Vedonlyöntiä!!

  • 1 489
  • 14

Mickey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Löytyykö täältä henkilöitä, jotka harrastavat vedonlyöntiä? Tämän päivän Jokerit-Hjk matsiin veikkauksia? Muutkin "varmat" pelikohteet käy. Pistäkäähän tulemaan omia vinkkejänne.

Itse veikkaisin Hjk:n olevan suhteellisen varma voittaja.
 

odgers

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins
löytyy

Vedonlyöntiä tulee pelattua aika paljon näinä päivinä. Varsinkin kun löytyy netistä mainioita vaihtoehtoja Veikkaukselle... Itse pelaan Centrebetillä.
Mm-lätkän aikaan sai melko hyvin lypsettyä rahaa isoilla panoksilla ja todella pienikertoimisilla kohteilla.
Paitsi kun Kanada meni pelaamaan tasurin Saksan kanssa meinasi itku päästä... :(
 

Afan

Jäsen
Jeps

Kannattaa huomioida illan Moniveto, jossa on jackpot-kierros. Viime viikolla jäi oikea rivi löytymättä ja tänä iltana jaetaan pari miljoonaa ylimääräistä rahaa.
 

Habby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Les Canadiens de Montréal, John Ferguson Sr
Re: Jeps

Viestin lähettänyt käyttäjä Afan
Kannattaa huomioida illan Moniveto, jossa on jackpot-kierros. Viime viikolla jäi oikea rivi löytymättä ja tänä iltana jaetaan pari miljoonaa ylimääräistä rahaa.

Täytyy ihmetellä, että miten vedonlyöjät (minä mukaanlukien) eivät onnistuneet veikkaamaan oikein kyseistä Moniveto-riviä? Siis ihan helppo rivi :

Grasshoppers - Zürich 4-2
Fiorentina - Juventus 1-3
Inter - Milan 0-6
 

Huuhaa

Jäsen
Pitkävetoon laitoin tänään HJK:n voittamaan, mutta....

Tulosvetoon en, mutta sanotaan nyt, että HJK voittaa 0-2, ja varalla 0-3, ja 1-3....
 

Habby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Les Canadiens de Montréal, John Ferguson Sr
Viestin lähettänyt käyttäjä Huuhaa
Paljonko oli muuten kerroin tuolla monivetorivillä, jota kukaan ei veikannut oikeaksi?

Kerroin oli pyöreä 0 (nolla), koska kerroin muotoutuu pelirahoista, joita kyseiseen vedonlyöntiin on käytetty ja siitä kuinka monta lappua on veikannut voittoriviä. Olikohan tämä nyt selvästi ilmaistu? Veikkan ettei.

Mutta koska oikeita lappuja ei ollut, niin kertoimeksi muodostui nolla.

Yritetään vielä (tämä vaikuttaa jo epätoivoiselta):

Näin olen asian ymmärtänyt. Sovitaan, että Monivetoa on tälle illalle pelattu miljoonalla markalla. Käsittääkseni Veikkaus pistää jakoon 70% tuosta summasta eli 700 000mk. Jos tänään sattuisi olemaan vain yksi oikea rivi, sovitaan että markan panoksella, kertoimeksi muodostuisi 700 000 ja voittaja saisi 700 000mk.

Voiko se muka olla noin? Ääh, korjatkoon joku joka paremmin tietää. Sen tiedän, että sen Monivedon, jossa voittajaa ei ollut, kerroin oli nolla.
 
G

Guest

Viestin lähettänyt käyttäjä Mickey
Löytyykö täältä henkilöitä, jotka harrastavat vedonlyöntiä? Tämän päivän Jokerit-Hjk matsiin veikkauksia? Muutkin "varmat" pelikohteet käy. Pistäkäähän tulemaan omia vinkkejänne.

Itse veikkaisin Hjk:n olevan suhteellisen varma voittaja.


Kyllä löytyy..tilejä on Centrebetillä,Expektillä,Bet&Winillä ja veikalla.

Vaikka peli on jo käynnissä, niin löin HJK:n puolesta vetoa Centrebetille kertoimella 2,05. Oma arvio HJK:n voitolle 51%
 

Noose

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chargers, HPK, Oakland A's, Tampere Saints
Veikalla pelaan sen mukaan kun rahat on Centreltä lopussa. Eli siis tällä hetkellä Veikan asiakkaita. Hyvin vaihtelevalla menestyksellä viime aikoina.
 

Mickey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
No tasanhan se Hjk sitten pelasi. Rahat meni. Niinkuin aina. Mites sattuisko löytymään mitään hyviä linkkejä vedonlyönti vihjesivuille? Itse tiedän tämän mauge.netin. Olisi mukava saada tietää enemmänkin vihje sivuja...
 

Afan

Jäsen
Kertoimen määräytyminen

a = kokonaisvaihto
b = kyseiselle tulosyhdistelmälle pelattu markkamäärä

kerroin = 0,7*a / b

Jos oikeaa tulosyhdistelmää ei ole pelattu lainkaan, kerroin ei ole määriteltävissä, sillä nollalla ei voi jakaa.
 

Habby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Les Canadiens de Montréal, John Ferguson Sr
Re: Kertoimen määräytyminen

Viestin lähettänyt käyttäjä Afan
a = kokonaisvaihto
b = kyseiselle tulosyhdistelmälle pelattu markkamäärä

kerroin = 0,7*a / b

Jos oikeaa tulosyhdistelmää ei ole pelattu lainkaan, kerroin ei ole määriteltävissä, sillä nollalla ei voi jakaa.

No enkös minä tuon juuri sanonut? Noh, yritys hyvä kymmenen. Tuota joka tapauksessa hain, mutta oli kyllä niin huono selitysyritys kuin olla ja voi.

Hah, tuttua minulle.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös