Ilmoitukset

Nimimerkit Sako ja Vellihousu huilaavat viikon sääntöjen 7§:n perusteella.

Nimimerkin KH-29 kirjoitusoikeudet on poistettu sääntöjen 1§:n perusteella.

Virtaselle kenkää!

Viestiketju osiossa 'JYP' , aloittajana kesätyttö69, 29.01.2013 klo 20.09.

1. Nelfor Jäsen

Suosikkijoukkue:
    JYP
    Lainaus:
    Erittäin hieno viesti kokonaisuudessaan, kiitokset siitä! Yhtäkään sellaista kohtaa ei ole, minkä kanssa olisin merkittävästi eri mieltä. Harvoin näin hyvää tekstiä saadaan "ulkopuoliselta" toisen joukkueen kannattajalta. Tässä näkyy myös se, että ulkoa päin asioita pystyy katsomaan objektiivisemmin.

Tilanne on juurikin se, että yksittäisten syyllisten etsiminen on lopulta varsin turhaa ja organisaatiossa tulee nyt miettiä kokonaisuutena sitä, missä kaikkialla on menty vikaan ja miten tilanteessa tulee edetä. Vielä ei ole liian myöhäistä, mutta suuria peliliikkeitä täytyy tehdä, jotta kurssi saadaan muutettua. Päävalmentajan potkiminen on yksi vaihtoehto, mutta ei ainoa. Eikä sekään yksinään riitä.

Tälläkin kaudella on edelleen mahdollisuudet mihin tahansa. Voi olla, että suunta ei muutu ja jäädään pohjamutiin - tai sitten suunta muuttuu ja kausi päättyy juhliin. Kumpikin skenaario ja kaikki skenaariot niiden välistä ovat mahdollisia ilman Veltsua tai Veltsun kanssa. Tärkeintä on, että organisaatio kokonaisuutena tästä kaudesta selviää mahdollisimman hyvin ja isossa kuvassa ei romahdeta liikaa.

2. Fironic Jäsen

Suosikkijoukkue:
    JYP, Anaheim Ducks
    Lainaus:
    Anteeksi, kun tartun yksittäiseen virkkeeseen, mutta miten voit tehdä johtopäätöksesi (ja raamatun mittaiset tekstisi) tältä pohjalta? Valmentajan kompetenssin arviointiin yleensä tarvitaan myös otteluiden seuraamista, jotta voi perustaa väitteensä tosiasioille.

3. peterra Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Tappara
    Lainaus:
    Minun johtopäätökselläni ei ole tässä tapauksessa kovinkaan paljoa väliä. Olen antanut itseni ymmärtää niissä peleissä, jotka olen viimeisillä kausilla nähnyt, että pyrkimys on ollut JYPissä viedä pelitapaa kiekollisempaan suuntaan. Ja aika usein jossain vaiheessa kautta on palattu osittain tai kokonaan siihen vanhempaan JYPiin, joka pelaa enemmän pystysuunnan taistelukiekkoa kuin kiekollista peliä. Oma johtopäätökseni ei ole JYPin tilanteen kannalta kovin merkityksellinen ja juuri siksi kirjoitin yleisellä tasolla, että siinä on monta monessa. Minun käsitykseni JYPin peli-identiteetistä voi olla täysin väärä, mutta sellaisena minä olen JYPin ainakin hippoksella tottunut näkemään: aivan armoton liike ja taistelu - maalit perustuvat ylikorostuneeseen paineeseen hyökkäyspäässä, josta tulee riistoja ja yleensä jossakin vaiheessa maalipaikkoja. JYP on perinteisesti (viimeisillä kausilla) haastettu Jyväskylässä ainoastaan ihan mielettömällä omalla luistelulla. Jos luistelua on ollut vajaata pelin alussa niin yleensä kotijoukkue on paukuttanut ekassa erässä kolme.

Jokainen analyysi on vain yksi analyysi ja minun analyysini perustuu vain siihen pieneen palaan JYPin pelejä, joita minä olen nähnyt. Kiekollinen pelitapa ei tunnu kelpaavan JYPin kannattajille ja niin kauan kuin muistan niin Veltsusta on valitettu Jypinkylässä - tämä siis näin sivustaseuraajana. Useimmiten nähty perustelu on, että peli on tunteetonta sukkasillaan pelaamista, jossa ei ole selvää päämäärää tai se ei välity katsojalle. Tätä olen kuullut koko sen kolme vuotta, mitä olen teidän juttuja täällä seurannut. Ja näin sivustaseuraajana olen kääntänyt tuon yleisen väittämän muotoon, että Jyväskylässä fanit haluaisivat nähdä perinteistä hurrikaanikiekkoa, joka perustuu siis täysin ja ainoastaan pystysuunnan luistelunopeuteen ja riistoihin syvällä. Ja tällaistahan Dufvan ja Ahon JYP aika usein tarjoilivat. Tätä on kaivattu takaisin niin kauan kuin minä olen seurannut toimintaa, en tiedä, mikä on totuus. Oma analyysini siihen perustuen on se, että fanien käsitys JYP-identiteetistä pelitavan suhteen on kovin erilainen kuin se pelitapa, jota Veltsu on yrittänyt JYPissä ajaa sisään.

Minä en ketään teistä tuomitse, tehkää miten haluatte. Oma mielipiteeni on se, että kukaan ei tule tässä liigassa enää pystysuunnan tsemppilätkällä top 4:ssä pelaamaan ihan lähiaikoina ja Veltsu ja JYP on MIELESTÄNI oikeilla jäljille, jos ja kun se yrittää monipuolistaa JYPin kiekollista peliä. Siellä olis Kari Heikkilä yrittämässä vanhoilla lääkkeillä pelastaan Lukkoa ja vaikealtahan sekin on näyttänyt. Kyllä se varmasti Jyväskylässä kirpaisee just nyt, että peli on *askaa, mutta se on pakollinen steppi oikeaan suuntaan, joka täytyy uskaltaa ottaa. Voitte toki pelata tuota teidän ylipaineistavaa tsemppikiekkoa vaikka maailman tappiin saakka ja kieltäytyä muuttamasta identiteettiä, mutta sitten teidän on hyväksyttävä faneina sijat 8-10. Se on se, mihin sillä pääsee.

4. Gorbatjovi Jäsen

Suosikkijoukkue:
    JYP
    No oho. Kovaa tulitusta tulee nyt sieltä tapparan fanilta. Uudistautuminen kirpaisee aina kyllä, mutta kun tätä uudistautumista on ollut jo ihan riittävän pitkään. Kyllä joka helvetin firmassa myös jääkiekossa pitää saada projektit ajallaan loppuun. Ja mites se "tsemppikiekko"? Ohan sillä joskus menestytty ihan ok. Katoppa vaikka edellistä yhdeksää kautta jypiltä, ihan hyvin on tsemppailtu menemään. Tää kiekon modernisointipapatus on tollasta mallia Ika Lehkonen. Kun kaikki suomessa on paskaa paitsi kusi.

Ja itse ainakin valitan juuri siitä, että veltsu ei ole saanut tätä joukkuetta pelaamaan sillä tasolla, kuin pitäisi. Se on onnistunut monelta muulta valmentajalta ennen tätäkin ukkoa. Kyllä JYP on sellainen joukkue, jonka asenne ja työmäärä pelottaa muita. Jopa itse Karri Kivi sanoi näin jypistä muutama vuosi sitten. Nyt tuo asenne ja työ on kadonnut jonnekkin. Sitä tässä minun mielestäni märehditään enemmän kuin modernisointijuttuja.

5. Fironic Jäsen

Suosikkijoukkue:
    JYP, Anaheim Ducks
    Lainaus:
    Tässä olet mielestäni oikeassa.

Lainaus:
    Tässä olet mielestäni väärässä. Kaikki tämän kauden pelit katsoneena (pl. viime lauantain JYP-Ässät -ottelu) JYPin vähäiset voitot ovat tulleet juurikin sillä perinteisellä "hurrikaanikiekolla", eli yksinkertaisesti armottomalla liikkeellä ja taistelulla. Tätä nähdään vain ja ainoastaan silloin, kun fokus on näissä kahdessa asiassa. Silloin, kun Virtanen käskee pelata oman pelikirjansa mukaista "neppailukiekkoa" katoaa pelistä tunne ja sitä kautta liike sekä taistelu. Tuloksena katsojan kannalta puuduttavaa puurtamista, josta ei tämän kauden näyttöjen perusteella myöskään sarjapisteitä juuri ropise.

Tätä taustaa vasten on vaikea ymmärtää näkemyksesi "tsemppikiekolla" saavutettavissa olevista sijoista 8-10.

6. peterra Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Tappara
    Lainaus:
    Niin. JYP tosiaan on tälläkin kaudella pelannut sitä tsemppikiekkoa muutamaan otteeseen. Itse asiassa naurelin asialle Hakametsässä, kun JYP tuos jokunen aika sit kipas siel pelaamassa. JYP tuli päälle kuin yleinen syyttäjä ekan erän ja Tappara oli aivan ulapulla. Vieruskaverin kans juteltiin, että on se kiva nähdä tuota JYPin peliä, jaksavat tuota ihan varmasti 20 minuuttia ja kolmannessa erässä Tappara tulee rinnalle ja ohi. Mitäs sillo kävikää? Mikään jengi ei jaksa tuota JYPin hurrikaanilätkää 35 minuuttia enempää ja johtoasemassa pitää pelata hidasta vastahyökkäyspeliä, jossa JYP ei nyt tällä kaudella ole ollut kovin hyvä. Peli kestää tälläkin kaudella vähintään 60 minuuttia. JYP ei oo pystynyt suojelemaan johtoasemiaan ja se ei oo monessakaan pelissä saanut edes alkupaineestaan maaleja aikaiseksi.

Ja korostan edelleen, mitä se minua liikuttaa, jos annatte potkut Veltsulle? Siitä vaan. Muistelen nähneeni tässäkin ketjussa, että ainakin jotkut JYP-fanit ovat havitelleet ensin Tuomas Tuokkolaa ja kun hän ei nyt enää ole käytettävissä niin on ruvettu havittelemaan sitten Lehterän Teroa. Ja sillo tämä "tykittävä" Tappara-fani kysyy itseltään, että jos teidän analyysi tästä hetkestä on tämä - mikä se on eli pitää päästä hurrikaani-identiteetin alkulähteille takas niin miksi ihmeessä te siltikin haluatte valmentajaksi kaksi äijää, jotka ovat aivan täysiä kiekkokontrollin nimeen vannovia valmentajia? Miksi koodinimi Tero Lehterä tekisi sen paremmin, jota Virtanen ei oo saanut kolmessa vuodessa tehtyä?

Lainaus:
    Edellisistä 9 kaudesta kolme on menty Virtasen johdolla. Yhtäkkiä Virtanen onkin sit kuitenkin menestynyt ihan hyvin? Tässä ei oo mitään logiikkaa.

Lainaus:
    Tottakai on pelattanut ja toivon edelleen kaikkea hyvää Jyväskylään. Toivottavasti homma saadaan kuntoon, mutta jossakin vaiheessa se muutos on tehtävä - ihan samalla tavalla sen muutoksen joutuvat tekemään kaikki muut. Hurrikaanilätkä voi olla kivaa katsottavaa, mutta kiekkoa hallitsevia joukkueita vastaan se ei ole kovin tuottavaa. KalPa ja Tappara tulevat myös jatkossa pitämään JYPiä vastaan vallan välineen itsellään ja te voitte tsempata ihan jokaisessa kulmassa, jossa haluatte, ilman kiekkoja maaleja ei synny, piste.

7. Tj Jäsen

Suosikkijoukkue:
    JYP, JJK
    Edellisillä kausilla vaan JYPin viisikko- ja puolustuspelaaminen on ollut sillä tasolla ettei ole ollut tarviskaan vetää tuota "hurrikaaniprässiä" 60 minuuttia. Eihän JYP ole sitä tehnyt koskaan. Puolustus on vaan ollut sitä tasoa että vastustajat harvemmin ovat päässeet JYPin johtoasemaa kirimään kiinni, ja se on juuri se JYPin pelin ydin - tai ainakin oli ennen kuin Veltsu pääsi valtaan.

Johtoasemaan ja sitten fiksua pelaamista, mutta huom! ei täysin hyökkäyspelaamisen lopettamista. Hyökätään, kun hyökätään, puolustetaan, kun puolustetaan, kuten RD sanoi jo aikanaan.

8. JypFabu Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Jyp
    Lainaus:
    Kannattaa muistaa, että jokusen kerran on tullut varsinkin kolmansissa erissä kuikkaan juuri tuosta syystä, jos siis olet ne matsit katsonut, minä katsoin sen ässämatsinkin. Tosiasia on, että JYP "pelitapa" on pudonnut kelkasta nimenomaan ontuvan kiekollisuuden vuoksi. Mikään joukkue ei jaksa vedellä kolminkertaisella kuormituksella koko peliä, kun kiekko ei tee työtä vaan pelaajat, noutaja tulee vääjäämättä ja sen saa taas varmaan todistaa tänäänkin. Virtasen opein ei transitio moderniin kiekkoon ole onnistunut ja se on surku, mutta @peterra on monessa asiassa enemmän kartalla, kuin suurin osa tänne kirjoittavista. Nykyajan voittava lätkä edellyttää kiekollista taitoa, jotta voittaa tilan ja ajan ja kykenee tekemään oikeita valintoja. Epäilen suuresti, että kesken kauden valkun vaihdolla, varsinkin kun katsoo tarjontaa, mitään kummempaa syntyisi, mutta ensi kaudelle soisin määrätietoisen kiekollisen pelin velhon käskyttämään JYP vaihtoaitioon. Pahaa pelkään, että muutoin sama hiihtely jatkuu, kun Veltsu ei tunnu saavan joukkuetta samalle sivulle.

9. Tj Jäsen

Suosikkijoukkue:
    JYP, JJK
    Olen useammastakin suusta kuullut nyt väitteen että JYPin pelaajien kuntopohja on huono ja siitä johtuu osaltaan romahdukset pelin loppuhetkillä. Luistin ei liiku, fokus ei pysy. Vaikea sanoa mikä on fakta, mutta jos se pitää paikkansa, valmentajanvaihdolla ei kauheasti voida suorittaa enää tässä vaiheessa. Sen sijaan kauden jälkeen on tehtävä vakavia arviointeja onko joukkueen kasaamisessa ja (kesä)harjoittelussa tehty oikeita asioita.

10. knttrtknkn1 Jäsen

Suosikkijoukkue:
    JYP
    Lainaus:
    Samaa mieltä Tj:n kanssa. Dufvan ja Ahonkin aikana tilanne oli hyvin usein sellainen, että peliä johdettiin kahden erän jälkeen maalilla tai kahdella. Kolmannessa erässä pelattiin erittäin tiiviisti keskialuella sekä omalla siniviivalla. Voitto kaivettiin väkisin. Oma hyökkääminen oli kolmansissa erissä vähän sitä sun tätä, mutta voittoja tuli.

11. Ritola#24 Jäsen

Suosikkijoukkue:
    JYP
    JYP:n historian huonoin valmentaja tai sanansaattaja. Jo ensimmäinnen kausi sen näytti, hyvä joukue ja puolivälierissä lauluun.

Jos dufvan joukkue olisi tehnyt vastaavan, niin täällä olisi keittänyt maitonsa kaikki. Muistaakseni keittikin kun välierässä tuli turpaan. Virtasen maksimi on välierät.

Ugh.

12. Ahar Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Jyp, Pelicans, Suomi, Ruotsi, Columbus
    Nyt on pelottavaa.

Muistan vielä Jypht:n ensimmäisen pelin SM-liigassa. Muistan myös suurimman voiton JypHt aikoina 16-1.

Ei naurata tällä hetkellä...

13. Coutinho Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Ei pysty.
    Naurattaa ne, ketkä sano kuukausi sitten, että "tästä ei ole suunta kuin ylöspäin kun paskemmin ei voi enään mennä"

En itsekkään voi uskoa sitä, mutta kyllä. Huonommin voi ilmeisesti pelata. Joukkue ei saa enään edes maalia tehtyä.

Koska tämä Virtas painajainen loppuu? Olenko tehnyt kannattajana jotain väärin että minua halutaan kiduttaa näin julmasti?!

14. Gorbatjovi Jäsen

Suosikkijoukkue:
    JYP
    Lainaus:
    Joidenkin mielestä et edes ole kannattaja jos noin puhut. Omaa seuraa pitää kannattaa vaikka väkisin, vaikka kuinka vituttais. Siis tämä on vain sellainen näkemys, mitä täällä joskus näkee.

Itsekin olen sitä mieltä että onko tämä kaiken sen vaivan arvoista? Ne lukemattomat vuodet tämän joukkueen parissa, ne lukemattoman monet ahtaat tunnit seisomakatsomossa. Se kaikki murhe ja huoli tästä nykyisestä tilanteesta. Mahtuu mukaan myös uskomattomia euforian tunteita.

Tämä kaikki on historiaa. Tämä joukkue on romahduspisteessä. Hienoja muistoja jää, ja huono maku tällaisesta lopusta. Ei tän näin pitänyt mennä, luulin että se vuosikausien korvessa rämmintä olisi riittänyt, mutta ei.

Taas rämmitään, vanhojen loiston aikojen haamut kintereillä. Menneet menestyksen vuodet painavat kuin synti hartioilla. Se oli hienoa niin kauan kuin sitä kesti. Kiitos ja hyvästi!

15. Huerzo Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Ruotsintappajat!
    Mietin onko Virtanen ottanut tappioita kuluneella kaudella omaan piikkiinsä? Mieleeni tulevat käytettyinä selityksinä pomput, jäähyt ja jostain kumman syystä aina JYPille pyllistävä onnetar sekä kertaalleen saamaton kärkikaarti, mutta en muista Virtasen nostaneen kertaakaan tassua pystyyn virheen merkiksi. Onko vika vain valikoivassa muistissani?

16. Kuokkalan Kone Jäsen

Suosikkijoukkue:
    JYP, Hippoksen tekojäiltä lähteneet
    Nyt on vedetty yli 140 minuuttia tekemättä maalia, vtuli vaan mieleen että vedetäänkö tässä pelaajien toimesta ihan tahallaan vihkoon, ajatuksena Veltsun ulostaminen. Näin hajutonta,munatonta ja tahdotonta JYPiä en muista. Ihan turha höpötellä mistään kiekkokontrollin opettelusta kun tunnetta pelaamiseen ei ole pätkääkään. Syy siihen miksi tunnetta ja pelin intensiteettiä ei löydy, on varmaan monta, mutta en vain ymmärrä mistä tällä hetkellä meidän pää goutsille maksetaan, nämä perus asiat on tällä hetkellä aivan hukassa.

17. david Jäsen

Suosikkijoukkue:
    JYP
    Lainaus:
    Mielestäni JYPin peli ei missään vaiheessa ole näyttänyt siltä, että joukkue ei olisi Veltsun takana. Suurempi ongelma on meillä ollut tolppien välissä, jonka vuoksi on suht hallituistakin esityksistä hävitty kaikki pelit, kun Peki ja Veini ovat vuoronperään käyneet sulamassa. Tänään nähtiin tiukka ja hyvä peli, joka sillä meidän vakiomaalivahtiesityksellä olisi hävitty saletisti.

Olkinuoran (tai muun kunnon moken) jatkaminen tolppien välissä loppukauden saattaa olla uuden valkun palkkaamista tärkeämpi rasti.

18. Ritola#24 Jäsen

Suosikkijoukkue:
    JYP
    Lainaus:
    Olen aika paljon samaa mieltä, mutta tajuatko. Veltsu ei osaa viedä viestiä eteenpäin, joten kyllä vika on Virtasessa. Ei osaa, ei osaa, ei vaan osaa.

19. david Jäsen

Suosikkijoukkue:
    JYP
    Lainaus:
    Tottakai vika on Virtasessa ja olen sen monesti sanonutkin. Siitä huolimatta pidän voittavan maalivahdin kiinnittämistä nyt ensisijaisena toimenpiteenä, koska kenttäpelissä on myös hyvää, jonka moket illasta toiseen ovat esityksillään tuhonneet. Tämä on varmasti isolta osaltaan vaikuttanut myös koko joukkueen itseluottamukseen.

20. Ritola#24 Jäsen

Suosikkijoukkue:
    JYP
    Lainaus:
    Oho, nytkö sen tajusit? Veini&Tuokkola. Huoh

21. Nelfor Jäsen

Suosikkijoukkue:
    JYP
    Lainaus:
    Oletko koskaan kuullut sellaisesta, että kannatetaan sitä omaa seuraa myötä- ja vastoinkäymisissä? Jos vain voitonhuuma kelpaa, niin sitä ei kutsuta kannattamiseksi, vaan menee glory hunttaamisen puolelle.

Todellakin kritiikkiä saa ja pitääkin antaa ja omia negatiivisia ajatuksia on hyväkin purkaa ulos. Nämä kertovat vain yleensä siitä, että välittää mitä sille omalle rakkaalle seuralle kuuluu ja mihin suuntaan se on menossa. Ei ole oikeanlaista kannattamista sellainen, että näkee kaikessa pelkkää positiivista, eikä tappiot tunnu miltään yms. Tässä eletään tunteella mukana ja silloin nähdään tunneskaalan molempia ääripäitä, sekä kaikkea siltä väliltä.

Minulle ainakin JYPin kannattaminen on aina ollut ja tulee aina olemaan "sen" arvoista. Joskus menee heikommin, mutta sitä paremmalta se sitten tuntuu, kun kurssi saadaan kääntymään. Joskus se kääntyy vasta useamman kauden kuluttua, mutta kyllä se kääntyy. Kyllä siellä joukkueen parissa työskentelevistä ihan jokainen haluaa JYPille parasta, vaikka se ei aina siltä vaikuttaisikaan. Päätöksien tekeminen ei ole helppoa ja kriisitilanteet ovat syystäkin nimensä mukaisia.

Ei tässä nyt siitä ole kysymys, että kaikki olisi menetetty. Kyse on yhdestä kauden puolikkaasta. Toki monilla on ollut - itseni mukaan lukien - sanottavaa myös muutamasta edellisestä kaudesta, mutta ihan mukavaa tulosta on urheilullisesti silti tehty, joten ei tässä nyt kannata liikaa lähteä dramatisoimaan.

Hauskaa muuten, että tämän kaltainen viesti sinulta nähtiin samana päivänä, kun tämä kyseessä oleva joukkue voitti oman ottelunsa.

22. Gorbatjovi Jäsen

Suosikkijoukkue:
    JYP
    Joo halusin tuossa viestissä ehkä tuoda esille synkkiä ajatuksiani joita välillä kumpuaa. Glory huntterit ei ansaitse seurata kiekkoa, tiiän niin monta Kärppä ja IFK "fania" että oksettaa. Joukkueessa jota kannattaa pitää olla jotain omaa, minulle se on kotikaupungin joukkue, jossa jo isäni pelasi 70 luvun lopulla muutamia pelejä. Minä en lähde ikinä tämän joukkueen takaa pois, olen vain äärimmäisen surullinen tästä kaikesta.

Joskus viestit joita kirjoittaa on aika deeppiä, ei ehkä aukea se asia muille kuin itselle.

23. Zen Jäsen

Suosikkijoukkue:
    JYP
    Lainaus:
    Tämähän tässä itseäni eniten vituttaa, kun kaikilla Virtasen kausilla tulee huono kauden puolikas. Huonoja pelejä tulee kaikille, mutta ei tuollaista puolen kauden räpellystä monikaan jaksa katsoa. Sen jälkeen kun katsojan fiilis katoaa, sitä on samalle kaudelle vaikea saada uudestaan vaikka peli parantuisikin. Alan kohta toivomaan valmentajaksi "pekkatuokkolaa" jonka joukkue pelaa 60 peliä hyvin ja paskasti viimeiset neljä. Olisi ainakin suurimmaksi osaksi kivaa seurata pelejä.

Valmentajan vaihtoa en kesken kauden ehkä kuitenkaan kannata, mutta pahin pelko on jatkosopimus Virtaselle.

Ihmettelen myös puheita joissa mietitään Virtasen mahdollisuuksia tai motivaatiota jos optiota ei JYPin puolesta käytetä. Ainahan valmentajan sopimus joskus loppuu, tuli halu sitten valmentajalta tai seuralta olla jatkamatta. Eiköhän jokainen halua menestyä työssään, vaikka tietäisi työpaikan kohta vaihtuvan. Onhan se työnhaussakin ero millälailla viimeinen kausi on päättynyt.

24. Kulttimörkö Jäsen

Suosikkijoukkue:
    JYP ja maajoukkueet
    Virtasen optio pitää käyttää tämän vuoden puolella joten laskuri on käynnissä. Vielähän tässä kerkeää mutta toivoa sopii ettei optiota käytetä.

25. Köpi Jäsen

Suosikkijoukkue:
    JYP, Buffalo Sabres, Green Bay Packers
    Lainaus:
    Niin, halutaanko olla ylimielisiä ja tyhmiä sekä tehdä taloudellinen itsemurha tässä vaiheessa kautta käyttämällä tet-kuulapään optio.

Jos nyt jo jää porukkaa kotiin tet-valmentajan takia (sanoi Seppänen mitä sanoi), niin entäs sitten jos ilmoitetaan että viides kausi vielä tätä..