Vitutusketju

  • 10 529 795
  • 56 126

Jesus Shaves

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dorados de Sinaloa
Ei hitto joku on maalaillut paskalla seiniä. Kuka tän siivoaa? Hitto täähän pitäis saada Kiasmaan esille.

Mitä ihmettä? Minkä seiniä? Duunipaikan? Talosi?

Muistathan edellisestä yöstä kaikki? OK sori jos oli mauton, mutta oli pieni paikka heittää tuo. Pahoittelut etukäteen jos oli paska heitto.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Muistathan edellisestä yöstä kaikki? OK sori jos oli mauton, mutta oli pieni paikka heittää tuo. Pahoittelut etukäteen jos oli paska heitto.
Heh. Viimeisen viikon aikana muistan yhden kerran tulleeni pubilta kotiin, mutta täältä sitä aina herää, kunnes menee sinne pubille.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Lähteepä noista pizzalaatikoista karsea haju. Iso pino ja moneen jäänyt joku kolmasosa tai jotain. Aamuisin kun välillä löytyy kainalosta. No hyvä että oon syönyt. Ei hitto mä en ole jääkaappia avannut varmaan kymmeneen päivään. Kohta kävelee lihasoppa vastaan.
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Vittu että meidän Liigasta on tullut tylsän ennalta arvattava sarja.

Tappara, Kärpät, Kärpät, Tappara, Tappara, Kärpät, Tappara.

Vitun surullista et KHL:n mestariakin saa jännittää enemmän. #raharatkasee #avoinsarjatakasin #kabinettiliigavittuun #oksettaa
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Vittu että meidän Liigasta on tullut tylsän ennalta arvattava sarja.

Tappara, Kärpät, Kärpät, Tappara, Tappara, Kärpät, Tappara.

Vitun surullista et KHL:n mestariakin saa jännittää enemmän. #raharatkasee #avoinsarjatakasin #kabinettiliigavittuun #oksettaa

Kommunistien puhetta. Yleensä paras voittaa.
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Vittu että meidän Liigasta on tullut tylsän ennalta arvattava sarja.

Tappara, Kärpät, Kärpät, Tappara, Tappara, Kärpät, Tappara.

Vitun surullista et KHL:n mestariakin saa jännittää enemmän. #raharatkasee #avoinsarjatakasin #kabinettiliigavittuun #oksettaa
Pointti on ymmärrettävä ja allekirjoitettavissakin ei-mouhijärveläisoululaisena mutta noista hashtageista sen verran että silloinhan se oli helvetin paljon hienompaa kun pikkuseurat eivät putoamispeikon ansiosta saaneet edes joka x:s vuosi mahdollisuutta mestaruustaistoon kun todellinen seuran elintärkeä taistelu käytiin siinä ettei minään vuonna sattuisi sakkaamaan liian pahasti. Ei pal Hämptonissa tai Porissa pyttyjä nosteltu kun mestaruudesta taisteli huippujännittävästi Jokerit ja TPS.
 

rinne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Vittu että meidän Liigasta on tullut tylsän ennalta arvattava sarja.

Tappara, Kärpät, Kärpät, Tappara, Tappara, Kärpät, Tappara.

Vitun surullista et KHL:n mestariakin saa jännittää enemmän. #raharatkasee #avoinsarjatakasin #kabinettiliigavittuun #oksettaa
Jos raha ratkaisee, niin eikö Kärppien ja IFK:n pitäisi olla finaalipari vuodesta toiseen? Lukonkin vielä ennen Tapparaa. (En tosin ihan varma tästä vuodesta, edellisvuosina ainakin Lukolla ollut Tapparaa kovempi budjetti...)
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Mikä vittu on ihmisoikeus tai perusarvo? Kuinka joku idiootti poliitikko voi muiden puolesta linjata miten muut maat saa tulkita perusoikeuksia? Kyllä ne on jokaisen yhdessä sopimia asioita, jos nyt joku ei halua antaa homoille samoja oikeuksia kuin muut, niin se on heidän päätös, ei se ole mikään ihmisoikeusloukkaus, kun siellä sitä ihmisoikeutta tulkitaan heidän tavalla. Se nyt vaan on kyynel.

Vituttaa seurata tuollaista mouhoamista ja typeryyttä.
 

J.Petke

Jäsen
Mikä vittu on ihmisoikeus tai perusarvo? Kuinka joku idiootti poliitikko voi muiden puolesta linjata miten muut maat saa tulkita perusoikeuksia? Kyllä ne on jokaisen yhdessä sopimia asioita, jos nyt joku ei halua antaa homoille samoja oikeuksia kuin muut, niin se on heidän päätös, ei se ole mikään ihmisoikeusloukkaus, kun siellä sitä ihmisoikeutta tulkitaan heidän tavalla. Se nyt vaan on kyynel.

Vituttaa seurata tuollaista mouhoamista ja typeryyttä.

Eihän nuo nyt voi olla mitään tulkintakysymyksiä. Natsikortti viuhuen - "tää nyt vaan on meidän tulkinta ihmisoikeuksista, leirit on ihan jees".
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Vihdoinkin löysin oikeannäköiset vanteet ja kesärenkaat autoon 140km päästä, kaikki myyjän ilmoittamat mitat täsmäsivät autooni. Kävin hakemassa ja ajoin kotiin, rupesin sovittamaan renkaita kun huomasin ettei ne mahdu, vanteiden keskireikä olikin jotain muuta mitä myyjä ilmoitti(olisi pitänyt mitata paikan päällä itse). Soitto myyjälle joka ei suostu ottamaan renkaita takaisin vaikka itse on antanut virheelliset tiedot. Kyllä vituttaa! noh jospa nuo saisi myytyä.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Vihdoinkin löysin oikeannäköiset vanteet ja kesärenkaat autoon 140km päästä, kaikki myyjän ilmoittamat mitat täsmäsivät autooni. Kävin hakemassa ja ajoin kotiin, rupesin sovittamaan renkaita kun huomasin ettei ne mahdu, vanteiden keskireikä olikin jotain muuta mitä myyjä ilmoitti(olisi pitänyt mitata paikan päällä itse). Soitto myyjälle joka ei suostu ottamaan renkaita takaisin vaikka itse on antanut virheelliset tiedot. Kyllä vituttaa! noh jospa nuo saisi myytyä.
Eikös nuo keskireiät / jaot saa muutettua soviterenkailla/ns. spacereilla sopivaksi?
 

disco-stu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JK Mylly
Meni kuuppa jumiin ja vati nurin tämän Elisan vitunpaskan pätkivän laajakaistan kanssa. Toimii päiväsaikaan normaalisti ihan hyvin, mutta ilmeisesti kuorma on liikaa iltaisin ja koko paska menee nurin tasaisen tappavasti. Asiakaspalveluhan ei moista tarinaa tietenkään osta, vaan käskee resetoida modeemin ja kertoo että kyllä se vika on täällä päässä. Juu niin on varmasti, oudosti kaikki toimi nätisti siihen asti kunnes DNA toi valokuitua taloon, eli enää ei olisi edes mahdollista tuota Elisan paskaa ostaa. Noh, ei siinä, DNA tarjoaa kympillä sen toimivan ja se lähtikin tilaukseen nyt kun kolmatta iltaa putkeen saa saatana tapella ilman nettiyhteyttä.

No mikä tässä eniten vituttaa on se, että tuota helvetin määräaikaista sopimusta on jäljellä vielä johonkin lokakuulle asti ja onhan se nyt perseestä maksaa nettiliittymästä, joka ei ole edes käytössä. Paskan möivät, mutta milläs perkeleellä tuostakin irti keplottelee kun 18kk kaikki skulasi hienosti. Mutta maksan helposti ennemmin 50€ toimivasta yhteydestä kuin 40€ pätkivästä paskaläjästä. Ja opinpahan taas olemaan ottamatta mitään määräaikaisia paskoja. Vittu.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
No mikä tässä eniten vituttaa on se, että tuota helvetin määräaikaista sopimusta on jäljellä vielä johonkin lokakuulle asti ja onhan se nyt perseestä maksaa nettiliittymästä, joka ei ole edes käytössä. Paskan möivät, mutta milläs perkeleellä tuostakin irti keplottelee kun 18kk kaikki skulasi hienosti.
Kerro että muutat ulkomaille. En oo kokeillut, mutta kaveri kertoi.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Ottaa päähän ihmiset jotka kirjaston lehtienlukusalissa kerää itselle pinon tuoreita lehtiä mukaansa pöytään. Muut eivät sitten voi lukea niitä lehtiä. Aikoinaan oli ainakin salissa tekstejä että yksi lehti kerrallaan. Olen joskus käynyt kysymyssä "hautojalta" että saanko ottaa lehden kun olen nähnyt hänen lopettavan lukemisen mutta lehden palauttamisen sijaan sujauttanut takaisin pinoonsa.

Kyllä, tiedän että maailmassa on suurempia ongelmia kuin kirjaston lukusalin lehtien omijat. Kyllä, tiedän että on paljon mukavampi kerätä lehtiä kerralla mukaan niin paljon ettei tarvi koko ajan olla uusia hakemassa. Ja tiedän olevani kamala nipo akka... Ah mutta sainpa avautua!
 

disco-stu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JK Mylly
Kerro että muutat ulkomaille. En oo kokeillut, mutta kaveri kertoi.
Heh, joo tää on tuttu konsti, kun joskus aikonani olin duunissa yhden palveluntarjoajan aspassa ja ihmeen paljon jengiä muutti ulkomaille varsinkin silloin kun joku määräaikaisuuden tarjousosa oli päättynyt. Mutta ei ehkä nyt menisi läpi, kun on omat ja firiman puhelinliittymät samalta puljulta enkä niitä aio vaihtaa kun ovat sekä toimineet loistavasti että hinnoiltaan huippuluokkaa. Kop kop.
 

disco-stu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JK Mylly
Ottaa päähän ihmiset jotka kirjaston lehtienlukusalissa kerää itselle pinon tuoreita lehtiä mukaansa pöytään. Muut eivät sitten voi lukea niitä lehtiä.
Ihmiset on keskimäärin aivan vitun urpoja, itsekkäitä kusipäitä, joiden ainut tehtävä tuntuu olevan pilata kanssaeläjien elämä. Oli se sitten kirjaston lehtien omiminen, yhteisen omaisuuden tärveleminen tai vaikka sosiaalitukijärjestelmän kusettaminen, aina löytyy helvetisti jengiä, joille se oma perse on ainoa merkitsevä asia ja kaikki muut miljardit ihmiset voi haistaa vitut.

This is why we cant' have nice things.
 

Joe Plop

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Heh, joo tää on tuttu konsti, kun joskus aikonani olin duunissa yhden palveluntarjoajan aspassa ja ihmeen paljon jengiä muutti ulkomaille varsinkin silloin kun joku määräaikaisuuden tarjousosa oli päättynyt. Mutta ei ehkä nyt menisi läpi, kun on omat ja firiman puhelinliittymät samalta puljulta enkä niitä aio vaihtaa kun ovat sekä toimineet loistavasti että hinnoiltaan huippuluokkaa. Kop kop.
Vetoa sen liittymän toimimattomuuteen. Sillä sen pitäisi saada purettua. Varsinkin jos olet valittanut siitä useasti... Heillä on kuitenkin historia tallessa aiheesta...
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Ottaa päähän ihmiset jotka kirjaston lehtienlukusalissa kerää itselle pinon tuoreita lehtiä mukaansa pöytään. Muut eivät sitten voi lukea niitä lehtiä. Aikoinaan oli ainakin salissa tekstejä että yksi lehti kerrallaan. Olen joskus käynyt kysymyssä "hautojalta" että saanko ottaa lehden kun olen nähnyt hänen lopettavan lukemisen mutta lehden palauttamisen sijaan sujauttanut takaisin pinoonsa.

Kyllä, tiedän että maailmassa on suurempia ongelmia kuin kirjaston lukusalin lehtien omijat. Kyllä, tiedän että on paljon mukavampi kerätä lehtiä kerralla mukaan niin paljon ettei tarvi koko ajan olla uusia hakemassa. Ja tiedän olevani kamala nipo akka... Ah mutta sainpa avautua!
Siis käyttääkö noita luettavissa olevia lehtiä säännöllisesti muutkin kuin eläkeläiset? Eikös Iisopilla ollut matkaa eläkkeelle kuitenkin useampi vuosikymmen?
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Siis käyttääkö noita luettavissa olevia lehtiä säännöllisesti muutkin kuin eläkeläiset? Eikös Iisopilla ollut matkaa eläkkeelle kuitenkin useampi vuosikymmen?
Kyllä minä käyn välillä lukemassa kiinnostavia lehtiä kirjastossa kun pihinä ihmisenä en niitä kaikkia tilaa kotiin. Ja kyllä siellä on kanssalukijoina hyvin eri ikäistä väkeä teinistä vaariin. Kirjasto on pop, siellä on kivoja kirjoja, lehtiä ja muuta materiaalia.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Siis käyttääkö noita luettavissa olevia lehtiä säännöllisesti muutkin kuin eläkeläiset? Eikös Iisopilla ollut matkaa eläkkeelle kuitenkin useampi vuosikymmen?

Eivät kaikki halua esim. tilata kotiinsa kymmentä eri aikakauslehteä ja harrastelehteä vaikka olisivat kiinnostuneita eri aiheista.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Eivät kaikki halua esim. tilata kotiinsa kymmentä eri aikakauslehteä ja harrastelehteä vaikka olisivat kiinnostuneita eri aiheista.
Aikakausilehtiä? Lukeeko niitä joku alle 70-vuotias? Tai no Suomen Kuvalehti on kaiketi aikakausilehti. Sitä voinee lukea myös 30-vuotiaat jos ovat jo hengeltään lähellä eläkettä.

En silti edelleenkään ymmärrä miksi ihmisillä on ongelmia saada luettavaksi lehtiä, 90-vuotiaiden kitupiikkien kourista. Heillä on lyömäkepitkin mukana joilla heidät saa ojennukseen.
 

Blöö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Blues, Kiekko-Espoo
Ihmiset on keskimäärin aivan vitun urpoja, itsekkäitä kusipäitä, joiden ainut tehtävä tuntuu olevan pilata kanssaeläjien elämä. Oli se sitten kirjaston lehtien omiminen, yhteisen omaisuuden tärveleminen tai vaikka sosiaalitukijärjestelmän kusettaminen, aina löytyy helvetisti jengiä, joille se oma perse on ainoa merkitsevä asia ja kaikki muut miljardit ihmiset voi haistaa vitut.

This is why we cant' have nice things.
Mä kävin yhteen aikaan usein lounaalla mestassa, missä yksi viiksekäs pikkumies aina otti IS & IL lehdet itselleen. Jos olivat vapaana. Mä kun olin paikalla, menin aina pyytämään toisen lehdistä. Jos näin, että IL on yli puolen välin, niin menin kysymään Ilta-Sanomia. Kauhee tuska jätkällä oli luopua yhdestäkään lehdestä. Yritin tehdä sen mahdollisimman vaikeaksi. Kerran se yritti, että "saat kohta vaikka molemmat lehdet" -taktiikkaa. Mä sanoin, että mulla on safkis nyt, eikä ole reilua hautoa useampaa lehteä. Ihan asiallisesti sanoin. Toimi silloin ja homma helpottui jatkossakin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös