TRADE AIKA LÄHESTYY LOPPUUAAN-Vieläkö tarvitaan miehiä

  • 2 535
  • 3
Suosikkijoukkue
Hifk,Arsenal,Real madrid
Ajattelin avata tälläsen keskustelu palstan,ku en itse ensinnäkään muista et mikä se virallinen trade:n takaraja oli!? toisekseen olin tuossa tauon aikana käymässä jyväskylässä ja näin siellä ravintolassa jarkko immosen jolta kysyin (huom olin selvin päin) että mitäs jos jyp ei tälläkään kaudella ole play offeissa!? Hän vastasi siihen että hänellä on voittamisen halu suuri ja vaikka kunniottaakin omaa kasvattjaseuraansa,niin halu olisi kova päästä pääkaupunkiseudulle!? Joten mielestäni tässä olisi Pentille pieni oljenkorsi...eilä vältämättä kävisi edes kalliiksi

no mene ja tiedä mun mielestä me kaivataan sitli hyvä sentteri!?
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Viestin lähetti Champ eli sieni
Ajattelin avata tälläsen keskustelu palstan,

Että ihanko "keskustelu palstan" avasit? Minä kun luulin sinun avanneesi ketjun Jatkoajan keskustelupalstalle.

Aiheesta liene käydään keskustelua yhdessä jos toisessakin HIFK-osion ketjussa, mutta voihan se olla, että yhdelle lisäketjulle on vielä sijansa.

vlad.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Tämä ketju tuli kyllä todella tarpeeseen, sillä mahdollisista täydennyksistä ei puhutakaan yhtään missään.
 

rico

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Viestin lähetti Champ eli sieni
Ajattelin avata tälläsen keskustelu palstan,ku en itse ensinnäkään muista et mikä se virallinen trade:n takaraja oli!? toisekseen olin tuossa tauon aikana käymässä jyväskylässä ja näin siellä ravintolassa jarkko immosen jolta kysyin (huom olin selvin päin) että mitäs jos jyp ei tälläkään kaudella ole play offeissa!? Hän vastasi siihen että hänellä on voittamisen halu suuri ja vaikka kunniottaakin omaa kasvattjaseuraansa,niin halu olisi kova päästä pääkaupunkiseudulle!? Joten mielestäni tässä olisi Pentille pieni oljenkorsi...eilä vältämättä kävisi edes kalliiksi

no mene ja tiedä mun mielestä me kaivataan sitli hyvä sentteri!?

Oho, vai olit selvinpäin? Oletko joskus muulloinkin ollut selvinpäin?

Ensinnäkin, siirtojen takaraja on 30.tammikuuta kello 24. Toiseksi, herra Jarkko Immonen ei näytä itsekään tietävän omaa kasvattajaseuraansa. Huono yritys kusettaa. Ei kannata yrittää jos ei osaa. Enpäs muuten kerrokaan, mikä on Jarkko Immosen kasvattajaseura.

Sitten, HIFK takuuvarmasti katsoo viimeiseen asti Tuomo Ruutu -kortin. Ulkomaalaista pelaajaa IFK:hon ei mahdollisesti oteta, toki Bobby Holik olisi hitusen kovempi kaveri kuin Roman Vopat, mutta Ruutua tavoitellaan tietääkseni etusijassa.

Tosiaan, tämä ketju on oikein paikallaan, kun asiasta ei oikein missään muualla puhuta. Paitsi ehkä noin 150:ssa ketjussa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös