Tommi Turunen IFK:hon?

  • 2 565
  • 4
Tila
Viestiketju on suljettu.

Toomi1

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ollu viime vuosina ihan surkee. Eihän tommosella pitäis tehdä mitään. Ja eiks se oo jo reippaasti yli kolmekymment vuotta... Jos tulis HIFK:hon... pitäis pelata kyllä samalla tavalla kun 3-4 vuotta sitten Lahden Pelicanseissa. Maalintekijätyyppi, mutta viime vuodet Jokereissa todella vaisuja. Jos ei muita Pentti osaa ostaa niin kai on tyydyttävä Tommiin. Tosin kolme vuotta Jokereissa ja vähemmän tehoja yhteensä niissä kausissa kun Arttu Luttisella yhdellä kaudella IFK:ssa.
 
Onko tämä Toomi1 se sama "veijari", joka on availlut kahdella muulla nimimerkillä toistakymmentä lukittua ketjua tässä viimeisen 10:n päivän sisällä?
Pakko myöntää, että osa niistä viesteistä oli kyllä sangen legendaarisia, varsinkin se, jossa puhuttiin Suomen itsenäisyydestä...

Nimim. "Tapausta vierestä seurannut"
 

Toomi1

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Älä inise... Mä ihmettelen kovasti että mistä te pöllitte noi IFK89 ja jonkun red-hard nimimerkit mulle. Tää on mun ainoa nimimerkki joten minkä takia inisette? Oon avannu yhden keskustelu-palstan mutta senkin omaa tyhmyyttäni kun en tiennä tai huomannu että semmoinen samanlainen palsta oli jo avattu ajat sitten.
 

Toomi1

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nimimerkki Filosofem tuntuu olevan ainoa hyvä tyyppi täällä. Pate 00:n viestit on hyviä. Inhottavaa kun kaikki silmäilee....
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös