Varhaisimmat muistosi?

  • 406
  • 4

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Minkä ikäisenä sattuneita tapahtumia pystyt ajoittamaan?
Muistan 100% varmasti toukokuiset synttärijuhlani 3-vuotiaana. Sitä edeltävältä keväältä on hajanaisia muistikuvia, ja niistä varhaisin on joululahjasäkin hakeminen parvekkeelta (siis noin 2v 7kk). Siitä, mitä säkissä oli, ei ole mitään muistoja.
Tapahtumat 3-vuotiskaudelta ja siitä eteenpäin ovat edelleen aika hyvin muistissa.
 

Glove

Jäsen
On muistikuvia, joita en osaa ajoittaa. Melko suurella varmauudella ne ovat ajalta ennen ensimmäistä varmaa muistikuvaa, jolle tiedän päivämäärän. Se varma päivä on Kärpät - Lukko 2.10.1980. jolloin olin 7 v.
 

HPL76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mulla taitaa olla uusivuosi kun olin kai 4. Faija oli hommannut sellaisen tykinlaukaukseksi kutsutun ilotulitteen ja jemmasi sen lumikasaan vähän syrjään. Palasi meidän muiden luo hihitellen ja kohta jysähtikin niin perkuleesti! Taisi meikäläisenkin tajunta herätä siinä samalla.
Oli muuten ennen ilotulitteetkin paljon parempia.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Muistan kun iskin pääni puhelinpöytään (nuoret, googlatkaa puhelinpöytä) 3-4 -vuotiaana ja otsaani tuli ikävä vekki. Tuo on ainakin ihan ensimmäisiä muistamiani asioita
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Olin konttausiässä, kun minusta on otettu potretti. Väittäisin muistavani kun sinne valokuvaliikkeeseen ajettiin autolla, mutta tuskinpa kait. Ainakin muistan oppineeni uimaan joskus viiden vanhana uimahallissa. Iso halli, idobroidin kaveri lapsenvahtina ja se tunne, kun räpiköinti muuttui järkeväksi pinnalla pysymiseksi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös