Vitutusketju

  • 10 530 084
  • 56 126

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei saatana duuni. Unohdin kokonaan ja illan kiertelin baareissa. Tissibaarista viimeinen havainto. Siis nyt tästä ei tuu mitään. Käyks teillekin usein näin?
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Ei saatana duuni. Unohdin kokonaan ja illan kiertelin baareissa. Tissibaarista viimeinen havainto. Siis nyt tästä ei tuu mitään. Käyks teillekin usein näin?
Aina välillä. Kontulassa oli joku sun sielunveljesi, ellet ollut sinä.
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Ei saatana duuni. Unohdin kokonaan ja illan kiertelin baareissa. Tissibaarista viimeinen havainto. Siis nyt tästä ei tuu mitään. Käyks teillekin usein näin?

Ne on nämä poffit kun saa ihmisen kiimaan. Pahimpia on nämä "firman bileet" sun muut paska kokoontumisajot. Siellä sitä taputellaan toisia ja on muka niin kivaa. Ne on ihan turhanpäiväisiä. Puhutaan muka jostain työyhteisön parantamisesta mutta kaikki kumminkin vihaa toisiaan.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Tuli vannetukun kuvasto kotiin. Selaillessa alkoi vituttamaan, kun BBS:n ja OZ:n vanteita kopioitu ja selvästi yritetään harhauttaa. 885 nopeasti katsottuna näyttää samalta kuin BBS, vielä samantyylisen vanteen keskellä. Joku fakin Barzetta taas naamioitu OZ:n tyyliseksi. Ikinä ostaisi periaatteesta!
Vielä naurettavampaa on se et jotkut tilaa ebaysta oikeita BBS:n lätkiä ja pistää ne näiden kiinantinojen merkin tilalle.
 

Kulkija

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kun ei yksikään perkeleen nettisivu toimi. Jatkoaika kyykkäillyt koko alkuviikon, liigan sivuilta oli turha tilanteita seurata ja nyt ei edes pääse kirjautumaan ruutuun. Mikä vittu siinä on niin hankalaa?
 

Jesus Shaves

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dorados de Sinaloa
Kun ei yksikään perkeleen nettisivu toimi. Jatkoaika kyykkäillyt koko alkuviikon, liigan sivuilta oli turha tilanteita seurata ja nyt ei edes pääse kirjautumaan ruutuun. Mikä vittu siinä on niin hankalaa?

Olet onnistuneesti asentanut kaikki uusimmat ja tehokkaimmat virukset? OK jatkoaika oli oma episodinsa ja on kaiketi vähän vieläkin kun pätkii paikoitellen aika karusti.
 

Kulkija

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Olet onnistuneesti asentanut kaikki uusimmat ja tehokkaimmat virukset? OK jatkoaika oli oma episodinsa ja on kaiketi vähän vieläkin kun pätkii paikoitellen aika karusti.

Ei kyllä se on ihan sivuissa ollut ongelmat. Liigan sivuilla oli ihan anteeksipyyntö asiasta ja ruudun kanssa oli myös kavereilla ongelmia. En edes tiedä miten virukset tähän liittyvät.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Harvoin, mutta on joskus käynyt. Miten @pettter duunipäivä loppujen lopuksi sujui?
Siinä se meni. Kellokortin leimasin ja puoli päivää taukohuoneessa. Äsken taas heräsin ja sama juttu. Pizzankin oon näköjään hakenut yöllä. Ei tätä enää viitsi syödä. Joo pelipaidan vois ottaa mukaan ja parit kaljat taskuun.
 
Vituttaa kaikki landelta PK-seudulle muuttaneet juntit joiden pitää raahautua pyhien alla takaisin landelle ruuhkajunissa. Menisivät yöjunissa tai bussilla.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Mä en ymmärrä miksi kukaan palaa landelle, jos sieltä on pois päässyt. Vituttaa kaikki maalaismyönteisyys, siellä ne nussii äitiään ja naapurin koiraa, hyi helvetti ei oo mun juttu. Mua oikein oksetti kun 3 viikkoa sitten olin 2 päivää landella, sain syyttää siitä ihan itteeni, onneksi tajusin että nyt on häivyttävä ja otin ensimmäisen dösän takasin ihmisten ilmoille.
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Mä en ymmärrä miksi kukaan palaa landelle, jos sieltä on pois päässyt. Vituttaa kaikki maalaismyönteisyys, siellä ne nussii äitiään ja naapurin koiraa, hyi helvetti ei oo mun juttu. Mua oikein oksetti kun 3 viikkoa sitten olin 2 päivää landella, sain syyttää siitä ihan itteeni, onneksi tajusin että nyt on häivyttävä ja otin ensimmäisen dösän takasin ihmisten ilmoille.

Mitä vähemmän ihmisiä sitä parempi. Mihin niitä muita ihmisiä tarvii? Niitä ei pääse kaupungissa ollessa pakoon. Eikä niitä viitsisi ryhtyä ampumaankaan kun olisi aikamoinen urakka. Poliisikin kiinnostuisi asiasta.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Mitä vähemmän ihmisiä sitä parempi. Mihin niitä muita ihmisiä tarvii? Niitä ei pääse kaupungissa ollessa pakoon. Eikä niitä viitsisi ryhtyä ampumaankaan kun olisi aikamoinen urakka. Poliisikin kiinnostuisi asiasta.

Ah, nyt olet väärässä. Kaupungissa ihmisistä pääsee eroon, sen sijaan landella on jo naapuri tunkemassa kylään. Siinähän menevät kadulla, kunhan eivät minua häiritse.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Ah, nyt olet väärässä. Kaupungissa ihmisistä pääsee eroon, sen sijaan landella on jo naapuri tunkemassa kylään.
Osittain tuokin väärää tietoa. Ei tänne meille ole yksikään naapuri tullut kylään. Ennen kaikki oli ehkä toisin ja kyläläiset tunsi toisensa. Nykyään kylille on muuttanut uusia asukkaita (kaupunkilaisia) ja kaikki elelee omissa kuplissaan. Ei edes tiellä tervehditä (ei haittaa minua, enemmän haittaa ne mummot jotka jää aina jaarittelemaan). Että aika rauhassa täällä meidän landella saan ainakin olla. Virpojiakaan ei käynyt, ei ku siis, eihän meillä ollut ketään kotona sunnuntaina.
 
Viimeksi muokattu:

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Oli ihmisiä maalla tai kaupungeissa niin se vituttaa ja ahdistaakin, että miksi valtavien ihmismassojen pitää tunkea kauppakeskuksiin ostamaan henkensä hädässä tavaraa juhlapyhiksi? Tänään oli pakko käydä Turun Länsikeskuksen Citymarketissa jonne postipalvelut on siirretty. Kävin samalla kaupassa kun siellä olin, mutta meno alkoi kaduttamaan lähes heti. Kauppa aivan pullollaan väkeä, ja erityisesti vanhat mummot tukkivat ostoskärryillään käytävät ja tönivät kärryillä vihaisen oloisesti.

Järjenvastainen ostomania kun huomioi, että nykyisin kaupat saavat olla auki ja ovatkin auki - Citymarketkin on joka ainut pääsiäispäivä auki klo 22 asti illalla, oli sitten mikä pyhäpäivä tahansa. Myös valtaosa lähikaupoista on auki. Ruoka ei lopu, juoma ei lopu ja jopa ne kuuluisat Alkotkin saavat nyt olla auki lauantaina lakiuudistuksen jälkeen. Miksi siis pakko hamstrata saatanalliset tavaramäärät ja taistella aggressiivisesti kaupoissa ne saadakseen?

Ymmärsin kauppahamstrauksen paremmin silloin, kun takavuosina ja -vuosikymmeninä yhtään mikään ei ollut esim. pääsiäispyhinä auki ja jos ei ehtinyt ostamaan ruokaa ja juomaa niin kuoli ravinnon puutteeseen (ellei sitten ehtinyt kuolla tekemisen puutteeseen, mikään muukaan ei ollut auki). Mutta nykypäivänä siinä ei ole yhtään mitään järkeä.

Vituttaa samalla myös Postin toiminta. Tilasin taannoin kolme kirjaa netistä. Yksi päätyi lähialueen pakettiautomaattiin, toinen ihme kyllä tuli postiluukusta mutta kolmas (samankokoinen kuin edellinen) kuskattiin sitten Länsikeskuksen Citymarketiin, jonka infopiste toimii myös noutopostina. Paketti olisi hyvin mahtunut luukusta, mutta ei, se pitää hakea kauppakeskuksesta kehnon bussiyhteyden avulla. Vielä pari vuotta sitten samaisen paketin olisi saanut lähialueen R-kioskista, mutta eihän täällä ole sellaistakaan enää.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Eiköhän moni halua hoitaa kauppareissun työpäivän päätteeksi, ettei tarvitse sitten pyhinä erikseen lähteä kauppareissulle. Näin ainakin itse näen ja tein. En pidä ihmisistä, mutta en toisaalta oikein ymmärrä miksi ruuhkasta kaupassa pitäisi erityisesti ahdistua tai vittuuntua. Mummot tai oikeastaan ihan kaikki ihmisryhmät tukkii käytävät joo, mutta sitten odotellaan ja väistellään. Kassojakin on yleensä riittämiin, joten ylimääräinen kauppareissuun mennyt aika on lopulta aika lyhyt. Eli omasta asenteesta kiinni, väärin vittuunnuttu. @Musta Nuoli
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Osittain tuokin väärää tietoa. Ei tänne meille ole yksikään naapuri tullut kylään. Ennen kaikki oli ehkä toisin ja kyläläiset tunsi toisensa. Nykyään kylille on muuttanut uusia asukkaita (kaupunkilaisia) ja kaikki elelee omissa kuplissaan. Ei edes tiellä tervehditä (ei haittaa minua, enemmän haittaa ne mummot jotka jää aina jaarittelemaan). Että aika rauhassa täällä meidän landella saan ainakin olla. Virpojiakaan ei käynyt, ei ku siis, eihän meillä ollut ketään kotona sunnuntaina.

Tämäpä mielenkiintoista tietoa! Eli sivistys etenee myös noin päin. Mutten minä landelle mene. Olen sieltä kotoisin enkä sinne halaja. Minähän olen tyypillinen "landelta HESSAAN muuttanut Hifkin kannattaja". Niin oonki vittu!
 

Pata4win

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers ja FC Barcelona
Vittu, kun olisi edes yksi asia mikä ei vituttaisi...
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Eiköhän moni halua hoitaa kauppareissun työpäivän päätteeksi, ettei tarvitse sitten pyhinä erikseen lähteä kauppareissulle. Näin ainakin itse näen ja tein. En pidä ihmisistä, mutta en toisaalta oikein ymmärrä miksi ruuhkasta kaupassa pitäisi erityisesti ahdistua tai vittuuntua.

Tämä on se, kun ei tiedä paremmasta, vaikka oikeasti asiointi voisi olla kuin ärrän mainoslause eli jotain mukavaa ja sujuvaa tai nopeaa. Ehkä maailmanhistorian paskin mainos kioskissa missä on pisimmät jonot koskaan.

Ja kun tässä on se vitun hamstraaminen, vaikka se kauppa on taas kohta tai aina auki ja maanjäristyksiä tai hurrikaaneja ei meillä ole.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Tämä on se, kun ei tiedä paremmasta, vaikka oikeasti asiointi voisi olla kuin ärrän mainoslause eli jotain mukavaa ja sujuvaa tai nopeaa. Ehkä maailmanhistorian paskin mainos kioskissa missä on pisimmät jonot koskaan.

Ja kun tässä on se vitun hamstraaminen, vaikka se kauppa on taas kohta tai aina auki ja maanjäristyksiä tai hurrikaaneja ei meillä ole.
Onhan se kätevää; auto stokkan halliin, hissillä Herkkuun, muutaman mummon väistö ja kassan kautta s-bonuksien kera veks. No okei, kävin mä prismassakin ostamassa varrasleipää ja pepsi maxia.
Minusta on järkevämpää ostaa ne pitkän viikonlopun ruokatarvikkeet kerralla kuin erikseen lähteä kauppaan vaikka sunnuntaina. Olen hämmästynyt että se on jonkun mielestä hamstraamista, jonka itse ymmärrän eri tavalla.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tämä on se, kun ei tiedä paremmasta, vaikka oikeasti asiointi voisi olla kuin ärrän mainoslause eli jotain mukavaa ja sujuvaa tai nopeaa. Ehkä maailmanhistorian paskin mainos kioskissa missä on pisimmät jonot koskaan.

Ja kun tässä on se vitun hamstraaminen, vaikka se kauppa on taas kohta tai aina auki ja maanjäristyksiä tai hurrikaaneja ei meillä ole.

Minä en ymmärrä ihmisiä, joista on kiva käydä kaupassa päivittäin. Minusta on mukava viettää vapaita kotona puuhastellen ja lepäillen. Käyn kaksi kertaa viikossa kaupassa ja juhlapyhinä ostan aina kaikki ruuat kerralla.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Minä en ymmärrä ihmisiä, joista on kiva käydä kaupassa päivittäin. Minusta on mukava viettää vapaita kotona puuhastellen ja lepäillen. Käyn kaksi kertaa viikossa kaupassa ja juhlapyhinä ostan aina kaikki ruuat kerralla.
Jaa. Takuulla helpompaa kun liikkuu autolla tai jos kauppaan on pitkä matka. Mutta itse kun tykkää löytää syyn poistua kotoa niin on ihan mukava käydä kaupassa vaikka kolme-neljä kertaa viikossa.
 

chubster

Jäsen
Vituttaa suunnattomasti kun samsungin smart tv kadotto wifi ominaisuutensa. Perjantaina katselin viaplayta iloisena, lauantaina ei toiminu enää koska ei pystyny yhdistään. Kaikki muut saatanan laitteet samassa verkosss toimii mutta telkkari jostain syystä ei kykene yhdistämään. Eikä myöskään enää löydä mitään langattomia verkkoja.

Onneksi älysin että nykyaikana voi vielä laittaa telkkarin nettipiuhan päähän ja taas pelittää.

Nyt vituttaa että siellä on se johto, koska haluan sen silti langattomasti. Lienee soiteltava gigantiin. Vähästä sitä vittuuntuu. Ei edes telkkaria tule kauheasti katsottua. Lähinnä viaplaysta nhlää ja ruudusta tuli liigaa väijyttyä.
 

jussi_j

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
...
Onneksi älysin että nykyaikana voi vielä laittaa telkkarin nettipiuhan päähän ja taas pelittää.

Nyt vituttaa että siellä on se johto, koska haluan sen silti langattomasti....

Ihan mielenkiinnosta kysyn, että miksi haluat sen langattomasti? Tuommoinen striimaava langaton laite hidastaa langatonta verkkoa ihan sikana ja kaikki laitteet, mitkä suinkin voi, kannattaisi yleisen verkon toimivuuden kannalta pistää piuhan päähän. Itsellä on talossa vain yksi piuha, mikä menee tukarista telkkaritasolle, missä on hubi, johon on kytketty kaikki medialaitteet. Eihän telkkaria siirrellä, että mitä väliä?
 

Kouhia

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
@jussi_j

Jostain kumman syystä ainakin meikäläisellä on verkkopistoke täysin vastakkaisella seinällä, kuin antenni- ja virtapistokkeet. Eikä ole ensimmäinen asunto jossa näin on.

Saahan tuon toki 10m kaapelilla seinän nurkkia pitkin vedettyä, mutta tähän väliin tulee ovi takapihalle, joten koin huomattavasti helpommaksi ja tyylikkäämmäksi ratkaisuksi vetää koko paketin langattomaan verkkoon. Vähän se nopeus kärsii, mutta riittää täysin tämän talouden käyttöön.

Vai onko mulla telkkari väärällä seinällä? Silloin olisi sama ongelma antennipiuhan kanssa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös