U20 Jatkoaika Fantasy Pool – 2018 edition (varausketju)

  • 6 869
  • 143

heikkik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avalanche, LA Kings
6-3-1.

Alexei Melnichuk, Venäjä

En pysty ymmärtämään miten kaveri oli edelleen vapaana. Potentiaalinen Venäjän ykkösmaalivahti, vähintään kakkonen ja pelaa helpommassa lohkossa.

Venäjän ja USA:n maalivahdeissa oli se ongelma, että kumpikaan ei ollut selkeä ykkönen. Melnichuk ei välttämättä pelaa kuin yhden matsin - tai sitten pelaa viisi... .
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Toivottavasti mun Berdin pyyhkii sun Melnichukillas lattiaa.. Veikkaan että Berdin saa aloittaa kun hyvät näytöt tältä kaudelta, jos vakuuttaa niin saaneen jatkaa, mutta taas jos menee hieman heikommin niin Melnichuk voi taasen hyvällä pelillä sementöidä ykkösmaalivahdin paikan.

Arvioin nuo itse tasavahvoiksi, Melnichuk vain aloitti viimeisen harkkapelin. Eli saas nähdä. Berdin oli mulla arvottu tasavahvaksi ja olin varma, että molemmat ois menneet. Ihmettelin Colton Pointin valintaa, koska voi olla ettei pelaa peliäkään. Hart pelaa Everetissä todella paljon ja on tottunut runsaaseen tahtiin.
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Venäjän ja USA:n maalivahdeissa oli se ongelma, että kumpikaan ei ollut selkeä ykkönen. Melnichuk ei välttämättä pelaa kuin yhden matsin - tai sitten pelaa viisi... .

Näinpä. Jenkeillä vielä lähtökohtaisesti tasaisempi kaksikko, Woll lienee tällä hetkellä pienellä edgellä.
 

Salming

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Vegas Golden Knights
Kasper Krog (karsintasarjasta helpot 4p pois kuleksimasta) maaliin ja puolustuksen täydentää Valko-Venäjän viivapyörittäjä Vladislav Yeryemenko.

@Mängimies

Niin ja kiitoksia draftista!
 

Knap

Jäsen
Arvioin nuo itse tasavahvoiksi, Melnichuk vain aloitti viimeisen harkkapelin. Eli saas nähdä. Berdin oli mulla arvottu tasavahvaksi ja olin varma, että molemmat ois menneet. Ihmettelin Colton Pointin valintaa, koska voi olla ettei pelaa peliäkään. Hart pelaa Everetissä todella paljon ja on tottunut runsaaseen tahtiin.
Joo, itekkin ihmettelin Pointia hieman, mutta toki jos Hartin kisat alkaa samalla tavalla kun viime vuonna, niin mikäs siinä sitten Pointilla Kanadan joukkueen takana. No ehkä pieni ihme, kun niin hyvin Hart pelannut. Nään Kanadan ja Ruotsin maalivahtitilanteen olevan täysin varma, Venäjä ja USA vähän kinkkinen.
 
Venäjän ja USA:n maalivahdeissa oli se ongelma, että kumpikaan ei ollut selkeä ykkönen. Melnichuk ei välttämättä pelaa kuin yhden matsin - tai sitten pelaa viisi... .

Vai pitäisikö sanoa, että kukaan kolmesta ei ole selkeä ykkönen. Siellä voi pelata kolmikosta kuka tahansa. Tai voisi pelata. En tiedä edes kenen passit noista on leimattu.
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Siis ei kai karsintasarjaa lasketa mukaan? Vai mikä on käytäntö.
 

Salming

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Vegas Golden Knights
Kaikilla muilla olikin jo maalivahti valittuna paitsi Salmingilla, joka joutuu sen valitsemaan seuraavaksi. Taktiikka puri täydellisesti.
Hart ja Gustavsson olivat ainoat maalivahdit, jotka olisin kelpuuttanut omaan joukkueeseen, jos ne olisivat olleet vapaina ykköskierroksella. Sen jälkeen päätin panostaa vain hyökkääjiin ja ottaa jämäveskan lopuksi.

E: Tosiaan viime vuonna olitte laskeneet mukaan karsintasarjan pisteet, joten tietysti niin on tänä vuonnakin :)
 

heikkik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avalanche, LA Kings

Zigmund

Jäsen
Suosikkijoukkue
Minnesota Wild
Viime vuonna karsintasarja laskettiin ja myös IIHF sen laskee eli eipä tässä mitään epäselvää pitäis olla.
 

heikkik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avalanche, LA Kings
Maksim Sushko, Valko-Venäjä

@Zigmund
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Viime vuonna laskettiin, jonka ansiosta mun Eeli ei ollutkaan floppi (4+2)
Samalla periaatteella pudotuspelejä ei lasketa mukaan.
Viime vuonna karsintasarja laskettiin ja myös IIHF sen laskee eli eipä tässä mitään epäselvää pitäis olla.

Ahaa, no voi perkele. Itseasiassa mulla tais käydä tää sama homma vuosi sitten. Sekotin jotenkin asioita ja luulin asioita. No, ei kait siinä.
 
Ihmettelin Colton Pointin valintaa, koska voi olla ettei pelaa peliäkään. Hart pelaa Everetissä todella paljon ja on tottunut runsaaseen tahtiin.

Itse ihmettelen jos ei pelaa kahta peliä alkusarjassa kuten yleensäkin Kanadan kakkosmolarilla on tapana. Ja usein voittaa molemmat pelinsä hyvillä tilastoilla, joten helppo valinta.
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Miten Ryan Lindgren edelleen vapaana? Vau.

@Matsku

Lias Andersson - Kieffer Bellows - Ryan Poehling - Andrei Altybarmakyan - Michael McLeod - Fredrik Karlström
Rasmus Dahlin - Cale Makar - Ryan Lindgren
Alexei Melnichuk

Olen todella tyytyväinen.
 

heikkik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avalanche, LA Kings
Joo, omassa joukkueessa kaksi suomalaista, kaksi kanadalaista, kaksi tshekkiä, kaksi venäläistä, yksi ruotsalainen ja valkovenäläinen. Ja etukäteen arvioin, että USA on tänä vuonna kisojen kovin porukka ja todennäköisesti voittaa maailmanmestaruuden. Ei tää menny ihan niin kuin piti... .
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös