Urut, kissat ja avaruuspoika – TPS:n ottelutapahtuma

  • 1 309 690
  • 6 473

The Priest

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS Turku
Se SportCafe'n edusta on nykyään kyllä yksi via dolorosa kulkea.

Vastapäätä olevan kioskin jono venyy portaita kohti ja tämä munamaidon maistelupiste luo tukkeen siihen ennestään jo ahtaaseen kulkuaukkoon.

Ratkaisu: Niillä jonotusnauhoilla kunnolla jono vaikka serpenttiininä sinne sivulle päin (ja vaikka kattoon kyltti: "Kioskin jono alkaa täältä") ja tämä munajuoman maistelupiste vähän syrjempään.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
TPS
Olisi tarkoitus viikon päästä muuttaa turkuun. En jaksa/osaa surffata netissä. Omistan opiskelijakortin.

Mikä olisi minulle edullisin ratkaisu, jos tavoitteena olla paikan päällä niin monessa kotipelissä keväällä kuin vain mahdollista.

Entä mites noi playoffit? Saako niitä jotenkin samaan pakettiin?

opiskelija kausarin hinta normaaliin verrattuna taitaa olla -20% ja tässä vaiheessa kautta lisäksi -30%. hinnat näkee kai verkkokaupasta, mutta näyttäisi vaativan rekisteröitymisen? Lippukauppa
 

Hauntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, TPS
Mihinköhän aikaan tänään mahtaa tuo paidannostoseremonia alkaa, vasta viideltä vaiko ennen? Ei nyt nopealla selauksella mistään tietoa tähän asiaan löytynyt. Tietääkö @Jessi ?
 

Jessi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mihinköhän aikaan tänään mahtaa tuo paidannostoseremonia alkaa, vasta viideltä vaiko ennen? Ei nyt nopealla selauksella mistään tietoa tähän asiaan löytynyt. Tietääkö @Jessi ?

Viideltä aloitetaan. Kannattaa silti olla hyvissä ajoin paikoillaan, sillä katsojia tulee olemaan paljon.
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Miksi manaan ottelun lopputuloksen jo etukäteen? Kotipeli, jossa ehkä yleisöä jonkin verran on ollut tähän asti hieman niin ja näin.

No toivottavasti alkutunnelmat ovat upeat!
 

manttu

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Jos nykyiset pelipaidat on siistei, niin ei tämäkään kauas jää!
 

Liitteet

  • IMG_0004.JPG
    IMG_0004.JPG
    233,4 KB · kertaa luettu: 491

peekay

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Montreal Canadiens & #11
Jos nykyiset pelipaidat on siistei, niin ei tämäkään kauas jää!

Joo on hienot paidat! Valitettavasti missasin paidanjäädytysseremonian, pitää katsoa nauhalta huomenna.

Ja pitää sanoa että on meidän cheerleaderit kyllä hienoja ja kauniita - liigan parhaat?
 

TrafficIsland

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Olin itse paikan päällä satunnaiskatsojana, kolmatta kertaa tällä kaudella. Ainakin omasta mielestäni seremonia oli juhlallinen ja arvokas. Hienoa, että Leppäsen kaltaisille seuralegendoille vihdoin annetaan se arvo, joka heille kuuluu. Hieman risuja kuitenkin antaisin seremonian kestosta. Taisi mennä lähemmäs puoli tuntia ennen kuin peli pääsi alkamaan. Puolet lyhyempänäkin olisi sama viesti mennyt perille vallan mainiosti.

Pientä kritiikkiä myös siitä seuran suuntaan toisesta asiasta koskien ottelutapahtumaa: sekä kuuluttaja että mediakuutio antoivat ymmärtää, että Jore-karhu olisi ollut toisella erätauolla Lastenmaailmassa. Jorea ei kuitenkaan lopulta paikalla näkynyt, mikä oli aika harmillista perheen pienimmän kannalta.

Yleisesti ottaen kaikki ottelutapahtumat, joissa olen itse ollut, ovat tällä kaudella olleet erinomaisesti toteutettuja. Siitä iso kiitos seuralle päin!
 
Suosikkijoukkue
TPS
Seremonia oli mielestäni oikein hieno ja itse en pitänyt sitä mitenkään kohtuuttoman pitkänä, varsinkaan kun katsellut jenkkimenoa sekä esimerkiksi Timosen vastaavaa Kuopiossa, joka kesti varmaan tunnin. Toki tuota olisi voinut hieman tiivistää ja 20 minuutissakin olisi selvitty, mutta ei noita nyt niin usein ole että tuosta puolesta tunnista jaksaisin olla harmissani.

Pientä kritiikkiä myös siitä seuran suuntaan toisesta asiasta koskien ottelutapahtumaa: sekä kuuluttaja että mediakuutio antoivat ymmärtää, että Jore-karhu olisi ollut toisella erätauolla Lastenmaailmassa. Jorea ei kuitenkaan lopulta paikalla näkynyt, mikä oli aika harmillista perheen pienimmän kannalta.

Itseasiassa oli, joskin tuli paikalle vasta erätauon loppupuolella
 

Sakoi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Itseasiassa oli, joskin tuli paikalle vasta erätauon loppupuolella

Olisko ollut kyse siitä, että hallilla oli melko paljon porukkaa ja varmasti Jorellakin vientiä. Ei ehkä oltu osattu varautua siihen, että siirtyminen kestää paikasta toiseen. Ei oikein voi juostakkaan käytäviä läpi ja jättää toista osaa lapsista heiluttelemaan seinille.
 
Suosikkijoukkue
TPS
Varmasti näin, käytävillä näytti pörräävän paljon lapsia ympärillä. Toki ymmärrettävän harmillista sekin, jos lasten kanssa lähtee vartavasten tuonne alakertaan eikä tyyppiä näy. Kyllähän tuonne alakertaankin jotain takareittejä pääsee parissa minuutissa vaikka hallin toiselta puolelta joten siinä mielessä kannattaa pitää suunnitelmista kiinni ettei tule pettymyksiä kellekään.
 
Nyt siellä on löydetty Voittoon super TPS kokonaisena tai ainakin parempilaatuisena/pidempänä. Nyt sitä jo sinne youtubeen jonkun "toimistokesähessun sooloiluna". Yleisö vaatii tätä.

Ja Jorelle vielä terkut ettei nyt ehkä kannata sinne vastustajan faniporukan keskelle mennä, täyttä typeryyttä moinen. Parempi kun on täysin huomioimatta vierasporukat. Joltain muulta porukalta olisikin tullut mouskua siihen tyyliin että vieläkin lehdet kirjottaisivat ja lapset itkisivät.
 

tombz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tps,Nhl,Tuto,Turkulainen juniorijääkiekko
Ennen peliä toimi hyvänä tunnelman nostattajana kyllä. Harmi ettei lyödy youtubesta tai vastaavasta.
 
Suosikkijoukkue
TPS
Ja Jorelle vielä terkut ettei nyt ehkä kannata sinne vastustajan faniporukan keskelle mennä, täyttä typeryyttä moinen. Parempi kun on täysin huomioimatta vierasporukat. Joltain muulta porukalta olisikin tullut mouskua siihen tyyliin että vieläkin lehdet kirjottaisivat ja lapset itkisivät.

Istuin optimaalisella paikalla sen suhteen, että näin tämän tilanteen aika hyvin. Jore tosiaan kävi ensin kurkkimassa siinä laidalla, sen jälkeen hyppäsi kyseiseen katsomonosaan Lukon porukan keskelle ja lähti kapuamaan ylöspäin yleisön seassa. Joku siinä taisi heittää läpyt Joren kanssa, kunnes eräs fiksu nuorimies heitti suoraan maskottia päähän, todennäköisesti rytätyllä mukilla tai vastaavalla. Olin kuulevinani, että yksi Raumalaisistakin huusi "Kuka vittu sen heitti??" tjsp. Tämä jälkeen pari tosimiestä päätti estää Joren etenemisen kohti käytävään/portaita tönimällä tätä. Mitään valtavaa provosointia tuossa ei mielestäni tapahtunut, mutta täytyy ihmetellä jos pääosin aikuisten ihmisten psyyke on sillä tasolla, että lähdetään jotain maskottia tuuppimaan.

No, olisihan tuon toki voinut välttää sillä, ettei sinne menisi ollenkaan, itse tosin pidin sitä ihan rentona hassutteluna kunnes näin, että osa pahoitti noin pahasti mielensä.
 
Viimeksi muokattu:

eki likanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Albijon Muzaci
Ei kai yksikään täysjärkinen karhu kuvittele että jengi alkaa käyttäytymään väkivaltaisesti jos menee niiden lähelle? Hullua puuhaa kyllä, mutta aina varmasti löytyy joka kannattajaryhmästä jotain idareita.

Sivumennen sanoen, olen pitkään ihaillut Eetu-kettua, joten hienoa että Turkuunkin saatiin oma maskottieläin.
 
Laitetaan nyt paskan pelin ainoalle valopilkulle maininnat: Jore kyllä on pirun hyvä luomus. Sydäntä lämmitti katsella miten lapset tulevat halimaan Jorea kun tämä kiertelee hallia. Aluksi pidin ideaa laimeana ja jopa vastenmielisenä NHL:n matkimisena mutta pakko antaa propsit nyt.
 

tamme

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Jore on ollut oma suosikki alusta asti. Kaikki muut aiheuttaa myötähäpeää, mutta Joresta tykkää lapset ja aikuisetkin. Hienoa että meillä on liigan paras maskottikin!
 

Kaukalonreuna

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mitenkäs tänään yläkatsomoiden aukiolo? Ainakin ticketmasterilta saa lippuja E-katsomoon.

Kerran on käynyt niin että olen ostanut liput ylös ja sitten ne ovatkin olleet kiinni. Silloin laitettiin lippujonoon vaihtamaan liput alakatsomopaikoille, joten ei kiinnostaisi jonottaa vaikka on hankkinut liput ennakkoon.

Osaako @Jessi valaista minua?
 
Viimeksi muokattu:

Josp

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS & Bolts
Mitenkäs tänään yläkatsomoiden aukiolo? Ainakin ticketmasterilta saa lippuja E-katsomoon.

Kerran on käynyt niin että olen ostanut liput ylös ja sitten ne ovatkin olleet kiinni. Silloin laitettiin lippujonoon vaihtamaan liput alakatsomopaikoille, joten ei kiinnostaisi jonottaa vaikka on hankkinut liput ennakkoon.

Osaako @Jessi valaista minua?
Varmaan ihan harkittu veto, kun tais aueta vasta maanantaina yläkatsomot lippupalveluun. Liittyy varmaan tohon hiihtolomaviikon 5€ lastenlippu tarjoukseen. Jännä kyllä että on yläkatsomot auki, kun alhaaltakaan ei näytä olevan paljoakaan myyty noita halvimpia lippuja.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös