TPS - Lukko la 22.10.2005

  • 4 248
  • 54

Jet-Ace

Jäsen
Vanha Len kirjoitti:
Tervetuloa herra Kasi puikkoihin...oli varmasti kiva katsoa tänään totuutta silmiin ja tuntea elävänsä.


Ja nyt voisi Jortikalle kertoa, että paskan jauhamisen ja tekosyiden aika on ohi ja loppu . Piste. Ja Jortikalla on vain yksi viestittävä asia, sarjasijoitus. Katsomossa tuli mieleen, että "oppipoika" peluutti jääräpäisesti koko joukkuetta, erityisesti pakkiparia Eronen-Backman, joka oli ulkona kuin lintulauta koko ajan.

Puurula oli juuri sitä, mitä osattiin odottaa ja pelätä. Ei yhtään isoa torjuntaa koko pelissä.
 

TiDo28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman lukko,Toronto Maple Leafs
Jet-Ace kirjoitti:
Ja nyt voisi Jortikalle kertoa, että paskan jauhamisen ja tekosyiden aika on ohi ja loppu . Piste. Ja Jortikalla on vain yksi viestittävä asia, sarjasijoitus. Ei yhtään mitään muuta ja pitäköön turpansa kiinni nyt ja ikuisesti. Kaikesta.

Tuolla fiiliksellä itsekin olin vielä ennen tätä ottelua,mutta yksi peli kaiken muutta voi,ehkä.Täytyy kyllä myöntää,että edelleenkin vaihatisin koska vain Jortikan ja Tolvasen työpaikkoja päittäin.Ainahan keväällä TPS varmistaa hyvissä ajoin tuon suoran play off-paikan.

Itse olin hyvinkin skeptinen noiden lukon uusien ketjujen toimivaisuudesta ja nyt joudun onneksi syömään sanani.Tosin en vielä 100 % kaikkea ota takaisin.Itse luen vielä tämän osastoon,ailahtelevat otteet kuten tähänkin asti.Kunnes saadaan muutamia voittoisia otteluita lisää näillä ketjuilla niin sitten nostan olematonta hattuani omalle joukkueelleni.

Täytyy kyllä sanoa,että vähän on paljon ja pienillä muutoksilla voidaan saada isoja muutoksia aikaan.Aika uskomattomalta tuntuu,että lukko sai Levokarin (ässistä tulleen) ja Tuomaisen (mestiksestä tulleen) takaisin pelaavaan kokoonpanoonsa ja heti rupesi peli kulkemaan.Niinkö pieni ero on mestiksen/ässien ja liigan ero (huumoria).Tietysti pitää huomata,että ketjuja sekoitettiin aika tavalla muutenkin ja Saarela taitaa olla lukon heikoin lenkki tällä hetkellä.Tosin pitää huomauttaa,että Topokn pääsi pisteille jälleen kun palasi sentteriksi.Pisteet Tolvaselle näistä ketjumuutoksista tai kenelle kunnia kuuluukaan?

Turkulaisille tiedoksi:Kunhan Alatalo ja Aalto palaavat kokoonpanoon täysin kuntoutuneina niin itse ainakin uskon TPS:n purren seilaavan myöttäsillä vesillä.On se niin velho äijä tuo Jortikka.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
TiDo28 kirjoitti:
Turkulaisille tiedoksi:Kunhan Alatalo ja Aalto palaavat kokoonpanoon täysin kuntoutuneina niin itse ainakin uskon TPS:n purren seilaavan myöttäsillä vesillä.On se niin velho äijä tuo Jortikka.

Aalto tuskin pelaa enää tällä kaudella...jos enää koskaan. Olkapäästä on löytynyt repeämä, jota ei ennen olla huomattu. Alatalo tuo pientä lohtua elämään jos kaverin kuntotaso vain on mallillaan. Saadaan hieman tasoitusta kaksinkamppailuihin.
 

tony

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Southampton, Deutsches Afrika Korps
Onnittelut Lukolle hienosta voitosta.
Palloseura on rampa kentällä, mediassa ja ennen kaikkea pelaajahankintapuolella. Tämä fakta mielessä marssi Tolvasen armeija etelään ja löi ilman suurempaa miestappiota tai hankaluutta v-01 jälkeisen ajan suurimman floppaajan Sm-liigassa.

Puurulasta täytyy sanoa että vaikka ottelu olisi voinut olla hänelle helpompikin, niin ei 13 torjuntaa ja viisi häkkiä kuitenkaan niin hirveän mairitteleva tilastokukkanen ole. Hänen puolustuksekseen täytyy kuitenkin muistaa että mun kolmevuotiaalla pojalla on enemmän ruista ranteessa kuin Tepsin pakeilla sillai yleisesti. Ja muistetaan taas yksi fakta tältäkin kaudelta: Tämä joukkue on päin helvettiä rakennettu.

Toporowski on kunkku!
 

jtuominen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS(+Länsirannikko)
Maalinedustat...

...ja niiden merkitys: Lukko näytti karulla tavalla mitä merkitsee kun hallitsee kummankin maalin edustaa. Hyvä peli Lukolta ja TPS:ltä normaali kotipeli kuluvan kauden tyyliin. Hallista saa poistua ärsyyntyneenä/pettyneenä/ankaran vi....ksen vallassa jne.

Surkeaa oli katsoa, kun joku Lukkolainen törmäsi aika kovaa Puurulaan eikä mitään tehty, korkeintaan sanottiin pahoja sanoja Vopatin tyyliin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös