TV-ohjelma Heikoin lenkki

  • 46 645
  • 204

Afan

Jäsen
Viestin lähetti teemu73
Tosin tänäänkin jollekin kävi niin, että ei pankittanut isohkoa summaa ja vastasi väärin. Lopputulos oli että hänet äänestettiin ulos seuraavaksi.

Pointti oli lähinnä siinä, että koko porukka sopii etukäteen, etteivätkö he pankita lainkaan. Pieni riski siinä on, mutta kuten sanottua, jo yksi kahdeksan putki koko ohjelman aikana tuo samansuuruisen voiton kuin nykyisellä pankittamistahdilla.

Poikkeuksena tietysti ajan loppuessa pitää pankittaa.

Samaa mieltä Seniorin kanssa, että tänään kisan voittaja oli kyllä vallan hassunkurinen kaveri. =) Onnea hänelle!
 

domy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Olen nyt pari kertaa katsonut ohjelman, ja molemmilla kerroilla on kysymyksissä ilmennyt jotakin pikku häikkää. Tähän ilmiöön en ennen ole missään visailuissa törmännytkään.

Ekalla kerralla kysyttiin visainen pähkinä: "Mistä kaupungista Valioliigaseura Fulton tulee?" Oikea vastaus oli Lontoo.

Tänään kysyttiin ranskankielistä termiä tenniksessä kuvaamaan tilannetta 40-40. Kilpailija vastasi "deuce", joka myönnettiin oikeaksi. Voin olla väärässäkin, mutta mielestäni oikea vastaus olisi ollut "egalité".

Myöhemmin erään kilpailijan vastaus "Ono Yoko" hylättiin, kun olisi pitänyt sanoa "Yoko Ono". Huvittavaa sekin. Vai pitääkö nimet aina sanoa vakiintuneessa muodossaan tyyliin "Pulkkisen Jorma" tai "Salmelaisen Kari"?

Niin. Ja onnea päivän voittajalle.
 
Viimeksi muokattu:

varjo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens, (Internazionale), Nash&Suns
sanoisin myös että yhdessä kysymyksessä oli törkeä virhe:
kysyttiin "fysiikassa tunnetaan aineen kolme olomuotoa..."..mikä on virheellinen ja suorastaan vanhentunut tieto.
Yritetään edes kysyä kunnon kysymyksiä eikä tehdä radikaaleja virheitä niissä kysymyksissä.
 

Annuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Latvija
Olipa koominen voittaja ohjelmassa tänään. Ei tiennyt Bruce Leetä... voi, voi... Kyllähän luulisi, että ohjelmaan on jonkinlaista esikarsintaa, ettei ihan kylmiltään sinne pääse. :)

Kaikki paitsi purjehdus on turhaa...
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti domy
Myöhemmin erään kilpailijan vastaus "Ono Yoko" hylättiin, kun olisi pitänyt sanoa "Yoko Ono". Huvittavaa sekin. Vai pitääkö nimet aina sanoa vakiintuneessa muodossaan tyyliin "Pulkkisen Jorma" tai "Salmelaisen Kari"?

Eikö se sanonut Yono Oko? Tosin surffailin SubTV:n Frendien ja MTV3:n välillä, enkä kuullut vasta kuin sen Kirsi Salon vittuilun aiheesta.

Muutaman kerran Heikointa lenkkiä katsottuani olen lähinnä kiinnittänyt huomiota siihen, että se fiksuin tyyppi saattaa helposti pudota pois siinä vaiheessa, kun kahta finalistia haetaan. Johtuen tietysti siitä, että "tyhmemmät" haluavat itselleen helpomman vastuksen finaaliin. Ainakin se yksi (ärsyttävä) vähän joka kisassa, esim. Suomen Tietoviisaassa, loistanut tyyppi joutui juuri tuolla tavalla ulos.

Porukka tosiaan pankittaa liian herkästi, yleensä joka kerta viimeistään 200 euron kohdalla. Kuitenkin yksikin onnistunut yritys 2000:n toisi vähintäänkin saman potin, mitä voittaja useimmiten saa.
 

Afan

Jäsen
Viestin lähetti domy
Myöhemmin erään kilpailijan vastaus "Ono Yoko" hylättiin, kun olisi pitänyt sanoa "Yoko Ono". Huvittavaa sekin. Vai pitääkö nimet aina sanoa vakiintuneessa muodossaan tyyliin "Pulkkisen Jorma" tai "Salmelaisen Kari"?

Kilpailija vastasi "Oko Yono".
 

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tämän päiväinen voittaja oli kyllä suorastaan outo. Aika yksinkertainen ja taisi olla viehtymystä siihen kanssa kilpailijaan ;)

Sitten oikeaan asiaan. Ohjelma on minusta todella tylsä ja sitä on tuskaa katsoa loppuun asti, teennäiset ilkeilyt ovat vaisuja ja toisaalta kunnon ilkeillykään ei kiinnostaisi. Huono formaatti minun mielestäni, mutta kukin tavallaan.

Niin ja JanJ on vahvin lenkki.
 

Skeletor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, urheilullisesti avoin sarja
Kaikenlaiset tyypit ne näyttää tässä formaatissa pärjäävän. Voittaja tosiaan taitaa aina olla Heikoin Lenkki :). Vahvimmat äänestetään heti pois. Kierros kaikille....
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Erno
Kaikenlaiset tyypit ne näyttää tässä formaatissa pärjäävän. kaikille....

Kyllä. Veikkaanpa, että jamppa makaa tälläkin hetkellä himassaan krapuloissaan törsättyään eilen illalla voitostaan leijonan osan. Se mikä taktikoiden tulee se päänsäryn kanssa hitaasti menee. Pitäs osata kohtuuvella ottaa.
 

JanJ

Jäsen
Senior osui naulan kantaan. Saavuin kotiin aamulla varttia vaille kahdeksan, ja armottoman selitysrupeaman jälkeen olen saanut jo nukkuakin pari tuntia.

Jo on krapula.

Voitto oli ihan mukava saavuttaa, ja mun 15 minsaa kuuluisuudessa on nyt sitten koettu.
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti JanJ


Jo on krapula.


HAH!

Siinäs näit kun vääryydellä, viekkaudella ja oveluudella rohmusit hillot viattomien ihmisten nenän edestä. Kärsi nyt ja oksenna vielä. Toivottavasti juot kankkuseesi vapisevin käsin hapanta maitoa ja laatta lentää vastaseinään! Ruokaa ei jääkaapissa ole palaakaan ja rahaa on taskussa euro seiskyt! Sä olet nyt heikoin lenkki! Matsissa nähdään.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti JanJ
Senior osui naulan kantaan. Saavuin kotiin aamulla varttia vaille kahdeksan, ja armottoman selitysrupeaman jälkeen olen saanut jo nukkuakin pari tuntia.

Jo on krapula.

Voitto oli ihan mukava saavuttaa, ja mun 15 minsaa kuuluisuudessa on nyt sitten koettu.

Sinut pitäisi ehdottomasti valita tämän HK:n Lenkki-ohjelman vakiojäseneksi! Oli nimittäin sen verran jäätävä suoritus! Vakiojäsen voisi olla sellainen joka koko ajan pyrkii häiritsemään ja kuittailemaan Kirsi Salolle, niin verbaalisesti kuin fyysisestikin.

Vai kestääkö maksa moisen vakiojäsenyyden?
 

beerhunter

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS,Montreal,San Jose
Komediaa

Nostetaas naftaliinista...
En ole sitten hauskempaa komediaa kattonut vähän aikaan televisiosta..Voiko enää surkeimpia kilpailijoita olla mukana kun tänään oli..Pliiiz...Haluan,että joku jatkoaikalainen tunnustaa,että kilpailussa oli joku hänen tuttunsa ja kertoo,ettei hän oikeasti ole niin tyhmä kuin antoi itsestään ymmärtää. Oikeanpuoleinen oliko se nyt Sirpa on ainoa,joka saa synninpäästön...GEEEESss
Etelä-Amerikan valtio,jossa puhutaan portugalia.....PORTUGALI of COURSE!!!!!!!
Miksi kutdutaan kolmiota,jossa kaikki kolme sivua ovat yhtä pitkiä? No,tietenkin kolmio.......
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Surkeaa todellakin... Enpä ole näin surkeaa ryhmää nähnyt tässä ohjelmassa miesmuistiin! Äsken saivat sentään 3 peräkkäistä oikein... ULOS! ULOS! ULOS!
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
"Kuka kenraali edelsi tehtävässään Juhani Kaskealaa?"

-"Mannerheim"


Voi v*ttu!!!
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jeesus ristiinnaulittiin Via Dolorosalla, Etelä-Amerikassa sijaitsevassa Portugalissa puhutaan portugalia. Ei mitään hajua, mikä on Shakespearen etunimi. Colosseum, mikä se on? Guttenberg? Nevö hööd...

Kohtalaisen typerää oli myös, että "Espoon Honkaa" ei hyväksytty vastaukseksi, kun oikea vastaus oli "Tapiolan Honka". Varmaan vastaamalla pelkän Hongan, olisi saanut pisteet.

Suurimman osan Heikoimmista lenkeistä olen katsonut, enkä muista että ennen olisi ollut noin typerää porukkaa. Ihmettelin myös, miksi se vanhempi punatukkainen nainen sai roikkua niin pitkään mukana, vaikka mietti naurettavan helppoja kysymyksiä sekuntitolkulla ja vastasi melkein poikkeuksetta väärin.
 

Voittaja

Jäsen
Joo, kuka kaipaa enään ns. oikeita komedioita? Harvoin olen nauranut tietokilpailua katsellessani yhtä paljon. Ei saatana, miten nuo osallistujat oli päästetty telkkariin? Suomen 9. presidentti? Svinhuvud?
 

beerhunter

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS,Montreal,San Jose
Ja onhan niitä leppälajeja 20 Suomessa,onhan?
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Minäkin olisin tuossa porukassa pärjännyt. Onneksi porukassa ei ollut ketään oikein tietävää kilpailijaa, häntä varmaan olisi ottanut päähän kun isot miehet lyövät tahallaan pelleilyksi. Sillä ei kai kukaan voi todella olla niin tyhmä että luulee Portugalia Etelä-Amerikan maaksi?
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
heh..kyllä sai taas nauraa ihan kippurassa kun katsoi tuota ohjelmaa. Mikä maa sijaitsee kartalla Meksikon yläpuolella?!? DAMN..kyllä tuli taas todistettua et suomessa asuu tyhmää porukkaa..
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
No joo, olihan tuossa jaksossa aika legendaarisen hauskoja vastausksia, mutta ei noi kaikki ihan ihan tosissaan heitettyjä arvauksia ollut (Mannerheim) tai osa meni sen piikkiin ettei paniikissa kuunnellut kysymystä (Portugali). Huikeaa komediaa kuitenkin.
 

Habby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Les Canadiens de Montréal, John Ferguson Sr
Kilpailijat olivat sen verran tyhmiä, etteivät tajunneet edes niitä Sirpa Pietikäinen -vastauksia vitseiksi.

Tämä kisan voittaja, joka mielestäni oli kaikista uunoin osallistuja, tuhahti hieman närkästyneen oloisena kysyttäessä syytä sen keltapaitaisen äänestämiseen, että "kyllä nyt missit pitäisi tietää" eikä selvästikään ollut ymmärtänyt että Sirpa-vastaus oli vitsi, joka korvasi tylsän "en tiedä" -vastauksen.

Lisäksi voittajalla ei olisi pitänyt olla mitään syytä huomautella toisille mitä kuuluu tietää, koska niin päin helvettiä menivät hänen via dolorosat, gutenbergit ja colosseumit.

Ja Chippendalehän on tunnettu espanjalaissuku.

Nauraa sai kiitettävästi. Itse asiassa nauru oli alkanut jo Hermopelin viimeisen kilpailijan kohdalla, joka oli kuin Kummeleista selittäessään kiivaalla rytmillä, että "ois mulla kyllä yksi kaveri, joka tietää näitä Elvis-juttuja, ja mä voisin sille myös soittaa mutta en ole ollenkaan varma saanko mä sitä langanpäähän...".

Lisäksi nauru jatkui Kympin uutisissa, kun Åsa Nylund oli tekemässä reportaasia Ruotsista. Lyhyesti kerrottuna tällä hetkellä näyttää, että Ruotsin poliisilla on enemmän tarkempia tuntomerkkejä mahdollisesta silminnäkijästä (n. 50-55-vuotias nainen, pukeutunut punaiseen takkiin, etelämaalaisen näköinen, näki puukotuksen, koska useat muut silminnäkijät kuulivat tämän naisen huutavan: "ottakaa tuo mies kiinni!") kuin itse murhaajasta (, josta tiedetään hänellä olleen "jonkinlainen päähine", harmaa, ruskea tai vaalea niin sanottu huppari ja lisäksi, että hän näyttää ruotsalaiselta kolmekymppiseltä mieheltä).

Kyseessä on tietysti vakava aihe eikä saisi nauraa, mutta miten voi olla että "mahdollisesta silminnäkijästä" löytyy helpommin havaintoja kuin "mahdollisesta murhaajasta"?

Anteeksi, off-topic. Jatkakaa on-topic.

Edit: s pois Chippendalen perästä koska en kuitenkaan tarkoittanut tätä tanssiryhmää vaan "huonekaluperhettä". Typot ei ole mun kavereita.
 
Viimeksi muokattu:

Metropolit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Voi pyhä yksinkertaisuus!"Kuka valittiin miss suomeksi v.2001?Anne Pohtamo!Lähi-idän valtioksi tarjottiin Intiaa yms.
Toka kierros huomattavasti parempi.
 

Pee

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Seurasin ohjelmaa aktiivisesti lähinnä sen alkuaikoina vuosi sitten, enkä ainakaan silloin kuullut yhdenkään poispudonneen syyttävän juontajaa liian julmaksi. Juuri äsken 18-vuotias äiti kuitenkin sanoi jotain sen suuntaista, että "Kirsi oli vähän turhan ilkeä mua kohtaan. Varmasti monet muut teiniäidit tulevat antamaan palautetta tästä".

Jari Sillanpää on muuten kuulemma kansainvälisesti tunnettu drance-artisti...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös