Tommi Niemelä Pelicansin päävalmentajana

  • 178 447
  • 880

Raúl

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Tommia tulee vielä monta kertaa ikävä. Huikea valmentaja, hieno persoona. Tuonut toimivan pelitavan Lahteen.

Pahaa pelkään, ettei seuraajansa ole ihan samaa laatua, mutta toivotaan parasta. Vaikea on toki Tommin tasoista löytää markkinoilta.

Kiitos Niemelä! Olit juuri sitä, mitä lahtelainen kiekko tarvitsi!
 

Iin Taikuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans
Tommi,

Loit Lahteen kauan kadoksissa olleen identiteetin, joka toivottavasti kantaa vielä pitkään. Loit neljä upeaa, erilaista joukkuetta, joilla jahdattiin ihan tosissaan menestystä. Kaksi edellistä kautta on painunut erityisesti mieleen, mutta kyllä jokaisessa jengissä tältä neljältä vuodelta oli jotain erityistä.

Keväällä 2020 olin ensimmäistä kertaa Pelicans-kannattaja aikana innoissani tulevasta kuin pikkulapsi. Mulla oli tunne, että Isku-Areenaan astui juuri sisään persoona joka tuo mukanaan jotain ennennäkemätöntä. Heti ensimmäisestä haastattelusta Tommi Niemelästä tuli jonkinsortin idoli itselleni. Vaikka näyttöjä tai kokemusta hädin tuskin oli, niin Hölön elekieleen ja tapaan lausua asioita oli helppo tykästyä heti. Luottamus uuteen pääkäskijään syntyi samantien ja se vaikutti myös omaan ajattelutapaani elämää kohtaan.

Ja niin teki myös pelaajistoon ja koko tähän upeaan yhteisöön. Kaksi ekaa kautta opeteltiin, vikat kaksi kautta saatiin nauttia täysillä kyydistä, vielä lisää opetellen. Kaksi finaalipaikkaa putkeen, tällä kertaa jäi hopeat kaulaan. En ota kantaa peliesityksiin, mutta en vaihtaisi tätä Hölön aikakautta mihinkään. Ja kyllähän Pelicans kehittyi roppakaupalla, kun katsoo niitä lähtökohtia mistä lähdettiin liikkeelle neljä vuotta sitten.

Vastoin omia odotuksiani, en osaa olla pettynyt lopputulokseen. Mua ei vituta että peli ei riittänyt. Päinvastoin, Olen vain helvetin ylpeä siitä että minulla on turkoosisydän. Isoin kiitos tästä kuuluu Tommi Niemelälle, vaikka ei hän tätä kaikkea ole yksin tänne Lahteen mahdollistanut. Tämä aikakausi on nyt päättynyt ja jää ikuisesti mieleen kovimpana temppuna Pelicansin historiassa. Hölö muutti paljon ja voi helvetti kun häntä tulee ikävä (tässä vaiheessa allekirjoittanutkin alkaa poraamaan).

Kaikkien aikojen koutsi. Finaalin ratkettua haastattelusta näki kuinka paljon tämä yhteisö merkitsee Tommille. Oli ensimmäinen kerta summerin jälkeen kun itselläkin tuli tippa linssiin, siihen asti mentiin aika Tonnin seteli-ilmeellä. Hölö opetti, mitä urheilu parhaimmillaan on. Tervetuloa milloin vaan kotiin ja todella todella paljon tsemppiä Ilvekseen. En osaa tästäkään siirrosta olla katkera, elämä on. Jos Pelicans ei voita niin toivottavasti Hölö voittaa.

Kiitos Hölö! - olet aito ja vilpitön ihminen. Kaikkea hyvää sinulle jatkoon!
 

Jaksaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, NHL
Kiitos Hölö, jos ainoa negatiivinen asia joka tulee mieleen on nuo aikalisät ja haastot, niin aika helvetin hyvin meni.

Teit Pelicansista uskottavan joukkueen, hyviä jatkoja en voi toivoa uran puolesta uuden työnantajasi takia (:D), mutta kaikkea hyvää noin muuten!
 

Myste

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Hurricanes // FC Lahti // MMA
Paljon on sanottu tästä herrasta neljän vuoden aikana. Hyvää ja ei-niin-hyvää.
Joten pidän tämän nyt lyhyenä, koska arvon palstaveljet ovat hienosti tuoneet omatkin tuntoni julki.

Kiitos Tommi!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös