UMK & Euroviisut 2017

  • 67 006
  • 743

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Kertokaa mikä tuossa Kristassa vetää meikäläistä puoleensa?

Siis helvetin ärsyttävää kuunneltavaa tuollainen positiivinen bimboilu ja lauseet pitää puhua kolmella eri kielellä "Please äänestää nyt kaikki kiva tack tack!", mutta silti siinä joku vetoaa.
Joskus ennenkin täällä asiasta puhuttanut mutta on jotenkin sen oloinen, että on villi sängyssä. Siitäkö tämä outo kihelmöinti johtuu Kristaa kohtaan?

Salaisuus on ehkä siinä, että Krista vetää sitä bimbon roolia hyvin. Osaa heittää oikeita kliseitä peliin ja nauraa niille salaa. Oikeasti hän ei ole mikään tyhjäpää ainakaan sen perusteella, mitä olen ollut töiden puolesta hänen kanssaan tekemisissä. Ehdottomasti julkisuuskuvaansa fiksumpi mimmi.
 

Jussizip

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Porin Ässät, Chelsea FC
Pikkutytöt itkevät hysteerisenä, kun jotain mopoauto jonneja on lavalla. Huikea päätös esityksille!
 

Tuamas

Jäsen
Pikkutytöt itkevät hysteerisenä, kun jotain mopoauto jonneja on lavalla. Huikea päätös esityksille!

Ei olis suomalaisten ääniteknikoiden kanssa nämäkään jonnet nousseet maineeseen.

Tääkin iha jäätävää paskaa soundien osalta.

Onko siellä joku saatanan kuuro tukityöllistetty hoitamassa? Vai joku Ylen suojatyöpaikka-Jorma 63-v.
 

MustaHaukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, #24
Mitäköhän Euroopassa ajateltaisiin, jos toi La Perse pääsisi jatkoon. Ensin Lordi sitten Pertti Kurikan Nimipäivät ja sen jälkeen tämmöinen ryhmä.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Ulkonäkö on sitten jotain muuta kuin sillä naapurin tytöllä.

Ulkonäköhän ei ole Kristan tapauksessa ollenkaan se tärkein juttu. Paljon paremmankin näköisiä naisia on, mutta Kristan karisma on se, joka tekee hänestä puoleensavetävän.
 

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
No nyt kun raadit ovat antaneet pisteensä, niin kyllähän paras johtaa. Norma John on ilman muuta sellainen, minkä noista itsekin lähettäisin.. siitäkin huolimatta, että näitä balladeja on aina. Sitten lisäksi katsoin heti, että Emma olisi biisin puolesta ihan lähetettävissä, mutta neitokaisen esiintyminen oli ihan hirvittävän epävarmaa ja arkaa..

Güntherin biisi on todella paska, en ihmettele ettei pärjännyt noissa äänissä sen kummemmin.. Norma John tai Emma ovat käytännössä ainoat järkevät vaihtoehdot. Tosin tämän vuoden taso on UMK-historian huonoin, siitä ei mihinkään pääse
 

Jussizip

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Porin Ässät, Chelsea FC
Jumalauta tuo Lahtinen on rasittava. Onko oikeasti tuollainen pelle vai onko tuo jokin väsynyt rooli?
 
Suosikkijoukkue
HIFK
No mulla on ollut tilaisuus muutamia kertoja olla pidempään kyseisen henkilön kanssa tekemisissä, tällä perusteellä hakkaa ulkonäössä minun kriteereillä 99.9% naisista. Enkä tarkoita pelkkiä kasvoja.
Toki karisma ja luonne korostaa tuota viehättävyyttä.
Voin vain kuvitella kuinka viehättävä tapaus on ihan jossain arkisissa farkuissa ja perussiisteissä kuteissa. Siihen vielä tuo luonne ja karisma niin ai että. Ota mut mukaan seuraavalla kerralla.
 

pakki3000

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
No mulla on ollut tilaisuus muutamia kertoja olla pidempään kyseisen henkilön kanssa tekemisissä, tällä perusteellä hakkaa ulkonäössä minun kriteereillä 99.9% naisista. Enkä tarkoita pelkkiä kasvoja.
Toki karisma ja luonne korostaa tuota viehättävyyttä.

Pitääkö alkaa soittamaan poliisille, kun alkaa kohta jo aika stalkkeeraukselta kuulostamaan :D
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Vartiaisen Jenska lavalla.

Jos naisella olisi Jenni Vartiaisen ulkonäkö ja Krista Siegfridsin karisma, niin siinä olisi jo aika hyvä paketti.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Niina Lahtinen. Miksi? Ei saatana. Ei kai Roope Salminen ole tuolla?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös