Tuomas Salmela

  • 19 383
  • 129

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Jos joku on hyvä hankinta niin Salmela.

Tästä sällistä tulee kyllä aikamoiset Tapi Sammalkangas -fibat. Virheetöntä peliä ja näytti kovuutta silloin kun oli paikka.
Palautellaas tää mieleen.

Salmela ei ollut tänään parhaimmillaan. Olen vahvasti sitä mieltä että tuli liian aikaisin kaukaloon ja peluuttaminen oli ihan liiallista. Pelasi kauden parastaan kun sai pelata Lefen kanssa mutta kun koko joukkueen peli sakkasi ei Horsekaan ollut enää parhaimmillaan.
 

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Palautellaas tää mieleen.

Salmela ei ollut tänään parhaimmillaan. Olen vahvasti sitä mieltä että tuli liian aikaisin kaukaloon ja peluuttaminen oli ihan liiallista. Pelasi kauden parastaan kun sai pelata Lefen kanssa mutta kun koko joukkueen peli sakkasi ei Horsekaan ollut enää parhaimmillaan.

Valmennukselta aika epäreilu temppu heittää pitkän tauon jälkeen tuollaiseen matsiin kentälle. Se maksoi, valitettavasti.
 

Nigi

Jäsen
Salmela ei ollut tänään parhaimmillaan. Olen vahvasti sitä mieltä että tuli liian aikaisin kaukaloon ja peluuttaminen oli ihan liiallista. Pelasi kauden parastaan kun sai pelata Lefen kanssa mutta kun koko joukkueen peli sakkasi ei Horsekaan ollut enää parhaimmillaan.

Ihan samoilla linjoilla ollaan. Salmelan ei olisi pitänyt olla tänään kokoonpanossa. Pitkän tauon jälkeen tällainen peli, ennusmerkit eivät olleet hyvät ja suorittaminen odotetun heikkoa.

Ensi kaudella kolmosparin minuutit + alivoima. Siihen on kuin tehty.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös