Uusikartanon jatko?

  • 3 817
  • 29

Skoda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Itse uskon että Aki oli yllättäväkin tärkeä pala Saipalle. Hän on älykäs ja rauhallinen sentteri joka pitää oman viisikkonsa pelin paketissa. Hänen puuttumisensa näkyy varmasti Saipan tämän kauden pelissä. Mikään hirmuinen pistenikkari Uusikartano ei ole, mutta erittäin arvokas mies joukkueelleen. Tällaisia kavereita ei kumminkaan ihan joka puussa kasva.
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille
Viestin lähetti Tosiveteraani
Et kylläkään vastannut, kuulutko siihen valmennusryhmään? Minä epäilen, että sitä ei tiedä vielä valmentajat eikä Kaarna, ketkä ovat ensi kauden senttereitä.

En minä missään vaiheessa ole maininnut tietäväni, ketkä ovat ensi kaudella senttereitä. Mainitsin ketjun avausviestissäni että kyseisiä pelaajia on ALUSTAVISSA KAAVAILUISSA suunniteltu SaiPan senttereiksi. Ja kai sinulle tulee yllätyksenä, että Mälkiä ja Kaarna miettivät jo ensi kauden joukkuetta? Mielenkiintoista, että joku voi tuollaisesta sanamuodosta käydä heittelemään ärräpäitä.

Tällä hetkellä tosiaan näyttää siltä, että ensi kauden kakkossentteri on Qvist tai Nokelainen. Tuossa on SaiPan taholta vähän optimismia mukana, sillä kavereiden pitää kuitenkin pystyä vielä nostamaan tasoaan tästä vuodesta täyttääkseen sen tontin vaatimukset niin hyvin, että joukkue voisi selvitä pudotuspeleihin.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Minä olisin periaatteessa valmis tarjoamaan Uusikselle sopimusta, jos mies vaan on kuntoutunut täysin ja pystyy aloittamaan harjoittelun ajoissa ja olisi sikäli täydessä iskussa kauden alkaessa. Toinen seikka miksi hänet pitäisin on se jos ei ole parempiakaan senttereitä saatavilla. Uusikartano ei kuitenkaan ole huono pelaaja. Todennäköisesti tulee olemaan jälleen pirun vaikea löytää huippusenttereitä tai edes hyviä. Ykköskenttä kaipaisi kyllä jotain todella juonikasta ja taitavaa pelinrakentajaa keskelle. Siltä osin on varmasti pakko katsella ulkomaiden suuntaan.
 

Jubomir

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Viestin lähetti Ted Raikas
Kyllä, jos pystyy ottamaan ensikaudella isoja harppauksia eteenpäin. Sopisi minulle kyllä, mutta hieman epäilen josko Eetusta on vielä siihen asemaan? Jää nähtäväksi. Toivottavasti saa fysiikkaa lisää Äijälän käsittelyssä.
Kyllä Qvististä on ehdottomasti tehtävä kakkossentteri ensi kaudeksi, fysiikkaa vaan kesällä kuntoon, niin ensi kausi on Qvistin läpimurtokausi, näin uskon. Toivottavasti johto älyäisi jatkaa sopimusta ennenkuin joku muu on jo miehen vienyt..Toivottavasti Qvist ei kuitenkaan Äijälän käsittelyyn joudu, ettei vaan maaliin joudu, sen verran sekaisin SaiPan systeemit tällä hetkellä on..
Uusikartanolle ei tilaa kahteen ekaan ketjuun ja kolmosnelosketjussa ei varmaan tilaa sekä Kauppiselle että Akille, joten voi Uusikartanon jatko olla tiukassa.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Viestin lähetti Jubomir
Toivottavasti Qvist ei kuitenkaan Äijälän käsittelyyn joudu, ettei vaan maaliin joudu, sen verran sekaisin SaiPan systeemit tällä hetkellä on..
Heh, toden totta. Tekstiin oli livahtanut paha lapsus. Tarkoitin siis tietenkin Jaatisen Jormaa. =)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös