U20 Jatkoaika Fantasy Pool – 2018 edition (varausketju)

  • 6 866
  • 143

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Jätkät on aika hiljaa. Kommentoikaa nyt vähän jotain ekstraa. Vaikka valintojanne. Mulla ollut kolme no-braineria ja olivat mun listalla viiden parhaan joukossa.

Miten mennyt joulu?
 
Ei tässä ehdi kun pitää juoda kaljaa samalla. Varsin odotettuja valintoja tähän asti. Seuraavaksi saunaan ja siinä lomassa valinnat.
 

heikkik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avalanche, LA Kings

Knap

Jäsen
Jätkät on aika hiljaa. Kommentoikaa nyt vähän jotain ekstraa. Vaikka valintojanne. Mulla ollut kolme no-braineria ja olivat mun listalla viiden parhaan joukossa.

Miten mennyt joulu?
Valinnoista kyllä yllätyin. Ensimmäisenä en olisi halunnut varata, mutta sain hyökkääjistä ykkösen kenet halusin sekä pakeista. Eli Pettersson ja Heiskanen. Berdin tuntui valitessa hyvältä, mutta nyt kun vielä katselin vähän, niin enää en ole asiasta niin varma..

Joulu ihan jees, mutta kyllähän tuo turha hössöttys vaan pistää vituttamaan.
 

Salming

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Vegas Golden Knights
Filip Chytil ja Vitali Abramov

@Mängimies

Kuokkanen oli haarukassa, mutta napattiin viime hetkillä nenän edestä. Karmea paikka tämä viimeinen varausvuoro.
 

red.machine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Slovakia
Valinnoista kyllä yllätyin. Ensimmäisenä en olisi halunnut varata, mutta sain hyökkääjistä ykkösen kenet halusin sekä pakeista. Eli Pettersson ja Heiskanen. Berdin tuntui valitessa hyvältä, mutta nyt kun vielä katselin vähän, niin enää en ole asiasta niin varma..

Itse meinasin ensin ottaa Berdinin, mutta päädyin lopulta Skarekiin kun Berdin ei käsittääkseni mikään selkeä ykkönen Venäjän joukkueessa ole.

Joulu on mennyt oikein kivasti ja lomaa on vielä paljon jäljellä, joten unirytmin voi hyvällä omallatunnolla heittää ihan perseelleen kisojen ajaksi, vaikka suhteellisen moni matsi taitaakin tulla varsin hyvään aikaan.
 

heikkik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avalanche, LA Kings

Knap

Jäsen
Itse meinasin ensin ottaa Berdinin, mutta päädyin lopulta Skarekiin kun Berdin ei käsittääkseni mikään selkeä ykkönen Venäjän joukkueessa ole.

Joulu on mennyt oikein kivasti ja lomaa on vielä paljon jäljellä, joten unirytmin voi hyvällä omallatunnolla heittää ihan perseelleen kisojen takia.
Joo ite sen viimesen kierroksen vaan odotin että Skarek ja Berdin karkaisi käsistä, ja oikeestaan yllätyin että Berdin jäi, kun mokella nyt saa aika kivat pisteet. Jos Berdin vakuuttaa ja on ykkösveska, niin erittäin tyytyväinen. Jos ei niin...

Omaa listaani tässä samalla yli ruksailen, kun valintoja tulee. Niin yllättävän paljon viety mun TOP-15 ulkopuolelta esimerkiksi.
 

heikkik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avalanche, LA Kings
Filip Chytil ja Vitali Abramov

Kuokkanen oli haarukassa, mutta napattiin viime hetkillä nenän edestä. Karmea paikka tämä viimeinen varausvuoro.

Jos saisin vapaasti valita, niin varaisin viimeisenä, koska silloin saa varata kaksi perättäin.
 

Salming

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Vegas Golden Knights
Jos saisin vapaasti valita, niin varaisin viimeisenä, koska silloin saa varata kaksi perättäin.
Olen mieluummin keskivaiheilla drafteissa, jotta pystyy reagoimaan tasaisin väliajoin ja ei tylsisty.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös