Tyhmien kysymysten ketju

  • 1 844 065
  • 11 230

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Itse taidan olla molempijalkainen. Potkaisen palloa paremmin oikealla jalalla, mutta samalla olen käyttänyt esimerkiksi pituushypyssä ja korkeushypyssä vasenta jalkaa niin kauan kuin muistan. Vasen jalkani on myös vahvempi ja saan sillä esimerkiksi enemmän yhden jalan kyykkyjä tehtyä. Samoin koordinaatio on parempi vasemmalla jalalla ja jalkapallon kuljetus ja kikkailu luonnistuu paremmin vasemmalla jalalla.

Hyvin pitkälti sama homma. Myöskin sellaisen asian muinoin huomasin, että jos pitäisi hyppiä yhdellä jalalla, tämä jalka on automaattisesti vasen. Minusta tosin ristiriitaisesti tuntuu, että oikea jalkani on vahvempi.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mitä Jeesus hommailee tämän väliajan, ennen kuin tulee aikojen lopussa tuomitsemaan jokaisen joko taivaaseen tai kadotukseen?
Eikös se siinä lorussa sanota? Istuu isän oikealla puiolella.Toivottavasti niillä on edes televisio ja kaljaa. Voi käydä muuten aika pitkäksi.

"Faija hei, eikö me voitais välillä vaihtaa paikkoja. Tai käännä edes televisiota vähän. Mulla on niska ihan jumissa, 2000 vuotta oon katsonut tota toosaa samasta kulmasta."

"Turpa kiinni Jesse, mä oon istunut tässä vähän kauemmin kuin sä ja sä sentään olit välissä 30 vuotta jalottelemassa maan päällä ja elvistelemässä ihmeteoillasi."
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Eikös se siinä lorussa sanota? Istuu isän oikealla puiolella.Toivottavasti niillä on edes televisio ja kaljaa. Voi käydä muuten aika pitkäksi.

"Faija hei, eikö me voitais välillä vaihtaa paikkoja. Tai käännä edes televisiota vähän. Mulla on niska ihan jumissa, 2000 vuotta oon katsonut tota toosaa samasta kulmasta."

"Turpa kiinni Jesse, mä oon istunut tässä vähän kauemmin kuin sä ja sä sentään olit välissä 30 vuotta jalottelemassa maan päällä ja elvistelemässä ihmeteoillasi."

Eikös näiden aikakäsitys ole erilainen? Ehkä 2000 ihmisen vuotta on jumalan erätauko.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Eikös se siinä lorussa sanota? Istuu isän oikealla puiolella.Toivottavasti niillä on edes televisio ja kaljaa. Voi käydä muuten aika pitkäksi.

"Faija hei, eikö me voitais välillä vaihtaa paikkoja. Tai käännä edes televisiota vähän. Mulla on niska ihan jumissa, 2000 vuotta oon katsonut tota toosaa samasta kulmasta."

"Turpa kiinni Jesse, mä oon istunut tässä vähän kauemmin kuin sä ja sä sentään olit välissä 30 vuotta jalottelemassa maan päällä ja elvistelemässä ihmeteoillasi."

Kuka siellä vasemmalla puolella sitten istuu? Pyhä Henki? Vai haiseeko kyseinen henki vain Jumala seniorin ja Jumala juniorin kaljaisessa, barbeque-sipsien tahrimassa suussa? Vai onko ex-neitsyt Maria päässyt kunniapaikalle?

Toivottavasti Luciferilla on myös kunnon kaapeliyhteys helvetissään, ainakaan antenniviritys ei taida tuottaa kuvaa taivaista.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Miksi Liigaa pelataan Olympialaisten kanssa samaan aikaan?
 

disco-stu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JK Mylly
Miksi Liigaa pelataan Olympialaisten kanssa samaan aikaan?
Varmaan samasta syystä kun miksi sitä pelataan EHT-höntsäilyjen aikaan. Eli kun puuhastellaan niin puuhastellaan sitten ihan tuelta. #puuhastelu

Ihan hämmentävän typeräähän tuo on, kun kyseessä on kuitenkin ammattilaisliiga, jossa pelaajille ja toimijoille maksetaan palkkaa jne. Mutta tämmöset perseilyt kyllä jaksaa ihmetyttää vuodesta toiseen. Eli oikeaa vastausta kysymykseesi en tiedä, pitäisi varmaan nostaa kissa pöydälle jossain paremmissa piireissä?
 

disco-stu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JK Mylly
Toki 1üga jää tänään 10 päivän tauolle.
Mikä lisää sitä typeryyttä etteikö olisi voinut saman tien ottaa muutaman lisäpäivän. Mutta onhan näitä, joskus on viisi peliä kymmeneen päivään ja sitten on viikko ilman pelin peliä. Puuhastelua se edelleen on, väitän.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Miks ampumahiihdossa ne takana olevat eivät ammu selkään niitä edellä olevia hiihtäjiä?
Ehkä liikkuvaan maaliin on vaikea osua... Ja toisen ampumisesta joutuu varmaan poseen eikä podiumille. Näin karkeasti ajatellen.
 
Viimeksi muokattu:

euron kolikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers
Ehkä liikkuvaan maaliin on vaikea osua... Ja toisen ampumisesta joutuu varmaan poseen eikä podiumille. Näin karkeasti ajatellen.

Ehkä se on näin.
Must on vaan hauskaa, että olympialaisissa annetaan osallistujille käteen ase ja sauvat. Ja sitten sanotaan, että ensimmäisenä maaliin tullut voittaa olymiakultaa. Kyl mä nyt vittu ampuisin ensin ne kaikki kovimmat haastajat ja sitten laskettelisin maaliin sankarina.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Ehkä se on näin.
Must on vaan hauskaa, että olympialaisissa annetaan osallistujille käteen ase ja sauvat. Ja sitten sanotaan, että ensimmäisenä maaliin tullut voittaa olymiakultaa. Kyl mä nyt vittu ampuisin ensin ne kaikki kovimmat haastajat ja sitten laskettelisin maaliin sankarina.

Minä olen usein pohtinut tämäntapaista lajia, jossa käsite "ampumahiihdon takaa-ajo" saisi aivan uuden merkityksen. Lisäisin siihen vielä mäkihypyn ennen hiihto-osuutta.

Tosin olen ajatellut, että kilpailijoiden saatavuuden takia olisi parempi ampua kanssakilpailijoita esimerkiksi värikuulilla, airsoft-aseilla tai vaikka suolapanoksilla hardcore-kisoissa. Kovat piipussa ampuminen harventaisi harrastajapopulaatiota liikaa.
 

Blöö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Blues, Kiekko-Espoo
Miksi kukaan ei kyseenalaista Eeli Tolvasen stagaa? Kaikki vedot menee metrin kaksi yli maalin. Jotain tarttis tehdä.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Siis tuleeko vitoselta jo huomenna muidenkin maiden lätkäpelejä kuin vain Suomen?

Telkku.comin huomisiin vitoskanavan ohjelmatietoihin on kyllä merkitty muutkin lätkäpelit jo mutta voiko niihin luottaa?

Jossain on kuitenkin myös jo aiemmin lukenut että vasta välierävaiheessa näytetään kaikki pelit myös ilmaiseksi, eli vitoskanavalla. Pelasi niissä välieräpeleissä Suomi tai ei?

Vai kuinka tämä nyt menee?
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ehkä liikkuvaan maaliin on vaikea osua...
Olin "nuorna poikana" kohtuu hyvä hiihtäjä ja melko hyvä ampuja. Puoliväkisin kokeilin ampumahiihtoa. Armeija oli hieman sponsorina. Kisailin kahdesti pikamatkalla ja tipautettujen taulujen lukumäärä oli täydellinen nolla. Ammuin siis kaksikymmentä laukausta ohi.

Hävetti ja vitutti oikein kunnolla. Toisaalta opin kunnioittamaan näitä ampumahiihtäjiä - ovat erittäin taitavia.

Vastauksena metsäosuuksien "kilpailijakaadoille" on, että et osu edellä menevään hiiihtäjään. Happivelka on aivan kammottava. Itkupotkuraivarin aikana osut korkeintaan omaan polveen.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Miks ampumahiihdossa ne takana olevat eivät ammu selkään niitä edellä olevia hiihtäjiä?

Voisiko olla, että asetta ei saa ottaa pois selästä hiihdon aikana. Toisaalta miksi ei saisi, mutta aina voi olla joku sääntö ja vain merkityllä alueella saa ottaa.

Koska muutenhan kannattaisi hiihtää ilman asetta ja pyytää huoltoa viemään ase odottamaan ampumapaikalle.
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Leimattu ase on kilpailuase, jota ei saa vaihtaa. Muutaman kerran on tapahtuntut kaatumisia, jonka seurauksena muoviperäinen ase on katkennut. Se tarkoittanee, että kilpalilija ampuu perättömällä aseella tai lopettaa kilpailun.
Käytäntö: älä kaadu ja riko asettasi?

Näin pari vuotta sitten, kun itkuinen kiinalaisnainen ampui aseella, josta puuttui perätuki.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Miten nämä niin kutsutut heimo-ominaisuudet toimii. Onko ne perinnöllisiä vai ympäristön muokkaamia? Itse olen 50/50 savolais-karjalainen (luovutetut alueet) geeneiltäni mutta olen syntynyt ja elellyt lähestulkoon koko elämäni Hämeessä. Minua pidetään hitaan hämäläisen perustyyppinä, vähäpuheisena jurottavana hahmona jolla kaiken aikaansaaminen kestää. Tekikö ympäristö minusta ns. hämäläisen vai pettikö geenit eikä minusta tullut lupsakkaa juttelevaa savo-karjalaista? Siinäpä kysymys....
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Miten nämä niin kutsutut heimo-ominaisuudet toimii. Onko ne perinnöllisiä vai ympäristön muokkaamia? Itse olen 50/50 savolais-karjalainen (luovutetut alueet) geeneiltäni mutta olen syntynyt ja elellyt lähestulkoon koko elämäni Hämeessä. Minua pidetään hitaan hämäläisen perustyyppinä, vähäpuheisena jurottavana hahmona jolla kaiken aikaansaaminen kestää. Tekikö ympäristö minusta ns. hämäläisen vai pettikö geenit eikä minusta tullut lupsakkaa juttelevaa savo-karjalaista? Siinäpä kysymys....

Vastaan yhdellä sanalla: kulttuuri.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös