Uppoava laiva yleensä jätetään!

  • 3 223
  • 18

#12

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei taida olla kuin ajan kysymys ennekuin Jussi kyllästyy kalliseen harrastukseena ja sopii markkinajohtajan kanssa edullisesta farmidiilistä (kuulostako tutulta fudiksen piiristä?). Viisaat ymmärtävät jo nyt lähteä scouttaamaan omaa suosikkijengiänsä ja ilolla olen huomannut monen Bluesfanin ymmärtäneen fyysisen kiekon päälle. DDR:stä sitä saa. Tervetuloa! ;)
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Pthyih

Niin, mä tyydyn räkäisemään takinkääntäjien päälle. Vaikka jengiä tulee paljon kritisoitua, johtuu se vain siitä, että sen seuran kannattaminen on jo oikeastaan verissä eikä sitä mikään sekundapoppoo ddr-hallista, tai muualtakaan, kykene koskaan korvaamaan.
 

DanC

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, Bleg, ACM
Viestin lähetti #12
Ei taida olla kuin ajan kysymys ennekuin Jussi kyllästyy kalliseen harrastukseena ja sopii markkinajohtajan kanssa edullisesta farmidiilistä (kuulostako tutulta fudiksen piiristä?). Viisaat ymmärtävät jo nyt lähteä scouttaamaan omaa suosikkijengiänsä ja ilolla olen huomannut monen Bluesfanin ymmärtäneen fyysisen kiekon päälle. DDR:stä sitä saa. Tervetuloa! ;)

Ohh, #12 kirjoittaa ihan kuin olisi asiasta kokemusta. Ettet vaan olisi ex-jokerifani, senkin rotsi :)
 

#12

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Re: Uppoava laiva yleensä jätetään!

Viestin lähetti DanC
Ohh, #12 kirjoittaa ihan kuin olisi asiasta kokemusta. Ettet vaan olisi ex-jokerifani, senkin rotsi :)

Ohhoh! Se jätkä joka syytti sikoihin sekaantumisestakin pääsi helpolla. Hevosenpää on kuitenkin sinua, hyvä DanC, jo tyynyllä odottamassa!

Mutta, ihan vakavasti ottaen, eikö Hjallis opettanut uusien joukkueiden sporttifaneille jotain? Vai eikö vastaavaa "voi tapahtua" teidän organisaatiossa?
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Re: Re: Re: Uppoava laiva yleensä jätetään!

Viestin lähetti #12
Mutta, ihan vakavasti ottaen, eikö Hjallis opettanut uusien joukkueiden sporttifaneille jotain? Vai eikö vastaavaa "voi tapahtua" teidän organisaatiossa?

Riippuu tietysti mikä on uusi joukkue. Itse katson seuran 20 vuotisen historian tekevän siitä jo jotain muuta kuin mitä FC Jokereiden kaltainen parin vuoden ikäinen puulaakiporukka oli. Ja Leuattoman opetukset menköön sinne Ilmalan sakille, täällä Hjöördiksen seurauskollisuudesta ei kaivata edes maistiaisia.
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Jahas, ihan tahallaan tullaan haastamaan riitaa tänne puolelle. Noh, ei se mitään, tähän on totuttu.

Espoota kannatetaan niin kauan kun Espoossa yksikin lätkäjoukkue löytyy, jos liigasta ei löydy niin sitten katotaan A-junnujen peliä ja divarikiekkoa.

Tosin ymmärrän hyvin jos HIFKin kannattajajoukossa mietitään näitä asioita, eihän tästä ole kuin 10 vuotta kuin moni nykyinen "paljasjalkainen tölisläinen" huusi kuin kiimainen hirvi Teemun ja Keken luistellessa jäälle.
 

Balderis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk + Edmonton Oilers
Re: Pthyih

Viestin lähetti Juhaht
Niin, mä tyydyn räkäisemään takinkääntäjien päälle. Vaikka jengiä tulee paljon kritisoitua, johtuu se vain siitä, että sen seuran kannattaminen on jo oikeastaan verissä eikä sitä mikään sekundapoppoo ddr-hallista, tai muualtakaan, kykene koskaan korvaamaan.

Oikein. Takinkääntäjät ovat syvältä perseestä. Ja niitä kuule löytyy sieltä Bluesistakin. Entisiä vannoutuneita Hifkiläisiä ja narreja. Kyllähän se just tasan niin on että omaa jengiä kannustetaan ja tuetaan vaikka paskan seassa uidaan, joten itsekin Espoolaisena, tosin Hifk;n miehiä jo piiiitkän aikaa, toivon todellakin että Te Bluesilaiset pidätte päänne pystyssä sekä selän suorana ja jatkatte omienne puolen pitämistä.
Tuosta "sekundajengistä" rohkenen olla eri mieltä kanssasi Juhaht! Kannattaa vähän miettiä mitä suustaan sylkäisee. Tai mene apteekin kautta kotiin. Sieltä saattaa löytyä apua yllättäviinkin ongelmiin.
 

Kiekoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Україна
Pohjamutien kautta on menty esimerkiksi Jokereissa ja Kärpissä ja mennään Espoossakin, jos tarve vaatii. Fanius nyt ei ole yhdestä Ruutusta tai Salonojasta kiinni.
 

Blågula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Blues, Kiekko-Espoo
...sitä paitsi Bluesin fanina oleminen on varsin kasvattavaa touhua. Tässä on vuosien varrella oppinut miten vastoinkäymisiä ja epäonnistumisia käsitellään, ja on saanut tottua siihen että on jatkuvasti alakynnessä kun kavereiden ja tuttujen kanssa väännetään kättä jääkiekosta. IFK-fanien kokemat tuskanhetket ovat pientä meidän kärsimyksiin verrattuna. Jos Hifkillä menee oikein heikosti niin voi vaikkapa lohduttautua tuijottelemalla katossa roikkuvia viirejä. Mistäs me saamme lohtua? Siitä että aiemminkin on mennyt päin vittua?

Se porukka joka uskollisesti käy katsomassa Bluesin otteluita LA-areenassa on oikeasti todellista eliittiporukkaa. Homma nimittäin vaatii aikamoista sitkeyttä ja kivunsietokykyä. Gloryhunttereita katsomosta tuskin löytyy, ne ovat aikoja sitten siirtyneet muualle tai ehkä he sitten ovat harvinaisen epäpäteviä gloryhunttereita...
 

Erling

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Kiekko-Espoo, Arsenal, Honka
Joo ei tässä mitään laivoja olla jättämässä.Joskus ehkä sekin kävi mielessä, mutta ei. Itse asiassa olen tänän syksynä käynyt katsomassa eniten Bluesin matseja, sitten Matinkylän kausikortti vuosieni.

Se mikä ei tapa, niin vahvistaa. Käydään sitten vaikka Mestiksessä asti, mutta eiköhän sieltä vielä joskus nousta. Ehkä espoolainen jääkiekkoilu tai Blues tarvitsee sen saman opetuksen ja herätyksen, kuten niin moni muukin tämän hetkinen liigajoukkue on tarvinnut.
 

Groove Armada

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Starkin noutopihan parakki
Viestin lähetti Blågula
...sitä paitsi Bluesin fanina oleminen on varsin kasvattavaa touhua. Tässä on vuosien varrella oppinut miten vastoinkäymisiä ja epäonnistumisia käsitellään, ja on saanut tottua siihen että on jatkuvasti alakynnessä kun kavereiden ja tuttujen kanssa väännetään kättä jääkiekosta.

Tuo on kyllä niin totta myös täällä Jyväskylässä päin. Onneksi täällä ei ole lähimailla vaihtoehtoisia joukkueita kuten siellä päin, joten siinä mielessä ei joudu kavereiden vittuilua kuuntelemaan :) Mutta tuo menestymättömyys kasvattaa, ja niitä menestyksen hetkiä kyllä varmasti sitten osaa arvostaa. Jo pelkkä voitto tuntuu helvetin hienolta, kyllä sitä varmaan itkisi ilosta jos joskus mitali tulisi :D
 

tapio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bleg, Crisu, Pena, fööni, geeli ja Vidal Sasoon!
Viestin lähetti #12
Ei taida olla kuin ajan kysymys ennekuin Jussi kyllästyy kalliseen harrastukseena ja sopii markkinajohtajan kanssa edullisesta farmidiilistä (kuulostako tutulta fudiksen piiristä?). Viisaat ymmärtävät jo nyt lähteä scouttaamaan omaa suosikkijengiänsä ja ilolla olen huomannut monen Bluesfanin ymmärtäneen fyysisen kiekon päälle. DDR:stä sitä saa. Tervetuloa! ;)

Haistapa poitsu Elomon sukat :P Eihän toi nyt ole reilua tulla tuolla tavalla kalastelemaan faneja. Ei se teidän tuote niin hyvässä kunnossa ole, että sinne kuivahtaneeseen itäblokkimaiseen halliin jaksaisimme tulla nököttämään.

Fyysinen pelikin ollut jo monia vuosia lähinnä mielikuvissa vaikka punanuttuiset vahvassa itsesuggestion hurmassa toisin kuvittelevatkin. Aralle terveisiä ja Salonojalta ei fyrkat lopu ja jos loppuu niin eiköhän joku Espoolainen Nokiamiljunääri innostu jääkiekkosta ja rahoita hommaa seuraavat 10 vuotta.

Tää on meidän Blues ja tuotteena loistavaa vastapainoa muuten niin menestyksen kyllästyttämässä elämässämme. Tarpeellinen vastavoima katsos!
 

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Viestin lähetti #12
Ei taida olla kuin ajan kysymys ennekuin Jussi kyllästyy kalliseen harrastukseena ja sopii markkinajohtajan kanssa edullisesta farmidiilistä (kuulostako tutulta fudiksen piiristä?). Viisaat ymmärtävät jo nyt lähteä scouttaamaan omaa suosikkijengiänsä ja ilolla olen huomannut monen Bluesfanin ymmärtäneen fyysisen kiekon päälle. DDR:stä sitä saa. Tervetuloa! ;)
Provona ihan hyvä. Mutta olen samaa mieltä Blågulan kanssa, Bluesin kannattaminenhan karaistaa miestä. Tässä osaa jo olla niin turtunut ettei viime Kerho-pelin 1-4 tappioasema edes vituttanut. Oli oikeastaan ihan sama miten siinä pelissä käy, ei edes kiinnostanut. Ja en tainnut olla ainoa. Offsidesta bongattu ainakin Juhaht ja msg taisivat istua siinä suht lähellä eikä mun mielestä herrojen naamasta mitään vitutusta ollut heistäkään havaittavissa. Saatan toki olla väärässä.

Tää on kato meidän Blues.
 
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo.
Re: Re: Uppoava laiva yleensä jätetään!

Viestin lähetti Nikke
Provona ihan hyvä. Mutta olen samaa mieltä Blågulan kanssa, Bluesin kannattaminenhan karaistaa miestä. Tässä osaa jo olla niin turtunut ettei viime Kerho-pelin 1-4 tappioasema edes vituttanut. Oli oikeastaan ihan sama miten siinä pelissä käy, ei edes kiinnostanut. Ja en tainnut olla ainoa. Offsidesta bongattu ainakin Juhaht ja msg taisivat istua siinä suht lähellä eikä mun mielestä herrojen naamasta mitään vitutusta ollut heistäkään havaittavissa. Saatan toki olla väärässä.

Itsekin juhaht:n ja msg:n seurueessa istuvana uskallan muidenkin puolesta vastata, että tähän rämpimiseen on jo niin turtunut ettei se enää tunnu juuri missään. Jos tämän toiminnan ottaisi haudanvakavasti ja yhtä tosissaan kuin muutama päätykatsomon idiootti, niin saattaisi verisuonet olla aika puhki.
 

msg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sopimustekninen verovelka
Pahintahan tässä on juuri se, että ei tunnu enää miltään. Ei vituta, ei edes huvita ja lopputulos tuntuu yhdentekevältä.

Montako matsia olikaan vielä tällä kaudella lusittavana?
 

fakta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Viestin lähetti Elmeri Hautamäki
Itsekin juhaht:n ja msg:n seurueessa istuvana uskallan muidenkin puolesta vastata, että tähän rämpimiseen on jo niin turtunut ettei se enää tunnu juuri missään. Jos tämän toiminnan ottaisi haudanvakavasti ja yhtä tosissaan kuin muutama päätykatsomon idiootti, niin saattaisi verisuonet olla aika puhki.
Ehkä sieltä löytyy pari idioottia, en minä siitä sen enempää tiedä. Sen sijaan en menisi kutsumaan "todellisia faneja" idiooteiksi vain siksi että oman joukkueen kannattaminen on heille tärkeä asia. Siinä tapauksessa rohkenen väittää että esimerkiksi San Sirolta olisi eilen löytynyt noin 70.000 idioottia... Ne italialaiset... :-)

Saattaa olla että laivan upotessa jengi hyppää veteen. Ei siinä tapauksessa muuta kuin uutta lauttaa kokoamaan.
 
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo.
Re: Re: Uppoava laiva yleensä jätetään!

Viestin lähetti fakta
Ehkä sieltä löytyy pari idioottia, en minä siitä sen enempää tiedä. Sen sijaan en menisi kutsumaan "todellisia faneja" idiooteiksi vain siksi että oman joukkueen kannattaminen on heille tärkeä asia. Siinä tapauksessa rohkenen väittää että esimerkiksi San Sirolta olisi eilen löytynyt noin 70.000 idioottia... Ne italialaiset... :-)

En mä "todellisia faneja" idiooteiksi kutsu, ennemminkin on helvetin hienoa että omien takana ollaan vaikeillakin hetkillä. Ainoa asia mikä riepoo on totaalisen yksisilmäinen sinisten lasien takaa katsominen ja idioottimaiset huutelut sieltä katsomosta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös