Vituttaa niin kympillä!

  • 1 003 780
  • 5 247
Ei vaihdeta paikkoja. Nyt sitten harmittaa sinunkin puolestasi. Etkö voi kuunnella Radiocityltä Steniusta? Siinä olisi kuitenkin tunnelmaa!

Työkaveri kannattaa Hifkiä, niin olisi kovin itsekästä kuunnella pelkästään oman joukkueen peliä. Illalla sitten rullata pari kertaa kooste läpi. :)
 

lemponen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Työkaveri kannattaa Hifkiä, niin olisi kovin itsekästä kuunnella pelkästään oman joukkueen peliä. Illalla sitten rullata pari kertaa kooste läpi. :
Suplasta Ruudun Jarmo Korhosen selostus ja nappikuulokkeet korville. Supla on ilmainen. Usein tulee kuunneltua lenkillä Suplasta Ruudun selostamana Kärppien pelejä ja tyytyväinen olen. Kaksi kärpästä samalla iskulla, lenkki ja Kärppäpeli.

Joo, ei mua vituta, vaikkei oo mersuu ei bemaria.
 

Boozer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Pääsisin paikanpäälle, mutta olen vielä kahden vaiheilla että menenkö vai katsonko pelin vaan ruudusta. Varmaan tänään ois sähköä ja tunnelmaakin hallissa, joten huvittais lähtä areenalle. Toisaalta kotona on niin helppo kattoo pelit ja ei tarvi olla tönittävänä käytävillä. Bisseekin sais jääkaapista.

Nii ja mullakaan ei oo Mersua eikä Bemaria. Se vituttaa.
 

Derksen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Lippo
Suplasta Ruudun Jarmo Korhosen selostus ja nappikuulokkeet korville.
Miksi kuunnella TV-lähetystä varten tehtyä selostusta, kun voisi yhtä hyvin kuunnella Cityltä Stenkan kärppähenkistä radioselostusta? Itse kuuntelen Stenkkaa usein silloinkin, kun katson peliä Ruudusta.
 

Vaihtomies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Jesse Puljujärvi
Suplasta Ruudun Jarmo Korhosen selostus ja nappikuulokkeet korville. Supla on ilmainen. Usein tulee kuunneltua lenkillä Suplasta Ruudun selostamana Kärppien pelejä ja tyytyväinen olen. Kaksi kärpästä samalla iskulla, lenkki ja Kärppäpeli.

Joo, ei mua vituta, vaikkei oo mersuu ei bemaria.
Jos tosiaan haluaa kuunnella pelin, niin ehdottomasti Cityltä Stenkka dominoimaan. Pyyhkii Korhosella lattiaa 10-0.
 

Petr Vousky

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Vituttaa kun ei vituta. Tänään Raksilaan seuraamaan peliä ja mahdollisesti korvanapeista Stenkan selostus kuulumaan. Jii Korhosen kuuntelu vituttaa aina, herra Waheeb voisi selostaa Oulun kotipelit Ruutu-lähetyksiin.
 

lemponen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Miksi kuunnella TV-lähetystä varten tehtyä selostusta, kun voisi yhtä hyvin kuunnella Cityltä Stenkan kärppähenkistä radioselostusta? Itse kuuntelen Stenkkaa usein silloinkin, kun katson peliä Ruudusta.
Niin, joo, olikohan niin, ettei City selostanut Kärppien pelejä viime kaudella tai en saanut puhelimella sitä nettiradiosta toimimaan, niin jäi tuo tapa kuunnella Suplasta Ruudun selostamia Kärppien koti ja vieraspelejä lenkillä. Jos pelkän Stenkan selostuksen saisi, niin ok.
 
Viimeksi muokattu:

tuulis2

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Ei nyt varsinaisesti liity Kärppiin, mutta tosiaan tuo Korhonen on v'tuttanut alusta saakka. Waheeb tai ihan sama kuka tahansa muu selostamaan Kärppien matsit.
Eikö kukaan pysty estämään Jarmo Korhosen sönkötystä, oikein
todella ottaa päähän, että Kärppien hienoa peliä selostaa täysi idiootti.
 

Frank McKee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, T. Arima
Eikö kukaan pysty estämään Jarmo Korhosen sönkötystä, oikein
todella ottaa päähän, että Kärppien hienoa peliä selostaa täysi idiootti.

Johan sen osoitteettomia syöttöjä sun muita kuunneltiin viime kausi, jos jotain positiivista niin muutama ottelu sitten pelas
vastustajan puolella herra nimeltä Roi Rätkii ;) Sai sentään hetken nauraa.
Laitan kans ruutuun viestiä asiasta, eikö ne nyt vois sen verran tehdä yhteistyötä Radio Cityn kans että Stenkka selostais?
Rahasta vissiin on taas kiinn.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät, Sebastian Aho, Saravon Pekka
Stenkalla on liian vahvat värilasit telkkariin. Ei toimi.
 

Petrov

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät , Carolina Hurricanes
Hyvin toimi viimeksi Stenkan selostus netistä ja Ruutu + kuva. Kuva tuli vain sekunnin perässä.
 

lemponen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Ei ollut kyllä tarkoitus mainita selostajan nimeä kirvoittaakseni muilta kirjoittelijoilta selostajan haukkumisia. My bad. Liipasinsormi ei voi olla noin herkässä.
 

PES

Jäsen
Suosikkijoukkue
ACO, Kärpät, ManC, R.Nadal, Ronnie O'Sullivan
Miksi kuunnella TV-lähetystä varten tehtyä selostusta, kun voisi yhtä hyvin kuunnella Cityltä Stenkan kärppähenkistä radioselostusta? Itse kuuntelen Stenkkaa usein silloinkin, kun katson peliä Ruudusta.

Miten saat synkronoitua tuon selostuksen vastaamaan ruudusta tulevaa peliä, joka on ajallisesti jäljessä. Joskus itse olen kuunnellut Stenkan selostusta kyllä itse ottelussa Raksilassa, mutta ruudun lähetys kun tulee hieman viiveellä verrattuna radioon niin eipä tuota Stenkan selostusta voi lähetyksissä kuunnella.

Ja tämähän siis vituttaa ihan kympillä, koska olen niin idiootti synkronoimaan selostusta niin, että voisin Stenkkaa kuunnella ja katsoa peliä teeveestä.Valaiskaa te viisaammat tätä vanhaa pierua.
 

Derksen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Lippo
Miten saat synkronoitua tuon selostuksen vastaamaan ruudusta tulevaa peliä, joka on ajallisesti jäljessä.
Kuuntelen Stenkkaa sivustolta LiveTaajuus: Radio City Oulu - LiveTaajuus.fi

Sieltä saa pause-napilla viivästettyä lähetyksen synkroniin Ruudun kanssa. Painamalla playta se jatkuu sitten siitä mihin oli pysäytetty. Cityn omilla sivuilla tuo ei taida onnistua, vaan lähetys hyppää play-napilla aina reaaliaikaan.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Kärpät pistää IFK:ta 5-0 pataan kotikentällä ja minä olen töissä. Perkele nyt vituttaa niin kympillä!
 
Kärpät pistää IFK:ta 5-0 pataan kotikentällä ja minä olen töissä. Perkele nyt vituttaa niin kympillä!

Sai muuten hetken aikaa jännätä, kun oli tulosvetolapulla 6-0 ja 5-1.. vitosen panoksella molemmat :)

Noh, silti olen tyytyväinen vaan johan olisinkin ollut, jos Sammakko olisi pistänyt kiekon viime sekunnilla maaliin :)
 
Kärpät pistää IFK:ta 5-0 pataan kotikentällä ja minä olen töissä. Perkele nyt vituttaa niin kympillä!
Itse tein niin kuin pelimiehet tekee, elikkäs työmatkalla nappasin muutaman pitkän Sandelssin pussiin ja menin töihin. Suljin interwebin puhelimesta. Pääsin töistä ja kotimatkalle Aito Hitti soimaan(ei mahdollisuutta spoilaantua). Pääsin kotiin ja katsoin pelin jälkilähetyksenä. Nautin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös