Väärin kuultuja biisejä tai biisin osia...

  • 46 169
  • 255

Grome

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Chicane feat. Tom Jones - Stoned In Love

ı am stoned in love but now we do...good love

"i am Stoned in love, but not with you...good love "

Hetken kerkesin hoilottamaan autossa, kunnes takapenkiltä tuli korjaus.
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Rolling Stones: Paint it black

Näin se menee:
"I see a red door and I want it painted black "

Näin B1 kuulee sen useimmiten:
"I see a rectum and I want to paint it black"
 

Kaivanto

Jäsen
Keskon mainosten lopuksi on varmaan 90-luvun lopulta lähtien laulettu kuullakseni "kossu per market", joskin mainostajan tarkoittama muoto lienee "koo supermarket"
 

Siri

Jäsen
Ehdoton suosikki tähän ketjuun on tietysti (ehkä jo mainittukin) Apulannan Anna mulle piiskaa:

Näinhän se menee: "Anna mulle piiskaa, hei beibi, teethän mulle niin..."
Näin se on joskus kuultu: "Anna mulle piiskaa, hei beibi, ethän ole mies"
 

ShitBreak

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport, NHL
Yks kaveri oli kuullut Mokoman Vainottu-biisistä hieman väärin sanoja.

Oikea menee: "saat puolustaa minua...."

ja se oli kuullut: "saat punamustaa pillua..."
 

Jonisti

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers, Kalpa, Україна
ainakin radiosta kuullessani antti tuisku - Sekaisin kertosäkeessä luulin että se sanoo piristä sekaisin. Sanookin biitistä. Paskaa silti.

Onkait niitä muitakin, muttei tule vaan mieleen.
 

shineman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HaMu -12
"..perkeleet kun puissa soi!" - Ajetaan me tandemilla.

Kymmenen vuoden jälkeen kävi ilmi, että sanat menevät ..."perkeleet kun kuiskas moi!"

- Ja virhe toisin päin: Äidinkielenään ilmeisesti ruotsia puhuva Riki Sorsa laulaa iskelmässä Haaveissa vainko oot mun: "...kun saavut paikkaan odotetuun". Pitää tietysti olla "odotettuun". Monta vuotta piti sitäkin kuunnella ennenkuin selvisi miksi ko. laulussa on jotain outoa.

Voi vittu! Ekaa kertaa eksyin tähän ketjuun ja ^viestiin. Tätä nimenomaista biisiä on coveroitu bändin kanssa vuosikaudet ja juurikin tuolla väärällä riimillä aina! Nyt hävettää :(
 

Pate

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Emännän siskon mies lauleskelee kännipäissään usein mm. Irwiniä, ja siinä kun oikeassa kappaleessa lauletaan "Sven Tuuvaa siellä ei näy", äijä hoilaa "Sen kuvaa siellä ei näy". Pariin kertaan yrittänyt oikaista erhettä, vaan eipä tunnu menevän ns. läpi.
 

Niksuli_

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa ja Dallas Stars.
Biisinähän on siis Kotiteollisuus - Helvetistä itään

Minä olen luullut Hynysen laulavan näin : Puhut vaatteiden hinnoista, haaveilet tulisista rinnoista

Todellisuudessa sanat menevät näin : Puhut vaatteiden hinnoista, haaveilet uusista rinnoista

Että on tässäkin KT-fani. :)
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Nirvanan Smells Like Teen Spirit -kappaleen lopussa Cobain laulaa ihan selvästi: Rafael Nadal, Rafael Nadal, Rafael Nadal, Rafael Nadal, Rafael Nadal.

Kuunnelkaa vaikka itse. Klik.
 

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers
Fall Out Boyn biisiä This Ain't a Scene en kuullut ihan kohdalleen.

Kertosäe "This ain't a scene, it's a goddamn arms race" loppui mielestäni sanoihin "goddamn arse face".

Lisäksi olin kuulevinani seuraavanlaista lyriikkaa: "I'm a little man, and I'm also evil, also insecure" vaikka todellisuudessa sanat näyttävät menevän jotakuinkin näin: "I'm a leading man, and the lies I weave are oh so intricate".
 

Maglor

Jäsen
Suosikkijoukkue
EDM
Ihmettelin hieman, kun Metallican biisin "Free Speech" alkusanat menivät kutakuinkin:

"Freeze bitch! Freeze Bitch! Freeze fucking bitch!" Sitten tulikin katsottua kappaleen nimi ja kyllä nolotti.
 

tuuski

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallo-Kärpät
Ihmettelin hieman, kun Metallican biisin "Free Speech" alkusanat menivät kutakuinkin:
Ilmeisesti tässä tarkoitetaan Free Speech For The Dumbia, joka on Dischargen biisi. Metallica toki coveroi sen Garage incillä.
***

Itse ihmettelen edelleen Ramonesin I don't wanna go down to the basement -biisiä tai sitten "basementin" englanninkielinen ääntäminen on hakusessa. Onko basement = kellari -sanalla joku lyhennys, joka kuuluu suunnilleen [bai] tai [bei]? Siltä se minusta tuossa biisissä kuulostaa. Ässää en pysty tuossa kuulemaan, eli se ei voi olla edes "base".
 

rinkeli22

Jäsen
Fall Out Boyn biisiä This Ain't a Scene en kuullut ihan kohdalleen.

Kertosäe "This ain't a scene, it's a goddamn arms race" loppui mielestäni sanoihin "goddamn arse face".

Lisäksi olin kuulevinani seuraavanlaista lyriikkaa: "I'm a little man, and I'm also evil, also insecure" vaikka todellisuudessa sanat näyttävät menevän jotakuinkin näin: "I'm a leading man, and the lies I weave are oh so intricate".

Parhautta..

http://www.youtube.com/watch?v=LucfKdukf10
 
Suosikkijoukkue
HIFK ja brändin juojat. NP#35.
Soungardenin Kickstand
...kuultu...
"Kickstand, you loose and I threw up.
Kickstand, you got the juice to feel my cum..."

..kansiteksti väittää...
"Kickstand, you loose and I threw up.
Kickstand, you got the juice to fill my cup..."

Päättäkää itse http://www.youtube.com/watch?v=u6orrliBudg
 

CaGe

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vuosia, vuosia sitten kun olin pieni poika vielä niin Giletten mainoksessa soiva Venus biisi kuullosti hemmetin paljon hauskemmalta sen jälkeen kun ekana kertana kuulin sen väärin.

Im your penis, im on fire, you desire.
 

Randy Marsh

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokipojat
http://youtube.com/watch?v=FcsBWKD2brA

"Kun sulla on vapaat kädet, myöskin hevonpaskamäet..."

Pakko myöntää että edes tarkasti kuuntelemalla en saa selvää mitä siinä oikeasti lauletaan :)
 

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Michael Stipe (R.E.M.) nyt ei koskaan ole ollut erityisen selväsanainen, mutta muutaman vuoden kuuntelun jälkeen alkoi kiinnostaa mitä kappaleen "The Sidewinder Sleeps Tonite" kertosäkeessä oikein lauletaan.

Ihmetys oli suuri kun selvisi että sanat kuulemma menevät:

"Call me when you try to wake her up"

En kehtaa edes sanoa mitä itse kuvittelin kuulevani.
 

Viikatemies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport, Hifk
Jotenkin saan Nightwishin Master Passion Greed kappaleen väännettyä aivan persiilleen, arvaatte varmaan miten. Se häiritsee jo kuunteluakin..
Mastööpeissön kreed..
 

Borgie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Megadeth ja 1000 Times Goodbye.

Kuulin:
That this would be my last goodbye
Let me put penis on your eyes

Ja oikeasti:
That this would be my last goodbye
Let me put pennies on your eyes

Avatui kyllä aika äkkiä oikeat sanat ihan kuuntelemalla...
 

morningstar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Buffalo Bills
Wired were the eyes of a horse on a jet pilot
One that smiled when he flew over the bay


..laulaa System of a Down kappaleessa Jet Pilot. En nyt tiedä onko se varsinaisesti väärin kuulemista, jos ei osaa erottaa, lauletaanko siinä pilotista ja hevosesta vai pilotista ja huorista.

Sitten tämä oudompi tapaus. Muistaako joku vielä Rednexin ysärirenkutuksen Cotton Eye Joe? Kertosäkeen kuuluisi mennä näin:

If it hadn't been for Cotton-Eye Joe
I'd been married long time ago
Where did you come from where did you go
Where did you come from Cotton-Eye Joe

Tuon lihavoidun tekstin paikalla hurrisolisti laulaa täyttä dadaa. Joskus vuonna ysiviis kuuntelin sitä jopa hidastettuna ja se ei perkele vieköön laula noin. Ei edes lähelle.
 

Vertical

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Niin, olin tässä jokunen aika sitten tulossa kysymään "Mikä sen biisin nimi olikaan" ketjussa, että hausssa olisi biisi, jonka solisti kuulostaa ihan kuin Billy Idolilta, ja kertsissä hoetaan jotain "lesbo fantasy". Kun ei googlettaminenkaan auttanut pikaisesti (Miksiköhän?), niin päätin katsoa Billy idolin kaikki levyt läpi, ja kas...

Flesh for fantasy.

Pari sekuntia tunsin itseni hivenen yksinkertaiseksi, lopussa jopa valaistuneeksi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös