U20 Jatkoaika Fantasy Pool – 2018 edition (varausketju)

  • 6 836
  • 143

heikkik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avalanche, LA Kings
Pakit ja molari valittu ja ennakkolista tyhjennetty. Nyt voi alkaa heittelemään arpoja alemman ketjun kavereihin.
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
@fourtyone muista hypätä heti mukaan, kun heräät. Tai näin mä ainakin oletan, ettei sun paikkas muutu. Ei tää kuitenkaan elämä ole.
 

Knap

Jäsen
En tiedä tuntuuko vain että tänä vuonna on menty hitaammalla tahdilla kuin vuosi sitten.

No ei minulla väliä, mukavaa touhua tämä on. Hyviä pelaajia vielä jäljellä onneksi
On menty reilusti hitaammalla. Viime vuonna nyt olisi kaikilla jo joukkueet valmiit aikalailla. Nyt mulla on 6/10 pelaajista vasta valittuina.. Ei tässä minullakaan kiire ole.
 

heikkik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avalanche, LA Kings

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Vaikka Jatkoaika-addikti olenkin, niin tää on jo aika syvältä. Tosin väsy painaa normaalia enemmän.
 

Knap

Jäsen
Ei oo menny Davidsson vielä Abdel.

Riley Tufte, USA
Joni Ikonen, Suomi

Sinivalkoiselle teemalla jatketaan, ja yksi uusi maa kokoelmaan, USA! Yllätyin etteivät olleet menneet vielä.

@Abdel
 

heikkik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avalanche, LA Kings
1+3+6
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Oliko se kuusi hyökkääjää, kolme pakkia? Vai viisi hyökkääjää, kolme pakkia?

6-3-1.

Alexei Melnichuk, Venäjä

En pysty ymmärtämään miten kaveri oli edelleen vapaana. Potentiaalinen Venäjän ykkösmaalivahti, vähintään kakkonen ja pelaa helpommassa lohkossa.

@Zigmund
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Kaikilla muilla olikin jo maalivahti valittuna paitsi Salmingilla, joka joutuu sen valitsemaan seuraavaksi. Taktiikka puri täydellisesti.
 

heikkik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avalanche, LA Kings

Knap

Jäsen
Kaikilla muilla olikin jo maalivahti valittuna paitsi Salmingilla, joka joutuu sen valitsemaan seuraavaksi. Taktiikka puri täydellisesti.
Toivottavasti mun Berdin pyyhkii sun Melnichukillas lattiaa.. Veikkaan että Berdin saa aloittaa kun hyvät näytöt tältä kaudelta, jos vakuuttaa niin saaneen jatkaa, mutta taas jos menee hieman heikommin niin Melnichuk voi taasen hyvällä pelillä sementöidä ykkösmaalivahdin paikan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös