Tolvaselle kenkää vai mitä?

  • 77 447
  • 652
Tila
Viestiketju on suljettu.

JanJ

Jäsen
JZZ kirjoitti:
Aistin että tästä tulee viel hyvää signaturematskua.
Kyllä!
Häviäminen Ässien varsin keskinkertaiselle joukkueelle neljä kertaa peräkkäin on käsittämätön saavutus.
Tuosta saa repäistä myös. fake-wamba pommittaa tulemaan.

Well, Tolvanen sai lähteä. Hemmetin kauan ne sitä katselikin. Siis ihan oikeasti. Alkoi jo tuntumaan ettei se saa millään potkuja, vaikka Lukko vajoaisi viimeiseksi. Vaikka Lukon menestys ei kiinnosta vaan pikemminkin menestyksen puute, niin voidaan sanoa että jo oli aikakin.
 

senilix

Jäsen
Kommentti Korkin Kommenttiin

Korkki: "Ässät on kuitenkin Satakuntalaisseuroista se kautta aikain paremmin menestynyt..."

Ennen tätä kautta Lukko on pelannut ylimmällä sarjatasolla 48 kautta alkaen vuodesta 1950. Mitaleita on tullut 1 kulta, 3 hopeaa ja 4 pronssia

Porilaiset jääkiekkoilevat pikkuveljemme (Karhut) esiintyivät ensimmäisen kerran tällä tasolla kaudella 1961-62. Ryhmä Karhut/Ässät on pelannut ylimmällä sarjatasolla yhteensä 43 kautta ja voittanut 3 kultaa, 3 hopeaa ja 4 pronssia. Näistä 1 kulta Karhujen aikana. Lisäksi RU-38 voitti "kotitalouskonetehdasmaaottelussa" yhden kullan, jota tilastoissa ei yleensä lasketa Ässille.

Yritän vain sanoa, että kovasti on tasapäistä itse asiassa ollut veljesten kilpailu tällä saralla. Pikkuveli nuorempana aloitti luonnollisesti myöhemmin ja kasvoi välillä ohi, viimeiset vuodet on rypistelty samalla - kohtalaisen kehnolla - tasolla molemmat.

Anteeksi - ei kuulu ketjuun, mutta mielestäni nämä minä olen parempi - tai olen ainakin joskus ollut parempi - jutut voisi jättää alle teini-ikäisten turinoiksi. Tai sitten niille voisi avata oman ketjunsa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös