Vain elämää – viihdeohjelma

  • 570 414
  • 3 127

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Seuraan aktiivisesti enkä mitään myötähäpeää ole sarjasta vielä toistaiseksi löytänyt. Ihan mielenkiinnolla odotan mitä biisejä valitaan ja kenen toimesta. Onko uusi veto parempi kuin alkuperäinen (näitäkin on sarjaan aikaisemmin mahtunut) ja näiden lisäksi ne tarinat joita artistit kertovat ovat yleensä mielenkiintoisia. Ne muut sivuhömpät, kuten esimerkiksi mitä artisti laittaa muut artistit tekemään menevät siinä sivussa ja silloin voin olla tekemässä jotain muuta.
 
Suosikkijoukkue
KK
Katsoimpa sitten ensimmäisen kerran elämässäni ko. sarjan yhden kokonaisen jakson viime perjantailta. Itseäni kyllä häiritsi aivan saatanasti, että musiikki soitettiin ohjelmaan "play backinä". Eli varmaankin itse ohjelmaa tekiessä kesällä he ovat esittäneet nämä live-vedot toisilleen ja sitten äänittäneet laulut uudstaan studiossa tai toisin päin. Todella hirveää katsottavaa, kun ääni ja kuva ei ole "synkässä". Miksei ohjelma voi esittää aitoja tilanteita musiikkiesityksistä? En katso enää ko. ohjelmaa. Hyi!
 

Tinke-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukat
Katson hyvin vähän telkkaria ja en näe mitään syytä miksi avata töllöä tämän sarjan takia. Toki Elastisen tulkinta Nauravasta Kulkurista oli ihan hauska kun tuli vastaan netissä.

-Tinke
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Täyttää kaikki kriteerit ohjelmalle joka läpäisee huikaisevin arvosanoin pääsykokeen paikalle Näkemättä paskaa-ketjuun:

- Junttikansan suosikkiohjelmia
- IL &IS sekä muut roskalehdet otsikoivat ja kaiketi myös raportoivat juttutolkulla tätä aina sekä ennen että jälkeen jakson. Kertoo paljon sisällön tasosta ja kohderyhmästä.
- "Reality"-formaatti. Eli kaikki näiden esitettyjen biisien välillä tapahtuva anti on naurettavaa, huonosti käsikirjoitettua ja vielä huonommin näyteltyä kurapaskaa.

Eli lainaten eräässä toisessa, jopa ihan katsottavassa realityssä usein kuultua lausetta; For those reasons, I'm out!
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Kyllä tämä nyt kiinnostaa, siis tämä kolmas tuotantokausi. Mielenkiintoisia tyyppejä mukana. Osa tosin näyttää heittäytyvän ohjelmaan enemmän kuin se toinen puolikas. Mielestäni etenkin Elastinen on ollut oman mukavuusalueensa ulkopuolella, samoin Wirtanen ja Paula Vesala ovat heittäytyneet hienosti. Toisessa päässä sitten Koivuniemi ja Vartiainen, jotka ovat vedelleet aika helpon kaavan kautta...
 

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Ei kiinnosta. Sen verran voin pahoin ohjelman alkaessa ja vaimon sitä alkaessa tapittamaan ja nyyhkimään, että katson absoluuttiseksi oikeudekseni poistua lähikuppilaan viinille ja lukemaan lehtiä.
 

EndCircle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, NHL
Ite olen innostunut tästä uusimmasta tuotantokaudesta lähinnä sen takia kun nyt mukana ei ole ketään inhokkia. Ekan jakson jälkeen innostuin vielä lisää, kun tajusin kuinka tuossa esitysten ohella pyöritellään päivän artistin historiaa ja niiden biisien taustoja mitä muut vetää.
Täytyy kyllä sanoa, että ohjelma yllätti ja vielä enemmän yllätti kuinka tunteisiin esitykset menee tuolla Satulinnassa. Samuli Edelmann oli ainakin Paula Vesalan päivän jälkeen ihan paskana ja mulle se ainakin myytiin ihan vakuuttavasti.
Myötähäpeä loistaa poissaolollaan kun tajuaa, että siä ne vetää toisilleen kunnianosoituksia eikä mitää listahittejä massalle.

Ps. Loirilta ei ehkä ihan lähe enää, mut hieno mies. Arvostan.
 

dayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Hilpara, kasa sympatiajoukkueita NHL:ssä
Ei kiinnosta, syistä
1. Reality-formaatti ei kiinnosta, mitä nyt nuo bisnesohjelmat Shark Tank ja Dragons Den tulee joskus katsottua kun joku kymmenen vuotta vanha uusinta pyörii sopivaan aikaan
2. Suomalainen musiikki ei sovi minun makuuni sitten millään. Ainoa mikä soittolistastani löytyy on Daruden Sandstorm.
3. Vanhempani katsovat tuota, olen huomannut että heidän katsomat ohjelmat ovat surkeita, joten ei tee edes mieli kokeilla tätä.
4. Kaikki median hehkuttamat ohjelmat aiheuttavat minussa tunteen, että tuon täytyy olla jotain täytty sontaa kun sitä tungetaan joka sivun viihdeuutisiin.
 

Jari66

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Ukraina
Loirin 3.jakson Armo -kappale kosketti eikä vähiten omasta elämäntilanteesta johtuen.

Veskulla on sielua ja sydäntä.
 

Bob Rambo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, AC Oulu
Aiemmin tämä oli näkemättä paskaa, mutta tänään tilanne muuttui, kun vaimokkeen mieliksi jakson verran katselin. Teennäinen tunteilu, paskat biisit ja pääosin paskat artistit vie sarjan kategoriaan "nähtynäkin paskaa".

Jatkossa en edes anna mahdollisuutta paskalle. Koostumus voi muuttua, mutta sitä itseään se on silti.
 

Woofer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Barca
Kyllä tämä nyt kiinnostaa, siis tämä kolmas tuotantokausi. Mielenkiintoisia tyyppejä mukana. Osa tosin näyttää heittäytyvän ohjelmaan enemmän kuin se toinen puolikas. Mielestäni etenkin Elastinen on ollut oman mukavuusalueensa ulkopuolella, samoin Wirtanen ja Paula Vesala ovat heittäytyneet hienosti. Toisessa päässä sitten Koivuniemi ja Vartiainen, jotka ovat vedelleet aika helpon kaavan kautta...

Sama homma täällä. Ensimmäinen kausi, joka itseäni kiinnostaa ja jolle tuli annettua edes mahdollisuus. Elastisen heittäytyminen on kyllä ollut mukavaa seurattavaa. Sen sijaan Vartiaisen katseleminen ärsyttää ja tämä johtuu siis tällä kertaa kaikkea muuta kuin ulkonäöstä. Heittäytyminen tuntuu (ainakin tähän asti) täysin olemattomalta. Jotenkin tätä osasi arvellakkin, kun olisiko ollut Suomipopilla Jenniä haastateltiin ennen ensimmäistäkään jaksoa, niin sanoi vapaasti lainaten, että kyllä kamerat loivat tietynlaista varautta tuohon heittäytymiseen ja parhaat jutut jauhettiin artistien kesken ehdottomasti kameroiden jo sammuttua. Tietysti tuo on ymmärrettävää, mutta tähän asti Jennin meno tuntunut jotenkin laskelmoidulta. Katsotaan muuttuuko meno kauden edetessä.
 

ufon_kaakao

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Sebastian Aho
Aiemmin tämä oli näkemättä paskaa, mutta tänään tilanne muuttui, kun vaimokkeen mieliksi jakson verran katselin. Teennäinen tunteilu, paskat biisit ja pääosin paskat artistit vie sarjan kategoriaan "nähtynäkin paskaa".
Että ne huvikseen siellä itkevät? Musta taas näyttää, että siellä on ihan aidosti liikuttuneita ihmisiä. Mitäs artisteja tulee muuten kuunneltua?
 

Bob Rambo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, AC Oulu
Että ne huvikseen siellä itkevät? Musta taas näyttää, että siellä on ihan aidosti liikuttuneita ihmisiä. Mitäs artisteja tulee muuten kuunneltua?

Musta taas näyttää, että siellä "itketään" suurimmaksi osaksi sen takia, että osallistuminen tuohon sarjaan boostaa levymyyntiä ja nostaa mainetta suurten massojen keskuudessa. En mä ainakaan ymmärrä, miten muuten siellä voi olla 2 sekuntia biisin alun jälkeen jokaisella silmät vetisenä ja tätä oikein mässäillen zoomaillaan ruutuun tuulipukujen ihmeteltäväksi. Täysin laskelmoitua toimintaa.

Ei siinä, kyllä mä uskon, että joidenkin biisien sanoittajille voi olla koskettavaa kuunnella, kun joku toinen tulkitsee omia kirjotuksia. Harvassa vain ne yhtään aidolta vaikuttavat hetket olivat ainakin siinä yhdessä jaksossa, jonka suostuin katselemaan.

Kun kysytään niin vastataan: mulla soi kaikki Gustav Holstista J.J. Kelaan. Mihin tätä tietoa kaipaat edes?
 

mjr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet
No, katsoin uteliaisuuttani tuon Kovemmat kädet -kappaleen, mikä lähes pelottavassa karuudessaan on puhutellut erittäin paljon. Kyllä siinä aika paljon häiritsevät ne leikkaukset reaktioihin, oli sitten kyyneliä tai ei. Jos on hyvä tulkinta niin sitä haluaisi uppoutua itse kappaleeseen, ei siihen kimmeltääkö Paula Vesalalla silmäkulmassa. Mutta se oli siis ensimmäinen kerta, kun olen varsinaisesti katsonut ohjelmaa, ihan hyvä jos on suosittu, mutta ei ole oma kuppi teetä.
 

JYP#44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyyni Kari & Klassikkopaidat
Ei kiinnosta. Eilen katsoin ensimmäisen jakson (tai siitäkin vain puolet).

1. Ei itseä kiinnostavia artisteja. Kolmeen kauteen ainoa kenen tuotantoa omasta levyhyllystä löytyy on Toni Virtanen ja sitäkin vain yksi "vahinkolevy". Jos sarjaan eksyisi Vesku Jokinen, Martti Syrjä, Kaarle Viikate jne niin varmaan katsoisin sarjaa. Toki veikkaan että Klamydia tai Viikate on liian "juntti" bändi tuohon ohjelmaan.

2. Turha itkeminen. Tuntuu että se itku on koko sarjan idea.

3. Sarjan jatkuva ylistäminen. On käytännössä mahdotonta pysyä täysin uutispimennossa mitä sarjassa on tapahtunut. Tai sitten kun seuraava 3kk soitetaan nonstoppina radiossa/kuppiloissa noita biisejä.
 

SamSal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vilpas
Kiinnostaa. Olen jokaisen jakson katsonut kera viinipullon. Kaikki mukana olevat artistit ovat mun makuuni. Aivan loistava kausi menossa. Vaikea uskoa että tästä enää paranisi. No Jarkko Martikainen Koivuniemen tilalle niin olisi täydellinen.
 

Silkkeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Näköjään on tullut vastattua "en seuraa ollenkaan", mikä piti kyllä paikkaansa tähän kauteen asti. Nyt tuolla on kuitenkin niin monta säväyttävää artistia, että kaikki jaksot olen katsonut ja huomaan jopa odottavani seuraavaa jaksoa. Kaipa tuolta aiemmiltakin kausilta olisi jotain katsomisen arvoista löytynyt, mutta ennakkoluuloissani lokeroin sarjan "näkemättä paskaa"-osastoon ennen kuluvaa kautta. Kai se on tämä älytön kansansuosio ja kyynelillä mehustelu, mikä aiheutti vastareaktion. Sitä yhtä kautta en kyllä uskalla katsoa, sillä pelkään diggaavani Cheekistä ja sen jälkeen kyllä jo putoaa elämältä pohja!
 

Red Machine

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei kiinnosta millään tasolla. Koko formaatti on mielestäni typerä mutta suon toki toisille sen ilon mitä sarjaa katsomalla saavat. Tai surun tms.

Odotan kuitenkin pienellä hilpeydellä jahka tästä saadaan revittyä 'mestarit lavalla'- tyylinen rahastuskikka. Jotain tähän tyyliin: "Kyyneleet virtasivat kun Loiri ja Paula kohtasivat herkän kappaleen aikana! Katso miten Samuli ja Elastinen halasivat esityksen jälkeen! Katri Helena tunnusti sen vihdoin julkisesti: minulla on tunteita Jonnea kohtaan!"
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Katri Helena tunnusti sen vihdoin julkisesti: minulla on tunteita Jonnea kohtaan!"

Onhan Tommi kieltämättä jo aika vanha, joten hyvinkin paljon mahdollista.

Voimassaolevan kiinnostuksen takia olen seurannut tänävuonna enemmänkin. Pari ihan hyvää vetoa ollut, mutta Loirin "tulkitseminen" ja biisien lausuminen on ollut pettymys. Sekä Loirin perseennuoleminen on välillä turhan läpinäkyvää. Punkkua on kyllä mennyt, sitä en kiellä.
 

Jääkaappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga
Itse ohjelmaa en seuraa, mutta biisejä tulee kyllä kuunneltua.

Ohjelmasta n. 80% menee siihen kun porukka kehuu toisiaan ja itkee. Ei kiinnosta.
 

ufon_kaakao

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Sebastian Aho
Kun kysytään niin vastataan: mulla soi kaikki Gustav Holstista J.J. Kelaan. Mihin tätä tietoa kaipaat edes?
Siihen, että onko sulla valtaa arvottaa musiikkia. Minä kuitenkin loppupeleissä päätän mitä ihmiset saa kuunnella ja mitä ei, ja mitä mieltä niiden kannattaa olla mistäkin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös