Update: Pre-season 2007-2008

  • 41 053
  • 128

Tepa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Moni on lykkämässä Vertalaa neloseen ja Mustosta neloseen. Tulevaisuus näyttää mikä on herrojen rooli. Vertala ja Mustonen on kuitenkin pelaajia, jotka voivat loukkantumisen iskiessä olla miehiä, jotka latoo mukavan määrän maaleja.

Itse ainakin edelleen näen Vertalalle roolin ja tarpeen joukkueessa. Kovaa luistelevia duunareita tarvitaan joukkueessa kuin joukkueessa. Smaten hän niitä harvoja pelaajia Kärppien laituriosastosta jotka on kohtuullisen vahvoja maalinedusta pelaajia. Sitten Pyörälän lähdön itse ainakin näen niistä jopa pientä upeloa.

Edellä olevan kirjoittajana kanssa samaamieltä ettei pelaajia voida heittää joukkueesta ulos. Osalla pelajista kestää enemmän aikaa sopeutua ja löytää paikkaa joukkueesta kuin toisilla. Kyllä se Mustonen on ollut Kärpissä mies paikallaan muutamissa kentissä.

Noista Vertala Sahlstedt miinuksista se verran, että itse näkemissäni peleissä siellä on ollut saman kentän takana herra Karalahti mys aitiopaikalla keräilemässä miinuksia. Nyt on näytetty Salhstedteille etisttävän eri pakkipari taakse. Hyvä niin. Mielestäni moelmmilla sekä Karalahdella, että Salhstedtilla on paljon annettavaa Kärppien kiekolliseen peliin. Liike taas ei ole niitä vahvuuksia siinä Kärpiien kovassa prässipelissä.
 

hermano

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät. Kiekko-Laser.
Moni on lykkämässä Vertalaa neloseen ja Mustosta neloseen. Tulevaisuus näyttää mikä on herrojen rooli. Vertala ja Mustonen on kuitenkin pelaajia, jotka voivat loukkantumisen iskiessä olla miehiä, jotka latoo mukavan määrän maaleja.

Vertala... no ehkä. On kuitenkin ihan ok rotta jos ei muuta. Mustoselle junalippu Kuopioon, ei-mitään-käyttöä-missään. Hifkin raamattupiirikoutsi tarjoaa Nivalan paukapäälle potkuja joten siitä tilalle roolipelaaja neloseen.
 

Lare

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Miltähän näyttää Kärppien pistepörssi harjoitusotteluista? Näppituntumalta Paakkis ja Kuusela ovat siinä mukavissa asemissa.

edit. Kiitokset, oukan opastuksella apu löytyikin lähempää kuin arvasikaan.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös