Vieraspelireissut ja kimppakyydit

  • 42 411
  • 227

jani#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Poissa.
Länäri kirjoitti:
Hyvin saatiin meteliä aikaiseksi! Kiitokset täältäkin kaikille mukana olleille. Ensi lauantaina taas reissataan Lappeenrantaan. Kenelläkään mitään tietoa paljonko on porukkaa lähdössä?

Tälläisen suuremman reissun voisi jälleen ensi vuonna järjestää ja silloin voisi tavoitteeksi ottaa vaikka neljä bussia.

Oli aika hienoa kuunnella peliä nettiradiosta,kun selostuksen taustalla kuului oikeastaan vain Espoolais kannustus ;)
 

msg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sopimustekninen verovelka
Ihan mukava reissuhan tuo oli. Hotsia kun ei siinä päässä hallia saanut, niin nautin toisesta paikallisesta erikoisuudesta eli ilman kassakonetta kaupatusta siideristä.
 

JuVii

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues
Länäri kirjoitti:
Ensi lauantaina taas reissataan Lappeenrantaan. Kenelläkään mitään tietoa paljonko on porukkaa lähdössä?
Muistaakseni Kärppä-pelissä oli vaan reilu 30. Tosin hyvin mahdollista, että muistan väärin. 30 vaan kummittelee mielessä. Eli lisää lähtijöitä varmasti tarvittaisiin? Kuulemma pari kovaa huutajaa jää pois ensi reissulta joten n. neljä korvaajaa tarvittaisiin.
 

Cosmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JB & KG
Bluesbrother kirjoitti:
Onko paluuajankohdasta hajua? Olis kolmekymppiskemut tiedossa. Kenties samat kuin Cosmolla?

Hehe, ei saakeli. Saunaa Espoossa ja sitten Stupidolle?

Harmi kun en mukaan päässyt, mutta olen saanut kuuman vinkin pelikieltoisilta, että peli nro 57 puhuttelee. Tai 58.
 
Cosmo kirjoitti:
Hehe, ei saakeli. Saunaa Espoossa ja sitten Stupidolle?
Ei natsannu. Munkkivuoressa tuli kemutettua aamuneljään.

Kerrassaan mainio reissu Hämeenlinnaan. Mukavaa seuraa, hyvä tunnelma ja erinomainen matsi. Tulen kyllä toistekin mukaan. Kiitokset fantsuklubille.
 

Anturi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoon Blues
Oli kyllä oiva reissu kaikin puolin. Voitto oli ainoa joka jäi uupumaan, muuten kaikin puolin kelpo meininkiä. Pois luettuna keskellä katsomoamme istuneet paikalliset kausikortin omistajat, joilta tuli jatkuvalla syötöllä kuittia.
Espoonmies kirjoitti:
Videon latauduttua Real Player käynnistyy ja hetken kuluttua emmittyään Windows päräyttää ruutuun:
"RealOne Player on havainnut virheen, ja tuote on suljettava. Pahoittelemme häiriötä."

Missä vika, videossa vaiko minussa ?

Edit: Ilmeisesti vika oli koneessa. Kotiin tultua pätkä toimi mainiosti.
 
Viimeksi muokattu:

Länäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Lähetkäähän kaikki messiin noille Play-offs matkoille Tampereelle. Lähtijämäärää tietenkin tiputtaa se, että kaikki vierasmatsit osuvat arkipäiville, mutta olisi silti hienoa saa vaikka se 100 lähtijää.
 

Bandana

Jäsen
Hyvät herrat, lähtekääpäs maanantaina Tampereelle.

Ensimmäinen bussi saatiin jo täyteen, ja toiseen bussiin on kymmenkunta ilmoittautunut. Vielä tarvitaan saman verran lisää, jotta lähtisi myös toinen bussi.

Soittoa Tuulalle, mjitah!
 
Torstaina himottaisi lähteä Tampesteriin matsia katsomaan. Olisiko kukaan samoissa mietteissä. Toistaiseksi olen yksin lähdössä joten autossa on vielä tilaa. Voin toki myös hypätä jonkun toisen autoonkin. Laittakee yyveetä notta ei yksin tarvitse reissata noinkin kauas.
 

Anturi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoon Blues
Bluesbrother kirjoitti:
Torstaina himottaisi lähteä Tampesteriin matsia katsomaan. Olisiko kukaan samoissa mietteissä. Toistaiseksi olen yksin lähdössä joten autossa on vielä tilaa. Voin toki myös hypätä jonkun toisen autoonkin. Laittakee yyveetä notta ei yksin tarvitse reissata noinkin kauas.
BFC:n bussissa (vai jopa busseissa?) on vielä tilaa. Tuulalle vain soittoa niin ei tarvitse yksin körrötellä. Voi miestä vahvempaakin nauttia, kun ei itse tarvitse ajaa. :)
 

Jec

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Harmi nyt vain että huomenna lähtee vain yksi bussi matkaan. Itse olin todella pettynyt kun tämän kuulin. Odotin ainakin sitä kahta dösää, mutta minkäs teet. Arkipäivä joo, mutta sarja kuitenkin katkolla..
 

Blågula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Blues, Kiekko-Espoo
Kaikki kynnelle kykenevät huomenna Hakametsään ja D-päätyyn. Ei tekosyitä eikä selityksiä!
Itse otin duunista vapaata ainoastaan matsia varten.
 

Bandana

Jäsen
Jec kirjoitti:
Harmi nyt vain että huomenna lähtee vain yksi bussi matkaan. Itse olin todella pettynyt kun tämän kuulin. Odotin ainakin sitä kahta dösää, mutta minkäs teet. Arkipäivä joo, mutta sarja kuitenkin katkolla..

Vain yksi bussi lähtee tosiaan, mutta uskon, että silti on paljon tulossa porukkaa paikalle. Fanidösä lähtee kuitenkin jo klo 15, mikä on aika aikaista arkipäivälle. Monet tulee sitten myöhemmin autoilla tai julkisilla. Maanantainakin oli lähemmäs sata espoolaista hallissa, vaikka bussilastillisia oli silloinkin vain yksi.

Huomenna siis hulina päälle! Ottaako joku sinisen maton mukaan?
 

Kiekko-Antti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues, EPS
Huomenna tosiaan Tampereelle.

Blågulaa peesataan. Otin vapaata töistä pääsiäiseen asti ja vain pudotuspelien takia.

Sitten ensi viikon lauantaina on Ouluun tulossa reissua. Sinne täytyy myös lähteä. Bussi/juna /lentokone siinne on useampaa vaihtoehtoa tulossa
 

Kiekko-Antti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues, EPS
Huominen reissu on jo täyteen buukattu, joten nyt vain kimppakyytejä järjestelmään. Toiseen bussiin ei valitettavasti arkipelin takia ole lähtijöitä. Sääli, mutta uskon muuten Blues-kannattajia olevan hallissa aika paljon.

Tiedoituksen antoi tänään Legendaarinen Tuula " Tupsu" Vauhkonen.
 

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Kiekko-Antti kirjoitti:
Huominen reissu on jo täyteen buukattu, joten nyt vain kimppakyytejä järjestelmään. Toiseen bussiin ei valitettavasti arkipelin takia ole lähtijöitä.
Saattaa siellä asiantuntijoita tosiaan olla paikalla omalla kyydillä. Koska ei työssäkäyvällä ole juurikaan mahdollisuuksia ehtiä arkipäivänä bussiin joka lähtee klo 15. Pisteet tosin sinulle ja Blågulalle vapaiden käyttämisestä, respect.
 

JAN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoon entiset SM-liigajoukkueet
Kai se on pakko lähteä katsomaan Bluesin vieraspeliä jonnekin Helsinkiä kauammas ensimmäistä kertaa sitten kevään 2004 Turun reissun.

Juna kuljettaa. Paluumatkalla ravintolavaunu on etu.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös