Uuden espoolaisen joukkueen nimi

Viestiketju osiossa 'Espoo United' , aloittajana The Nikkari, 13.05.2016 klo 10.49.

?

Mikä pitäisi olla uuden joukkueen nimi?

Poll closed 12.06.2016.
  1. Blues

24,7%
  2. Kiekko-Espoo

58,6%
  3. Espoo United

6,5%
  4. Muu

10,2%
  1. DanC Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Suomen maajoukkue, Bleg, ACM
    Lainaus:
    Blues kuoli edustusjoukkueen tasolla jo JE Oy:n toimien tuloksena. Toiveita oli, että uusi joukkue olisi käyttänyt Blues-nimeä. Ehkä EU:n juurtumisen taso voi olla reilun 10 vuoden päästä samalla tasolla mitä se oli Bluesin kanssa. Tuohon vaikuttaa niin moni tekijä. Aika näyttää sitten miten homma meni.

2. Footless Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Toronto Maple Leafs
  3. Tonnikala Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Espoo Blues
    Lainaus:
    Mietinkin juuri, että miksi EU:n nettisivuilla kaikki uutiset ovat koripalloa koskevia. Pientä toivon kipinää (siis aivan minimaalista) herättää siis lätkäjengin nimen kannalta peilattuna tuohon uutiseen. Toisaalta tätä ajatusta vastaan sotii mm. Se että jussi on sanonut että EUlla mennään ja että lätkäjengin kausarit ovat EU:n nettisivuilla myynnissä.

Tämä korisuutisten suhteellinen ylimäärä nettisivuilla johtunee siis vaan Valavuoren suhteellisesti paremmasta aktiivisuudesta verrattuna hoki tiimiin.

4. snoukka Jäsen

Suosikkijoukkue:
    blues
    @Tonnikala, tätä olen miettinyt että olisiko vielä toivoa Blues nimestä. Todennäköisesti saisi jonkinlaisen boostin kausarien myyntiin ja myös irtolipuille kauden alkaessa jos nimenä Blues. Tää faniporukka heräisi ihan uudella tavalla siihen!! Noniin ja sitten minä heräsin....

5. DanC Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Kyllä tuo nimihomma on taputeltu. Veikkaan, että toimittajan piikkiin. Täyskäännös tässä vaiheessa olisi ihme, mutta toisaalta ei yllättäisi. Tai kyllä yllättäisi kunnolla.

Koripallopuolella tosiaan tiedottaminen jne. kulkee. Mopon pysyminen hanskassa taas on eri juttu. EU:n sivuja vilkaisemalla saa käsityksen, että koris on se ykkösjuttu ja lätkä jossain sivussa.

6. SaLi Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Kärpät
    Huutelen vieraisiin, mutta onhan tuo logo kauhea!
    Kävin katsomassa joukkueen nettisivuja sekä eri some-sivuja, ei kovin vakuuta tällä hetkellä.
    Toivon, että Espoosta saadaan vielä aikaan Liigajoukkue. Tsemppiä sinne!

7. Karkoil Jäsen

Suosikkijoukkue:
    KIEKKO-ESPOO
    Keskustelin entisen aktiivisen Blues-kannattajan kanssa, että EU nimi on mauton ja jopa ärsyttävä nimi seuralla. Jos nimenä olisi Kiekko-Espoo/Blues niin varmasti tulisi käytyä katsomassa useita otteluita, mutta EU ei sytytä millään tasolla. EUn matseissa voi käydä satunaisesti tapaamassa kavereita.

8. ~KarKaus~ Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Philadelphia Flyers
    Lainaus:
    Siis mitä helvettiä. Kutsutko kavereiks hemmoja jotka menee unitedin peleihin.

9. jeani Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Virkavapaalla Venäjän liigassa
    58,6 prosenttia äänestäneistä on valinnut (oikean) vastausvaihtoehdon eli Kiekko-Espoon. Mutta mutta, ensin tuli muovi-Blues ja sitten vielä potenssiin kolme muovisempi EU...

10. Ramirez Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Kiekko-Espoo
    Eipä mulla ole mitään negatiivista kirjoitettavaa tänne seurasta jota en edes kannusta.

Toki tuolla on paljon mielenkiintoisia pelaajia, mutta enemmän mun suosikkipelaajia pelas viimekaudella Kärpissä (ja en mä kyllä niitäkään pysty/pystynyt kannustamaan).

EU kuulostaa nimenä liian vastenmieliseltä. En pysty kannustaan seuraa jonka kirjainlyhenne toisi negatiivisia ajatuksia politiikasta. Jos seuran lyhenne olis SDP tai CCCP niin samalla tavalla en pystyis sitä kannustamaan, vaikka se olis kuinka Espoolainen tahansa ja kirjainlyhenne tarkoittaisi Espoota. Nimellä on merkitystä.

Kiekko-Espoo elää mun muistoissa aina ja ikuisesti hautaan asti!

11. PeteX Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
    Kyllä Espoo Tigers olisi ollut parempi. Mieluummin kannustuksena ET, ET, ET kuin EU, EU, EU.

12. DanC Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Kun puhutaan paskoista nimistä, niin on niitä jotka alittavat tasossa Unitedin. Onneksi tuota joukkuetta ei nimetty Red Bulliksi.

13. Toni85 Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Espoo Blues loppuun asti
    Lainaus:
    RB Espoo United olisi kyllä kieltämättä aika komea nimi :D

14. Salama44 Jäsen

On ainakin mahtipontinen logo.

Onko se Euroopan Unioni vai Espoo United?
    Onko Salonoja ostanut koko EU:n?

15. Blöö Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Kiekko-Espoo, Blues, Espoo United
    Lainaus:
    Joo, hinta laski kun britit häippäs.

16. Lager Lager Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Jokerit
    Lainaus:
    NCAA-joukkueita apinoitu. Nostaisivat sitä U-kirjainta ylemmäs, niin toimisi paremmin.

17. Physical Edge Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Espoo
    Lainaus:
    Olet myöhässä. Logo ehti jo vaihtua.

18. Lager Lager Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Jokerit
    Lainaus:
    Olen sanaton. Vanha NCAA apinointi > Uusi eKoripallo.

19. Harald73 Jäsen

Suosikkijoukkue:
    1897
    Kaikkeen tottuu. Itse pidin kuoliniskuna aikoinaan sitä, kun K-Espoo logoineen vaihtui Bluesiksi. Toisin kävi. Nyt perusmuutosvastarinta tietysti pitää uutta logoa rumana (ja näin myös itselläni on asian laita), mutta ajan kanssa tuosta varmasti hyvä tulee ja muokkaavat sitten sitä jos näyttää siltä ettei tule (silleen pikkuhiljaa, ettei kukaan edes ehdi tajuta tahi huomata tms.).

20. Tshekki77 Jäsen

Suosikkijoukkue:
    HIFK, HJK, Maajoukkue (lajista riippumatta)
    Lainaus:
    Toisaalta tuntuu, että maalilauluunkin on haettu esimerkkiä Boston Bruinsilta, joten miksi ei logonkin kanssa? Mutta kyllä omaan silmään näistä kolmesta logosta se ensimmäinen (hevosenkenkä? sivuttain ja sisällä kruunu) oli selvästi hienoin.