aikuinen ja asiaa alettiin selvittelemään. Tämä tyttöä lyönyt ehkä noin 12-vuotias poika oli kyllä niin perinteisen koulukiusaajan näköinen kuin vain voi olla. Hetken päästä paikalle saatiin tämän äiti, joka oli sonnustautunut kulahtaneisiin vihreään pusakkaan ja harmaisiin college-housuihin, jotka olivat aivan varmasti aikoinaan ostettu markoilla. Jos poika oli tilannetta selvitettäessä välinpitämättömän oloinen, niin äiti vaikutti juuri siltä, että pahinta tilanteessa oli keskeytetty tupakkahetki. Ei tuntunut piittaavan poikansa teosta juuri mitään, mutta veti välittömästi hernettä syvälle nenään kun ympärille kokoontuneet pojankollit heittelivät jotain viisasteluita. Tämä sama poika on kuulema ollut koulukiusaaja koko siihenastisen kouluaikansa, ja vähän tuntuu, että kasvatuksella lienee jotain tekemistä tämän kanssa. Pistää kyllä vituttamaan.
Lapsi on lapselle susi. Sitten ne koulukiusaajat vielä on sellaisia että ne muut yleensä vittuilee niille, niiden selän takana. Minä vedin tuossa kerhoa lapsille talven ajan ja siellä oli yksi tälläinen tapaus. Muita isokokoisempi, mutta kömpelömpi ja tullessaan oli kyllä oikeasti paska tapaus. No ahkerasti duunia koko talvi, parit puhelut muiden lasten vanhemmilta kiusaamisesta ja tiukkaa valvontaa, ettei jäänyt poika yksin muiden kanssa missään tilanteessa, mikä on kun yksin vetää melkein 20 lapsen kerhoa niin melkoinen suoritus. Keväällä vedeltiin sitten viimesiä kerhoja ja pojan kehitys oli kyllä ollut melkoista. Porukasta oli hitsautunut ihan kiva poppoo, nyt tämä muutoin heikkolahjaisempi pysyi jo muiden mukana kerhossa, sai onnistumisia ja sitä kautta itsevarmuutta. Ei tarvinnutkaan kiusata ja olipa kerhosta löytynyt niitä kavereitakin. Perhana että jäi hyvä mieli tuosta kehityksestä. Enkä nyt väitä että minä olisi ollut se muutoksen aiheuttaja, mutta joskus menee näinkin päin.

Ja ei, nyt ei sattumalta vituta oikeastaan yhtään mikään.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Tänään Inter-TPS -pelin alussa vietettiin hiljainen hetki Interin huoltaja Pentti Ståhlmanin kuoleman vuoksi. Vitutti kun Tepsin kannattajat mölisivät koko hiljaisen hetken ajan. Vitutti kyllä sekin, kun noiden älykääpiöiden kannattama joukkue voitti pelin. Positiivista että pelissä oli yli 5500 katsojaa.

Olen aina tykännyt, kun yksi kansanosa laulaa Maamme.
--

Tämä on oikea ketju tälle toiselle asialle. Tarkoitus oli mennä Unkarin kisoihin, mutta ensin myytiin vain paketteja ja sitten ilmoitettiin pelin olevan täynnä.

Elikä nuo jääkiekon divarikisat, aivan hullu meno Budapestin hallissa, Italiaa vastaan pelaavat tällä hetkellä. Torstaina piti olla hallissa, mutta ei sitten.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Perhana että jäi hyvä mieli tuosta kehityksestä. Enkä nyt väitä että minä olisi ollut se muutoksen aiheuttaja, mutta joskus menee näinkin päin.
Respect. Turhaan vähättelet itseäsi.

Paljon puhutaan kouluissa siitä että "joo meillä ei kiusata". Yleensä ne opettajat jotka puhuvat tästä kovimpaan ääneen, niiden teot on sitten pienemmät kuin kärpäsellä munat. Ainakin mitä omia kouluaikoja muistelee.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Respect. Turhaan vähättelet itseäsi.

Paljon puhutaan kouluissa siitä että "joo meillä ei kiusata". Yleensä ne opettajat jotka puhuvat tästä kovimpaan ääneen, niiden teot on sitten pienemmät kuin kärpäsellä munat. Ainakin mitä omia kouluaikoja muistelee.

Näin. Ihan klassista on, muistan kun olin joskus viime vuosituhannella sijaisena eräässä koulussa ja siellä oli yhtä jätkää kiusattu vuositolkulla ja toinen jätkä oli sekaisin kuin mikäkin. No, sinne oli tullut uusi psykologi kouluun ja tämäpä otti asiakseen selvittää nämä ongelmat ja nehän selvisivät. Olin muutaman viikon sijaisena ja myöhemmin kävin samassa koulussa sijaistamassa jotain toista luokkaa ja tämän kiusausluokan vakimaikka, vanha paskaäijä, tuli selittämään mulle että "sun aikana se kiusaaminen korostui." Vittu mikä ääliö. Kai se "korostui", kun siihen viimein puututtiin VUOSIEN JÄLKEEN, kun oli saatu uusi psykologi ja muutamaksi viikoksi sijainen. Kehun nyt itseäni mutta syystä.

Tapahtui muuten ÄIÄN Tapulikaupungissa tämä.

Meri-Rastilassakaan ei kiusattu, sen kertoi minulle rehtori. Ehkä elin toisessa todellisuudessa kuin hän, sillä minun mielestä siellä oli vaikka mitä ongelmaa vitun väkivaltaisista Venäjältä tulleista oppilaista lähtien. Siinä oli somalijätkäkin lopulta hiljaa, kun sellainen todella vittumaisen näköinenkin pikku-Vladimiri tuli sanomaan, että tahokko vaikeuksia. Puukässän tunnilla niille ei voinut puukkoa antaa ja käsi toki oli aina sirkkelissä.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Unohin sitten duunikämpän avaimet farkkujen taskuun... ja mä oon työhousuissa täällä ulkopuolella.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Vituttaa vieläkin kun tuli kahtena iltana vedettyä viikonloppuna kunnon kännit, vituttaa tää ainainen morkkis mikä tulee. Vituttaa kun tämä olo unohtuu aina kuukauden kahen päästä jolloin voi hankkia uuden.

Vituttaa kun tätä kierrettä ei saa katki.

Juon "harvoin" , kerran 6-8 viikkoon keskimäärin mut vituttaa kun niillä harvoilla kerroilla homma ei pysy lapasessa. Jossain kämpillä menee hyvin mut aina kun lähtee kaupungille niin alkaa se viina/shottiralli ja sitten soitellaan seuraavana päivinä kaikille että mitä on tapahtunu ku en mitään muista.

Onneksi en ole kännissä mikään ns.mokailija että riitelisin ihmisten kanssa tai sikailisin. Mut silti nää muistamattomuudet alkaa käymään psyykkeen päälle. Makaan peiton alla monta päivää jos ei töihin menoa oo.

Vituttaa järjetön rahankäyttö kännissä, en mahda itelleni mitään. Oon ihmeissäni jos selviän baari-illasta alle 200euron, normaali 300-400€. Pakkomielle tuhlaamiseen tulee kännissä, en välitä yhtään rahasta siinä vaiheessa.

Tää vittumainen kierre alko kun aloin juomaan harvemmin noin kolme vuotta sitten. Ennen kun joi useemmin nii ei menny niin kaatokänniin ettei muistaisi mitään.

Olen miettinyt juomisen kokonaan jättämistä ku useemmin ei pysty ja harvat kerrat lähtee täysin lapasesta vaikka kuinka aina päättää että tällä kertaa ei. Mut vituttaa kun kaveriporukan ja työporukan kokoontumisiin liittyy alkoholi ja itse en selvinpäin voi sietää kännisiä ihmisiä.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eikö se ole suht normaalia ettei muista loppuiltaa? Mulla esimerkiksi viime lauantain baarikierros kaverin kanssa, mikä huvitti sunnuntaina. En ole kysellyt mitään kun kotoa kuitenkin heräsin. Pyöräkin löytyi Prisman vierestä. Jos ei ole tapana sekoilla niin ei kait se ole lähtenyt lapasesta. Vai oliko liian kivaa. Tietty toi rahajuttu. Mihin tuollaisen summan edes saa tuhlattua. Pelit, ravintolasafkat, muille tarjoilu, pirssi. Onneksi täällä Malmilla on halpaa ja vuodenvaihteen jälkeen muutenkin monessa baarissa on euron tai kahden happy hourit. Köyhällä ei nykyään ole varaa olla baarin ulkopuolella.

Onkohan mulla ollut koskaan morkkista. Ei varmaankaan. Tietty se vituttaa jos töistä joutuu olemaan pois. Muutamankin kerran oon lähestulkoon itkenyt maanantaiaamusta baarissa kun on tajunnut ettei pystykään jättää vain kahteen krapulatuoppiin. Mutta onhan sekin kivempi fiilis kuin selvin päin kivoin juttu.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Vittu mikä ääliö.
Heh. Oma kouluaikojen rehtori jossain lehtihaastattelussa hehkutti miten "paikallinen nuoriso on hyvin käyttäytyvää". No voi sen noinkin sanoa jos 10-15 henkeä lähtee laitokseen päihteidenkäytöstä yms...

Samana syksynä taisi olla paikallislehden suurin puheenaihe se kun jossain laneilla oli teinit innostuneet litkimään keskiketterää ja jellonaa pelaamisen ohella...
 

Tinke-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukat
Whatsappiin tulee 16-vuoden ikäraja GDPR:n takia ja nyt saa lukea ympäri sosiaalista mediaa kuinka tämä on niin väärin ja kuinka whatsapp on niin kätevä jne. Käytännössä tämä ikäraja ei muuta asiaa yhtään mitenkään. Vituttaa lukea tyhmien ihmisten kommentteja asiasta.

EDIT. juu, ei vaikuta minun makaronin hintaan, mutta jostain syystä tuollaiset idioottimaiset kommentit saa verenpaineeni nousemaan.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Whatsappiin tulee 16-vuoden ikäraja GDPR:n takia ja nyt saa lukea ympäri sosiaalista mediaa kuinka tämä on niin väärin ja kuinka whatsapp on niin kätevä jne. Käytännössä tämä ikäraja ei muuta asiaa yhtään mitenkään. Vituttaa lukea tyhmien ihmisten kommentteja asiasta.

EDIT. juu, ei vaikuta minun makaronin hintaan, mutta jostain syystä tuollaiset idioottimaiset kommentit saa verenpaineeni nousemaan.
Komp. Ilmeisesti 2010-luvulla ihmiset ei osaa enää kiertää näitä. Väärä syntymäaika vaan ja avot. Senkin pystyy tietääkseni jälkijunassa muuttamaan.

Ei siitä mitään elinkautista saa jos whatsappissa on väärä syntymäaika...
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Komp. Ilmeisesti 2010-luvulla ihmiset ei osaa enää kiertää näitä. Väärä syntymäaika vaan ja avot. Senkin pystyy tietääkseni jälkijunassa muuttamaan.

Ei siitä mitään elinkautista saa jos whatsappissa on väärä syntymäaika...

Alaikäiset saavat pitää WA:ssa, kun täysi-ikäinen huoltaja antaa siihen suostumuksensa.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Käytännössä tämä ikäraja ei muuta asiaa yhtään mitenkään. Vituttaa lukea tyhmien ihmisten kommentteja asiasta.

Miten niin ei muuta. Se tekee todella monesta käyttäjästä käyttöehtojen rikkojan.

Alaikäiset saavat pitää WA:ssa, kun täysi-ikäinen huoltaja antaa siihen suostumuksensa.

Toki noin voisi kuvitella, mutta ei sitä eilen missään sanottu.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Yle Suomen lähetyksessä, n. klo 14.50, toimittaja kertoi asiasta. Jos huoltaja/ vastuu aikuinen ei suostu ottamaan vastuuta alle 16 vuotiaan WA:sta, nuori saa käyttöönsä riisutun version palvelusta.
Jotenkin jo naurattaa ajatus siitä et 16-17v nuori muuttaa omilleen asumaan jonnekkin soluasuntolaan 200km päähän kotoa ja pyytää seur. kerralla kotonaan käydessä "mutsi hei, voitko antaa suostumuksen et voisin käyttää watsappia".
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Jotenkin alkoi vituttamaan edellinen viesti.
 

Valumato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Kokkolan Hermes, KalPa
Elisan paskanetti katkeaa jo toisen kerran tälle viikkoa yöllä, joka näin yöeläjänörtille on aika tärkeä asia. Kavereiden kanssa pelit kesken ja kesken pelin netti pistää vastaan. Vedänpä sitten juhlinta/vitutuskännit, vaikka alunperin oli tarkoitus pelkästään juhlia Kärppien mestaruutta.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Elisan paskanetti katkeaa jo toisen kerran tälle viikkoa yöllä, joka näin yöeläjänörtille on aika tärkeä asia. Kavereiden kanssa pelit kesken ja kesken pelin netti pistää vastaan. Vedänpä sitten juhlinta/vitutuskännit, vaikka alunperin oli tarkoitus pelkästään juhlia Kärppien mestaruutta.
Meillä taloyhtiö tehnyt Elisan kanssa sopimuksen ja siitä asti ovat pommittaneet että ottakaa netti, kun on kuitenkin kiintee. Nyt tajus vihdoin lopettaa kun kerroin että sen jälkeen kun siirty 4g käyttäjäksi niin mulla ei ole kertaakaan pätkinyt netti. Toisin kuin kaapeli aikana oli usean kerran vuodessa milloin minkäkin syyn takia poikki. Että onhan se kaapeli nyt vaan kaapeli hei kuitenkin.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Vittu että piti luvata mennä treffeille. Aivan sairaan väsyny ja tyttö on superpirtee E.T.:n oloinen voimistelija. Ihan just nähään ja:
"Koht nähään! Nähäänhän kohta? Kiva nähdä! Onhan kiva nähdä? Joo, mut saa aina vaikka vaa hetkeks kävelylle tai kahville. Nähäänhän uudestaan?".

Mitä vittua!? Ei olla nähty edes vielä ja kyselee seuraavaa kertaa. Ja vittu nähdään minuuttien sisällä ja Whatsapp sulaa käsiin, ku toi on niin tulessa. Vittu tätä nykyajan kollektiivista ADHD-somekulttuuria. Saatana, mä oon oikee ihminen oikeessa maailmassa elämässä ihan oikeaa elämää. Vittu nähtäisiinkö siellä, eikä Whatsappissa!?!

Liitteenä olevassa kuvassa hymyni kertoo kaiken. Ja nyt tiedätte miksi kutsun päälläni olevia housuja lempihousuikseni.

E: Nyt KOLME kertaa pyytäny anteeks myöhöstymistään. Täydellistä! Hiphei!

@pettter , ollaa Malmil. Tuu hakee mut pois kuleksimasta. Anna likalle litsari ja väitä sua ja mua aviopariks! Ei oo liikaa pyydetty.

E2: Neljäs ja viides anteeksipyyntö.
No nyt on menty jo pics or didnt happen asteikon ylitse.
No homo maisesti tuo etumuksen pullotuskin pisti silmiin, hyvin on valittu housut ja ei ihme jos on ADHD tytteliä joka lähtöön.
Arvostan.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Eilen vitutti huolella, kerron näin retrospektiivisesti. Ehkä tänään ei vituta, sitä toivon. Melkein aina kyllä vituttaa. Yks vanha äijä oli sellanen, että menin paljastamaan sille, että on mulla ihan paperi masennuksesta niin se alko sitten vittuilla oikein huolella. Mikä noita vanhoja äijiä vaivaa, ne on liian usein rasittavia? Kuolisivat pois.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös