Vitsiä pukkaa – part II

  • 3 836 633
  • 11 281

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Sama vitsi on muuten kerrottu tässäkin ketjussa jo lähes kahdeksan vuotta sitten...
Tähän mennessä tää ois ollut ihan hauska tarina, mutta nyt pilasit ne faktoilla.

EIjjumalauta.
 

Tuusa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Kuappinen (ent. Kaappinen, ent. Kauppinen) vitsiin joku viäräleuka voisi lisätä jatkon, että Kuappinen (ent. Kaappinen, ent. Kauppinen) sai Kohusta tarpeekseen ja palasi kotikonnuilleen Mikkeliin. Pelasi pari Makoisaa kautta siellä ja ryhtyi sen jälkeen valmennushommiin.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
It's funny 'cause it's true.
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Elizabeth Fritzl´n päiväkirjan viikko:
Maanantai – Suljettuna kellariin, isä tuli alakertaan ja raiskasi minut.
Tiistai – Suljettuna kellariin, isä nussi minua tuntikausia.
Keskiviikko – Suljettuna kellariin ja isä raiskasi minun takapuoleni,
Torstai – Suljettuna kellariin, isä roiski siemennesteensä kasvoilleni.
Perjantai – Suljettuna kellariin, isä satutti julmalla tavalla joka puolelta.
Lauanatai – Katselemassa Jokereiden peliä, ikävä kellariini...
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Mitä Jaroslav Otevrel sanoi uusitussa Isomäki Areenassa vieraillessaan?

-”Eihän täällä pysty edes liikkumaan”.
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Mitä Tarja Turunen sano Marcelo Cabulille aamulla?

-"Sie naitvissiin minua eilen".
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Mitä kuuluu tehdä aina kun oot raiskannut kuuromykän?
-Murjoo sen sormet paskaks niin se ei voi kertoo kellekkään
.

Minkä takia laboratoriorotat on suunniteltu korvattavan afrikkalaisilla neekereillä?
-Ne lisääntyy monta kertaa nopeammin eikä ole pelkoa että niihin kiintyisi.

Mitä eroa on Jeesuksella ja Jeesus-ikonilla?
-Ikonin roikkumaan ripustamiseen tarvitaan vain yksi naula.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Nuolin eilen kiihkesäti pillua kun suuhuni tuli tuttu maku. "Ha, hevosen spermaa!", hihkaisin. Juoksin heti kertomaan sukulaisilleni että ei mumma oikeasti kuollut keuhkokuumeeseen vaan vanha orhimme Eewertti ilmeisesti nussi sen hengiltä.
 

Bunder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Coyotes, Thrashers
Minkä Kim Jong-un muuttaa nimekseen siirryttyään Venäjän hallitsijaksi?

Krim Jong-Un
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Nuolin eilen kiihkesäti pillua kun suuhuni tuli tuttu maku. "Ha, hevosen spermaa!", hihkaisin. Juoksin heti kertomaan sukulaisilleni että ei mumma oikeasti kuollut keuhkokuumeeseen vaan vanha orhimme Eewertti ilmeisesti nussi sen hengiltä.

Mikä on ällöttävintä mitä tiedät? Pistät isoäidin pilluun seitsemän simpukkaa ja imet kahdeksan takaisin.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Päätettiin järjestää kansainvälinen tieteellinen käyttäytymieskoe. Aasialainen Kim, eurooppalainen Svante sekä afrikkalainen Umbaba lukittiin erillisiin pieniin selleihin joissa ei ollut mittään muuta kuin paksut betoniseinät ja kaksi nyrkinkokoista kiveä lattialla. kahden päivän kuluttua mentiin katsomaan kuhunkin selliin. Kim oli rakentanut kivistä tykin, ampunut reiän seinään ja paennut. Svante oli survonut toisen kiven perseeseensä ja koitti epätoivoisesti tunkea toista perään. Umbaba oli pistänyt toisen kiven paskaksi ja hukannut toisen.
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Nuolin eilen kiihkesäti pillua kun suuhuni tuli tuttu maku. "Ha, hevosen spermaa!", hihkaisin. Juoksin heti kertomaan sukulaisilleni että ei mumma oikeasti kuollut keuhkokuumeeseen vaan vanha orhimme Eewertti ilmeisesti nussi sen hengiltä.
Voi jumalauta, mikä juttu! Vähintäänkin kuukauden paras - kiitos!

Jotta en ole OT:
Äitini oli viimeisillään raskaana ja synnytyshetkellä jäin jumiin syvälle hänen lantionsa uumeniin. Tarvittin synnytyslääkäri, avustava lääkäri ja kaksi kätilöä kiskomaan minut ulos.
Niin innokas olin näkemään tulevan pikkusisareni!
 

Baldrick

Jäsen
Haluatko kuulla sanan, jonka juuri keksin?

Plagiointi.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Haluatko kuulla sanan, jonka juuri keksin?

Plagiointi.
Huijari! Olen varma että olen kuullut tuon sanan jossain joskus aiemmin! Taidat kopioida näitä juttujasi muilta, Juutas!
 

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
En tiedä onko tää kuinka vanha tai kuinka hauska, mutta tällein pienimunaselle toimi ainakin.

Mistä tietää että pillu on tiukka?

"Kun vetää munan ulos alipaine imasee lakanan perseeseen."]
 

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105
Mistä lääkäri varoitti Jenni Haukiota? Vanhoista munista, joista voi saada salmonellan.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Kaveri vakavoitu eilen olutmukin äärellä ja sano mulle että "Johnny, sääkin iso, aikunen miäs. Ja silti tollanen helvetin hunsvotti tyhjännauraja. Sun pitäs joskus oikeen pysähtyä ja mennä ittees." Mää vaan siihen vaa jotta niihän mää teen melki joka päivä. Käytän nääs sitä Lidlin halpaa paskapaperia ja siitä solahtaa ja aina keskisormi läpite.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Keskisormi perseessä on vähään aikaan kovin perustekkain statement itsekriittisyyden puolesta.
Itteensä menemistä yhtä kaikki. Ensin sitä vähän säikähtää, sitte siihen rupee tottuun ja ennen pitkään siitä tulee tapa vaikka ei pytyllä istuessa eres paskantasi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös