Vituttaa niin kympillä!

  • 1 032 121
  • 5 389

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kärpät tarjosi viime lauantaina täydelle tuvalle kauden ehkäpä paskimman kotimatsin.

Tappara tarjoaa samalle yleisömäärälle täyden teurastuksen vanhasta(hox!) taisteluparista.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Tappara tarjoaa samalle yleisömäärälle täyden teurastuksen vanhasta(hox!) taisteluparista.
Jotenkin se aina vituttaa enemmän hävitä näille rakkaimmille kilpakumppaneille. Mieluummin ne tappiot sympaattisempia pikkuseuroja vastaan. Toki tässä nyt otteluohjelmakin vaikuttaa kun tuli näitä HIFK- ja Tapparapelejä juuri tähän runkosarjan loppuun.
 

JakeTheGreat

Jäsen
Suosikkijoukkue
YNWA
Tänään vain viisi maalia Hakametässä omiin. Hienoa tekemistä!

Jossain vaiheessa sitä jopa elätteli toiveita jostain hyvästä ja ennen kaikkea sellaisesta pelistä, että näytetään tälle hallitsevalle mestarille kaapin paikka ja vielä vierassa (edes pelillisesti - tuloksesta en olisi sanonut mitään!), mutta mitä vielä.

1-1 oli kun vilkaisin ensimmäisen kerran ja kuvan seuraavan kerran vilkaisin niin olikin jo 5-1. Ala-arvoinen romahdus ja vielä näitä kilpakumppaneita vastaan.

Kyllä minua ainakin vit*ttaa, että tässä jamassa lähdetään pudotuspeleihin. Kaikki muut kärkijoukkueet ovat päinvastoin parantaneet tuloksiaan viime aikoina (ainakin meitä vastaan).

En minä ainakaan usko, että tämä sukellus pelkästään henkimaailman asioita enää on. Pakko se on vaan myöntää.

Onhan ihminen toki erikoislaatuinen olento, mutta kllä minua ainakin vit*ttaa, että tässä jamassa lähdetään pudotuspeleihin. Kaikki muut kärkijoukkueet ovat päinvastoin parantaneet tuloksiaan viime aikoina (ainakin meitä vastaan).
 

Goner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, NHL
Kyllä minua ainakin vit*ttaa, että tässä jamassa lähdetään pudotuspeleihin. Kaikki muut kärkijoukkueet ovat päinvastoin parantaneet tuloksiaan viime aikoina (ainakin meitä vastaan).

En minä ainakaan usko, että tämä sukellus pelkästään henkimaailman asioita enää on. Pakko se on vaan myöntää.

Vaikka vituttaakin, niin en ole yhtään huolissaan. Oli tuo niin halutonta lätkää, että sillä sietääkin hävitä. Veikkaan, että kun panokset nousee niin kiinnostuskin nousee.

Enemmän vituttaa, että näissä ei-tärkeissä matseissa tippuu porukkaa sairastuvalle.
 

kop

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Vaikka vituttaakin, niin en ole yhtään huolissaan. Oli tuo niin halutonta lätkää, että sillä sietääkin hävitä. Veikkaan, että kun panokset nousee niin kiinnostuskin nousee.

Minä olen semisti huolissani, sillä jos hyvä vire hukataan syystä tai toisesta ja tappiota alkaa tulla, niin se helposti hiipii alitajuntaan ja täten vaikeuttaa pääsyä takaisin huippuvireeseen. Henkimaailman hommia.
 

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Yksi miljoonasta muusta asiasta: Jasse Ikosen ensi kauden pelaajasopimus.
 

Ränse

Jäsen
Ei kai tässä oo vaan käymässä niin että kauden paskimmat asiat kasautuu nyt siihen ajankohtaan kun pitäisi olla parhaimmillaan. Huolestuttaa.

Ja Heshka telakalle, ei vittu mitä paskaa
 
Viimeksi muokattu:

Erätauko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Yksi miljoonasta muusta asiasta: Jasse Ikosen ensi kauden pelaajasopimus.

Nyt liikutaan vaarallisilla vesillä kun aletaan kritisoimaan Ahon hankintoja :) Kannattaa varautua hyökkäykseen. No joo, itse olen sitä mieltä että jokaisesta tapauksesta pitää pystyä juttelemaan omana asianaan, ja toistaiseksi Ikonen on ollut ison luokan floppi.

Väkisinkin aina pohdin sitä, että Jyp naarasi HIFK:sta Puustisen, kun Kärpät tarttui Ikoseen. Toki Ikonen oli varmasti vähän halvempi (tosin ei isoa eroa viimeisen kauden maaleissa/pisteissä) ja ehkä Kärpät ei voinut tai osannut tarjota Puustiselle tarpeeksi isoa ruutua.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Nyt liikutaan vaarallisilla vesillä kun aletaan kritisoimaan Ahon hankintoja :) Kannattaa varautua hyökkäykseen. No joo, itse olen sitä mieltä että jokaisesta tapauksesta pitää pystyä juttelemaan omana asianaan, ja toistaiseksi Ikonen on ollut ison luokan floppi.

Väkisinkin aina pohdin sitä, että Jyp naarasi HIFK:sta Puustisen, kun Kärpät tarttui Ikoseen. Toki Ikonen oli varmasti vähän halvempi (tosin ei isoa eroa viimeisen kauden maaleissa/pisteissä) ja ehkä Kärpät ei voinut tai osannut tarjota Puustiselle tarpeeksi isoa ruutua.
Ikonen on ollut kyllä yllättävän vaisu tällä kaudella. Kuitenkin taustalta löytyy ihan mukavia kausia pisteidenkin valossa, vielä viimekaudeltakin aika isojakin maaleja kuten säälipleijareista muistamme ja mieshän on ollut hyvin pidetty ja työteliäs kaveri myös esim. HIFK-kannattajien keskuudessa. Liekö ne loukkaantumiset sitten lopulta sotkeneet noinkin paljon pelaamista. Joka tapauksessa harmillinen homma.
 

Erätauko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Ikonen on ollut kyllä yllättävän vaisu tällä kaudella. Kuitenkin taustalta löytyy ihan mukavia kausia pisteidenkin valossa, vielä viimekaudeltakin aika isojakin maaleja kuten säälipleijareista muistamme ja mieshän on ollut hyvin pidetty ja työteliäs kaveri myös esim. HIFK-kannattajien keskuudessa. Liekö ne loukkaantumiset sitten lopulta sotkeneet noinkin paljon pelaamista. Joka tapauksessa harmillinen homma.

Näinhän se on. Mutta pakko silti sanoa, että tässä tapauksessa Jyp onnistui tekemään superhankinnan ja Kärpille on jäänyt ainakin toistaiseksi luu kouraan.
 

Teme91

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
"Haetaan puolustukseen vahvistusta, joka ei välttämättä mahdu joka ilta kokoonpanoon" -> Jätä hankkimatta -> Heti alkaa tippumaan pakkeja... Ei vittu ku vituttaa...
 

JPL

Jäsen
Ei tippunut Heshka onneksi... Kun katselee näiden nuorten pakkien tekemisiä, niin top-5:n terveenä pysyminen on kohtuullisen toivottavaa.

Ei tainnut tämä kokeilujoukkue ajaa asiaansa.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Ei tainnut tämä kokeilujoukkue ajaa asiaansa.
Noh toivotaan että ainakin kärkiukkojen lepuuttaminen ajoi asiansa ja heidät nähdään seuraavan kerran kaukalossa uudestisyntyneinä.
 

Osvaldo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Yksi miljoonasta muusta asiasta: Jasse Ikosen ensi kauden pelaajasopimus.

Ehkä itselläni on jotain lapsenuskoa mutta itsellä jostain syystä riittää vielä uskoa Jasse Ikoseen. Taisi se viime kesä olla vain harjoittelun suhteen vaikea. Toivotaan että nyt tulevan kesän saa kunnolla reenata niin ehkä ensi kaudella nähdään mikä mies Jasse oikeasti on.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Ehkä itselläni on jotain lapsenuskoa mutta itsellä jostain syystä riittää vielä uskoa Jasse Ikoseen. Taisi se viime kesä olla vain harjoittelun suhteen vaikea. Toivotaan että nyt tulevan kesän saa kunnolla reenata niin ehkä ensi kaudella nähdään mikä mies Jasse oikeasti on.
Toivotaan näin. Menihän se eräälläkin Ruohomaalla vähän viimekausi pipariksi ja tällä kaudella onkin sitten nähty melkoisia esityksiä.
 

Osvaldo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
"Haetaan puolustukseen vahvistusta, joka ei välttämättä mahdu joka ilta kokoonpanoon" -> Jätä hankkimatta -> Heti alkaa tippumaan pakkeja... Ei vittu ku vituttaa...

Toisaalta olisi mielenkiintoista tietää mikä se pakki oli mitä loppumetreillä yritettin värvätä. Jos lähtökohtaisesti puhuttiin pakista joka ei välttämättä joka peli mahdu pelaamaan niin olisiko kaverista kovin paljoa näitä siikaluomia ja huttuloita enemmän hyötyä?
 

Osvaldo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Toivotaan näin. Menihän se eräälläkin Ruohomaalla vähän viimekausi pipariksi ja tällä kaudella onkin sitten nähty melkoisia esityksiä.

Juurikin Ruohomaan esimerkki sitä luottoa itsellekin tuo. Ruohomaa monesti maininnut itsekin tällä kaudella haastatteluissa että paljon mukavampi oli lähteä kauteen kun sai reenata kunnolla ja on hyvässä kunnossa.
 

Erätauko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Toivotaan näin. Menihän se eräälläkin Ruohomaalla vähän viimekausi pipariksi ja tällä kaudella onkin sitten nähty melkoisia esityksiä.

Toisaalta Ruohomaa oli KalPa:ssa sellainen seppä, että oksat pois. En muista nähneeni Jasselta mitään sinne päinkään koskaan, ja yhtä kautta lukuunottamatta (toissa kausi) hänen tehonsakin ovat olleet aika vaatimattomia.
 

sinikettu

Jäsen
Toisaalta olisi mielenkiintoista tietää mikä se pakki oli mitä loppumetreillä yritettin värvätä. Jos lähtökohtaisesti puhuttiin pakista joka ei välttämättä joka peli mahdu pelaamaan niin olisiko kaverista kovin paljoa näitä siikaluomia ja huttuloita enemmän hyötyä?
Niemelä oli vielä pelikunnossa tuolloin. Puhuttiin muistaakseni "liigatason pakista" eli varmaa heikompi kuin Niemelä, mutta parempi kuin nämä muut möttöset ja töppöset.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Toisaalta Ruohomaa oli KalPa:ssa sellainen seppä, että oksat pois. En muista nähneeni Jasselta mitään sinne päinkään koskaan, ja yhtä kautta lukuunottamatta (toissa kausi) hänen tehonsakin ovat olleet aika vaatimattomia.
No en minäkään mitään Ruohomaan kaltaista dominanssia odota, mutta sellaista hyvää suorittamista kolmosketjussa ja tulitukea kärkiketjuille. Eli selkeää parannusta tähän kauteen ja Ruohomaan tavoin paluuta aiemmin nähdylle omalle tasolle.
 

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Minua harmittavat nämä aivan vitsituomiiot, joita Kärppien peleissä jaetaan toinen toisensa perään. Mitä ihmettä tämä on?
 

JPL

Jäsen
Mitä asiaa ajattelit tämän kokeilukokoonpanon ajavan? Eikö se toteutunut?
Näyttöpaikka tietyille pelaajille, missä voisivat osoittaa olevansa varteenotettava vaihtoehto pleijareissa. Ei ole toteutunut tämmöinen. Lähinnä koskee Ikosta ja Koivistoa, mutta myös Anttilaa, Koblia sekä varauksella Siikaluomaa ja Huttulaa.

Huttula ollut minun silmään nimetyistä jonkin tason onnistuja.

Huilivuorohan toteutuu välittämättä pelin tasosta.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös