Tommi Huhtala Jokerien haaviin

  • 138 183
  • 447

joceri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Huhtala on ollut rooliinsa nähden ehdottomasti yksi kisojen parhaista suomalaispelaajista. Ennakkoluulotonta taklauspeliä, hyvää av:n tappamista ja ihan ok peruspeliä.

Nimenomaan kiekollisessa roolissa, jota ilmeisesti KHL-Jokereissakin odotetaan, Huhtala on ollut täysin kädetön. Yhtäkään hyvää laukausta tai järjestettyä maalipaikkaa ei Huhtala ole kisoissa saanut aikaan vaikka on saanut pelata mm. Immosen kanssa. Jos odotetaan kädetöntä koohottamista ja hyvää taistelua, niin mieluummin olisin katsonut siinä roolissa Mäkeä, Ritaa tai vaikkapa Hännikäistä.

Nämä MM-kisoissa flopanneet Liigatähdet ovat flopanneet lähes poikkeuksetta myös KHL:ssä kuten Haataja, Lahti ja Anttila.
 

SilkySmooth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Arsenal FC
Nimenomaan kiekollisessa roolissa, jota ilmeisesti KHL-Jokereissakin odotetaan, Huhtala on ollut täysin kädetön. Yhtäkään hyvää laukausta tai järjestettyä maalipaikkaa ei Huhtala ole kisoissa saanut aikaan vaikka on saanut pelata mm. Immosen kanssa. Jos odotetaan kädetöntä koohottamista ja hyvää taistelua, niin mieluummin olisin katsonut siinä roolissa Mäkeä, Ritaa tai vaikkapa Hännikäistä.
Jos et kaiva mulle tässä miinakenttää, vaan tosissaan luulet, että mainitsemasi herrat olisivat voineet hoitaa kolmoskentän roolit KHL:ssä niin sun kanssa lienee turha yrittää keskustella.

Rita menee nippanappa Liigassa kolmoseen, Hännikäinen-Mäki kaksikko taas on neloskenttään perus Liiga-tasoa. Itse ainakin näen meillä kolmosen laidalla mielummin Liigassa ykköskentän minuutteja vetäneen äijän - vaikkei MM-tasolla olisikaan mikään sateentekijä nimenomaan kiekollisena.

Kaikki edellä oleva tietysti sillä oletuksella, että Huhtala vetää meillä kolmosen laidalla ykköskokoonpanon ollessa jalkeilla. En kyllä näe yhtäkään syytä, miksei näin myös olisi.
 

joceri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kaikki edellä oleva tietysti sillä oletuksella, että Huhtala vetää meillä kolmosen laidalla ykköskokoonpanon ollessa jalkeilla. En kyllä näe yhtäkään syytä, miksei näin myös olisi.

Mielelläni olen väärässä ja toivon, että Huhtala pystyy kiekolliseen rooliin myös KHL:ssä. Floppivaara on kuitenkin valtava ja 16 MM/EHT-pelissä tehot 0+2 eivät varsinaisesti vakuuta.
 

Toni85

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoolainen jääkiekko oikeissa käsissä
Muutama Huhtalan maaleista YouTubessa. Kuten noistakin on nähtävissä, ei Huhtala ole mikään mailavirtuoosi vaan tekee maalinsa sijoittumalla oikein, haistamalla irtokiekot ja laukomalla tarkasti vapaata tilaa saadessaan. Hän pelaa fyysisesti, tunteella ja aina joukkueelle. Tällaisia pelaajia ei tietääkseni kasva joka nappulaliigassa, varsinkaan Suomessa..

Maajoukkueen, Liigan ja KHL:n vertaaminen toisiinsa on täysin mahdotonta, varsinkin jos/kun pelaaja pelaa jokaisessa eri roolissa (Liigassa ykkösketju, maajoukkueessa nelonen, KHL:ssä kakkos-kolmosketju).
 
Tällaisia pelaajia ei tietääkseni kasva joka nappulaliigassa, varsinkaan Suomessa..

Onkohan sulla mitään käsitystä siitä, millaisia pelaajia suomalainen juniorivalmennus tuottaa? Niimpä, Huhtaloita, jotka tekevät kiitettävällä työmoraalilla hommia, ja joita voi sitten kehua yrittämisestä vaikka ottelut hävitäänkin. Suomalainen sankarikuva on työn raskas raataja, joka vaatimattomana "keskittyy omaan peliin" ja hoitaa oman ruutunsa.

Huhtala on täysin kädetön paska kolmoskenttää ylemmäksi. Ja haukkukaa vaan väärin perustein vihaamisesta, mutta siltä tämä koohottaja vaikuttaa myös ihmisenä, koska Kovanen. On arvoja, jotka on toisille tärkeämpiä kuin toiset, omaan maailmaani ja sankarikuvaani kuuluu, että virheensä voi tunnustaa, välittömästi.
 

Ruutuässä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Huhtalassa on ainakin se hyvä puoli, että jos rooli tulosvastuullisessa kentässä ei toimi, niin kolmosessa ja nelosessa on käyttöä tuon tyylisille pelaajille. Hankintana siis aika varma, koska aina löytyy paikka joukkueessa, jos vaan annetaan pelata omilla vahvuuksilla. Taitopelaajaksi profiloituneen pelaajan hankinta menee helpommin vihkoon, sillä jos taso ei riitä tuloskenttiin, ei homma onnistu jämäroolissakaan. Huhtala on parannettu versio Hardtista.
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
En tiedä millaisia kuvitelmia jengillä on KHL:n tasosta, mutta se miten Huhtala pärjää MM-kisoissa ei kerro mitään siitä miten KHL:ssä sujuu. Hagman teki pari kautta sitten Venäjällä parikymmentä pistettä, mutta taisi saada mömmömissä kasaan pari hassua bojoa. Se vaan on niin, että toi Skoda-cupin taso on monille KHL-pelaajillekin liian kova.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Jari on jo hoitanut Jokereille Omarkin. Ei Jokerit välttämättä tarvitse toista hänen kaltaistaan kiekkotaikuria, riittää, että hyökkäykseen saadaan rooleihinsa riittävän taitavat kolme sentteriä ja laituri. Pelintekijän ei tarvitse olla mikään mailavirtuoosi.

Kyllä tarvitsee, Jokerit edustaa tai sen pitäisi edustaa taitoa, siksi yksi mailataituri ei todellakaan ole riittävä määrä virtuositeettia joukkueessa. Sitä en kiistä että rooleihinsa riittävän taitavat sentterit on se mitä tarvitaan, minusta siihen roolimääreeseen kuuluu vain vähintään se yksi virtuoosi, saa toki sitä taitoa tuoda myös laidalle.
 

Toni85

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoolainen jääkiekko oikeissa käsissä
Huhtala on täysin kädetön paska kolmoskenttää ylemmäksi.

Täysin kädetön paska, joka teki toiseksi eniten maaleja Liigassa päättyneellä kaudella... Kelpaisiko vaikka Juuso Puustinen paremmin? Sama maalimäärä kuin Huhtalalla. Olisiko Sakari Salminen hyvä käsistään? Hänen maaliennätys Liigassa on 26 maalia, eli kokonaiset kolme enemmän kuin Huhtala tämän päättyneen kauden lukumäärä. Ryan Lasch? 24 maalia, eli yksi enemmän kuin Huhtala.

Väitätkö siis, että Huhtala pelasi niin hyvässä joukkueessa ja ketjussa, että täysin kädetön paskakin tekee 23 maalia? Vaikka tähän tekisi mieli vastata värilaseilla, fatka on kuitenkin se, että aika harva noista maaleista oli jonkun ketjukaverin aikaansaannosta ja Huhtala vain keräsi maalin sarakkeeseensa..
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Mä tykkään kyllä pelaajana Huhtalasta, oli suosikkipelaajiani jo Padassa aikoinaan.

Täytyy silti sanoa, että verrattuna vaikka Jormakkaan on Huhtalan liike ja pelirohkeus ollut selvästi heikompaa näissä kevään mm-kisoissa.

Jotenkin aralta on Hotsi vaikuttanut.
 

yki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Jotenkin aralta on Hotsi vaikuttanut.

Samaa mieltä, jotenkin olen odottanut enemmän taklauksia ja työntekoa, mutta vähän vaisuksi ovat jääneet Huhtalan esitykset MM-kisoissa. Liigassa todella hyvä pelaaja, MM-kisoissa ollut pienoinen pettymys. Rooli toki on aivan eri, mutta odotin kyllä aivan toisenlaisia esityksiä. Väläytyksiä on näkynyt, mutta liian ailahtelevaa on ollut...
 
Täysin kädetön paska, joka teki toiseksi eniten maaleja Liigassa päättyneellä kaudella... Juuso Puustinen paremmin? Sama maalimäärä kuin Huhtalalla. Olisiko Sakari Salminen hyvä käsistään? Hänen maaliennätys Liigassa on 26 maalia, eli kokonaiset kolme enemmän kuin Huhtala tämän päättyneen kauden lukumäärä. Ryan Lasch? 24 maalia, eli yksi enemmän kuin Huhtala.
Toivotan sulle upeaa uraa teksti-tv -analyytikkona. Jos sulla on vielä asiasta jankattavaa sen enemmän niin voit pohtia oisko sulla parempaa tekemistä, sillä tämä sun ja mun välinen keskustelu päättyy tässä tähän.

Huhtala on täysin kädetön paska, jolla ei ole yhtäkään sellaista kiekon hallintaan, syöttämiseen tai laukaisuun liittyvä erikoistaitoa, jolla tätä olisi millään tapaa mielenkiintoista seurata. Kun pelaaja ei erotu edes luistelunopeudellaan, edustaa Huhtala tylsää pelaajatyyppiä jotka muutamat arvostavat, koska on niin kova yrittämään, karvaamaan ja hakemaan taklauksia. Neloskentän perus puurtaja.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
...
Huhtala on täysin kädetön paska, jolla ei ole yhtäkään sellaista kiekon hallintaan, syöttämiseen tai laukaisuun liittyvä erikoistaitoa, jolla tätä olisi millään tapaa mielenkiintoista seurata. Kun pelaaja ei erotu edes luistelunopeudellaan, edustaa Huhtala tylsää pelaajatyyppiä jotka muutamat arvostavat, koska on niin kova yrittämään, karvaamaan ja hakemaan taklauksia. Neloskentän perus puurtaja.

No, itse asiassa jos Huhtalan pelejä oikeasti seuraa, niin miehellähän on erinomainen laukaus. Tämä nyt vain tarkennuksena.

Näissä kisoissa ei ole paikoille päässyt, liittynee sekä tuohon pelirohkeuteen, mutta toki myös (pieneen) rooliinsa.
 

C.Orr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menneisyyden kahleista vapaa Jokerit
Onkohan sulla mitään käsitystä siitä, millaisia pelaajia suomalainen juniorivalmennus tuottaa? Niimpä, Huhtaloita, jotka tekevät kiitettävällä työmoraalilla hommia, ja joita voi sitten kehua yrittämisestä vaikka ottelut hävitäänkin.

Yksioikoista yleistämistä. Armia, Granlund, Pulkkinen, Teräväinen, Ristolainen, Määttä, Barkov, Haula, Kapanen, Lehkonen, Saarela ja moni muu kertovat toisenlaista tarinaa juniorityön tuloksista. Vaikka juniorivalmennusta mielestäni tulisi kehittää kohti tapaa, jossa lisätään pelaajien valmennusta ja vähennetään pelin valmentamista, tuottaa Suomi edelleen myös huipputaitoa. Tahti tulee vain kiihtymään tulevina vuosina, kiitos Ruotsin mallin, jota kohti Suomessa aletaan vihdoin menemään yhä useammassa seurassa.

Mä en pysty ymmärtämään näitä kommentteja, jotka lokeroivat Huhtalan "kädettömäksi paskaksi" tms. Tuntuu, että nämä henkilöt joko eivät ole nähneet riittävästi Huhtalan pelaamista tai oleellinen ymmärrys jääkiekkojoukkueen pelaajien roolituksista on kauniisti sanottuna puutteellista. Huhtala osaa lisäksi pelata alivoimapeliä erittäin järkevästi eikä arastele laittaa kroppaansa peliin, ominaisuus joka kertoo myös luonteesta. Rankasti aliarvostetussa Liigassa Huhtala oli yksi sen profiilipelaajista ja monipuolisuudessa Huhtalan kanssa kilpailee hyvä jos kourallinen Liigapelaajia. Tällaisten pelaajien merkitys vain korostuu pitkän kauden aikana omalle joukkueelleen. Turnausmuotoisessa pelaamisessa, kuten vaikka mm-kisoissa, merkitys on pienempi, koska silloin joukkue voidaan rakentaa puhtaasti roolitusten kautta, jolloin jokaiselle pelipaikalle valikoituu oman roolin erikoisosaajia.
 
Viimeksi muokattu:
Yksioikoista yleistämistä. Armia, Granlund, Pulkkinen, Teräväinen, Ristolainen, Määttä, Barkov, Haula, Kapanen, Lehkonen, Saarela...
Yhtälailla on yksioikoista yleistää, että listaamalla vuonna 1991-97 -syntyneistä (Haulasta Saarelaan) hyviä jääkiekkoilijoita, suomalainen juniorityö tuottaisi pääasiassa muuta kuin huhtaloita. Lainaamassasi pätkässä vastasin käyttäjän Toni85 väitteeseen, jossa hän oli todennut ettei suomalainen juniorityö tuota tunnollisia yrittäviä joukkuepelaajia. Samaa mieltä olen kanssasi siitä hyvästä valmennuksen suunnasta, johon olemme siirtymässä. Pelin valmentamisen sijaan keskitytään pelaajan vahvuuksien kehittämiseen. Alueelliset erot ovat valitettavasti suuria, ja karmeinta on tietää valmennustason eroja ikäluokissa kiekkokoulu-D eri paikkakuntien välillä.

Tuntuu, että nämä henkilöt joko eivät ole nähneet riittävästi Huhtalan pelaamista tai oleellinen ymmärrys jääkiekkojoukkueen pelaajien roolituksista on kauniisti sanottuna puutteellista..... (nips naps)
Rankasti aliarvostetussa Liigassa Huhtala oli yksi sen profiilipelaajista ja monipuolisuudessa Huhtalan kanssa kilpailee hyvä jos kourallinen Liigapelaajia.....
Liigan arvostuksesta en ala kanssasi väittelemään. Sen voin myöntää, että Huhtalan pelien näkeminen rajoittuu lähinnä tämän ja viime kauden Jokereita vastaan pelattuihin peleihin, EHT-höntsään, MM-kiekkoon ja satunnaisiin bluesin peleihin runkosarjassa (n=kenties 15). Niissä en ole huomannut Huhtalalta käytännössä mitään. Tähän perustan arvioini, jonka mukaan Huhtalalla ei ole käsiä eikä älyä pelata KHL:ssä kolmosketjua ylempänä.

Olen arviossani mielelläni väärässä. Kiva jos Tommi pärjää KHL:ssä. Mulla on omat syyni olla Huhtalan vihaaja, eivätkä ne ole pelkästään pelillisiä, niitä olen avannut ihan tarpeeksi jo aikaisemmin. Jos et niitä tunne, tuskin olet menettänyt mitään.
 
Viimeksi muokattu:

Toni85

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoolainen jääkiekko oikeissa käsissä
Lainaamassasi pätkässä vastasin käyttäjän Toni85 väitteeseen, jossa hän oli todennut ettei suomalainen juniorityö tuota tunnollisia yrittäviä joukkuepelaajia.

Kannattaisi ehkä lukea koko teksti eikä vain osaa. Tässä vielä tämä minun kommentti, lihavoin avainkohdat...

Muutama Huhtalan maaleista YouTubessa. Kuten noistakin on nähtävissä, ei Huhtala ole mikään mailavirtuoosi vaan tekee maalinsa sijoittumalla oikein, haistamalla irtokiekot ja laukomalla tarkasti vapaata tilaa saadessaan. Hän pelaa fyysisesti, tunteella ja aina joukkueelle. Tällaisia pelaajia ei tietääkseni kasva joka nappulaliigassa, varsinkaan Suomessa..

Sen voin myöntää, että Huhtalan pelien näkeminen rajoittuu lähinnä tämän ja viime kauden Jokereita vastaan pelattuihin peleihin, EHT-höntsään, MM-kiekkoon ja satunnaisiin bluesin peleihin runkosarjassa (n=kenties 15). Niissä en ole huomannut Huhtalalta käytännössä mitään. Tähän perustan arvioini, jonka mukaan Huhtalalla ei ole käsiä eikä älyä pelata KHL:ssä kolmosketjua ylempänä.

Aivan, eli sinulla ei ole kokonaiskuvaa Huhtalan pelityylistä ja taidoista. Itse näin jokaisen Huhtalan pelin tältä päättyneeltä kaudelta, niin Liigassa, EHT-höntsässä kuin MM-kisoissakin. Naureskelit minun "teksti-tv"-kommentille, mutta et vastannut siinä herättämääni kysymykseen. Jos Huhtala on täysi kädetön paska, miten hän on voinut tehdä niin paljon maaleja? Vahingossa? Miksi tulet kommentoimaan asiaa, johon olet muodostanut oman mielipiteesi, joka perustuu tunteisiin, eikä faktoihin? Olet tehnyt selväksi, että et pidä Huhtalasta. Siihen tuskin kukaan voi vaikuttaa. Se ei tee hänestä kuitenkaan kädetöntä paskaa.

Itse en voinut sietää Marek Zidlickyä kun hän pelasi IFK:ssa, mutta en silti sanonut että hän on kädetön paska vaan pidin häntä todella taitavana ja vaarallisena pelaajana.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Huhtala oli kisoissa ihan täysi turisti, jonka roolin olisi voinut täyttää ihan kuka tahansa. Tommi ei esittänyt kisoissa yhtään mitään ja vaaralliset tilanteet jotka Huhtala loi tai jotka luotiin Huhtalalle voidaan laskea kisojen 10 pelissä yhden käden sormilla, itselleni ei tule mieleen kuin yksi ainoa paikka ja siitäkään ei tullut lopulta yhtään mitään. Huhtala hiihteli koko turnauksen laitojen varjossa ja ei taklannut, eikä hämmentänyt ei luistellut ei luonut paikkoja eikä ollut minkäänlainen uhka minnekään suuntaan. Näkymätön ja turha on hyvät määreet kuvaamaan Tommin esityksiä. Ei lupaa hyvää ensi kautta ajatellen, noilla esityksillä en hämmästyisi jos ja kun Huhtala jää ensi kaudella alle 5 maaliin ja on lopulta enemmän katsomossa kuin kentällä. Täysin odotetun heikko hankinta ainakin maajoukkuepelien perusteella.
 

blue line

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Huhtala oli kisoissa ihan täysi turisti

Mua oksettaa, kun luen näitä sun viestejä. Ne ovat niin tyylitajuttomia ja täysin (ajankohtaan) sopimattomia, että täytyy ihmetellä motiivejasi. Käsittämätöntä jankkaamista ja täysin tyylittömästi. Siinä on antisi. Lopeta heti.
 

S Gagnon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Rangers FC, HJK
Huhtala oli kisoissa ihan täysi turisti, jonka roolin olisi voinut täyttää ihan kuka tahansa.

Voihan sitä tietenkin näinkin kuvailla, mutta täytyy muistaa ettei pelannut kärkiketjuissa. Sen lisäksi ei tainnut olla ekana jonossa kun yv:tä skulattiin. Isompi pettymys itselleni oli Haula..
 

Haastattelija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Winnipeg Jets
Olisko kellään kaivaa taklaustilastoja kisoista? Ne kumminkin tilastoitiin. Mun verkkokalvoihin on kyllä piirtynyt useampi Huhtalan komea taklaus. Flint vissiin taas valinnut ensi kauden sylkukuppinsa, joten pitäisi varmaan jättää omaan arvoonsa nuo analyysit.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Mua oksettaa, kun luen näitä sun viestejä. Ne ovat niin tyylitajuttomia ja täysin (ajankohtaan) sopimattomia, että täytyy ihmetellä motiivejasi. Käsittämätöntä jankkaamista ja täysin tyylittömästi. Siinä on antisi. Lopeta heti.

Mikä ajankohdassa on nyt olevinaan pielessä?

Arvostelin Huhtalan esityksiä kisoissa ja kisat päättyi juuri, nythän ne esitykset on vielä parhaiten mielessä. En tiedä mitä ihmettä Huhtalalta odotetaan mutta MM-kisojen esitykset ei ainakaan näyttäneet että Huhtalalla olisi mitään annettavaa kärkiketjuihin vaan mies on juuri niin kädetön ja pelisilmätön kuin on odotettu. Hienoa jos sinä olet tyytyväinen Huhtalalta nähtyisiin esityksiin, minä en ollut vaikkei mulla mitään isoja odotuksia ollutkaan kun tiesin Huhtalan kädettömyyden. Minä odotin että Huhtala olisi ollut edes fyysisesti ja hämmennysmielessä näkyvä mutta siinäkin mentiin aikalailla varjojen mailla.
 

spede1967

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Näkymättämiä olivat 5-5 pelissä tähdet Malkin ja Ovetskinkin, Huhtala taisteli ja mielestäni luistelukin riitti varsin hyvin. Ei varmaan kukaan odottanutkaan että neloskenttä matseja ratkaisee. Eihän Huhtala oli vähän "kädetön" mutta täytti paikkansa mielstäni ihan hyvin.
 

blue line

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mikä ajankohdassa on nyt olevinaan pielessä?

Onhan se nyt aivan uskomatonta, että mies on juuri raatanut viikkokaupalla Suomen eteen ja täyttänyt puolustusvelvoitteensa ja roolinsa täysin moitteetta, ollen osa erittäin kiinteää ja menestyksekästä kokonaisuutta, ja sun mielestä mies on täysi turisti.

Minä olen ainakin juuri tällä hetkellä ylpeä siitä, että mies pukee Jokeri-paidan ensi kaudella päälleen.
 

SilkySmooth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Arsenal FC
Onhan se nyt aivan uskomatonta, että mies on juuri raatanut viikkokaupalla Suomen eteen ja täyttänyt puolustusvelvoitteensa ja roolinsa täysin moitteetta, ollen osa erittäin kiinteää ja menestyksekästä kokonaisuutta, ja sun mielestä mies on täysi turisti.

Minä olen ainakin juuri tällä hetkellä ylpeä siitä, että mies pukee Jokeri-paidan ensi kaudella päälleen.
Nyt en kyllä voi olla komppaamatta toveri blue linea.

Itse olen mennyt jo kauan aikaa sitten yli siitä pisteestä, missä nämä flintin vihatekstit tuli otettua tosissaan. Jokainen saa olla mun puolesta Huhtalasta ihan mitä mieltä huvittaa, mutta ei näitä vuodatuksia voi enää nauramatta lukea.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
flintin vihatekstit

Anteeksi mitkä? Mikä osa tuossa minun viestissäni oli vihatekstiä? Mitä vihaa siinä nostettiin esiin? Se oli minun näkemykseni siitä miten Tommi Huhtala esiintyi kisoissa. Mielipiteistä saa olla erimieltä mutta tekstin leimaaminen vihatekstiksi on nimenomaan naurettavaa. En ottanut yhtään kantaa millainen persoona Huhtala mielestäni on, arvostelin vain nähtyjä esityksiä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös