Twin Peaks

  • 164 546
  • 604

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Vittumainen viikon odotus tässä. Katoin eilen kahdesti vitosjakson. Yrev, very good to see Twin Peaks again.
 

kaizu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Canucks
Joo, samaa mieltä parin ylläolevan kanssa. Itsekkin olen nyt katsonut vitosjakson kahdesti ja spekuloidaanpa vähän tulevilla spoilertagejen sisällä

Eli Dougin sormus löytyi sitten sen päättömän ison miesruhon sisältä, joka löytyi sieltä Buckhornista. Pentagon-kohtaus taas vihjaa, että tuo ruho kuuluisi Major Briggsille, tosin sen täytyisi tarkoittaa, että majuri on ollut elossa viimeiset 25 vuotta vaikka tämän piti olla kuollut. Sen ilotytön postittama Cooperin Great Northern-avain tulee varmasti aiheuttamaan vipinää vastaanottajissa.

Nyt oltiin jo pieni kohtaus Argentiinassa, aiemmassa episodissahan viitattiin johonkin toiseen Etelä-Amerikan maahan (oliko Paraguay?) kun Albert tunnusti Gordonille antaneensa tietoja jostain agentista ilmeisesti Mr C:lle joka oli johtanut agentin nopeaan kuolemaan.

Minullekin Jupen tapaan noi baarikohtaukset on melkein niitä parhaita. Loistavia musiikkivalintoja, hypnoottinen tunnelma.

Oikeastaan ainoa asia mistä en pidä on se, miten idiotteja kaikki ihmiset Dougin ympärillä ovat. Kaveri ei osaa edes kusella käydä yksin eikä kukaan muka huomaa, että joku on vähän enemmänkin pielessä. Tosin Dougin vaimo viittasi joihinkin aiempiinkin "kohtauksiin" joten ehkä tällä on ollut aiemminkin tapana mennä ihan sademieheksi.

Shellyn tyttärestä tuli muuten Laura Palmer mieleen.

Sen verran vielä loppuun, että ensi maananataina olenkin kovan paikan edessä. Vaihtoehtoina katsoa uusi episodi kännykästä tai sitten odottaa Torstai-iltaan, jotta palaudun lomamatkalla takaisin kunnon telkkarin ääreen. Paha paikka, en kyllä vielä tiedä maltanko odottaa mutta onhan se ihan pyhäinhäväistystä katsoa tätä tosta miniruudulta ja paskalla äänentoistolla.
 

Jupe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
@kaizu Onneksi täällä on joku todella hyvin perillä juonikuvioista. Mulla puolet tuostakin oli jäänyt toissijaiseksi, mutta toisaalta katson Twin Peaksia paljon muunkin kuin juonen takia, fiilis pohjalta, tunnelman,hahmojen jne.
Mutta joo, vaikka on täysin epätyypillistä mulle niin nyt taitaa tulla ensimäinen kerta kun katson jaksoja uudelleen ja osittain siksikin kun tässä joutuu viikon odottamaan. Taidan aloittaa ihan ykkösestä.

On tämä pirun hienoa aikaa ja tähän perään se peilissä maanantaina nähty virne.

_
 

Kumielvis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Paltamon Pantterit
Mä haluaisin niin paljon tykätä tästä mutta vieläkin lähinnä turhauttaa. On niitä välähdyksiä ja helvetin hienoja kohtauksia mutta lähinnä vaan hämmennystä. Se lapiokohtaus oli kyllä kultaa.
Mullakin on kyl ollut se tunne et pian tää alkaa palkita. Eniten ehkä tällä hetkellä vituttaa toi vihannescooper. Jatkuvasti tulee kahvia ja muuta mistä odottaa että NYT vihdoin se og cooper sieltä palaisi. Vaan ei palaa. Lynch kunnon tease.
Vähän häiritsee nuo miljoonat tapahtumapaikat mutta ehkä tuo juoni hiljalleen tuosta tiivistyisi. Myös kaipaisi jotain selkeää pahista tuohon, tuo Glenn Danzig/Tommy Wiseau -Cooper ei vielä riitä vaikka pari melko hyytävää hetkeä onkin ollut.
Huikeita casting valintoja tässä kyllä on ollut. Yksinkotonamuksulla ei mene kauhean hyvin...
Se baariraiskari oli ihan ok nuljaska, ehkä tuosta jotain kehkeytyisi.

Kaikkiaan siis viiden jakson jälkeen on vähän pettynyt olo mutta samalla tuntuu että tästä voi syntyä vielä ihan helvetin tyydyttävä kokonaisuus jos nuo langat sidotaan yhteen eli jos ja kun Lynchillä on tässä jokin suuri visio joka avautuu vähän kerrallaan.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Yritän olla kamalasti spoilaantumatta kun luen tätä ketjua, ei pitäisi kun olen itse menossa vasta toisen kauden jaksossa #16. Lauran murhaaja yms. on selvinnyt toki jo tovi sitten, mutta paljonhan tässä on muuten vielä katsottavaa. Edelleenkin meno on vielä ihan suhteellisen normaaleilla linjoilla, toki sellaisia yliluonnollisia juttuja on ollut jo ties kuinka pitkään mukana, mutta sanoisin että vielä ollaan vähän sellaisella "Lostin levelillä" menossa eli kovin överiksi ei ole vielä karannut. Tai noh, miten kukakin ottaa...

Mielenkiinnolla venailen milloin tämä lähtee lapasesta, muistelen kun joskus aikanaan katsoin tätä kakkoskauden loppupäätä niin aika sekalaista tavaraa siellä oli. Mutta onhan tämä äärimmäisen koukuttava sarja, mielenkiintoisia tapahtumia, erinomaisia henkilöhahmoja ja kaikilla hahmoilla on rooleihin hyvät ja sopivat näyttelijät. Harry S. Truman on varmaan oma suosikki, harmi kun ei ole uusissa jaksoissa (käsittääkseni?) mukana. Hyvänä kakkosena sitten Miguel Ferrerin Albert Rosenfield, joka on ihan mahtava hahmo myös. Eikä sovi toki unohtaa itse Dale Cooperia, kyllä siinäkin hahmossa on monia erittäin nerokkaita asioita.

Mutjoo, katsellaan vanhat jaksot nyt tässä tämän viikon aikana loppuun ja jos viimeistään ensi viikolla pääsisi uusien jaksojen vauhtiin. En tiedä olenko yksin ajatukseni kanssa, mutta nämä vanhatkin jaksot on kestäneet aikaa kyllä varsin hyvin. Toki tietyt erikoistehosteet ja muut on vähän koomisia näin lähes 30 vuotta myöhemmin, mutta muuten voidaan puhua ns. arvokkaasti vanhenneesta ohjelmasta.

P.S Peggy Lipton on hot.
 

kaizu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Canucks
Joo, eihän noin kaudet 1-2 ole oikeastaan yhtään outoja, ainakaan jos vertaa tähän meneillään olevaan kauteen. Tietysti pitää muistaa tuo ajan kuluminen, se mikä oli outoa telkkarissa vuonna 91 ei olisi enää yhtään outoa vuonna 2017. Tekisi itsekkin mieli kahlata tässä samalla ainakin kausi 2 uudestaan läpi, ykkösen muistan kuitenkin jo niin hyvin että sitä en ehkä enää jaksa eikä ykköskaudella ja kolmoskaudella enää ole oikein mitään yhtymäkohtia, paitsi Bob.

Muutama hajanainen ajatus kuluvasta kaudesta
Itse ainakin toivon, että Cooper palaisi mahdollisimman nopeasti omaksi itsekseen ja tämän kauden pääteema ei olisi Cooperin taistelu vapauteen Dougin sisällä Mr C:tä vastaan. Toisaalta Doug on kyllä aika mystinen hahmo sinänsä. Vaikuttaa, että tällä on kahdet eri palkkatappajat/goonit perässään (Ne nuoret kaverit joista osa rähjäti Dougin auton mukana johon toinen poppoo viritti sen pommin. Doug on velkaa jollekin taholle 50 000 $, tämä ehkä on ainakin toisen porukan motiivi. Doug taisi olla katomassa Nevadasta juuri ennen kuin joutui kiltaan, koska Dougin vaimohan puhui tämän olleen pari päivää lietsussa. Doug on töissä vakuutustutkijana tms jossa muut pukeutuvat konservatiivisesti mutta hänellä itsellään on vihreä puku?

Jättiläinen sanoi orginal Cooperille heti alussa kaksi ihmisen nimeä (Richard ja Linda), jotka tämän piti muistaa. Nämä eivät ole tulleet vielä vastaan. Lisäksi jättiläinen sanoi numerot 430 joita ei myöskään tullut vastaan. Puu/käsi taas antoi numerot 253 ja ilmeisesti tällä viitattiin klo 2:53 aikaan, jolloin tuo vaihto Dougin ja Cooperin välillä tapahtui Kiltaan/killasta

Sen ruumiin joka löytyi miehen keholla ja naisen päällä murhan on ilmeisesti organisoinut Mr C ja Dougin sormus löytyi sen miehen ruumiin sisältä. Buckhornin rehtori oli ilmeisesti lavastettu murhaaksi, mutta miksi? Tai lavastettu ja lavastettu, tämähän kertoi nähneensä unen olleensa tämän naisen asunnossa ja viereisessä sellissä näkyi se joku tumma hahmo.
 

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
Huikeita casting valintoja tässä kyllä on ollut. Yksinkotonamuksulla ei mene kauhean hyvin...
Se baariraiskari oli ihan ok nuljaska, ehkä tuosta jotain kehkeytyisi.

Pakko kysyä kun vaivaa, mutta kehen viittaat Yksinkotonamuksulla? Piti jo ihan tarkistaa että onko Macaulay Culkin muka vilahtanut jossain roolissa mutta eipä ainakaan IMDB:n mukaan ollut.

Baariraiskarin nimi muuten löytyy tuolta jakson tiedoista. Jätän sen nimen mainitsematta, jos joku kokee asian spoilaamiseksi.
 

Kumielvis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Paltamon Pantterit
Pakko kysyä kun vaivaa, mutta kehen viittaat Yksinkotonamuksulla? Piti jo ihan tarkistaa että onko Macaulay Culkin muka vilahtanut jossain roolissa mutta eipä ainakaan IMDB:n mukaan ollut.

Baariraiskarin nimi muuten löytyy tuolta jakson tiedoista. Jätän sen nimen mainitsematta, jos joku kokee asian spoilaamiseksi.
Olin ihan varma et se koksuhemmo ois ollu se, varsinkin kun jostain netistä näin että olisi castattu tähän. My bad!
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
P.S Peggy Lipton on hot.

Olen ensimmäisenä myöntämässä tämän, mutta jos kohtauksessa on myös rva Amick niin toivoisin hänenkin mainitsemistaan. On muuten Lynchillä silmää naiskauneudenkin suhteen, ei mitään typyjä (epäintentionaalinen viite rva Amickin etunimeen) vaan kunnon leidejä.
 

Jupe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Baariraiskarin nimi muuten löytyy tuolta jakson tiedoista. Jätän sen nimen mainitsematta, jos joku kokee asian spoilaamiseksi.
Se baariraiskari oli ihan ok nuljaska, ehkä tuosta jotain kehkeytyisi.
Tämä on muuten erittäin mielenkiintoista. Muutenkin kiinnitin erityishuomiota kaiffariin, tästä vielä kehittyy jotain, tiukka hahmo. Kolmoskauden "Leo", tätä asennetta tarvitaan ja juuri näiden David Lynchin silmillä löydettyjen naiskaunottarien suuntaan. Kohtaus tihkui jännitystä, eroottisuutta, yhdistettynä baarin musiikkiin. Mä olen ihan myyty tälle.
En mä voi tähän sarjaan mitenkään pettyä, vaikka olisinkin ihan kujalla deepeimmistä juonikuvioista. Tunnelma palkitsee joka tapauksessa.... ja sitten käyn täältä lukemassa miten sen juoni menikään. :)

_
 

-Kantor-

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Olenko tylsä jos olen sitä mieltä, ettei Lynchin tekeleitä edes kuulu tulkita kuin piru raamattua? Varsinkin herran viimeisimmän elokuvatuotannon (Lost Highway, Mulholland Drive ja Inland Empire) tuntien äärimmäisen loogiset asiat saattavat välillä tuntua epäloogisilta ja toisinpäin. Kaikkea ei välttämättä edes kuulu eikä voikaan ymmärtää, koska tarinankerronta noudattelee paikoin melko unenomaista logiikkaa juonikuvioiden sotkeutuessa keskenään eri tasoilla. Voi olla, että kaikille tapahtumille Argentinassa vilkkuvine bokseineen löytyy jossain vaiheessa selitys tai sitten ei. Jos kaikki tapahtumat olisivat jotenkin loogisesti pääteltävissä, niin silloin yleistunnelma olisi jotain muuta kuin nyky-Lynchiä.

Tähän mennessä julkaistujen jaksojen perusteella Twin Peaksin 3. kausi on täyttä timanttia.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Mullakin on kyl ollut se tunne et pian tää alkaa palkita. Eniten ehkä tällä hetkellä vituttaa toi vihannescooper. Jatkuvasti tulee kahvia ja muuta mistä odottaa että NYT vihdoin se og cooper sieltä palaisi. Vaan ei palaa. Lynch kunnon tease.

Vihannescooper on juuri ehkä parasta tässä! Pari kertaa tullut olo, että haluan olla itse vihannescooper, juoda kahvia naama mukissa. Ja se tyyli millä kusihätää ilmaistaan...täytyisi kokeilla miten ihmiset reagoivat.

Myös Paha Cooper on huikea väkivaltoineen ja piilevine supervoimineen.

Koko uusi kausi on ollut kuin heroiinia. Todella koukuttava. Tavallisia maisemia jää tuijottamaan.

Oikeastaan ainoa asia, joka on vituttanut, on se, että sheriffin kooma-apurit ovat entistä enemmän koomaisia kuin aiemmin. Täysin pihalla. Ja se uusi paha poika, joka veti kokaiinia. Se yökerhossa ollut kourija taas oli vakuuttavamman oloinen pahis. Toivottavasti hahmo saa kunnon kuoleman.
 
Suosikkijoukkue
Ässät
Muutama hajanainen ajatus kuluvasta kaudesta
Jättiläinen sanoi orginal Cooperille heti alussa kaksi ihmisen nimeä (Richard ja Linda), jotka tämän piti muistaa. Nämä eivät ole tulleet vielä vastaan.
Tässä pieni yksityiskohta, joka meni itselläkin aluksi ohi: baarin raiskariressu oli nimetty lopputeksteissä Richard Horneksi.

Itselle on myös maistunut tämä kausi vallan mainiosti. Oikeastaan ainoa asia, josta löydän valitettavaa on tuo droolcoop, jonka tarina saadaan toivottavasti käsiteltyä mahdollisimman nopeasti. Tarkemmin ajateltuna, koko Vegasin poppoo on jäänyt aika yhdentekeväksi (narkkariäitiä ja muksua lukuunottamatta, mutta nämä hahmot tuskin enää jatkossa juoneen liittyvät), mutta tuolla vietettänee kuitenkin vielä useampi jakso aikaa, päätellen eri juonen haaroista ja niihin liittyvistä tunnetuista näyttelijöistä (Watts, Belushi jne).

Mutta kuten sanottua, hyvin toimii tämä uusikin kausi.
 

Jupe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Olenko tylsä jos olen sitä mieltä, ettei Lynchin tekeleitä edes kuulu tulkita kuin piru raamattua?
Itse olin joskus kymmenen vuotta sitten kuuntelemassa Lynchiä messukeskuksessa, ilmaistapahtuma missä jaaritteli aika deeppiä shittiä yli puolet ajastaan, mutta myös elokuvista. Oliko joku muu palstan hemmoista paikalla?
Mulla voi sekoittua haastattelut ja tuo tilaisuus mutta muistaakseni tuollakin käsiteltiin jonkun verran elokuvia ja olen ymmärtänytkin niin että Lynch luo juoniinsa mahdollisuuksia moniin eri suuntiin ja tarkoituksella jättää jotain asioita auki jotta me voitaisiin spekuloida, toinen näkee sen toisella tavalla kuin toinen, oikeata vastausta juoneen ei ehkä ole, eikä tullut näissä Lynchin haastatteluissakaan vaikka häneltä sitä kysyi.

Tekee sen kuitenkin pirun taitavasti, tulee monesti leffojen jälkeen sellainen ahaa elämys että näinhän elokuvien tulisi aina mennä ettei ole loppuun pureskeltuja vaan että mietit kuvioita vielä himassa kun tulet näytöksestä himaan.

Esimerkkinä vaikkapa Mullholland Drive, leffahan on pirun koukuttava ja jää mietyttämään, ostin DVD:n heti kun ilmestyi ja siellä oli jokin Lynchin 10 vinkkiä leffaan. Vittu menin vaan enemmän sekaisin tai sitten en vain tajua. Mutta se onkin ilmeisesti se juttu, pitäisi taas kohta aloittaa leffojen uudelleen läpikäyminen, ehkäpä Twin Peaksin jälkeen.

_
 

kaizu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Canucks
Tässä pieni yksityiskohta, joka meni itselläkin aluksi ohi: baarin raiskariressu oli nimetty lopputeksteissä Richard Horneksi.

Näinpä onkin, hyvä haku. Toinen maininnan arvoinen yksityiskohta, netin kautta tämän löysin, en ole näin tarkkanäköinen
Se parrakas kaveri, joka otti tältä Richard Hornelta sen tupakka-askin joka sisälsi paljon rahaa oli se poliisi, joka naureskeli ensimmäisessä tai toisessa jaksossa pölkkyrouvalle. Eli ilmeisesti tämä poliisi on sotketunut hämärähommiin, todennäköisesti huumejuttuja?[/QUOTE]
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Esimerkkinä vaikkapa Mullholland Drive, leffahan on pirun koukuttava ja jää mietyttämään, ostin DVD:n heti kun ilmestyi ja siellä oli jokin Lynchin 10 vinkkiä leffaan. Vittu menin vaan enemmän sekaisin tai sitten en vain tajua. Mutta se onkin ilmeisesti se juttu, pitäisi taas kohta aloittaa leffojen uudelleen läpikäyminen, ehkäpä Twin Peaksin jälkeen.

Mulholland drivehan on Lynchin leffoista melkeinpä selkein kun tajuaa sen olennaisen kohtauksen merkityksen, jonka jälkeen kaikki on vähän erilaista.

Se on unta.
 

Jupe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Mulholland drivehan on Lynchin leffoista melkeinpä selkein kun tajuaa sen olennaisen kohtauksen merkityksen, jonka jälkeen kaikki on vähän erilaista.
Niin Mullholland Drivehan piti olla Twin Peaksin seuraaja, menestyssarja mutta tuotantoyhtiö peruutti viime hetkellä ja sitten uusi porukka rahoitti loppuosan, tiedä sitten oliko tällä merkitystä tuohon lopputulemaan ja muuttiko Lynch juonenkulkua koska piti saada elokuva joka loppuu jo silloin kun sarjan piti olla vasta aluillaan. Mitä olisi tullutkaan jos olisikin jatkunut tuntikaupalla tv-sarjana.
Tässä muuten liuta tyhmiä kysymyksiä japski-toimittajalta mutta Lynch selittää hyvin rautalangasta mistä hänen leffoissaan on kyse ja Mullholland Drivessakin. Vertaus musiikkiin on osuva ja uniin, kaikkeen mitä ei voi suoraan sanoilla selittää.
David Lynch talks Mulholland Drive - YouTube

_
 
Suosikkijoukkue
Ässät
Mulholland drivehan on Lynchin leffoista melkeinpä selkein kun tajuaa sen olennaisen kohtauksen merkityksen, jonka jälkeen kaikki on vähän erilaista.

Se on unta.

Kuten tässä onkin tullut jo mainituksi, Lynchin leffoissa hienoa on se, että ne on tulkittavissa miljoonalla eri tavalla. Seuraava on käsittääkseni se "yleisin" tapa tulkita Mullholland Drivea:

Kyse ei ole unesta, vaan kuvitelmasta/toiveista. Leffan ensimmäiset 2/3 sijoittuvat sen Naomi Wattsin hahmon kaunistelluihin kuvitelmiin, jossa neitokainen on itse vielä naiivi ja viaton näyttelijänalku, joka kumminkin saa heti Hollywoodiin päästessään tärkeän roolin itselleen ja näyttäytyy muutoinkin melko positiivessa valossa. Silencio kohtauksen jälkeen nähdään kuitenkin asioiden todellinen laita, joka poikkeaa aivan täysin neidon toiveunesta. Eli lyhyesti sanottuna: ensimmäisessä osassa käytetään epärehelistä kerrontaa, jossa lähes kaikki, hahmojen nimistä lähtien on harhaanjohtavaa.
 

-Kantor-

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Mulholland drivehan on Lynchin leffoista melkeinpä selkein kun tajuaa sen olennaisen kohtauksen merkityksen, jonka jälkeen kaikki on vähän erilaista.

Se on unta.

Kyllä minä silti uskaltaisin väittää, että esimerkiksi The Elephant Man, Wild at Heart ja Straight Story ovat huomattavasti selkeämpiä tekeleitä. Jopa Blue Velvet (joka mielestäni on edelleen Lynchin paras yksittäinen teos) noudattelee huomattavasti perinteisempää tarinankerrontaa.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
How's Annie? How's Annie?

Vanhat jaksot saatu loppuun, ja olihan tuo loppu kyllä äärimmäisen hämyinen. Ymmärsin siis oikein että Dale Cooper jäi hengailemaan sinne mustaan mökkiin ja Bob Cooper pääsi sieltä sitten vapauteen? Tästä on kyllä kiva jatkaa, täytyy viikonlopun aikana yrittää pari jaksoa ainakin katsella näitä uusia.

Ai niin. How's Annie?
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Ai niin. How's Annie?

Panisitko?

Audrey Hornya tässä kans jo venailee. Onneksi maanantai on viikonlopun päässä, joten kohta pääsee taas asian äärelle. Harvoin sitä on maanantaita näin odottanut. Eikö Twin Peaks keväällä -91 tullut kahdesti viikossa, maanantaisin ja keskiviikkoisin?
 

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
Panisitko?

Eikö Twin Peaks keväällä -91 tullut kahdesti viikossa, maanantaisin ja keskiviikkoisin?

Mä väittäsin että tuli sunnuntaisin ja torstaisin. Sitten 2. kauden loppu syksyllä -91 pelkästään sunnuntaisin.

Edit. Ei kyllä ne kevätkauden päivät taisi olla sittenkin sunnuntai ja keskiviikko. Mutta pilotti lähetettiin maanantain leffapaikalla joten sikälikään ei turha jätkä tuo @Turha Kaukalo .
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Mä väittäsin että tuli sunnuntaisin ja torstaisin. Sitten 2. kauden loppu syksyllä -91 pelkästään sunnuntaisin.

Edit. Ei kyllä ne kevätkauden päivät taisi olla sittenkin sunnuntai ja keskiviikko. Mutta pilotti lähetettiin maanantain leffapaikalla joten sikälikään ei turha jätkä tuo @Turha Kaukalo .

Oh yeah, olet oikeassa, SUNNUNTAI se oli. Yo-kevät, oliko niin että aamulla yo-aine ja alla tunti Twin Peaksia. Ehkä Twin Peaks tuli vasta myöhemmin keväällä. Syksyllä mulla ei ollut televisiota opiskelukämpässä enkä nähnyt silloin kuin vilaukselta jaksoja. Myöhemmin sitten.
 

blue line

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ehkä vihannescoopper pysyy vihanneksena koko kauden ajan. Hortoilee vain kahvin tuoksun perässä ympäri maailmaa samalla lausuen totuuksia ihmisistä ja tilanteista. Välillä toki tulee kahvit housuihin ja niitä tilanteita kuvataan pitkään ja hartaasti. Olisiko vähän hienoa.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Ehkä vihannescoopper pysyy vihanneksena koko kauden ajan. Hortoilee vain kahvin tuoksun perässä ympäri maailmaa samalla lausuen totuuksia ihmisistä ja tilanteista. Välillä toki tulee kahvit housuihin ja niitä tilanteita kuvataan pitkään ja hartaasti. Olisiko vähän hienoa.

Onhan tuo aika hienoa. Vähän lisää mystisyyttä vielä peliin niin vuosituhannen upein taiteellnen tv-sarja on tässä. VMP.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös