Verkot kaukaloiden päädyissä ovat sinulle nimeltään?

  • 1 596
  • 18

Ne verkot?

  • Kyllä ne vaan muikkuverkot on.

    Ääniä: 49 32,5%
  • Suojaverkot! Hölömö. Kato vaikka sääntökirjasta.

    Ääniä: 17 11,3%
  • No sanotaan sitten vaikka siikaverkot.

    Ääniä: 2 1,3%
  • Minä keskityn matseissa peliin, cheerleaderien peboihin, olueen ja makkaraan - en verkkoihin.

    Ääniä: 38 25,2%
  • Jaa-a, enpä vaivaa alapäätäni moisella.

    Ääniä: 18 11,9%
  • Pitäskö soittaa Kummolalle ja kysyä?

    Ääniä: 13 8,6%
  • NHL:ssä ne ei ainakaan o mitkään muikkuverkot!

    Ääniä: 15 9,9%
  • Mikä on muikku? Anteeks pääseekö tätä kautta keskustaan?

    Ääniä: 3 2,0%
  • Ei muikku-, suoja- eikä siikaverkot vaan...

    Ääniä: 11 7,3%
  • Mah~tawaa...

    Ääniä: 27 17,9%

  • Äänestäjiä
    151

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Nyt pohdin taas erästä elämän sisällön kannalta tärkeimmistä asioista - kaukaloiden päissä olevia verkkoja kuulee usein kutsuttavan muikkuverkoiksi. Asettuisin tässä asiassa oppositioon, kyllä minulle aina kalastaneena muikkuverkot ovat huomattavasti tiheämmällä silmäkoolla varustettua verkkoa! Kysymys on siis siinä tapauksessa suuremmasta kalalajista tai jostain ihan muusta.

Milläs nimellä sinä kutsut verkkoja kaukaloiden päädyssä?

Kuinka paljon tällä asialla on merkitystä urheilumme, lajimme, maamme, perheidemme, suosikkijoukkueemme, Jatkoajan, aamupuuron, komeettamaisen esiintymisemme taksijonoissa, drag queenien, studioäänitysten, siittiöidentuottamiskykymme, Turun Sinapin, rasvaprosenttimme ja planeettamme hämärän tulevaisuuden kannalta?

~UTELIASH OLEN!
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Mielestäni tällä asialla on suurikin merkitys. Lienee koituvan jopa ratkaisevaksi tekijäksi tulevissa presidentinvaaleissa.

Kyllähän ne muikkuverkot on, vaikka tietenkin muikkuverkoissa on pienemmät reiät oikeasti,mutta ehkä tässä tapauksessa ei kannata olla liian tarkka. Kyseessä ei ole edes kuin puhekielen sana,kun puhutaan muikkuverkoista. Eiköhän niiden virallinen kirjakielen sana ole kuitenkin ihan vain päätyverkko,näin aikuisten oikeesti.

Mutta muikkuverkot ne ainakin minulle on, emmä ny niitä ala kuhaverkoiskaan kutsumaan...
 

M10

Jäsen
Kutsun niitä verkoiksi.

Käsittämättömän hyvin silmä tottuu niihin; ei niitä huomaa ottelun aikana oikeastaan ollenkaan.

Tosin, melko harvoin päädyistä pelejä katselen. Viimeksi nuorten MM-kisojen alkusarjoja katsellessani Rinkelinmäen etelä-päädyn vaaleilla kuppipenkeillä, niskaani putosi n.100 kiloinen humalainen jantteri. Hätäisimmät tulivat antamaan minulle levytystä, koska tilanne näytti kuulemma niin pahalta.

Mutta, vastaukseni kuuluu: verkot. Amerikkalainen urheiluseura New York Nets on muuten nimetty jäähallien päätyverkkojen mukaan.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Ne ovat nimeltään batnet-internetit. Ruukaan yöaikaan pyydystää Raksilan jäähallissa lepakoita ajamalla ne ilmassa räjähtävillä kranaateilla päätyverkkoihin. Jos lepakot sattuvat olemaan rengastettuja, venytän renkaat symppisrannekkeiksi, maalaan ne lyijymaalilla keltaiseksi kaiverran linkkuveitsellä niihin tekstin Oulun Kärpät ja myyn kalliilla. Jos lepakko on rengastamaton, teen siitä vararoiskeläpän -90 Opel Kadett 1,6i automaattilaatikko-Caravaniini.

Kätevää.
 

KPL

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Q
Todellakin päätyverkot. Kukakohan dorka tuon muikkuverkot nimityksen on keksinyt?
 
Viimeksi muokattu:

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Asiantuntijalausunto

Niin, itse suurena asiantuntijana päädyn antamaan julkilausuman siitä, että osoittaa äärimmäistä tietämättömyyttä, jopa typeryyttä, sanoa muikkuverkkoja muuksi kuin muikkuverkoiksi.

Oletteko te muutaväittävät häiriintyneitä vai vain tyhmiä?

Täältä tähän
 

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Mah~tawaa, mutta muikkuverkot kuitenkin.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Morrow10 kirjoitti:
Tosin, melko harvoin päädyistä pelejä katselen. Viimeksi nuorten MM-kisojen alkusarjoja katsellessani Rinkelinmäen etelä-päädyn vaaleilla kuppipenkeillä, niskaani putosi n.100 kiloinen humalainen jantteri. Hätäisimmät tulivat antamaan minulle levytystä, koska tilanne näytti kuulemma niin pahalta.

On suorastaan pöyristyttävää että kyseistä onnettomuutta ei analysoitu iltapäivälehtiemme lööpeissä! Niskaasi siis heitettiin päihtynyt körmy, suomalainen perusjamppa, ja asiaa ei noteerattu - kentälle heitetyt kolikot ja muut huomattavasti kevyemmät esineet sensijaan saavat aikaan valtavan vyörytyksen lehdissä ja armaan Katkoaikamme ketjuissa!

Kerkesitkö nähdä kuka tuon päihtyneen körmyn kenties heitti? Vierasjoukkueen kannattaja? Joku sinulle ärtynyt Katkoajan kirjoittaja?

Uleåborgir kirjoitti:
Ne ovat nimeltään batnet-internetit. Ruukaan yöaikaan pyydystää Raksilan jäähallissa lepakoita ajamalla ne ilmassa räjähtävillä kranaateilla päätyverkkoihin. Jos lepakot sattuvat olemaan rengastettuja, venytän renkaat symppisrannekkeiksi, maalaan ne lyijymaalilla keltaiseksi kaiverran linkkuveitsellä niihin tekstin Oulun Kärpät ja myyn kalliilla. Jos lepakko on rengastamaton, teen siitä vararoiskeläpän -90 Opel Kadett 1,6i automaattilaatikko-Caravaniini.

Tässä ollaan erittäin lähellä oikeaa vastausta. Batnet-internet-nimitys tosin saattaa jäädä historiaan, jos nimittäin turvallisuuden ja paremman pyydystävyyden takaamiseksi verkkoja kiinnitetään yhtenäiseksi joka puolelle kaukaloa vaihtuu nimitys laajakaistaksi tai kiinteäksi liittymäksi hallista riippuen.

***************

Joku sanoi "päätyverkot"?

~HÖH!

Enpä ole pällimpää ehdotusta kuullut!
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Muikkuverkot totkai!
 

M10

Jäsen
Golden AWe kirjoitti:
On suorastaan pöyristyttävää että kyseistä onnettomuutta ei analysoitu iltapäivälehtiemme lööpeissä! Niskaasi siis heitettiin päihtynyt körmy, suomalainen perusjamppa, ja asiaa ei noteerattu - kentälle heitetyt kolikot ja muut huomattavasti kevyemmät esineet sensijaan saavat aikaan valtavan vyörytyksen lehdissä ja armaan Katkoaikamme ketjuissa!

Taatusti olisi ollut lööpeissä, ellei kyseessä olisi ollut Venäjä-Sveitsi -aamupäiväpeli.

Se körmy joka tuli ns. niskoihin, on ihan tuttu Hämeenlinnalais-naama. Nimeä en tiedä. Sellainen vähän päälle kolmekymppinen silmälasipäinen jantteri, ja roteva sälli on myös.

Kukaan ei häntä niskaani heittänyt, vaan ihan puhtaasti humalatilan aiheuttaman tasapainovajeen tuloksena se sieltä päälle putos. Istuttiin kaverin kanssa suunnilleen eteläpäädyn kuppipenkkien keskivaiheilla, kun yht`äkkiä yläpuolelta kuului kompastelua ja kolinaa. En oikein edes kerennyt reagoimaan, ennen kuin niskassani tuntui valtava paine; satakiloisen miehen selkämys. Niskastani kuului ~kruntz~, ja jantteri jatkoi volttejaan alapuolellamme olevien tyhjien kuppipenkkien yli. Loppujen lopuksi silmälasi-korsto paiskautui päätypleksiin niin voimakkaasti, että Venäjän maalivahti säpsähti ja katsoi taakseen hämmästyneenä "what the fuk?!".

Hetken aikaa äijä siellä pleksin juuressa virkosi, nousi sitten omin avuin ja jatkoi matkaansa yläpesään. Elämäni absurdein tilanne. Jos äijällä olisi ollut hieman enemmän vauhtia, olisivat vain ketjumme keskustelunaihe, päätyverkot, estäneet körmyn lentämisen jäälle. Ja nyt liioittelin.

Golden AWe kirjoitti:
Kerkesitkö nähdä kuka tuon päihtyneen körmyn kenties heitti? Vierasjoukkueen kannattaja? Joku sinulle ärtynyt Katkoajan kirjoittaja?

Niin kukaan ei häntä tosiaan heittänyt. Kyseisen kännikalan näen melkein joka kerta kun Rinkulalle pyhiinvaellan. En tiedä muistaako hän tätä tapausta ollenkaan, enkä myöskään sitä kirjoittaako tänne.

Tai sitten se oli palkattu "mukakännissäkaatuja", ja herran palkkasi se nimeltämainitsematon Lukko-kirjoittaja joka minut pari vuotta sitten lupasi hakata Äijänsuolla.
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Päätyverkot

Täällä stadissa ei pyydetä mitään muikkuja.
 

brehme_

Jäsen
Suosikkijoukkue
prosenttikiekko
Alamummo kirjoitti:
Päätyverkot

Täällä stadissa ei pyydetä mitään muikkuja.

Ahaaa..

Jokunen vuosi takaperin olin katsomassa HIFK-KalPa-ottelua DDR:ssä kaverini kanssa ihan noin huvin vuoksi. Katselin siinä sitten peliä ja muistaakseni Darren Boyko heitti hirveen lepakon about kolme metriä yli maalin. Kaverini siinä raapi jotain paikkojaan ja kysy että "mihis se kiekko nyt katos?" johon minä että "Boyko sutas sen muikkuihin". Vieressäni istuva tukevahko kaveri nahkarotsi päällä sitten tokaisi mulle vaan että "painu takasin Kopiioo siitä gubbe; täällä Tsadissa tosiäijät syö kalapuikkoja".

Ne on todellakin "muikut"
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Morrow10 kirjoitti:
Niin kukaan ei häntä tosiaan heittänyt. Kyseisen kännikalan näen melkein joka kerta kun Rinkulalle pyhiinvaellan. En tiedä muistaako hän tätä tapausta ollenkaan, enkä myöskään sitä kirjoittaako tänne.

Tai sitten se oli palkattu "mukakännissäkaatuja", ja herran palkkasi se nimeltämainitsematon Lukko-kirjoittaja joka minut pari vuotta sitten lupasi hakata Äijänsuolla.

No nyt aletaan päästä oikeille jäljille, eli kyseessähän nyt täytyy olla salaliitto kun kerran sellaisen vainun sain. Nyt odotamme sitten että salaliiton järjestäjällä olisi selkärankaa Reaganin verran tulla esiin ja myöntää salaiset laittomuutensa!

tilliliha kirjoitti:
Jokunen vuosi takaperin olin katsomassa HIFK-KalPa-ottelua DDR:ssä kaverini kanssa ihan noin huvin vuoksi. Katselin siinä sitten peliä ja muistaakseni Darren Boyko heitti hirveen lepakon about kolme metriä yli maalin. Kaverini siinä raapi jotain paikkojaan ja kysy että "mihis se kiekko nyt katos?" johon minä että "Boyko sutas sen muikkuihin". Vieressäni istuva tukevahko kaveri nahkarotsi päällä sitten tokaisi mulle vaan että "painu takasin Kopiioo siitä gubbe; täällä Tsadissa tosiäijät syö kalapuikkoja".

Ne on todellakin "muikut"

Mah~tawaa...tähän Tapio Rautavaara toteasi "Tämä tarina...on tosi."

Vaihtoehdoista "kalapuikkoverkotkin" tosin kuulostavat realistisemmalta kuin naurettava "päätyverkot". Tämä selviää vielä!
 

smasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Djurgårdens IF, Eintracht Frankfurt
Kyllä ne ihan päätyverkot ovat. Kalaverkot vielä menevät, mutta muikku- tai siikaverkot kuulostavat allekirjoittaneen mielestä melko keinotekoisilta.

Toisaalta tästä konservatiivisesta kannastani huolimatta mietin myös itse peliä sekä cheerleadereiden persukkeita. Kerran kun on kantansa selvittänyt, voi keskittyä myös paljon muuhun.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös