Ilmoitukset

Nimimerkki Fremont provosoi porilaiskannattajia viime lauantaina Liigan otteluseurannassa. Siitä sai palkinnoksi viikon pelikiellon.

Nimimerkki Hedonist huilaa viikon provoilustaan Kärpät-Lukko otteluketjussa.

Nimimerkki Lemieaux huilaa viikon sääntöjen 6§:n perusteella. Rikkomus löytyy HIFK:n kausiketjusta.

Nimimerkki Tuen Vety miettii viikon mitä tarkoittaa hyvän maun käsite. Tuotos löytyy Liigan erotuomarien-ketjusta.

Nimimerkki Erkka Lapanen huilaa kuukauden provoisoinnissa, joka kohdistuu taas kerran Jokerit-kannattajiin. Viesti löytyy vapaan keskustelun Väkivallanteot-ketjusta.

Vedonlyöntivihjeet

Viestiketju osiossa 'Kierrätyskeskus' , aloittajana pyyksteri, 14.07.2016 klo 12.05.

1. attendo Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Hyvinkään Ahmat
    Lainaus:
    Joo tää sun esimerkkis olikin jokapäiväistä meidän hupibetsaajien kesken. Säälittävä rupikulli.

En sanonutkaan etteikö se olisi järkevää. Lue vittu ne kirjoitukset ennenkuin kommentoit

2. Mazaa Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Karsinnat
    Lainaus:
    Se esimerkki vaan tuli mieleen, koska se on ollut tässä ketjussa. Ja 10 kohteen 150 euron rekka kuulostaa aikamoiselta huvittelulta. :D

Sanotaanko, että silloin kannattaa seiftata, kun sillä seiftillä saadulla voitolla alkaa olla oikeasti merkitystä ja vaikutusta muun elämän kannalta. Jollekin köyhälle opiskelijalle se on tonni ja jollekin paljon enemmän, eikös näin?

Lainaus:
    1. Sä et puhunut hupibetsaajista mitään, vaan väitit, että "Se kuka seiftaa ei usko itsekään omiin vetoihinsa eikä sillä ole rahaa hävitä."
    2. Minusta tuli yht'äkkiä säälittävä rupikulli, kun totesin olevani eri mieltä. Vahvaa suorittamista.
    3. Ethän sä voi mitenkään tarkkaan tietää kuka täällä on hupibetsaaja ja kuka ei.

Minua lähinnä suunnattomasti huvittaa tuo vastauksesi ja esiin vetämäsi rupikulli-kortti. No sense at all.

Viimeksi muokattu: 06.05.2017 klo 21.22
  3. attendo Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Hyvinkään Ahmat
    Lainaus:
    Jos täällä on joku ammattibetsaaja, joka siis betsaa ammatikseen eikä käy töissä, niin ei silläkään hyvin mee jos on jatkoajan varassa. Noin muuten ihan vitun sama, kuhan tuli mieleen,

4. Ilmari Ahde Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Timppa-setä, Hamsteri, Desmond Määttä
    attendolla korkki auki, ei se väärin ole.

Mitäs sitä vihjaisi kun täällä ollaan, rupikulliveto Senators - Rangers, 2. Karlsson ei ole täysissä ruumiin voimissa ja Lundqvist vie molareiden taiston 6-0, muistakaatten etten osu ladon seinäänkään sisäpuolelta.

5. attendo Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Hyvinkään Ahmat
    Lainaus:
    Mähän vihjasin jo ton vedon. Yritätkö viedä mun vihjeen ja peesata sillä aurinkoon palvotuksi vetojumalaksi?

6. Ilmari Ahde Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Lainaus:
    Viestisi jäi toiselle sivulle, kuka tahmakulli näitä kaikkia jaksaa selata läpi. Hyppään kärryillesi että minäkin voitan joskus jotain, olisihan se palvonta ihan mukava kokemus ainaisen konttaamisen sijaan.

7. attendo Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Hyvinkään Ahmat
    Lainaus:
    Hyppää messiin vaan. Mutta pidä lujaa kiinni sillä voittajien kyyti on kovaa ja lujaa. Vähän kuin vuoristoradalla ilman käsiä, turvavöitä ja omaa vaunua.

8. Mikko78 Jäsen

Suosikkijoukkue:
    HIFK, Liverpool
    Lainaus:
    Tuo oli sinänsä huvittava juttu, että herra Valavuori itse julkaisi tuon photosopatun rekkansa täällä. Ainakin siinä uskossa minä olen vielä tänäkin iltana.

Edit: Itse näen myös seiftaamisen järkevänä tietyissä tapauksessa.

9. Ilmari Ahde Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Lainaus:
    Mainiota, oivallista. Pistän Nordicbetin maksuvaikeuksiin tuolla vedolla, jopa kaljalaatikon verran on tulossa!

10. LikainenLegenda Jäsen

Suosikkijoukkue:
    KeuPa HT
    Lainaus:
    Tiedän henkilökohtaisesti tuon kyseisen rekan vetäjän. Ei ollut Valavuori, eikä myöskään ollut photoshopattu. Tuo kaverihan taisi osuman jälkeen liittyä Valavuoren Veikkaajat.comiin, mutta eihän se salama sitten enää toista kertaa iskenyt..

11. Mikko78 Jäsen

Suosikkijoukkue:
    HIFK, Liverpool
    Lainaus:
    No ehkä se on prkl sitten uskottava.

12. attendo Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Hyvinkään Ahmat
    Land of the free ja niin pois päin.

13. Yö-Orava Jäsen

Niin mitä enemmän kompetenssia, sitä enemmän varmaan kannattaa noin niinkun odotusarvollisesti treidailla sinne sun tänne menemään. Mutta kukin toimikoot vapaasti tyylillään, mitäpä näistä suuttumaan? Itsehän toki lyön lisää.

Aivan kuten Sydneyn CS:GO-turnaukseen. Alla pikkubookeilta FaZe voittajaksi tasan neljän kertoimella ja finaaliin 2,09 kertoimella Pinnyltä lisää välierän tapaan. Aamulla pelataan joten kohta päätä tyynyyn (right). Ei käy hyvin näissä.

14. Rutale Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Joe Finley terveillä olkapäillä.
    Lainaus:
    Suht surullinen tapaus. Selkeesti pari siiderii on liikaa joillekkin. Nyt meet tutimaan ni mutsis ei huomaa sun humalaas.

15. attendo Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Hyvinkään Ahmat
    Lainaus:
    Kappas vaan säkin ilmestyit paikalle. Loistavaa. Oletko panostanut kuinka paljon jatkoajan vihjeisiin? Kerro ihmeessä niin tiedetään sun kompetenssi aiheeseen.

16. attendo Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Hyvinkään Ahmat
    Onko 1000€/vihje?

17. ReijoRotta Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Littbarskin sääret, Pekka Suorsan balanssirisu
    Jos jotain kiinnostaa niin pelasin tänään Stokea kolmella eurolla. Tuli tasapeli.

18. Saul Goodman Jäsen

7.5 19:30 Baskonia -4,5 1.86 - Malaga

Tän mukaan joukkueet olisi liki samaa tasoa. No ei ole.

Arvio 60%

E: ei riittänyt 10p johto mihinkään vaan onnistuivat vielä häviämäänkin suoraan

Viimeksi muokattu: 08.05.2017 klo 00.33
  19. attendo Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Hyvinkään Ahmat
    Lainaus:
    No tohon arvioon kannattaa iskeä kiinni.

20. attendo Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Hyvinkään Ahmat
    Eilistä päivää ei takaisin saa ja tehtyä ei saa tekemättömäksi. Ikinä ei ole kuitenkaan liian myöhäistä nostaa käsiä ylös virheen merkiksi ja pyytää anteeksi omaa idioottimaisuuttaan. Jos joku on rupikulli, niin se olen minä. Aikuinen mies joka ei kestä viinaa. Ja tosiaan nöyrin mielin pyydän anteeksi tämän ketjun kirjoittajilta ja lukijoilta.

21. Ilmari Ahde Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Lainaus:
    Senators - Rangers, ML 2 vetokin meni väärin. Saatana, jäi monta euroa saamatta!

22. attendo Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Hyvinkään Ahmat
    Lainaus:
    No ei noi vihjeiden perseelleen menot mua haittaa enkä mä niitä pyydä anteeksi, vaan nimenomaan turhaa kinaamista ja nimittelyä

23. Saul Goodman Jäsen

Veikkaus Valko-Venäjä - Kanada, Molemmat joukkueet tekevät maalin

Ei 3,60

Selvä ylikerroin

Viimeksi muokattu: 08.05.2017 klo 19.25
  24. Mängimies Jäsen

Juhamatti Aaltonen tekee maalin vs. Tshekki 4.50 Nordicbet.

Hyviä aihioita aiemmin ja hakeutunut hyvin paikkoihin. Vilttikomennus viime pelin 3. erässä on herättänyt miehen ja tänään syntyy tulosta. Lisäksi tarjolla ylivoima-aikaa varsin välinpitämättömästi puolustavaa vastustajaa vastaan. Aaltosen pisteet yli 1.5 kertoimella 5.20 mielestäni ihan pelattava myös, mutta tämä hieman maltillisemmalla panostuksella.

25. Mazaa Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Karsinnat
    Lainaus:
    Joo. Näkemys se on tuokin ja kunnioitan sitä.

Mä antaisin tuolle korkeintaan 15%, jos sitäkään. Toivon silti Suomen takia, että Aaltonen räpsäyttää useammankin maalin, joten toivotaan yhdessä vaikka hattutemppua. Penniäkään en uskalla lyödä tuolle, mutta hengessä ollaan mukana.