Vieraspeleihin lähtijät/Rauman ulkopuolelta peleihin kulkevat: kausi 2010-2011

  • 28 764
  • 145

Humppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Royal Blue
Lukko - Hifk

Onko ketään lähdössä Helsingistä Raumalle perjantaina 18.3.?
Olisin halukas liittymään matkaseuraksi menomatkalle. Takaisin tulen sitten omin avuin ehkä joskus tuonnempana.
 

LukkoUkko79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ässät-Lukko 31.1.

Olisiko joku halukas lähtemään Turusta Poriin katselemaan Ässät-Lukko -ottelua? Yksikseen en viitsisi lähteä ajelemaan Poriin jo matkan bensakulujen takia.
 
Suosikkijoukkue
Pata
Pistetään tänne idioottimainen kysymys kun nyt ei tule mieleen, eli kumpaan päätyyn ÄSSÄT hyökkää kaksi kertaa, seisomakatsomon suuntaan, vai päinvastaiseen?
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Pelirangaistus kirjoitti:
Pistetään tänne idioottimainen kysymys kun nyt ei tule mieleen, eli kumpaan päätyyn ÄSSÄT hyökkää kaksi kertaa, seisomakatsomon suuntaan, vai päinvastaiseen?

Ässät hyökkää Penalty Pubin puoleiseen päätyyn kaksi kertaa, eli päinvastaiseen.
 

Metsästäjä

Jäsen
Suosikkijoukkue
JVDT
Kiltit ja hyvä tapaiset Jatkoajan mode-sedät siellä tietokoneidenne ääressä. Voisitteko ikäänkuin, vaikka vahingossa kenenkään huomaamatta vaihtaa tämän ketjumme otsikon uuteen uskoon ja nykypäivään? En kyllä aio enää näitä kyseessä olevia pelejä paljon edes videolta katsoa tai muutenkaan tuota kautta muistella ja noita pelejä ei kai enää Raumallakaan kovin innokkaasti aiota mennä seuraamaan jatkossa. Jospa vaikka tämä pieni korjaus herättäisi foorumilaisetkin nykypäivään muuallakin kuin Raumalla. Nykyisestä otsikosta Vieraspeleihin lähtijät/Rauman ulkopuolelta peleihin kulkevat: kausi 2005-06 ainakin tuo kausi voisi ainakin korjata toiseksi vaikkapa esim. muuttamalla se seuraavaan muotoon; kausi 2006-07, vaikka meneehän se noinkin hätätapauksessa paremman puutteessa (ei se nyt niin suuri painajainen ollut).
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Onko Tallinnasta muita Helsingin pelehin lähtiköitä ?

Niin kysyisin Tallinnan osalta ihmistä josko tässä jotkut pelit tänä kautena mentäisiin katsomaan ! Ennen jäiden tuloa ehtisimme kaiketi viimeisellä nopealla laivalla takaisin ? Viikonloppuja lähinnä ajattelin.

veini
 

Ruutiveijari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Matkustaako kukaan matseihin pk-seudulta? Leppävaarasta yksin bussilla Raumalle köröttely tuntuu aina välillä jotenkin debiililtä, joten harmittavan moni kotimatsi jää väliin.
 

Trekolmestar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ruutiveijari kirjoitti:
Matkustaako kukaan matseihin pk-seudulta? Leppävaarasta yksin bussilla Raumalle köröttely tuntuu aina välillä jotenkin debiililtä, joten harmittavan moni kotimatsi jää väliin.
Mulla on samasta syystä jäänyt Äijänsuolla käynnit ihan muutamaan kautta kohden. Ei oikein ole yksin viitsinyt lähteä Vihdistä asti Raumalle. Samoin kovin vähän on tullut käytyä näissä pk-seudun jääladoissa, kun lähipiiristä ei löydy samanhenkistä väkeä matseihin. Eli saa ottaa yhteyttä, jos haluaa sinikeltaisten lasien läpi peliä seuraavaa seuraa joko Raumalle tai IFK/Narrit/Bleg-peleihin. Raumalle en tosin työkiireiden takia kovin monta kertaa ehdi... valitettavasti.
 

Ruutiveijari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Trekolmestar kirjoitti:
Mulla on samasta syystä jäänyt Äijänsuolla käynnit ihan muutamaan kautta kohden. Ei oikein ole yksin viitsinyt lähteä Vihdistä asti Raumalle. Samoin kovin vähän on tullut käytyä näissä pk-seudun jääladoissa, kun lähipiiristä ei löydy samanhenkistä väkeä matseihin. Eli saa ottaa yhteyttä, jos haluaa sinikeltaisten lasien läpi peliä seuraavaa seuraa joko Raumalle tai IFK/Narrit/Bleg-peleihin. Raumalle en tosin työkiireiden takia kovin monta kertaa ehdi... valitettavasti.
Mikä ettei, seura peleihin kelpaa. Nykyinen mukana roikkuva poppoo kun jostain ihmeen syystä kannustaa näitä paikallisvärejä ja lapskoussin pakkosyöttäminenkään ei ole saanut päätä kääntymään Rauman suuntaan. Löytyisikö kenties muitakin pk-seudun asuttajia mukaan?
 

Trekolmestar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ruutiveijari kirjoitti:
Mikä ettei, seura peleihin kelpaa. Nykyinen mukana roikkuva poppoo kun jostain ihmeen syystä kannustaa näitä paikallisvärejä ja lapskoussin pakkosyöttäminenkään ei ole saanut päätä kääntymään Rauman suuntaan. Löytyisikö kenties muitakin pk-seudun asuttajia mukaan?
Hyvä. Täytyy olla yhteyksissä, kun tuo kausi tuosta pikkuhiljaa käynnistyy. Tosiaankin, onkos muita sinikeltaisia pk-seudulla, josko joskus hieman isommallakin porukalla mentäis johonkin matsiin?
 

Datsun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Toronto, Saksa
Trekolmestar kirjoitti:
Hyvä. Täytyy olla yhteyksissä, kun tuo kausi tuosta pikkuhiljaa käynnistyy. Tosiaankin, onkos muita sinikeltaisia pk-seudulla, josko joskus hieman isommallakin porukalla mentäis johonkin matsiin?

Täällä ollaan - vaan puolet työajasta menee Itä-Suomea kiertäessä joten jos vaikka Kuopioon osuisi Lukon vieraillessa Savossa. Yleensä on tullut käytyä ainakin Blues ja Jokerit- matseista toiset katsomassa. Yläkatsomoon kun kummassakin hallissa pääsee edullisesti ja hallissa on väljää ja mukavan rauhallista!
 

Humppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Royal Blue
Trekolmestar kirjoitti:
Hyvä. Täytyy olla yhteyksissä, kun tuo kausi tuosta pikkuhiljaa käynnistyy. Tosiaankin, onkos muita sinikeltaisia pk-seudulla, josko joskus hieman isommallakin porukalla mentäis johonkin matsiin?

Kyllä täältä löytyy ainakin yksi innokas kannattaja. Olisihan se mukavaa saada porukkaa kasaan ja yhteen osaa katsomoa. Olen mukana niin useasti kuin työt sen vain sallivat.
 

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Ruutiveijari kirjoitti:
Löytyisikö kenties muitakin pk-seudun asuttajia mukaan?

Löytyy kyllä, sen mitä työt ja koiran hoito antavat myöden. Käyn muutenkin näissä PK-seudun peleissä, ja tällä kaudella tulisi ilmeisesti mentyä yksin muuten.

Ja Leppävaarassa asun itsekin, joten voin kyllä lähteä pidemmällekin jos joltain vain auto löytyy, itselläni ei ole edes korttia mutta porukallahan se matkustaminen tulee edulliseksi.
 

Sheriffi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks
Jos jonkun autoon mahtuu torstaina takaisinpäin Helsinkiin, niin yksi Ässä-fani on valmis jakamaan bensakustannuksia.

Pistä pm:ää.
 

Trekolmestar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
PK-seudun Lukko-kannattajat pelejä katsomaan?

Trekolmestar kirjoitti:
Hyvä. Täytyy olla yhteyksissä, kun tuo kausi tuosta pikkuhiljaa käynnistyy.
Itse itseäni lainaten lähetän kyselyn. Tutkin otteluohjelmaa ja nämä pk-seudun matsit näyttäisivät ajoittuvan seuraavasti. Niin, otin mukaan Lahdenkin, kun kuulemma sen oikoradan valmistuttua matka-aika Kaanien kotipesäänkään ei enää ole aivan mahdoton.
Koodi:
ti 26.9.	klo 18.30	HIFK - Lukko	
to 12.10.	klo 18.30	Pelicans - Lukko
la 28.10.	klo 17.00	Blues - Lukko
la 25.11.	klo 17.00	Jokerit - Lukko
la 30.12.	klo 17.00	HIFK - Lukko	
ti 16.1.	klo 18.30	Pelicans - Lukko
to 1.2.		klo 18.30	Blues - Lukko
to 1.3.		klo 18.30	Jokerit - Lukko
Eli arvoisat aiemmin mielenkiintonsa tässä ketjussa ilmaisseet nimimerkit Ruutiveijari, mäkine, Humppa ja psychodad... olisiko tosiaankin joskus paikallaan porukalla lähteä johonkin näistä peleistä. Ja toki muutkin ovat tervetulleita.
Itse tiedän jo nyt tässä vaiheessa, että Bleg-peli 28.10. jää väliin ulkomaille suuntautuvan työmatkan takia. Muut syksyn matsit näyttäisivät olevan lähinnä järjestelykysymys. Ensi vuodesta (vaikka pelit tuohon listasinkin) on tietysti paha mennä sanomaan mitään tässä vaiheessa.
Laittakaas ehdotuksia, missä pelissä voitaisiin kokoontua? Ja täytyy tietenkin sitten sopia, kuinka piletit hommataan, että päästään samaan katsomonosaan, mutta siitä varmaan tuonnempana, jos nyt ensin löytyy se sopiva matsi.
 

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Minulla on ainakin noihin molempiin jokeripeleihin liput varmistettuna firman kautta, ja toki olen kaikkiin muihinkin menossa.

Tuo oikorata juttu tuli ihan uutena, mutta kyllä sinne lahteenkin voisi lähteä pelejä katsomaan jos porukkaa vaan on menossa.
 

Trekolmestar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
psychodad kirjoitti:
Minulla on ainakin noihin molempiin jokeripeleihin liput varmistettuna firman kautta, ja toki olen kaikkiin muihinkin menossa.
Noissa Jokeri-peleissä lienee sitten hankala meidän muiden hankkia pilettejä samalle suunnalle katsomoa.
Mutta laitanpa vauhtia tähänkin missioon kysymällä suoraan noista kahdesta ekasta mahdollisesta:
Koodi:
ti 26.9.	klo 18.30	HIFK - Lukko	
to 12.10.	klo 18.30	Pelicans - Lukko
Ketkä pk-seutulaisista Lukko-henkisistä nimimerkeistä olisivat lähdössä porukalla jompaan kumpaan näistä tai jopa molempiin? Lahtihan vaatinee sen junakyydin, mutta siinähän pääsee r-vaunussa mukavasti tunnelmaan. Jos kiinnostusta löytyy, niin sovitaan sitten tarkemmin pilettien hankinnoista tms. vaikka yv:iden avulla.
 

Humppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Royal Blue
Koodi:
ti 26.9.	klo 18.30	HIFK - Lukko	
to 12.10.	klo 18.30	Pelicans - Lukko
Minulle sopii alustavasti molemmat, mutta tuosta Pelicans ottelusta en vielä ole aivan varma. Tuohon IFk matsiin olen menossa ja seurakin kelpaa. Joten jos joku on lähdössä tai hommaamassa lippuja niin ilmotusta mulle niin olen mukana.
 

Ruutiveijari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Koodi:
la 28.10.	klo 17.00	Blues - Lukko
Tuo olisi aikaisin minulle sopiva. Tuli jo Ässät matsissa käytyä bussilla Raumalla. Tyly olo istua 4h bussissa kotiin sen ottelun jälkeen.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko&Boca Juniors&Carolina Panthers
Mites olisiko täällä Porissa ketään lukkohenkistä kuka olisi kiinnostunut pelireissuista Raumalle päin...saisi noi bensakulut ainakin puolitettua??
 

Trekolmestar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Humppa kirjoitti:
Tuohon IFk matsiin olen menossa ja seurakin kelpaa. Joten jos joku on lähdössä tai hommaamassa lippuja niin ilmotusta mulle niin olen mukana.
Kyllähän IFK:n kaato sen verran kiinnostaa, että ilmoittauden mukaan. Onko muita kuin Humppa ja minä? Sovitaan sitten pilettien hommaamisesta, kun porukka on tiedossa.
 

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Minä ainakin aion tuohon peliin mennä.
 

Trekolmestar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
psychodad kirjoitti:
Minä ainakin aion tuohon peliin mennä.
No eikun porukka kasaan, vai mitä? Mukavampihan se on suorituksia ruotia, kun ympärillä on muitakin sinikeltaisten lasien läpi kentän tapahtumia katsovia?
 

Ruutiveijari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Trekolmestar kirjoitti:
No eikun porukka kasaan, vai mitä? Mukavampihan se on suorituksia ruotia, kun ympärillä on muitakin sinikeltaisten lasien läpi kentän tapahtumia katsovia?
Ja itseasiassa pääsen minäkin, joten mukana ollaan.

EDIT: ...ja en pääsekään, duunimatkan puski alkuviikolle. Hauskaa matsia teille kuitenkin.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös