Väärin luetut otsikot

  • 240 708
  • 1 653

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Mitä siellä siirrettiin? Jätti- mitä? Minulla ei ole ostettua lukuoikeutta Lapin Kansaan, niin ei linkistä mitään näy.
Niin joo, kännykällä ei taida nähdä sitä alkuperäistä linkkiä millään. Patsaasta on kyse.
 
USA:ssa pidetty mies aikoi surmata Trumpin. Ylen verkkosivujen otsikko. Vaikka hieman makaaberia, niin hän olisi ollut pidetty mies monessa muussakin maassa. Mutta kaveri oli pidätetty.
 

Jupe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Eilen luin pariin kertaan otsikon että Markus Halsti Tanskan maajoukkuepaitaan.
Jännä homma että silmät näkee sen toistuvasti noin, en seuraa futista joten ajattelin että saattaapi olla vanhemmat sieltä suunnalta ja jokin uusi säädös että voi vaihtaa maata, mutta karu totuus paljastui kun avasin uutisen ja luin huolella.

_
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Muistaa sitten että se on ensireaktiot, ei ensierektiot.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Urheiluruutu vai Turhapuro?

Joo ei uudet rillit tuoneet autuutta.
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
”Ruoanlaitto hautapaadella”
On kai sitä typerämpiäkin paikkoja laittaa ruokaa, mutta ei vain heti tule mieleen.
Kai se ruoka kypsyy mukavasti myös haudutuspadalla, jos sellaisen sattuu omistamaan.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei helvetti, olin aivan varmasti avaamassa yleistä ahdisteluketjua kun tuota klikkasin. Hetken aikaa kelailin kyseessä olevan taas uusi ulkkariketju, mutta vähän ihmettelin kun @pettter puhuu darrasta.
No vasta juhannuksen jälkeen oli muijilta tullut taas vihaista viestiä että lopeta toi pepunnuolennan ehdottelu, mutta ei kait tota vielä ahdisteluksi lasketa. Hitto niin sumussa meni monta päivää etten ole uskaltanut katsoa oonko jotain muutakin kirjoittanut nettijuttuihin, huh.

Niin ja joskus 10v sitten olin kavereiden kanssa ulkona kun jotkut ihmeen tytöt alkoi väittämään että mä olisin ahdistellut jotain niiden kaveria. Saman nimen ne kyllä sanoi mitä olin siinä pari kertaa treffaillutkin, mutta en kait mä nyt mitään. Tais tyttö juksata kavereita. Vai eikö se muka oikeasti halunnut. Tai niinhän se sanoikin, mutta ei noista naisista osa selvää. Vanha juttu tuli mieleen.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Iltasanomat on haastatellut todellista urheiluasiantuntijaa:
Paula Vesala: ”Juoksun tila Suomessa vetää surulliseksi – eikä muutoksesta ole näkyvissä merkkejä”
Pekka Vasala: ”Juoksun tila Suomessa vetää surulliseksi – eikä muutoksesta ole näkyvissä merkkejä”
 
Iltasanomat kertoo: Suosikkiuutisissa ei ole lainkaan suklaajäätelöä. Ja näin luin vielä moneen kertaan vaikka olin jo kertaalleen selvittänyt kyseessä olevan suosikkituutti.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Luin tuosta "verkkolehden uusimmista jutuista" että "arvokisakonkari Martin Bartek siirtyy Tapparaan" ja olin että häh? Luin uudestaan ja sehän olikin norjalainen Martin Roymark. No hetken kuluttua taas otsikko iski silmään ja jälleen se näytti ihan "Bartekilta".

Ei kai se senpuoleen niin vakavaa ole vaikka kymmenen aikoihin lauantai-iltana vähän silmissä vippaa.
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arizona Coyotes, Sympatiat: Seattle Kraken
Vapaata keskustelua selaillessa osui silmään ketju nimeltä "Moderaattoreilla on hauskaa." Olikin näköjään "Moderaattoreilla on asiaa" ketju. Nooh, hauskaa heillä varmasti on.
 

Ralph

Jäsen
Kanavasurffatessa iski silmään "Maailman kauneimmat naapurit" ja innostuin, että millaista naapurin tyttöä sieltä löytyy. Mutta olikin kauheimmat naapurit.
 

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Ari Saatana SaiPan päävalmentajana - jatkoajan SaiPa osio.

Hetken aikaa mietin, että jopa on kaverille annettu mielenkiintonen sukunimi...Kunnes uudelleen luettuani tajusin sen olevan Santanen.
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ohessa Jatkoajan etusivun ingressi 16.08.2016:
"Arizona Coyotesin ulosostama Antoine Vermette löysi uuden työnantajan Anaheim Ducksista."

Sen jo arvaa, että miten luin tuon kursivoidun osan?!
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
"Huonoin elokuva, jonka olet tehnyt"

Ovela juoni saada Jatkoajassa lymyävät ohjaajat tai näyttelijät paljastamaan nimimerkkinsä?
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
"Red Labelin ravinto-lisä"

Ei ollut eka kahteen kertaan luettu otsikko tänään, tuskin viimeinenkään.
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mainostelevision otsikko: ”WWF tuo norpat kotisohvillemme”
Minnekäs minä sitten kaljapulloineni mahdun?
Ja miten meidän norppien sijoituspaikat amerikkalaisille showpainijoille muutenkaan kuuluu, pärckele!

Kyseessä on pikemminkin "väärinymmärretty" otsikko, mutta sille ei ole omaa ketjua, eikä varmaan tarvikaan.
 
Viimeksi muokattu:
En tiedä, vaivaako silmät, aivot tai joku puutostauti, mutta eilen oli MTV:llä ohjelma "Runkkuritarit Jamie ja Jimmy" (ruokaohjelma) ja tänään luin YLen sivuilta Clinton:"voin hyvin ja olen panemassa"
 

SgtMarkov

Jäsen
Ei ole otsikko, mutta kun firman autosta kääntää virrat pois niin kojetauluun syttyy teksti "safelock". Lähes poikeuksetta aivoni kääntävät sen muotoon "Sherlock".

Siinä tulee sitten millisekunnin verran mietittyä että mitä mä nyt tein?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös