Tuomas Vänttinen, kuin uudesti syntynyt

  • 19 401
  • 62

Kahvi_Kuppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP #42 #26 #49, Blue Jackets #61, Leijonat
Kiitos Vänttinen!

Kiitos vaan Vänttisellekkin! Oli minun yksi suurimmista suosikeistani JYP paidassa. Vaikka pelitaidot olivatkin hieman rajalliset, niin se asenne oli jotain niin kaunista. Blokattuja vetoja taisi kertyä lähemmäs tuhat. En vaan voi noin vaan hyväksyä sitä että seurajohto on heittämässä Vänttistä Tampereelle. Jumalauta! Vänttinen on pakko saada joskus takaisin JYP Paitaan!

Kiitos Vänttinen!
 

Fordél

Jäsen
Vänttisen ura on kyllä hyvin mielenkiintoinen. Pääsin seuraamaan kaveria Mestiksessä kun kaveri pelasi KooKoossa lainassa SaiPasta. Jos verrataan sitä Vänttistä nykyiseen, on ero aivan valtaisa. Pelityyli on muuttunut täysin niistä Mestisajoista. En tiedä mistä kaverin muutos juontaa juurensa, mutta KooKoossa pelatessaan oli kaikkea muuta kuin asenteellinen hyökkääjä, joka raataa illasta toiseen joukkueen eteen. Hienoa kuitenkin, että löysi oman tavan pelata ja on noussut omassa roolissaan liigan eliittiin.
 

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
En vaan voi noin vaan hyväksyä sitä että seurajohto on heittämässä Vänttistä Tampereelle. Jumalauta! Vänttinen on pakko saada joskus takaisin JYP Paitaan!

Kiitos Vänttinen!

Toisaalta Vänttinen ehti jo pelata jokusen vuoden JYP-nutussa ja kun siviilissä olevat asiat ovat myös isossa roolissa, niin itse olen ainakin kiitollinen että Vänttinen pelasi näinkin monta vuotta. Pitänee nyt katsoa millainen soppari Vänttiselle on isketty...sitten voipi alkaa unelmoimaan paluusta :)
 

Schröder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Augsburger Panther, Torpedo Nizhny Novgorod, JYP
Mitä itse käsityksen olen saanut, niin Vänän tyttöystävä on kyllä Tampereen suunnalla mutta se ei ollut päällinmäinen syy seuranvaihtoon. JYP ei kuulemma ensiksi tarjonnut jatkopahvia ollenkaan Vänälle, vaikkakin Vänttinen itse halusi jatkaa JYPissä. Sitten kun JYP pahvia tarjosi, niin se oli suoraan sanottuna junnuluokanpahvi. Mikäli tätä siis uskotaan, niin JYPin seurajohto sössi pahemman kerran...
 

Leiska

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SuKiKa
Sitten kun JYP pahvia tarjosi, niin se oli suoraan sanottuna junnuluokanpahvi. Mikäli tätä siis uskotaan, niin JYPin seurajohto sössi pahemman kerran...

Samoja kuulopuheita kiirinyt myös tänne, tiedä sitten mikä on lopullinen totuus. Joka tapauksessa iso palanen joukkueesta katoaa Synergia-areenalta miehen poistuessa muille taistetantereille, se on sanomattakin selvää. Taistelija ja vastustajan laukausten eteen uhrautuva jamppa, jota on vaikea unohtaa. Kaukalon ulkopuolella yksi positiivisimmista tapauksista joita olen koskaan tavannut. Kiitos menneestä ja menestystä Vänälle jatkoon!
 

kuivanaama

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp
Mitä itse käsityksen olen saanut, niin Vänän tyttöystävä on kyllä Tampereen suunnalla mutta se ei ollut päällinmäinen syy seuranvaihtoon. JYP ei kuulemma ensiksi tarjonnut jatkopahvia ollenkaan Vänälle, vaikkakin Vänttinen itse halusi jatkaa JYPissä. Sitten kun JYP pahvia tarjosi, niin se oli suoraan sanottuna junnuluokanpahvi. Mikäli tätä siis uskotaan, niin JYPin seurajohto sössi pahemman kerran...

Vänttinen valitteli jo viime kauden puolella tuota parisuhdetilannettaan jossain haastattelussa ja ite kuulin jo kesällä "varman" huhun että Vänä lähtee tämän kauden päätteeks Tampereelle.. En oo itse kuullu moisista jatkosoppariepäselvyyksistä, tosin jos noin on käynyt niin onneton homma Jypin kannalta. Hyvä kun on pelaaja.
 

Diifens

Jäsen
Samoja kuulopuheita kiirinyt myös tänne, tiedä sitten mikä on lopullinen totuus.
Jos todella on niin että Vänttiselle ei tarjottu jatkopahvia niin en voi tätä ymmärtää. Vänttinen on ollut erittäin tärkeä JOUKKUEpelaaja Dufvan kausien aikana.
Voisiko homma olla niin, että Vänä on pyytänyt liian paljon liksaa (rooliinsa nähden). Sillä kuulopuheiden mukaan, jätkien palkkapyynnöt ovat kirineet taivaisiin kultamitalin jälkeen, tyyliin: mähän oon Suomen mestari.
Jos taas tilanne on niin, että Vänttinen on halunnut Tampereelle, mutta on ollut halukas jatkamaan JYPissä, jos tulee tarpeeksi kova palkankorotus, niin sekin on seurajohdon puolelta ymmärrettävää.
Joka tapauksessa iso palanen JYPin taistelusektorilta poistuu rivistöstä. On muiden taistelijapelaajien (Riska, Jääskeläinen yms.) vuoro ottaa isompaa roolia. Kuitenkaan näillä JYPin rosterissa olevilla taistelijapelaajilla ei ole samanlaisia käsiä kuin Vänttiselllä on.
Ehkäpä joskus kuulemme miten asiat todella olivat.
 

rosswell

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Hokki, Liverpool, Real Madrid, Vfb Stuttgart
Joka tapauksessa iso palanen JYPin taistelusektorilta poistuu rivistöstä. On muiden taistelijapelaajien (Riska, Jääskeläinen yms.) vuoro ottaa isompaa roolia. Kuitenkaan näillä JYPin rosterissa olevilla taistelijapelaajilla ei ole samanlaisia käsiä kuin Vänttiselllä on.

Kova menetys on Vänttisen poistuminen (huomenna julkaistaneen tuo sopimus Tapparaan), sitä ei voi kieltää. Mutta jotenkin olen kuitenkin levollisin mielin, kun meillä on Riska (joka kehittyy kokoajan), Jääskeläinen ja PIHLSTRÖM, jotka kyllä osoittavat sitä taistelua.

Mitenhän on tuon Niemisen Villen kanssa...sitä kun huhuttiin viime vuonna ja nyt ei Tapparaan jää? Jypissä tosin laituripaikat on hiukan täydenoloiset...
 

Chivas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Niin mielelläni kuin Vänttisen olisin jatkossakin nähnyt JYPssä, niin onhan tietty vaihtuvuus ihan hyvästäkin. Mestaruuden jälkeen harva mies alkaa hintalappuansa pienentämäänkään ja kun ottaa huomioon Vänän loukkaantumiset, niin ihan riskitön ei miehen jatkopaperi olisi ollut.

Mutta kiitokset Vänälle JYP-kausista. Olit tärkeä osa JYPn uuden tulemisen vuosia ja mistäs sen tietää koska taas Keski-Suomeen palaat!
 

Handyy

Jäsen
Veikkailisin itsekin, että palkkapyyntö on ollut JYPille kestämätön nimeomaan rooliinsa nähden, mutta johon Tappara on pystynyt hyvin vastaamaan. Siihen kun lasketaan lisäksi tuo joukkueen vaihtuvuuden aspekti, niin on todettu että parempi tässä vaiheessa tehdä tämä ratkaisu. Kaikkia suosikkipelaajia on mahdotonta pitää seurassa vuodesta toiseen, eikä pidäkään.
 

tarkkaosuma

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport
Vänttinen aloittanut striimauksen Twitchiin nimimerkillä ukki91.

Vieraina ollut ainakin Joel Kiviranta, Heikki Liedes sekä Joni Tuulola.

Striimaillut Warzonea. Saa nähdä tuleeko tulevaisuudessa myös IRL-striimejä kun kamera on kuulemma hankintalistalla.

Linkki Vänttisen striimiin
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös