Ville Varakas - Seuraava John Heitinga?

  • 3 048
  • 4
Tila
Viestiketju on suljettu.

Ynjevi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Niin nyttekku oon seurannu noit fudiksen mm-kisoi, ni mua silmään on pistäny sellanen yks juttu, että: Jon Heitinga näyttää ihan Hannu Pikkaraiselta. Mä en tiiä mist se johtuu, mut ne on ihan samannäkösii! Nii, et onx kellään tietoo onkx ne veljeksii? Ku must ne on ihan samanlaisii. Sit jos ajatellaan ens kauden koostumuksia, niin hyvä ykkönen olis Pärssinen-Holma-Vihko. siinä olis tsemppiä, kokoa ja sit ois viel pientä kokoa. Se olis niinku jees. Ja mitä mieltä te ootte niinkun maalilaulusta? Pitäiskö se vaihtaa. Sehän oli kyl siistii kun AU AU AU ja MMAMAMAMAA, ja valot vilkkuu ja yleisö taputtaa, mut vois kyl olla enemmän HIFK:henkisempi. Ja Viitaluomankin sais musta myydä jonnekin divariin, kun se on semmonen löysä surffaileva paska, eikä oo ees käsiä. Ja Fagertsed on toinen!!1 Mitä hyötyy siiton ollu meille? Ei mitään. Vie vaan peliaikaa junnuilta, kuten Lambergilta!!

Sit mitä vois parantaa nois niinku myyntimestoista Nordixel? Mun mielest ne on ihan hyvii, mut niit sais olla enemmän. Ja limun kaa ne maistuu loistavalle!
Sit sen Stathoksen vois vaihtaa kans vaik Riksmaniin, ku Riksman on suomalainen ja HIFKil on yks ulkomaalainen liikaa, ja kun tulee lakko, niin pitäis saada Zidlickykin. Mut eihän Pentti osaa! Se vaan hankkii tänne Spanheleita ja leikkii jotain mursua! Vituttaa tommoset siipeilijät, mäkin olisin parempi joukkueenjohtaja!!1
Mut Häppölään oon tyytyväinen. Illasta toiseen työtä joukkueen eteen, ja etenkin AV_pelaaminen ollut tasokasta. Sit miks jotkut haukkuu sitä täältä, kun se on viel HIFK:n kasvatti.

HIFK ens kaudela MESTARI, tulkaa morjenstaa fanikatsomoon!
 

NKN=3

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Täysin käsittämätön ketju, siis Hannu Pikkarainenhan on kiekkoilija ja Heitinga fudiksenpelaaja! Eihän siis, kiekkoilijasta fudaajaa tuu! Kai sä sen käsität, käsitäthän? Noniinpä tietysti...

Mutta itse ketjun aiheeseen, niin musta sisääntulo oli hyvä, samoin maalilaulu. Ainut mikä on huonoa ni niiden tanssijoiden asusteita vois vähentää. Ja sit viel hinnat vois olla halvempii niis ruuis.
 

RoopeS

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ketju kiinni

Tämähän on täysin käsittämätön ketju. Pitäisi lopettaa heti. Kuka tämä Ynjevi oikein on. Tekstin ulkoasu on karmea. Aihe on käsittämätön, ja Ynjevin kirjoittelut muihin ketjuihin samaa tasoa. Olisikohan moderaattoreilla vielä töitä, ennenkuin kesälomat alkaa.
 

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Taitaa kaveri taas käydä synkkää yksinpuhelua omien nickiensä kesken.
Takaisin aiheeseen... onko Ville Varakas Hank Pikkaraisen kakkosnicki vai toisinpäin?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös