Tomi Kallio

  • 169 488
  • 604

Turnipsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Pakko jatkaa, yksi kausi vielä Tallinderin kanssa. Ja sillon päätyyn asti! Puheet Ruudun haastattelussakin antoi vähän osviitaa tuohon (one more year) juuri äsken, mutta toki ei ole päätöstä asiasta tehnyt.
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Onhan tuo meidän kapteeni kyllä semmonen sissi että pitää olla ylpeä. Toivottavasti vielä yks kausi.
 

Hopeavarjo

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kalliolla on niin iso merkitys minulle katsojana, että kiinnostus ja luotto ensi kautta kohtaan on pitkälti riippuvainen Tompan jatkosta. Eiköhän Kallio istu jossain vaiheessa muutamaksi tunniksi Kaskisen ja Niittymäen kanssa ja haastattele heitä koskien tulevaa kautta. Paljon hienoja hetkiä tällä kaudella. Kiitos niistä! #71
 

septi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ei nyt vielä jätetä Kalliolle jäähyväisiä, eihän? Jos mies ilmoittaa itse, että se oli siinä, sitten järjestetään sellainen spektaakkeli miehelle, että laitetaan koko Turku sekaisin.

Ei ole sanoja, millä kuvailla tämän miehen merkitystä!
 

Laiska pakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Aivan mielettömän hieno haastattelu Kalliolta Ruudussa Ilves-Tappara -ottelun erätauolla. Hieno mies, toivottavasti vielä löytyy pelihaluja...
 

Turnipsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kalliolla on niin iso merkitys minulle katsojana, että kiinnostus ja luotto ensi kautta kohtaan on pitkälti riippuvainen Tompan jatkosta. Eiköhän Kallio istu jossain vaiheessa muutamaksi tunniksi Kaskisen ja Niittymäen kanssa ja haastattele heitä koskien tulevaa kautta. Paljon hienoja hetkiä tällä kaudella. Kiitos niistä! #71

Voin allekirjoittaa tämän. Jos Kallio lopettaa, luotto seuraavaa kautta kohtaan on huomattavasti pienempi kuin jos Kallio jatkaa. Uskoisin myös että Kalliolla on jokunen sana sanottavana tuosta joukkueen rosterista tuossa tilanteessa kun keskustelevat jatkosta..
 

Mänizeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, New York Rangers
Toivottavasti jatkaa. Itseoikeutettu Kapteeni. Tärkeä tuki kun valmennus haluaa saada viestiä läpi.

Mutta tuloksenteon vastuuta pitää saada siirrettyä jo muillekin. Kakkosen oikea laita ja kohtuullisempi minuuttimäärä perussarjaan. Voi silloin olla ensi keväänä todellinen ratkaisija. Nyt tais vaan paukut loppua. Inhimillistä...
 

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105
Jatkaahan se. Hieno pelaaja ja lakkia päästä.
 

Iso-Olli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Suurin ja mahtavin kapteeni, joka Tepsillä on ikinä ollut. Ei ansaitse tällaista päätöstä uralleen. One more year!
 

Rote Sau

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS + länsirannikko
Kallio on ollut ehdoton päällikkö tällä kaudella. Nuoremmat eivät olleen nimeä kuulleetkaan ja vanhemmatkin unohtaneet, mutta nyt sen taas kaikki muistaa. Hyvä Toma! #17 oli maaginen lähtiessään 2000-luvun taitteessa ja vitutti uskomattomasti, mutta hyvä kun tulit edes hetkeksi takaisin. Loistava kapteeni ja yksi parhimmista mitä mun aikana on pelannut. Iso rooli uran jälkeen Tepsissä ei olisi vääryys.
 

Peppuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Chicago Blackhawks
Tiedän kait joo etukäteen että saan kait tästä hirveän paskamyrskyn itselleni.

Ei, en tarkoita millään tavalla väheksyä Kallion tekemisiä TPS:n eteen. Tomin tiedän hyvin, ja aina ollut TPS:n miehiä, mutta kysyn kuitenkin koska te TPS:n kannattajat tiedätte minua paremmin, ja oletta asiassa viisaampia.

Mikäli katsoo uraa, niin noin 2 kertaa enemmän pelejä ruotsissa. En tiedä miksi osa haluaa jäädyttää #71 ja osa #17. Noin 15 vuotta sitten TPS:stä lähtenyt, toki nyt 2 vuotta kapteenina.

Kysyn täysin vilpittömästi, korostan, täysin vilpittömästi että mikä sen tekee että Kallio on niin hieno mies TPS:lle?
 

Starbuck

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kysyn täysin vilpittömästi, korostan, täysin vilpittömästi että mikä sen tekee että Kallio on niin hieno mies TPS:lle?

Koska ennen Kallion tuloa TPS oli kiekko-Suomen suurin vitsi eikä olisi sieltä noussut edes tämmöiseksi puolivällyjoukkueeksi ilman Kalliota. Iso merkitys turkulaiselle kiekolle, toivottavasti sitä vaatimustasoa ei nyt heti vedetä vessasta alas kun Kallio jättää kiekkokaukalot (jos jättää).
 
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Kysyn täysin vilpittömästi, korostan, täysin vilpittömästi että mikä sen tekee että Kallio on niin hieno mies TPS:lle?

Oivallinen kysymys! Mulle Kallioon ainakin henkilöityy vahvasti se, että tehdään asioita taas yli puolentoista vuosikymmenen jälkeen tosissaan voittamisen eteen eikä olla olemassa vaan sitä varten että artukaisiin rakennettiin aikanaan jäätävän iso halli jota olisi harmi pitää tyhjillään. Tomppa on kuitenkin pitkästä ulkomaanjaksostaan huolimatta Turun poikia ja erittäin kovan tason kiekkoammattilainen, jota organisaatio tarvitsi keulakuvakseen että tason nosto oli mahdollista.
 

LOFIN

Jäsen
Suosikkijoukkue
1922
Tiedän kait joo etukäteen että saan kait tästä hirveän paskamyrskyn itselleni.

Ei, en tarkoita millään tavalla väheksyä Kallion tekemisiä TPS:n eteen. Tomin tiedän hyvin, ja aina ollut TPS:n miehiä, mutta kysyn kuitenkin koska te TPS:n kannattajat tiedätte minua paremmin, ja oletta asiassa viisaampia.

Mikäli katsoo uraa, niin noin 2 kertaa enemmän pelejä ruotsissa. En tiedä miksi osa haluaa jäädyttää #71 ja osa #17. Noin 15 vuotta sitten TPS:stä lähtenyt, toki nyt 2 vuotta kapteenina.

Kysyn täysin vilpittömästi, korostan, täysin vilpittömästi että mikä sen tekee että Kallio on niin hieno mies TPS:lle?
Olen samaa mieltä että monella lähtee mopo käsistä kun huudellaan jo paitojen jäädytyksistä, kaikkien aikojen Tepsiläisestä jne. Me ollaan vittu niin iso ja mahtava seura (ei puhuta vain jääkiekosta), että meillä on aika pitkä jono pelaajia odottamassa kunniaansa että Kallio saa mennä sinne jonon perälle kuten muutkin.

Ja tämä ei ole tippaakaan epäkunnioitusta Kalliota kohtaan, joka on tehnyt hienon palveluksen seuralle ja palauttanut sen uskottavuuden. Kallion merkitystä tässä kahden vuoden aikana ei tule väheksyä, mutta minulle kyseessä on vain yksi hieno seuralegenda lisää tälle seuralle, joilla niitä on muutenkin paljon useassa lajissa. Suurseurana (kyllä, pidän meitä sellaisena) me ollaan siinä onnellisessa asemassa että meillä näitä legendoja on paljon, ja tulee toivottavasti myös olemaan.
 
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Olen samaa mieltä että monella lähtee mopo käsistä kun huudellaan jo paitojen jäädytyksistä, kaikkien aikojen Tepsiläisestä jne. Me ollaan vittu niin iso ja mahtava seura (ei puhuta vain jääkiekosta), että meillä on aika pitkä jono pelaajia odottamassa kunniaansa että Kallio saa mennä sinne jonon perälle kuten muutkin.

Nuo paidanjäädytyspuheet menee tosiaan kyllä ehkä vähän överiksi, mutta toisaalta nuoremmalle sukupolvelle jota itsekin lasken vielä edustavani, on Tomi Kallio oikeasti ainoa kunnon legenda tepsissä 2000-luvulla, (Ville Vahalahden lisäksi) eli siitä asti kun on itse ollut riittävän vanha kiinnostumaan Tepsin menestyksestä /sen puutteesta oma-aloitteisesti. Olkoonkin että on pelannut vaan pari kautta paluunsa jälkeen.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Me ollaan vittu niin iso ja mahtava seura (ei puhuta vain jääkiekosta), että meillä on aika pitkä jono pelaajia odottamassa kunniaansa että Kallio saa mennä sinne jonon perälle kuten muutkin..

Kuka täällä on väittänyt, että Kallio kiilaisi jotenkin jonon ohi paidan jäädytysten suhteen? Ei kukaan. Hänen aikansa kyllä tulee vielä niin kuin varmasti Sakun, Vahan jne. On totta, että Kallio on TPS-kapteeneista yksi suurimmista, mutta ei välttämättä se suurin, riippuu ihan keneltä kysyy ja se on hyvin subjektiivinen asia.

Mulle Saku on siellä omassa kastissaan ollut ylivoimaisesti aina, mutta Tomi Kallion merkitystä ja legendaarisuutta pitää tarkastella eri perspektiivistä. Tepsissä aikaisemmat menestyshahmot ovat suurimmaksi osakseen takoneet maineen, silloin kun seura porskutti vahvassa dynastiassa. Silloin "helposti" niitä tarinoita syntyykin. Kallion kapteenius ajoittuu aikaan, kun seura oli hänen omien sanojensakin mukaan ihan vitsi ja hän isolla panoksellaan oli nostamassa meitä taas uskottavaksi yhteisöksi pääsarjajääkiekossa. Tuo on mun silmissä tietyllä tapaa jopa kovempi saavutus kuin olla tähtiä vilisevän mestaruusjoukkueen El Capitano. Silloin on hehkutuksensa ansainnut vai luuletko, että Matias Sointu olisi halutessaan pystynyt samaan? Jopa Ruotsissa ollessaan ja Tepsin sekoilessa, Tomppa on ollut enemmän TPS kuin TPS itse.
 

GeneRation

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Nuo paidanjäädytyspuheet menee tosiaan kyllä ehkä vähän överiksi, mutta toisaalta nuoremmalle sukupolvelle jota itsekin lasken vielä edustavani, on Tomi Kallio oikeasti ainoa kunnon legenda tepsissä 2000-luvulla, (Ville Vahalahden lisäksi) eli siitä asti kun on itse ollut riittävän vanha kiinnostumaan Tepsin menestyksestä /sen puutteesta oma-aloitteisesti.

Itse lisäisin tuohon listaan myös Kai Nurmisen.
 

Starbuck

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tämä uutinen nosti vain noin 200 prosentilla luottoa ensi kauteen. O Captain! My Captain!
 
Suosikkijoukkue
SaiPa, KiPa-90, KuPS, Valioliiga ja NHL yleisesti
Vasta eilen illalla tuli pohdittua, että kumpa Kallio vielä ainakin yhden kauden jatkaisi. Onneksi näin teki. Varsinkin turkulaisille valtavan iso jatko, mutta myös koko Liigan mittapuulla. Syyskuun 15 päivää ja Turggulaisten vierailua Kisapuistoon odotellessa.
 

M.O.R.O

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Mahtava uutinen että Tomppa jatkaa vielä, muutoinkin hyviä uutisia että Palmu on jäämässä Palloseuraan ainakin kaudeksi.
Positiivisuusketjun voisi joku innokas avata ensi kautta ajatellen...
 

Jykke1978

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC/FC TPS, Turku Dockers, Adelaide Crows
Aivan mahtava uutinen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös