Väittelyä pikaruokaravintoloista

  • 353 383
  • 1 753

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Naapuriin on kaikessa hiljaisuudessa avautunut Boneless. Tai oli siitä ehkä jotain mainontaa ja somepöhinää. Mutta kurikkalaisittain totean vain: perkele, kun ei mulle kerrottu. Uhka vai mahdollisuus? Taidan testata lounastarjonnan tällä viikolla.
 

Tikiti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Professori Aho, Dortmund ja Arsenal
Naapuriin on kaikessa hiljaisuudessa avautunut Boneless. Tai oli siitä ehkä jotain mainontaa ja somepöhinää. Mutta kurikkalaisittain totean vain: perkele, kun ei mulle kerrottu. Uhka vai mahdollisuus? Taidan testata lounastarjonnan tällä viikolla.
Ainakin vielä vuosi sitten Senor Jalapeno oli todella kova burgeri ja oma suosikkini Helsingin tarjonnasta. Käy ihmeessä kokeilemassa.
 

Kuuukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi
Jos muhun viittasit, niin en sinänsä vertaillutkaan. Pointti oli vain ja ainoastaan osoittaa, että Hese on laaduton, kallis, jämähtänyt ja hidaskin. Se ei ole pikaruokapaikka sikäli kuin se oli ennen, vaan enää vain ulkoisesti. Meinasin siis, että Hesburgerin koko funktion ovat täyttäneet uudet laadukkaammat paikat samalla kun Hese tarjoaa sitä samaa vanhaa, mutta suhteettoman kalliilla ja hitaasti.
Perinteisillä pikaruokapaikoilla (Hese, Mäkki BK) suurin ongelma onkin, että etenkin suuremmissa aterioissa hinnat on jo todella lähellä premium burger-rafloihin. Jos miettii mitä haluaa syödä, niin 3-5e lisää on aika helppo maksaa, jos tietää saavansa huomattavasti paremman burgerin. Ainoa syy itsellä joskus valita hese tai vastaava on, jos pitää nopeasti saada syötävää ja autolla pääsee helpoiten kurvaamaan pihaan (vs kauppakeskuksen halliin ajaminen + kiipeäminen ylös ravintolalle). Itse palvelu ei ainakaan Suomen maaperällä ole pikaruokaa nähnytkään useampaan vuoteen, jonka takia ennakkotilaaminen on osoittautunut ihan toimivaksi malliksi.

Silti, jos kiire ei ole niin valitsen Nghtyn, Friendsin, Socialin tai vastaavan sata kertaa sadasta.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Taidan testata lounastarjonnan tällä viikolla.
Testasin Bonelessin lounassetin tänään. Burgeri oli muuten hyvä, mutta alamittainen. Perunat aika blaah. En ihan hirveästi välitä potuista, joten noi lounasjutut on mulle nälkä jäi -osastoa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös