Viides hattutemppuveto Liigakaudella 2023–2024

  • 13 247
  • 91

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Crystal Palace, Tappara ja HIFK
Tässä oli periaatteessa jutun paikka kun Ilves pelasi vasta kisan ensimmäisen kierroksen tasoituspelinsä myöhemmin ja Päkkilä teki 3. Vaikka Helenius teki maalinsa aiemmin niin reiluuden nimissä pelaajille jotka pelaavat kierroksen ottelunsa myöhemmin pitäisi saada 'tasoittava vuoro'. Nyt kuitenkaan kukaan ei ollut veikannut Ilveksen yllättäjää joten dilemmaa ei päässyt tulemaan.
 

Vide68

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, RoKi
Tässä oli periaatteessa jutun paikka kun Ilves pelasi vasta kisan ensimmäisen kierroksen tasoituspelinsä myöhemmin ja Päkkilä teki 3. Vaikka Helenius teki maalinsa aiemmin niin reiluuden nimissä pelaajille jotka pelaavat kierroksen ottelunsa myöhemmin pitäisi saada 'tasoittava vuoro'. Nyt kuitenkaan kukaan ei ollut veikannut Ilveksen yllättäjää joten dilemmaa ei päässyt tulemaan.
Tässä mitään jutun paikkaa ole. Jokainen joka vetoon osallistuu valitsee itse pelaajansa, ja oletettavasti on tietoinen myös otteluohjelmasta. Riskihän se on ottaa pelaaja joukkueesta (tässä tapauksessa olisi ollut Ilves) joka ei pelaa heti ensimmäisellä kierroksella vedon alettua, mutta se puolestaan on täysin henkilökohtainen valinta.
 

mackeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
täysin epäoikeudenmukaiset munkkimaalit
Tässä mitään jutun paikkaa ole. Jokainen joka vetoon osallistuu valitsee itse pelaajansa, ja oletettavasti on tietoinen myös otteluohjelmasta. Riskihän se on ottaa pelaaja joukkueesta (tässä tapauksessa olisi ollut Ilves) joka ei pelaa heti ensimmäisellä kierroksella vedon alettua, mutta se puolestaan on täysin henkilökohtainen valinta.
Jep. Tämän vuoksi en jaksa enää itse osallistua. Turhan paljon palstapoliiseja ja muita sääntöjen tulkitsijoita.
 

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Crystal Palace, Tappara ja HIFK
Tässä mitään jutun paikkaa ole. Jokainen joka vetoon osallistuu valitsee itse pelaajansa, ja oletettavasti on tietoinen myös otteluohjelmasta. Riskihän se on ottaa pelaaja joukkueesta (tässä tapauksessa olisi ollut Ilves) joka ei pelaa heti ensimmäisellä kierroksella vedon alettua, mutta se puolestaan on täysin henkilökohtainen valinta.

Joo, niinkuin kisan säännöissä mainitaan. Sen mukaan tietty mennään ja ne osallistuu ketkä sen hyväksyy, ei siinä sen kummempaa.
 

Siklenka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Tässä mitään jutun paikkaa ole. Jokainen joka vetoon osallistuu valitsee itse pelaajansa, ja oletettavasti on tietoinen myös otteluohjelmasta. Riskihän se on ottaa pelaaja joukkueesta (tässä tapauksessa olisi ollut Ilves) joka ei pelaa heti ensimmäisellä kierroksella vedon alettua, mutta se puolestaan on täysin henkilökohtainen valinta.
Jep, säännöt on selkeitä tuon osalta. Itse otin myös tietoisen riskin valitsemalla Ilveksen pelaajan ja nyt kävi näin. Jos olisin ollut fiksu, olisin valinnut Konsta Heleniuksen ;)

Itse olisin jopa sillä kannalla, ettei mitään loukkaantumispykäliä, kun niistä saadaan aina joku kikkailu aikaiseksi. Maksimissaan vaihto siinä tapauksessa vedon ollessa käynnissä, jos pelaaja poistuu Liigasta ulkomaille. Helpointa ja yksinkertaista, silloin on kaikille samat mahdollisuudet eikä olla minkään seuran ilmoittaman "tilannetta seurataan päivittäin"-tilanteen varassa.
 

byginton

Jäsen
- voittajalta toivotaan, että hän ilmoittaa yhden viikon kuluttua yv:n lähetyksen jälkeen tähän ketjuun ne nimimerkit, jotka eivät ole maksaneet siihen mennessä vetoaan.

Viikko yksityisviestien lähettämisestä on vierähtänyt, joten tässä katsaus tämänhetkisestä tilanteesta.

Maksuja on tullut hyvin - 42/43 onkin jo hoitanut osuutensa.

Lisäksi @Pukki :n kanssa sovittu maksupäiväksi 1.3.

Nopeaan tahtiin tuli maksut tai sopimiset maksupäivistä. Paljon kiitoksia teille kaikille!

Editeillä päivitetty tietoa maksaneista.
 
Viimeksi muokattu:

Redrose

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Viikko yksityisviestien lähettämisestä on vierähtänyt, joten tässä katsaus tämänhetkisestä tilanteesta.

Maksuja on tullut hyvin - 38/43 onkin jo hoitanut osuutensa.

@Powerplayer :n kanssa maksupäivä sovittiin 13.2. tiistaiksi. Maksu ei vielä ole kirjautunut tililleni.

@Zohan :n kanssa sovittu maksupäivä on tänään.

@Surtr :n ja @SJK10 :n kanssa sovittu maksupäivä on huomenna.

Lisäksi @Pukki ei vielä ole suorittanut maksua tai sopinut erikseen maksupäivää.


Nopeaan tahtiin tuli maksut tai sopimiset maksupäivistä. Paljon kiitoksia teille kaikille!

Edit. Päivitys maksaneista.
Kiitos tästä listasta. Nimimerkki Pukki vapautuu saamastaan viikon pelikiellosta 17.2.24. Laitan kuudennen vedon ilmoittautumiset käyntiin tulevana sunnuntaina, koska hattutemppuja on tullut viime aikoina paljon.
 

Powerplayer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Viikko yksityisviestien lähettämisestä on vierähtänyt, joten tässä katsaus tämänhetkisestä tilanteesta.

Maksuja on tullut hyvin - 38/43 onkin jo hoitanut osuutensa.

@Powerplayer :n kanssa maksupäivä sovittiin 13.2. tiistaiksi. Maksu ei vielä ole kirjautunut tililleni.

@Zohan :n kanssa sovittu maksupäivä on tänään.

@Surtr :n ja @SJK10 :n kanssa sovittu maksupäivä on huomenna.

Lisäksi @Pukki ei vielä ole suorittanut maksua tai sopinut erikseen maksupäivää.


Nopeaan tahtiin tuli maksut tai sopimiset maksupäivistä. Paljon kiitoksia teille kaikille!

Edit. Päivitys maksaneista.
Hoidettu tänään!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös