Vitutusketju

  • 10 507 649
  • 56 109

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Vituttaa vähän, kun on tullut viime aikoina nukuttua pirun huonosti. Aikaa kyllä nukkumiselle olisi ollut, mutta neljästä viiiteen tuntiin ovat yöunet jääneet. Onhan tässä tietysti ollut muuttoa ja neurologiltakin sinänsä huonoja uutisia ettei mitään uutisia ollut. Nyt jonotetaan pään magneettikuvaan. Kai ne noi vähän ovat valvottaneet. Vituttaa, kun stressaa ihan liikaa asioista etukäteen. Takakäteen ei voisikaan.
 

Warrington

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No itse kerrot viestissäsi syyt miksi on asiat menneet miksi ovat niin menneet. Mitä siihen pitäisi vastata?

Ei siihen ole pakko vastata yhtään mitään. Jos vastaus on tuollainen oneliner, on jopa suositeltavaa ettei vastaa.

Olen itse tyhmyydestäni maksanut paljon, mutta en ole syyttänyt siitä muita.

Jaa, minä kun yritin tekstissäni tuoda mahdollisimman hyvin ilmi sen, että koko homma on johtunut alunperin omista virheistäni. Kokeileppa tuhlata vielä lisää aikaa noiden tekstien lukemiseen, pureskele sitä tekstiä kunnolla, ja ehkä voit löytää sieltä vitutuksen keskeltä myös itsesyyttelevän sävyn. Jos olet hidas tai laiska lukemaan, tässä lyhyt kieliposkella tiivistelmä:

Virhe sähköjen katkeamisesta oli minun. Vittu kun olen idiootti. Miksi sähköyhtiön pitää veloittaa katkaisusta ja kytkennästä 180e, tai jos haluaa samalle päivälle sähköt niin 240e. Joo ne voi tehä ihan mitä haluaa. Naapurin Mauriltakin olivat kuulemma katkasseet sähköt ihan vaan uutisten ajaks. Laiskoilta idiooteilta fyrkat pois oujee.

Nyt kun olen valitukseni valittanut ja vitutukseni hiljalleen purkanut, suuntaan katseet eteenpäin. Jos jossain kohtaa aiempaa tekstiä vaikutti että yritin vierittää syyn jollekkin muulle, niin se ei ollut alkuperäinen pointtini tai tarkoitukseni. Yritin avata miksi tuollaista voi tapahtua, koska tiedän ihmisiä jotka ajattelee että ei tuollainen ole mahdollista. Kyllä on. Eihän niillä olis muuten sähköyhtiöissä edes toimintamallia tuollaiselle *hymiö*. Perseilyn määrä ei tunne rajoja.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Saatana. Kylmä ja viima saa mun jalat aina aivan helvetin kipeiksi! Kuulemma "vahoilla" ja reumasairailla yleistä mutta mulla en ole kumpaakaan. Paska sukuvika, josta olen lapsesta asti kärsinyt. Yliliikkuvat nivelet myös perin.

Mun jalat on aina olleet helposti kipeytyvät. Kasvukipujen takia lapsena itkin jatkuvasti ja "penikkatauti" vaivasi lenkkeilyn jälkeen niin kauan että löytyi kunnolliset kengät. Ehkä se viima ottaa noihin tikkuihin jotenkin erityisen pahasti. Sekin sukuvika on, että jalat on about normi-ihmisen käden paksuiset vaikka kuinka niitä treenaisi ja läskikään ei noihin kinttuihin kerry.

Tyhmät jalat.
 

Cranbrooker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Red Wings
Olis tälle lomaviikolle riittäny ihan nämä pakkasetkin, putket jäässä ja puita kuluu. Mutta eiköhän saatana kaksi bostonin terrierin pentua saanu yön aikana toisen ranskanluppakaneista hengiltä.
Ollut tapana päästä pupet yöksi jalottelemaan ja koirat eri huoneeseen.

No nyt oli koirot päässeet ja riistäneet toiselta hengen. Onneksi heräsin yöllä ettei lapset olisi löytäny, ei ollu kaunis näky. Tänään tehty arkku, pupu sai pari leipää mukaan.

Vituttaa
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Mikähän saatana siinä on, että jotkut nuoret miehet laittaa ihan lähikauppareissulle ihan saatanalliset määrät jotain Axea? Luulevatko, että naiset pitävät jotenkin viehättävänä kun haisee "puhtaalle"?

Kaksi kertaa tällä viikolla iskenyt sellainen "hajuseinä" vastaan kun olen lähikaupassa käynyt. Ikävää sinänsä, että olen kerran ihan joutunut sairaalaan kun meni taju tuollaisesta hajusta ja lukemattomia kertoja on tullut paha migreenikohtaus. Hajuja väittelemällä migreeni on n 2 kertaa vuodessa, mutta 5min pahanhajuisessa (vain jotkut synteettiset hajut) tilassa ja alkaa tuntua ihan koko kropassa.

Kai se sit on totta että Axe on niin seksikkään hajuista että naisilta lähtee jalat alta.

Vituttaa myös se että jos noista hajujutuista puhuu niin heti on joku ylireagoiva akka. Onneksi on nyt todisteena tikit leuassa yhdestäkin pyörtymiskerrasta. Saatanan vittu.

No, onneksi ne on lähinnä axet ja jotkut pesuaineet jotka häiritsee. Ei oikeastaan mitenkään vaikuta päivittäiseen elämään kunhan esim töissä uskaltaa heti sanoa jos jonkun pesuaine/hajuste häiritsee. Viime kesänä olin hajusteettomissa häissä ja voin sanoa että oli ihanaa kun ei tarvinnut pelätä kenen viereen joutuu istumaan.
 
Viimeksi muokattu:

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
Mikähän saatana siinä on, että jotkut nuoret miehet laittaa ihan lähikauppareissulle ihan saatanalliset määrät jotain Axea? Luulevatko, että naiset pitävät jotenkin viehättävänä kun haisee "puhtaalle"?
Ihan vaan mielenkiinnosta kysyn, että onko kalliimmat ja laadukkaammat hajusteet vähemmän ongelmallisia?

Itse olen kärsinyt enemmän akkojen hajusteista.
 

sinikettu

Jäsen
Mikähän saatana siinä on, että jotkut nuoret miehet laittaa ihan lähikauppareissulle ihan saatanalliset määrät jotain Axea? Luulevatko, että naiset pitävät jotenkin viehättävänä kun haisee "puhtaalle"?
Vastaus on kyllä. Ei tosin niinkään puhtaalle, vaan vahvan miehekkäälle. Axet ja muut ovat varsin vahvasti yrittäneet luoda mielikuvaa tuotteistansa aineina, jotka saavat androgeenien katkuisten vaikutustensa avulla naisten jalat veteläksi ja sydämen pamppailemaan ja kunnolla.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Ihan vaan mielenkiinnosta kysyn, että onko kalliimmat ja laadukkaammat hajusteet vähemmän ongelmallisia?

Itse olen kärsinyt enemmän akkojen hajusteista.
Naiset käyttää noita vahvoja hajusteita lähinnä juhlissa - siellä ovat ongelma. Harva naisten päivittäinen hajuste on yhtä voimakas kun juuri Axe tms. Kahdesti olen joutunut lähtemään juhlista etukäteen naisten hajusteiden kanssa ja muutaman kerran esim leffasta kun olen ihan alkanut oksentelemaan.

Axe varmaan siksi eniten häiritsee kun tosiaan on "päivittäistuote". Kaikki hajusteet eivät tosiaan edes häiritse, ovat varmaan jotkut tietyt kemikaalit jotka aiheuttavat mm. Sen oksentaminen ja "kylmät väreet" koko kropassa.
Vastaus on kyllä. Ei tosin niinkään puhtaalle, vaan vahvan miehekkäälle. Axet ja muut ovat varsin vahvasti yrittäneet luoda mielikuvaa tuotteistansa aineina, jotka saavat androgeenien katkuisten vaikutustensa avulla naisten jalat veteläksi ja sydämen pamppailemaan ja kunnolla.
Täytyy sanoa, että toimii. Kaupassa kerran lähti niin nopeasti jalat alta että pyörryin naama edellä seinää päin. No, sainpa todisteeksi kuvan että aivot on päässä.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mikähän saatana siinä on, että jotkut nuoret miehet laittaa ihan lähikauppareissulle ihan saatanalliset määrät jotain Axea?...

Mulla ei itsellä mitään hajuyliherkkyyksiä ole, joten siinä mielessä en osaa samaistua. Itse tuuttaan päivittäin perus Rexonaa (puhtaisiin) kainaloihin, harvakseltaan ja erikoistapauksia varten sitten suihkaus tai kaksi erästä eau de toilettea kaulan seutuville.

Mutta niin, se asiani. Vaikka tämä ei ihmettelyketju olekaan niin ihmettelen silti. Käyn lähes kuukausittain TYKSissä, lähinnä neurologian polikliniikalla, mutta silloin tällöin muuallakin. Niissä kutsukirjeissä tai mitä ovatkaan lukee aina ja on lukenut jo vuosia, että tulethan tuoksutta tmv. Silti aina välillä siellä törmää sellaisiin tyyppeihin, joiden perässä tulee aivan saatanan paksu hajuseinä. Sellainen, että käytävä dunkkaa vielä tunnin sen jälkeenkin, kun ko. ihminen on siitä mennyt. Eivätkö nuo pässit tajua, että sille toivotulle tuoksuttomuudelle on syynsä, vaan eivätkö vain välitä? Mulla ei kaapissa tuoksutonta dödöä ole, joten ihan sitä samaista Rexonaa on kainaloissa lääkärireissuillakin, mutta se ei mielestäni kummemmin tuoksu, tai ainakaan kukaan ei ole tuolla koskaan siitä huomauttanut. Toisaalta jos olisin hajuyliherkkä, niin ehkä se dödökin kävisi nenääni, mene ja tiedä.

*e* Niin ja mainittakoon, että ne jotka hajun perusteella vaikuttavat kylpeneen jossain hajuvedessä ovat yleensä keski-ikäisiä naisia. Tai no, ainakin ulkonäön perusteella keski-ikäisiä. Äijät harvemmin millekään hajusteelle dunkkaavat, tai sitten nenäni ei ole yhtä herkkä miesten tuoksuille.

*e2* Pakko vielä sanoa että mielestäni nuo kaikki Axet tuoksuvat samalta. Toki vivahde-eroja on, mutta se "perushaju" on kaikissa sama.
 
Viimeksi muokattu:

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
@Trenchtown ei ihmiset tajua. Pitävät "valittajaa" vaan hysteerisenä. Minulta on kerran kysytty, että miksi valitan pesuaineen hajusta mutta tupakalle haiseville ihmisille en valita. Niin: itse en voi päättää mitkä hajusteet menevät ns "hermostoon" ja aiheuttavat sen pahan olon ja neurologiset oireet.

Onneksi tosiaan minulla ei niin paha ole tämä lopulta, kunhan nopeasti poistun "saastuneesta" tilasta. Ei ole esim pyörtymisiä tullut sen jälkeen kun olen ns "hyväksynyt" tilani ja poistunut tilasta heti kun esioireet tulee. Tosin vituttaahan se lähteä kesken kalliista leffasta pois siksi että joku laittoi vähän Axea.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Vastaus on kyllä. Ei tosin niinkään puhtaalle, vaan vahvan miehekkäälle. Axet ja muut ovat varsin vahvasti yrittäneet luoda mielikuvaa tuotteistansa aineina, jotka saavat androgeenien katkuisten vaikutustensa avulla naisten jalat veteläksi ja sydämen pamppailemaan ja kunnolla.
Tippuu kuule enkelit taivaasta kun vähän suihkauttaa. Pistin ne kellariin piiloon, ei uskalla tuolle vaimokkeelle näyttää, se saattais suuttua kun on kellarillinen hyvännäkösiä enkeleitä seksiorjana.

Minulla liikaakin kokemusta iäkkäistä rouvista jotka sen pullon hulauttaneet päälleen.
 

Rainer Zufall

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Lapsi kolhi autoa pysäköityyn peräkärryyn, ja takapuskurin muoviosaan tuli läpi asti reikä, joten osa vaihtoon. Selvä peli, ja tuskin edes kovin kallis. Nuori ja vielä kokematon kuski, joten sattuuhan sitä.

Kun sitten katselin autoa vähän tarkemmin, niin huomasin, että saman puolen etulokasuoja on lommolla ja maaliakin on kuoriutunut pois, ja etupuskurin muoviosa on kurtussa ja naarmuilla. Lapsi ei tunnustanut, eivätkä vauriotkaan sopineet samaan tapaukseen.

Kun sitä ääneen ihmettelin, niin vaimo sanoi, että oli kai sitten osunut sillä viikko sitten parkkipaikalla "johonkin lumikökkäreeseen". Ei sitten vittu tullut mieleen katsoa, että mikä siellä etukulmassa rusahti? Ja muutenkin: miten vaikeaa on olla törmäämättä paikallaan oleviin kohteisiin? Nyt ei riitä pelkkä kahden muoviosan vaihto vaan menee maalaamisen puolelle, ja hinta on varmasti sen mukainen – joko itse maksettuna tai bonusmenetyksinä. Naisten ei pitäisi antaa ajaa autolla, kun ne ei sitä osaa eikä ilmeisesti edes opi. Vituttaa.
 

Juteeni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avalanche ja Tappara
...

Kun sitä ääneen ihmettelin, niin vaimo sanoi, että oli kai sitten osunut sillä viikko sitten parkkipaikalla "johonkin lumikökkäreeseen". Ei sitten vittu tullut mieleen katsoa, että mikä siellä etukulmassa rusahti? Ja muutenkin: miten vaikeaa on olla törmäämättä paikallaan oleviin kohteisiin? Nyt ei riitä pelkkä kahden muoviosan vaihto vaan menee maalaamisen puolelle, ja hinta on varmasti sen mukainen – joko itse maksettuna tai bonusmenetyksinä. Naisten ei pitäisi antaa ajaa autolla, kun ne ei sitä osaa eikä ilmeisesti edes opi. Vituttaa.

Vaihda toiseen firmaan korjauksen jälkeen korjatun auton vakuutus, niin taas on kaskossa täydet bonarit.
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Meinasin alkaa pidemmin komppaamaan @Trenchtown n ketutusta, mutta liian lapasesta olisi lähtenyt.

Sen sijaan nuo Twitterin tissibotit alkaa jo vituttaa, löytäneet tämän naisenkin.
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Jotain perhanan kolmenkympin kriisiä pukkaa. Elämässä pitäisi noin niin kuin pintapuolin olla kaikki ihan mallillaan. On ihan hyvä duuni ja mulla on käynyt aika hyvä onnikin sen kanssa, vaikkei se nyt mitään unelmatyötä olekkaan, mutta siihen nähden miten paljon vaikeuksia ihmisillä on työelämässä tätä nykyä, niin pitäisi kyllä ymmärtää enemmän omaa hyvää tilannettaan tämän suhteen. En parikymppisenä olisi mitenkään osannut asemoida itseäni nykyiseen asemaan. Lyhyesti sanottuna mulla on sattunut onnenpotku nykyisen duunipaikkani kanssa. Lisäksi fyysinen terveys on ihan ok, ei mitään valittamista. Kuntoiluhommat olen yrittänyt pitää sillä tavalla että se on enemmän nautinto ja hyvän olon tuoja nykyään, kuin semmoista raivopäistä puskemista.

Sitä vaan miettii miten parikymppisenä oli kaikki niin paljon helpompaa, miten olisi voinut nuorempana tehdä niin paljon fiksumpia valintoja eikä tavallaan heittää hukkaan montaa vuotta elämästään. Ei näin jälkeenpäin ajatellen osannut elää yhtään semmoista omien arvojen näköistä elämää ja sen kanssa sai satuttaa itseään monta kertaa. Joskus siinä sivussa mahdollisesti joitain muitakin.

Silloin nuorempana ei ollut rahaa, mutta ei toisaalta mitään murheitakaan. Elämänkokemusta nyt sen verran on jo ehtinyt tulla että ymmärtää jotenkin elämänsä rajallisuuden. Materiaali ei tosiaan tuo onnea, sen tämä elämä opettaa tajuamaan. En ajattele sentään vielä sitä että kaikki mitä teen, on jotenkin turhaa, kun mulla kun on aina ollut se että olen miettinyt asioita ihan liikaa. Sitä kun vanhoja kavereitakin näkee nykyään niin harvoin, että duunien ulkopuolisena vapaa-aikana on ihan liikaa aikaa miettiä kaikenlaisia juttuja ja täyttää tuota tyhjää aikaa ihan jonnin joutavilla jutuilla.

Kevään tuleminen on toisaalta aina saanut mun mieleni piristymään. Kesän fudiksen MM-kisat, loppukesän matka Nizzaan ja tämmöiset jutut on lähinnä semmoisia joita odottaa ja joiden takia tätä harmaata arkea huvittaa tarpoa eteenpäin. Joku palkankorotus lämmittää hetken, mutta aika nopeasti sekin haalistuu.

Sekavaa mielenjuoksua.
 
Viimeksi muokattu:

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
@Trenchtown ei ihmiset tajua. Pitävät "valittajaa" vaan hysteerisenä. Minulta on kerran kysytty, että miksi valitan pesuaineen hajusta mutta tupakalle haiseville ihmisille en valita. Niin: itse en voi päättää mitkä hajusteet menevät ns "hermostoon" ja aiheuttavat sen pahan olon ja neurologiset oireet.

En halua missään tapauksessa vähätellä kenenkään herkkyyksiä, ja ei tämä oikeastaan edes liity nimimerkin @Ötökkä keissiin, mutta aikanaan eräässä kesätyöpaikassa vähän kummastutti muutaman kypsemmän daamin toiminta. Kovasti kävivät hajusteet nenään, ja ne olivatkin kieltolistalla, mutta jokaisella tauolla leidit ampuvat kuin hauki Töölöstä tupakkakopin usvaan. Jumalauta sinne ei edes nähnyt tervan tummentamien lasien läpi sisään ja kuulemma jotkut kylmäsavustivat ukkojensa kaloja katonrajassa ja myivät niitä sitten jatkojalostettuina eteenpäin nikotiinilaastareina. Sitten kun kessuttelun jälkeen lärvähtivät tauon jälkeen viereiseen penkkiin istumaan, niin huhhei niitä tunteita ja tuoksuja.

Kerran istuin yliopiston lukukauden avausluennolla ja paikalla oli varmaankin 350-400 henkeä isossa auditoriossa. Juuri kun virallinen osuus oli alkamassa, nousee opiskelija ja kuuluvaan ääneen ilmoittaa, että "Mulla on sitten kuulkaa sähköyliherkkyys ja toivoisin, että kaikki laittavat nyt sitten kaikki puhelimet, läppärit ja muut sähkölaitteet pois päältä luennon ajaksi tai vaihtoehtoisesti poistuvat vähintään 50 metrin päähän auditoriosta.".

Juupa, vähän tuli sellainen fiilis, että kohta jostain piilokamerasetä hyppää esiin.
 

Blöö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Blues, Kiekko-Espoo
Pitkä ura asiakaspelvelussa on tämän minulle valaissut: Tabacissa uitettu "Herra 47" on oikeasti olemassa, mutta jokaista sellaista kohden löytyy seitsemän "Pariisin Varpusta". Tämä selittyy sillä, että varttuneemmissa ikäluokissa miehistä aika pieni vähemmistö harrastaa hajusteita, kun taas rouvista melkein kaikki. Hajusteiden käytön kontrolli menetetään varmaan aika lailla samassa suhteessa niiden käyttäjien määrään, joten vahva edge rouvasväelle.
Sekä Herra 47 & Rouva Pariisi ovat yli 50-vuotiaita, mutta ensin mainittu on omasta mielestään peluri vailla vertaa, kun taas rouva on selkeästi parempaa väkeä. Herra on tulossa tai menossa Tallinnaan, kun taas rouva kulkee saman ryppyisen Harrods-kassin kanssa vuodesta toiseen. Heitä yhdistää yhden ja saman hajusteen vuosikymmeniä jatkunut käyttö ja sille kehittynyt immuniteetti.
 

Rainer Zufall

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Vaihda toiseen firmaan korjauksen jälkeen korjatun auton vakuutus, niin taas on kaskossa täydet bonarit.

Eikö ne sitten kysy/etsi/löydä korvaushistoriaa jostakin, ja miten helppoa on saada täydet tai ainakin messevät bonukset uutena asiakkaana?

En tiedä näistä asioista mitään, kun ei ole koskaan tarvinnut hakea korvauksia. Olenhan keskimääräistä taitavampi autoilija ja muutenkin ihminen, joka ei koskaan tee virheitä.
 

Juteeni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avalanche ja Tappara
Eikö ne sitten kysy/etsi/löydä korvaushistoriaa jostakin, ja miten helppoa on saada täydet tai ainakin messevät bonukset uutena asiakkaana?

En tiedä näistä asioista mitään, kun ei ole koskaan tarvinnut hakea korvauksia. Olenhan keskimääräistä taitavampi autoilija ja muutenkin ihminen, joka ei koskaan tee virheitä.

Ainakin kaksi vuotta sitten kaskon bonarit määräytyivät pitkälti liikennevakuutuksen bonusten mukaan ja liikennevakuutuksen bonuskertymä tarkastettiin jostain yhteisestä palvelusta. En tiedä sitten muuttuivatko systeemit viime vuonna, kun vakuutusten bonuksia mulkattiin enemmän.

Itsehän hankin auton omiin nimiini vasta monen vuoden kuluttua kortin saannista ja liikennevakuutuksen bonuskertymää sai kasvatettua nopeammin, kun vaihtoi sen vakuutuksen noin neljän kuukauden välein toiseen firmaan. Tuo aika riitti siirtymään seuraavalle bonusportaalle, mutta bonuksen määrä päivittyi aina vaihton yhteydessä vasta.

Kannattaa kokeilla jonkun kilpailevan vakuutusfirman tai useamman laskurilla katsoa miltä näyttää. Monesta paikkaa saa vielä kaskoa ensimmäiseksi vuodeksi ainakin puoleen hintaan, niin siitäkin tulee jo säästöä.
 

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
Liikennevakuutuslaki muuttui viime vuoden alussa ja uusien vakuutusten bonuskuviot voivat olla kovinkin erilaisia kuin ennen vanhaan. Siten vanhoja ei kannata muistella vaan selvittää eri yhtiöistä, miten homma nyt menee, jos vakuutusta tai vakuutusyhtiötä vaihtaa.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Vituttaa ku tuolla nauru-ketjussa jätkät naureskelee mihin kaikkialle se mälli lentää, kun taas itsellä tulee tosiaan nykyään enää muutama tippa sinne tänne. Kateellinen olen ja se vituttaa. Ehkä ei pitäis runkata kolmea kertaa päivässä ja panna aamuin illoin, ni sitä vois kertyä pusseihin enemmän. Vaan tuskinpa se auttais. Kyllä se on tää ikä ja hormonitason lasku.
 

Nick Neim

Jäsen
Ja vituttaa toi yks palstalainen, joka haluis vittuilla mulle, mutta ei uskalla. Jatka vaan krapuloissasi ja ärsyynny ja oo pelkkä hermanni, sillä pelleksi susta ei oo. Aikunen mies ja ei uskalla laittaa yyveetä. Haista sinäkin Vitsi. Vitsi. Vitsi. Vitsi.
Mä olen joskus kuullut ja lukenut ihmisistä, jotka vaativat ja haluavat hyväksynnän oikeastaan ihan jokaiselta tapaamaltaan ihmiseltä. Ja sitten se hyväksyntää haluava ihminen saattaa vetää ns. eri roolia eri ihmisten kanssa, jotta kellään ei vain olisi mitään pahaa sanottavaa siitä ihmisestä. Vähän sellainen kliseinen kaikkien kaveri. Sellaiset ihmiset negatiivista kohdatessaan eivät käsittääkseni usein osaa myöskään antaa asioiden olla, vaan ne jutut saattavat jäädä kaivelemaan ja yleensä vieläpä aika pahasti. Se sitten saattaa ilmetä useilla eri tavoilla, mutta tuollainen (ainakin?) puolen vuoden ja useamman viestin tilitys vähän viittaisi siihen suuntaan.

Kun on nyt lukenut näitä suht katkeria tilityksiä tältä palstalta varmaan jo toistakymmentä(?) koskien toista palstalaista(/ia), niin mun tutkassa haiskahtaa kyllä tuo ylläkuvattu malli. Ei tullut hyväksyntää, mutta tulikin vittuilua. Ja nyt ei osata antaa asian olla, vaan se aihe palaa - tai siis nostetaan - pinnalle tietyin väliajoin.

Tietyin väliajoin voi toki tarkoittaa myös humalaisen miehen viestejä, joissa nousuhumala ottaa otteen kiveksistä, ja silloin tunnetusti pitää purkautua. Vähän tosin poikkeavammin, kuin yleensä.
 

Kuubextra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokkolan Hermes
Nyt vituttaa, vati nurin. Suomisarjan tilastot ja taulukot, ei löydy mistään. Finhockey - tulospalvelu - kauheat alueluettelot mutta ei valtakunnallista sarjaa.

Haistakaa jääkiekkoliitto paska! Kaikki päin persettä edelleen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös