VG-62 kaudella 2008–2009

  • 3 434
  • 4

Elina54321

Jäsen
Suosikkijoukkue
Roki ja muut lappilaiset joukkueet
Teen nyt tällaisen tyhmän teon, että avaan ketjun, joka ei varsinaisesti minulle kuulu, mutta pitäisin keskustelua täällä parempana, kuin Rokin ketjussa. Lainasin tuolta Rokin ketjusta alla olevan.

Veegaa ei kannata lähteä aliarvioimaan ja hyvänä päivänä se voi voittaa ihan kenet vaan. Taitoa siellä on, kunhan vaan kaikki tärkeät pelaajat ovat rosterissa.
Tämä oli kiva kuulla. Olenkin veikannut, että Veega ottaa täyden pistepotin pohjoisen reissulta. Mitään tietoa minulla ei Veegasta ole mutta, kristallipalloni kertoi näin. Jos kristallipalloni kertoo taas kaikki väärin, niin pääsiäisenä se kyllä menee vaihtoon Kyöpelinvuorella.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Elina54321

Jäsen
Suosikkijoukkue
Roki ja muut lappilaiset joukkueet
Tänään sitten K-Laser näkee missä seisoo, kun muumit tulevat vastaan.
Veikkaisin vaatimattomasti 2 - 6 VG:lle
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Älähän Pörrö jätä päivätyötäs ja rupea ennustajaksi - tulee nälkä ;-)
 

Elina54321

Jäsen
Suosikkijoukkue
Roki ja muut lappilaiset joukkueet
Älähän Pörrö jätä päivätyötäs ja rupea ennustajaksi - tulee nälkä ;-)

Kiitti neuvosta! Olinkin juuri miettimässä, että lähtiskö seitsemäksi töihin vai veikkaisko pelkästään. Olisitpa kuullut kuinka kotikatsomo hurrasi eilen illalla.
Ensimmäisellä kierroksella ei mennyt yhtään oikein, tulos oli pelkkä nolla. Katsoppas alle kuinka olen petrannut, kuin sika juoksua.

Veikkaus
KOO-VEE - HC KeskiU 1
RoKi - KJT TuusKi 2
Ketterä - JHT 1
K-Laser - VG-62 2

Tulos
KOO-VEE - HC KeskiU 1
RoKi - KJT TuusKi X
Ketterä - JHT X
K-Laser - VG-62 1

Kehityshän on ollut valtaisa edelliseen kierrokseen verrattuna eli 1 oikein.
Jos seuraavalla kierroksella on 2 oikein, niin se on jo yhtä paljon kun Rokin 22 pelaajaa saa yhteensä maaleja pelissä aikaiseksi.

No lähden tästä kuitenkin vielä töihin. Apua tarvitsevat saavat tänä aamuna erittäin hyvää palvelua, koska eilen Roki voitti ja veikkauskin meni noin hyvin.

Kerkiän juuri Rokin ja VG:n otteluun. Olen veikannut, että VG voittaa, mutta menkööt veikkausrahat, jos sattuu niin, että Roki voittaa. Onneksi panos ei ole suuren suuri.
 
Suosikkijoukkue
HIFK kundit & gimmat & Buli; Kerava Shakers
On mennyt hieman ohi, mutta äsken Veegan sivuja selatessa kiinnittyi huomio yhteen uutiseen. Syyskauden jälkeen joukke on saanut yhden hyvän pakin lisää rosteriin. Tässä linkki
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös