Viking Cup 16.8.2003 @ Elysee Arena

  • 8 038
  • 51

Juha Salminen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Viestin lähetti Reverent
Turnaus ei kyllä ollut millän mittarilla jees. Pääasia, eli pelillinen anti ei missään nimessä noussut huipputasolle, mitä toisaalta ei voi tässä vaiheessa kautta vaatiakaan.

Makunsa kylläkin. Minä viihdyin, sinä ehkä et. Minä en senttiäkään uhrannut hallissa muuhun kuin lippuun, hain evääni muualta, joten minä en ole mikään arvioimaan. Itse viihdyin paremmin kuin missään pitkään aikaan. Matseja oli mukava katsella ja tuttuja tuli nähtyä ja uusia saatua ihan riittävästi.
Eli minä viihdyin, sinä välttämättä et. No hard feelings.

Viestin lähetti Annuli
Kiitos, kiitos, vaikka syvällä sisimmässäni säälin teitä kaikkia, jotka jouduitte meidän vaikutusalueellemme. Osaamme myös joskus käyttäytyä...jopa alkoholin vaikutuksen alaisena (tähän voisi laittaa hymiön).

Noh, minä en osannut käyttäytyä ja olin vain kasvisuutejuomien, juusto-valkosipulisipsien sekä 1,5 suolakeksin vaikutuksen alaisena, mutta voikohan tästä päätellä jotain? Toivottavasti ei...Ja tähän kuivan jutun hymiöitä.

Viestin lähetti irGGu
Kiitos Juha itsellesi, ja kaikille muille TPS-kannattajille. Teidän ansiostanne päivästä jäi positiivinen maku suuhun, vaikka seurassamme muutama ylilyönti tapahtuikin.

Pakko minun on itsekkin julkisesti myöntää, että odotan jo innolla seuraavia TPS-Ässät pelejä, enkä vähiten turkulaiskannattajien ansiosta. Te olitte mahtavia, sm-liigan eliittiä!

Kiitos ja kumarrus. Minullakin olisi ollut paljon tylsempää ilman teitä.
Ässä-matsit piirtyvät pikkuhiljaa punaisella paperille minullakin...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös